Partyflock

Forumonderwerp · 837994
1 volger · 21879x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
De laatste jaren is jumpstyle heel populair geworden.
Zelf luisterde ik vroeger naar h-core maar sinds een jaar of 2 jumpstyle.
De laatste tijd zie je ook steeds meer dat er jumpfeesten georganiseerd worden, maar zal jump net zo populair worden als h-core of is et over een tijdje alwir verdwenen..??

Ook wil ik graag weten welke dj volgens jullie de beste jump platen produceerd.
Zelf vindk Dj Greg C, Bjorno, Lobotomy inc & Totalition.

Plaats je antwoord/mening..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op zaterdag 14 april 2007 om 16:49:
https://partyflock.nl/topic/942218.html

kunnen die jumpers nou nooit een orgineel zijn:| te triest gewoon ze pikken alles en verneuken het:/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DRE :bier: op zaterdag 14 april 2007 om 16:51:
te triest gewoon ze pikken alles en verneuken het:/

idd:/
Waarschuw beheerder
Nee je bent 17 en noemt je gabber. :roflol:

Alsof dat niet triest en gepikt is. :lol:

Het ene kuddevolk verwijt het andere wat. :x
Waarschuw beheerder
net als the first rebirth een gemakkelijkere manier om aan geld te komen is er niet =
je pikt een klassieker die toch wel aanslaat bij het publiek gooi er een simpele jump kick overheen en je hebt gelijk een superhit wantja de gemiddelde 14 jarige jumper weet toch niet dat het van een ander nummer komt en beschouwt dit als super hit:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DRE :bier: op zaterdag 14 april 2007 om 16:56:
je pikt een klassieker

Je pikt een hip-hop plaat, een oldschool plaat, iets uit de klassieke muziek of een ander bekend melodietje en gooit er een simpele hardcore kick overheen en je hebt meteen een superhit. Wantje de gemiddelde 14 jarige 'gabber' (*kuch) weet toch niet dat het van een ander nummer komt en beschouwt dit als een super hit:/

Menneke, nogmaals doe niet zo kortzichtig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vage Nico op zaterdag 14 april 2007 om 17:01:
Je pikt een hip-hop plaat, een oldschool plaat, iets uit de klassieke muziek of een ander bekend melodietje en gooit er een simpele hardcore kick overheen en je hebt meteen een superhit

oke in hardcore wordt ook een berg gesampled maar dat is niet altijd een eenvoudige kick die je er overheen gooit en vaak vind ik de orginele nummers ook mooi maarja
nogmaals doe niet zo kortzichtig.

ik luister ook andere dingen als alleen hardcore alleen jump is gewoon te zielig die hele rage:/
Waarschuw beheerder
Je pikt een hip-hop plaat, een oldschool plaat, iets uit de klassieke muziek of een ander bekend melodietje en gooit er een simpele hardcore kick overheen en je hebt meteen een superhit. Wantje de gemiddelde 14 jarige 'gabber' (*kuch) weet toch niet dat het van een ander nummer komt en beschouwt dit als een super hit

Menneke, nogmaals doe niet zo kortzichtig.

nee...we merken echt dat jij wel weet waar je over praat.

weer een figuur dat erg lachwekkend is.
dat is toch wel een + punt met al die jumpertjes,ik lig de hele dag in een deuk.

wwhhahahahahahahahahahaha.....!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DRE :bier: op zaterdag 14 april 2007 om 17:09:
oke in hardcore wordt ook een berg gesampled maar dat is niet altijd een eenvoudige kick die je er overheen gooit en vaak vind ik de orginele nummers ook mooi maarja

Waarom zeg je dat dan wel van jump? Jump is niet alleen een eenvoudige kick zoals je alweer suggereert. Je bent zo selectief als een klein kind dat mag kiezen tussen een lekker snoepje en koud kratje bier.

Jump kent vaak een karakteristieke kick maar dat geldt ook voor hardcore. Wat is een eenvoudige kick trouwens?

alleen jump is gewoon te zielig die hele rage

Kijk, dat bedoel ik nou. Je ziet een dansrage, vind die sneu (waaronder ik ook) en roept meteen dat de muziek ook waardeloos is. Dat noem ik kortzichtigheid want je mening is niet gebaseerd op enige kennis van zaken en objectiviteit. (y)

Jump gaat al even lang mee als hardcore en kent door al die jaren heen tientallen varianten. Pas wanneer jij precies weet hoe die vorken in hun steel steken mag jij je mening droppen over Jump in het algemeen. Tot die tijd mag je zwijgen van mij. :bier:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik luister ook andere dingen als alleen hardcore alleen jump is gewoon te zielig die hele rage

maar dat gaat er bij die jumpertjes niet in.

