jwl maar niet zoveel dan met dat jump gedoe en als ze bij hardcore iets gebruike maken ze er teminste iets GOED van

Wat is dat voor hersenloze opmerking?
Die gekke mensen hier op partyflock in deze topics weten goed hoe ze iets over één kam moeten scheren!
Er is helemaal niks mis met jump-muziek imo. Alleen is het sinds het naar Nederland is overgewaaid steeds verder uitgekauwd, mede door de jumpstyle-stempel die erop is gedrukt. Door wat filmpjes op het internet is het jumpen nogal in trek geraakt. Ruthless & Vorwerk hebben hier mooi gebruik van gemaakt, uitstekend zelfs! Maar waarom wordt het genre Jump nu in godsnaam in een kwaad daglicht gezet.
Ten eerste is het de jumpstyle die zo fout is. Het jumpen zie ik daarbij ook nog als iets dat los van het genre jumpstyle en het genre jump staat.
Dat er 11-jarige kids in de kinderdisco hun jumpstyle-favorieten aanvragen en als een losgeslagen kudde dieren staan te jumpen is toch niet jullie probleem? Ik snap die hele big deal hier echt niet.
Er is echt niet zoveel mis als dat het lijkt. Stick to your own shit en ga niet zomaar wat lopen afzeiken en wat van je af lopen roepen, want het niveau in deze topics blijft maar dalen en mensen maken zich zelf alleen maar belachelijk met het afkraken van andermans stijlen (in dit geval ook onterecht). En vooral het ophemelen van je eigen favoriete muziekstijl zie ik als iets onnodigs. Alle muziekstijlen brengen hun goede en slechte kanten met zich mee.
Nu maakt men zich druk over 8-jarige jumpertjes, maar waarom? En waarom zou hardcore-publiek zich daar überhaupt daar druk over maken als zij hun eigen lievelingsmuziek (en daarbij behorende dans) hebben.
Ik weet nog wel dat er vier jaar geleden ofzo van die wazi's met hun rechterhandje in de lucht stonden te springen op wat happy hardcore-platen in de plaatselijke tienerdisco. Dat zou evenveel commentaar waard moeten zijn.
Ik vind het beiden de aandacht niet waard.
Ik heb genoeg gezegd, denk ik!