Uitspraak van bass_forze op zondag 22 april 2007 om 10:54:
ik heb er 2 in een keer gekrege omdat ik 3 keer "jump sucks" heb geschreve
en 1 keer omdak heb gezet... "ben vereerd"
Je luisterd nog steeds niet hè?
Je hebt er twee gekregen omdat je maar door bleef gaan met jump sucks citeren en 1 omdat jede discussie over jouw strafpunten ook nog eens wilt beginnen in een topic over jump Daar gaat het hier niet over, dan klik je maar op het envelopje of je houdt je mond
Uitspraak van *Boeffie*

op zondag 22 april 2007 om 10:48:
maar ik begin me een beetje af te vragen of pro-jumpers ook al die waarschuwingen krijgen
Als jij jumpers denigrerend zietd oen tegenover andere stijlen en bijvoorbeeld in een paar uur tijd meer dan 20 keer 'hardcore sucks' blijven zeggen in hetzelfde topic, dan krijgen ze van mij net zo goed een strafpunt of zelfs meer als ze ermee doorgaan.
Maar als ik het niet zie en jij wel, dan moet je niet gaan mekkeren. Ik kan niet zien wat er op het hele forum gebeurt in alle actieve topics.
Daarom zijn we ook afhankelijk van jullie. Als jullie vinden dat iemand zich misdraagt op bijvoorbeeld het forum, of iemand jullie kwetst of loopt te zieken, dan klik je op het envelopje, lossen wij het op
Maar doe je dit niet en ga je er zelf net zo fout tegenin, dan riskeer jezelf ook strafpunten.
Maar van o.a. bass_forze en *Boeffie* is wel duidelijk wat jullie vinden over jump en jullie blijven ook maar doorgaan, alleen maar herhalen wat jullie al eerder in de topic hebben gezegt.
Dus blijven jullie vanaf nu ook maar weg uit deze topic, dat is ook een waarschwuing. Posts van jullie kunnen bestraft worden als jullie doorgaan in deze topic.
Ik weet nie waar jij de tijd en zin vandaan haalt om hier politieagent te gaan spelen..laat t lekker gaan,kan jou t verotten..je krijgt geen medaille voor het straffen of verbannen van mensen...