Uitspraak van onderkoffer. op zaterdag 14 april 2007 om 17:17:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vage Nico op zaterdag 14 april 2007 om 17:18:
en roept meteen dat de muziek ook waardeloos is.

is het ook.

Jump gaat al even lang mee als hardcore en kent door al die jaren heen tientallen varianten.

alle varianten meegemaakt...en allemaal zwaar KUT.

mag jij je mening droppen over Jump in het algemeen.

jij stelt de regels van partyflock tegenwoordig op????

Tot die tijd mag je zwijgen van mij

is een advies wat je beter aan jezelf kan geven.

Uitspraak van onderkoffer. op zaterdag 14 april 2007 om 17:18:

Waarschuw beheerder
Jump kent vaak een karakteristieke kick maar dat geldt ook voor hardcore. Wat is een eenvoudige kick trouwens?

nou hardcore kent een berg verschillende kicks eerlijk gezegd (dj promo:D )
om eerlijk te zijn ik heb best al wat jump nummers gehoren en op me computer ook nog wat nummers staan ervan 1 iemand heeft ooit die jump kick gemaakt en iedereen pikt het dan van die ene produceer of weet ik veel hoe ze het doen het klinkt steeds hetzelfde in die nummers
Je ziet een dansrage, vind die sneu (waaronder ik ook)

over die dans maak ik maar geen woorden meer vuil
Jump gaat al even lang mee als hardcore en kent door al die jaren heen tientallen varianten. Pas wanneer jij precies weet hoe die vorken in hun steel steken mag jij je mening droppen over Jump in het algemeen. Tot die tijd mag je zwijgen van mij.

ik heb al verschillende soorten jump gehoort melodieuze jump (hoe dat ook heet) dat klonk nog een heel klein beetje goed maar dinge als french tek nou dat slaat echt alles:vaag: 1 keer gehore nooit meer:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DRE :bier: op zaterdag 14 april 2007 om 17:24:
ervan 1 iemand heeft ooit die jump kick gemaakt en iedereen pikt het dan van die ene produceer of weet ik veel hoe ze het doen het klinkt steeds hetzelfde in die nummers

Boeiend. Wat fokt dat nou dat anderen zogenaamd dat van die kerel pikken. Wat heeft dat nou met jump in het algemeen te maken man? Alsof men in die 15 jaar tijd altijd dezelfde kick gebruikt... :/

Uitspraak van DRE :bier: op zaterdag 14 april 2007 om 17:24:
ik heb al verschillende soorten jump gehoort melodieuze jump (hoe dat ook heet) dat klonk nog een heel klein beetje goed maar dinge als french tek nou dat slaat echt alles 1 keer gehore nooit meer

Dat heeft dan toch met persoonlijke muzieksmaak te maken. Dat het niet voor jou is weggelegd moet toch geen reden zijn om het op de een of andere manier telkens maar te blijven afzeiken? Van mij mag je je gal spuien op al die randzaken, maar een brede muziekstijl als jump (waarvan je de helft nog niet eens gehoord hebt) afzeiken omdat het je niet bevalt is erg sneu. (y)

Maar goed, dit is al de zoveelste keer dat je je zo kortzichtig laat kennen. Zijn er nog andere stijlen die je niet trekt?
Waarschuw beheerder
not want het is geen jumpstyle het is jump! en ja da dansje is wel lache end e muziek ook maar neit als beiwijze van spreken de kinderen vand e basis school het doen en de vrouwjtes van in de 40 das wel jammer helaas!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vage Nico op zaterdag 14 april 2007 om 17:31:
Alsof men in die 15 jaar tijd altijd dezelfde kick gebruikt...

dat idee krijg ik anders wel van jumpstyle
(waarvan je de helft nog niet eens gehoord hebt) afzeiken omdat het je niet bevalt is erg sneu.

