Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Haal je zelf nou niet zo omlaag door te zeggen dat het frenchcore is..
Ik zeg alleen maar dat behalve zijn afkomst Tieum opzich geen ruk met Frans te maken heeft awnt het is absolutt geen Frenchcore of zoiets en ''franse mainstream'' vind ik maar een poephokje
Strax gaat ie weer dreigpb'tjes sturen die hij toch niet waar kan maken...
Hej stoere jongen...
kom eens met wat nieuws joh...
...irritant figuur...
...je geeft het niet op hè.
Moet ik nog 100x zeggen dat je gewoon ff normaal moet doen?
Vraag het je NU normaal toch?
NU ben je te laat.
Paul Elstak
ohwja jullie zijn allemaal tgeen dat offensive hè...
och och stel je voor dat je het mooi vind.
Meelopers noemen we dat hier.
Ohwja marco...ik zou die kop er niet aftrekken...maar af schoppen wast volgens mij.
jongeeeeeeeee
Dan heb je of geen smaak of je woont in Friesland.
terreur tot op het bot
Je kan die Prescher zo in het rijtje NTF plaatsen..
Wat is er mis met Panic?? Die gast kan echt heel goed draaien juist man!
Op een dag zal jij denken.
Wat droeg ik een zielig shirt..
tsja de dokters moesten me eruit halen ik had geen keus want als ik wist dat jij op deze aardbodem rond liep bleef ik liever erin innd
Kneusje. Denk je nou dat je dik terreur ben omdat je zo'n zielig en tevens lelijk noiskick shirt draagt.
Denk je nou dat je wazi vriendjes je accepteren?
Ik denk niet dat ik dik terreur ben...jij denkt dat ik dik terreur ben hoor...en ben geen kneusje...maar misschien dat je me een kneusje vind...maakt niet uit...beter een kneusJE dan een KNEUSSSS!!!
Ohwja...ik ben niet zo wazifreak. En gebruik ook geen harddrugs voor het geval je dat ook denkt...denken...kun je dat?