als ik die andere helft hoor vind ik het opeens erg mooi wil je zeggen
Dat het niet voor jou is weggelegd

laten we het daar maar op houden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fatal inc. op zaterdag 14 april 2007 om 17:35:
ja da dansje is wel lache

2 jaar geleden misschien!
Waarschuw beheerder
Zijn er nog andere stijlen die je niet trekt?

nope....

alleen dat achterlijke gejump!!!

maar een brede muziekstijl als jump

zo breed is het nou ook weer niet.
Artiest {SHOWLIST artist 65701, 129028, 75193, 65637}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van onderkoffer. op zaterdag 14 april 2007 om 17:42:
nope....

je trekt dat achtelijke ge pogo wel dan?
Waarschuw beheerder

nou r&b heeft ook wel iets weg van irritatie :/ maar dat terzijde
zo breed is het nou ook weer niet.

die muziek is best wel breed voor zover ik weet maar dat zegt niet dat het altijd goed is
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S/B op zaterdag 14 april 2007 om 17:44:
je trekt dat achtelijke ge pogo wel dan?

heb ik nooit gezegd.

Uitspraak van DRE :bier: op zaterdag 14 april 2007 om 17:44:
nou r&b heeft ook wel iets weg van irritatie

klopt...alleen hebben we het daar nu niet over.

Uitspraak van DRE :bier: op zaterdag 14 april 2007 om 17:44:
die muziek is best wel breed voor zover ik weet

precies....zover jij weet.
Waarschuw beheerder
en wat bedoel je daarmee dat er nog veel meer is???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 april 2007 om 17:40:
2 jaar geleden misschien!

Voor jou twee jaar geleden en voor andere nu.So what
Waarschuw beheerder
hoe dan ook,t is gewoon klotemuziek en dat volk wat eropaf komt is al helemaal om te janken zo triest
Waarschuw beheerder
ik vind 't NOT

die benen vliegen heen en weer.
niemand kijkt waar hij of zij heen stuitert en als je een schop krijgt heb je het maar te pikken want... ze zijn aan het jumpen......

nou nou.
grote jongens.

Uitspraak van Manic op vrijdag 13 april 2007 om 18:45:
elke jumper = een stumper

Mee eens.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Schroeflos op zaterdag 14 april 2007 om 18:12:
dat volk wat eropaf komt is al helemaal om te janken zo triest

IDD...
Artiest Xerxes
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 april 2007 om 19:19:
dat volk wat eropaf komt is al helemaal om te janken zo triest

100% gelijk ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Schroeflos op zaterdag 14 april 2007 om 18:12:
hoe dan ook,t is gewoon klotemuziek en dat volk wat eropaf komt is al helemaal om te janken zo triest

Vind ik wel mee vallen.
Niet iedereen is het zelfde. ;)
Tussen de "gabbers en hakkenlui" om het maar even te noemen zitten ook onwijs veel triesten lui.

Dat iemand jumpen leuk vind maakt ze niet meteen triest, de mensen die zo denken zijn wel triest.

Ja ik vind jumpen leuk, het muziek ook. Maar vind ook hardcore leuk.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 april 2007 om 19:27:
Vind ik wel mee vallen.
Niet iedereen is het zelfde.
Tussen de "gabbers en hakkenlui" om het maar even te noemen zitten ook onwijs veel triesten lui.

Dat iemand jumpen leuk vind maakt ze niet meteen triest, de mensen die zo denken zijn wel triest.

Ja ik vind jumpen leuk, het muziek ook. Maar vind ook hardcore leuk.

Tussen de mensen die hardcore leuk vinden en daarop los gaan zitten ook een boel zieltjes.. Maar ik heb NOG geen normaal persoon gezien die jumpt.. Tot nu toe zijn het allemaal wannabee's met roze shirts, glas in hun oren die normaal gesproken hip hop luisteren etc etc... Die nu opeens meelopen met de rage zoals wat ze met alle rages doen.. De muziek vond ik zelf ook wel leuk 2 jaar terug maar nu laatste tijd is het zo afgezaagd en vooral die zielige jump filmpjes daar irriteer ik me helemaal aan :S....

PS op speltfouten voorbehouden :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 april 2007 om 20:16:
Tussen de mensen die hardcore leuk vinden en daarop los gaan zitten ook een boel zieltjes.. Maar ik heb NOG geen normaal persoon gezien die jumpt.. Tot nu toe zijn het allemaal wannabee's met roze shirts, glas in hun oren die normaal gesproken hip hop luisteren etc etc... Die nu opeens meelopen met de rage zoals wat ze met alle rages doen.. De muziek vond ik zelf ook wel leuk 2 jaar terug maar nu laatste tijd is het zo afgezaagd en vooral die zielige jump filmpjes daar irriteer ik me helemaal aan ....

helemaal mee eens(y)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 april 2007 om 19:27:

herstel tussen de wazi's en meelopers

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 april 2007 om 20:16:
Maar ik heb NOG geen normaal persoon gezien die jumpt.. Tot nu toe zijn het allemaal wannabee's met roze shirts, glas in hun oren die normaal gesproken hip hop luisteren etc etc... Die nu opeens meelopen met de rage zoals wat ze met alle rages doen.. De muziek vond ik zelf ook wel leuk 2 jaar terug maar nu laatste tijd is het zo afgezaagd en vooral die zielige jump filmpjes daar irriteer ik me helemaal aan ....

Maar meelopers zijn altijd zielig.
Zelfde als meeloop gabbertjes ect ect.
Daar irriteer ik me ook aan.
En dat de media ineens veel laat zien van jump ect kunnen de mensen die echt van jumpen houden ect niets aan doen ;)
En de muziek tja dat is kwestie van smaak

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 april 2007 om 20:29:
En dat de media ineens veel laat zien van jump ect kunnen de mensen die echt van jumpen houden ect niets aan doen

Het gaat er meer om dat het jumpen zelf zo triest is.. Het is gewoon fucking irritant als iedereen gaat jumpen.. Stel je loopt door de zaal en daar gaan ze allemaal terwijl je wat te drinken in je hand hebt en stoot er weer zo nicht tegen je aan :s...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 april 2007 om 20:39:
Het gaat er meer om dat het jumpen zelf zo triets is.. Het is gewoon fucking irritant als iedereen gaat jumpen.. Stel je loopt door de zaal en daar gaan ze allemaal terwijl je wat te drinken in je hand hebt en stoot er weer zo nicht tegen je aan

Jij vind jumpen triest, dat is jou mening/smaak. :)

En dat met drankje, tja sorry maar dat heb je zelfs al in een simpele discotheek hoor. :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 april 2007 om 21:16:
Jij vind jumpen triest, dat is jou mening/smaak.

En dat met drankje, tja sorry maar dat heb je zelfs al in een simpele discotheek hoor.

Dat is geen mening ;).. Het is de harde waarheid die vele niet wil accepteren!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 april 2007 om 21:16:
En dat met drankje, tja sorry maar dat heb je zelfs al in een simpele discotheek hoor.

ja maar als ze staan te jumpen stoten ze wel vaker je drankje uit je handen dan met iets anders
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DRE :bier: op zaterdag 14 april 2007 om 21:30:
ja maar als ze staan te jumpen stoten ze wel vaker je drankje uit je handen dan met iets anders

mocht dat gebeuren, dan geef je toch gewoon een nieuw drankje?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 april 2007 om 21:27:
Dat is geen mening .. Het is de harde waarheid die vele niet wil accepteren!

Tja zo ken ik er ook nog wel een paar. ;)
Dus zal maar doen alsof ik dit niet gelezen heb aangezien dat dus geen feit of wat dan ook is. ;)
Uitspraak van DRE :bier: op zaterdag 14 april 2007 om 21:30:

Dat zou kunne, maar zelf ben je er ook bij en kun je uitkijken.
En als je weet dat in een zaaltje bv gejumpt word en jij heb daar geen zin in ga je er toch niet in?
Bovendien word in disco's ed niet veel gejumpt.
Tenminste lijkt mij dat ze het alleen doen waar er echt de ruimte voor is. (hier wel tenminste)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DRE :bier: op zaterdag 14 april 2007 om 16:51:
te triest gewoon ze pikken alles en verneuken het

FF serieus... Welk gedeelte pikken ze in dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S/B op zaterdag 14 april 2007 om 22:51:
mocht dat gebeuren, dan geef je toch gewoon een nieuw drankje?

jij gelooft echt dat ze een nieuw drankje geven dan:|
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 april 2007 om 08:17:
Dat zou kunne, maar zelf ben je er ook bij en kun je uitkijken.
En als je weet dat in een zaaltje bv gejumpt word en jij heb daar geen zin in ga je er toch niet in?
Bovendien word in disco's ed niet veel gejumpt.
Tenminste lijkt mij dat ze het alleen doen waar er echt de ruimte voor is. (hier wel tenminste)

nou wij hebben lokale feesten waar jump is gecombineerd met hardcore:/ (aangezien ik weinig goede hardcore feesten hier zie met alleen hardcore:/ ) en dan is het gewoon zwaar klote als iemand staat te hakkuh stoot die niet zo snel je drankje uit je hand als bij jumpen
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 april 2007 om 08:42:
FF serieus... Welk gedeelte pikken ze in dan?

nou bijvoorbeeld the first rebirth gooi er een simpele kick onder en je hebt weer een nummer:/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DRE :bier: op zondag 15 april 2007 om 09:16:
nou wij hebben lokale feesten waar jump is gecombineerd met hardcore (aangezien ik weinig goede hardcore feesten hier zie met alleen hardcore ) en dan is het gewoon zwaar klote als iemand staat te hakkuh stoot die niet zo snel je drankje uit je hand als bij jumpen

Achja kwestie van opletten van beide kanten dan eh.
Mensen die jumpen kunnen dan ook beter opletten enz.
Maar zelfs dit vind ik niet echt reden om jumpen maar meteen een not ofzo te vinden. :D
Maja

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DRE :bier: op zondag 15 april 2007 om 09:16:
nou bijvoorbeeld the first rebirth gooi er een simpele kick onder en je hebt weer een nummer

En wat nog meer?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 april 2007 om 10:32:
En wat nog meer?

zelf jump liedjhs make kunne jullie niet kijk mlaar naar DJ Coone - Eating donuts :/
VAN WIE IS DAT ORIGINEEL ... :/
VAN BLUR en niet vn jullie
gabber songs halen er enkl sampels uit jullie pikke hele liederen :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerxes op zondag 15 april 2007 om 11:00:
gabber songs halen er enkl sampels uit jullie pikke hele liederen

psst. soms pakken producers wel meer als alleen een sample;) maar hun zetten er simpelweg een kick onder en het is alweer een nieuw nummer
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 april 2007 om 10:32:
En wat nog meer?

ik ga niet al die jump nummers nog eens afluisteren om te kijken wat jullie allemaal pikken:gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DRE :bier: op zondag 15 april 2007 om 11:27:
ik ga niet al die jump nummers nog eens afluisteren om te kijken wat jullie allemaal pikken:gaap:

:roflol:

Uitspraak van DRE :bier: op zondag 15 april 2007 om 11:27:
psst. soms pakken producers wel meer als alleen een sample;)

ze pakken meestal een sample uit een film of of iets anders maar tog nooit hele melodieen :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerxes op zondag 15 april 2007 om 11:44:
ze pikken meestal een sample uit een film of of iets anders maar tog nooit hele melodieen

bodylotion-no worries o.a. de gehele melodie gepikt maar de vocals kicks en beats in dat nummer zijn van bodylotion
(het orgineel is verve-bittersweet symphony)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DRE :bier: op zondag 15 april 2007 om 11:47:
bodylotion-no worries o.a. de gehele melodie gepikt maar de vocals kicks en beats in dat nummer zijn van bodylotion
(het orgineel is verve-bittersweet symphony)

allez de melodieen pakken ze ook SOMS MAAR ...
we doen het tog niet zoveel als die jumpers
ik heb op masters vette "LIVE" sets gezien maar heb hier nog nooit op een jump party gezien dat er een Jump DJ "LIVE" speelt :/ daar is dus ook groot verschil tussen e :/
Werkzaam bij Audio Confusionz
Artiest {SHOWLIST artist 5770, 41658, 167717, 37789}
Waarschuw beheerder
ff testen

voor het eerst van me leven een jump iets gemaakt:p

p.s geen verstand van jump;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xerxes op zondag 15 april 2007 om 12:01:
we doen het tog niet zoveel als die jumpers

geen commentaar:9
Uitspraak van Xerxes op zondag 15 april 2007 om 12:01:
allez de melodieen pakken ze ook SOMS MAAR ...

alleen hun geven er niet echt een toegevoegde waarde aan kwalitatief gezien tenminste dat idee krijg ik na al die 'zelfde' deuntjes:/