2664x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Opsekop een glas water drinken. Dus naast je been neerzetten, hoofd naar beneden en drinken maar.
Is inderdaad ook omdat je rifbeentje dan één keer helemaal omgedraaid (tegen de zwaartekracht in) moet werken.
Ziet er alleen wat lulliger uit als helemaal in- en uitademen maar werkt wel in één keer
doe ik ook altijd en werkt echt
Mij is altijd verteld dat je je adem in moet houden en naar beneden moet 'drukken'...
en water drinken ...
en water drinken ...
Moej je gaan denken aan wat je de dag ervoor gegeten hebt
!! Suc6
mijn oma zei altijd, en ho ff, dat was een wijze vrouw..
"ik heb de hik, ik heb de slik, geef een aan een ander man, die hem goed verdragen kan"
en dit achter elkaar door zonder te stoppen... todat je niet meer kan en als je dan echt niet mer kan: Hopseeee: weg hik! succes gegarandeerd.
oke, het is in feite een verplaatsing van het probleem, maar, who gives a fuck!?
jij bent er vanaf!
"ik heb de hik, ik heb de slik, geef een aan een ander man, die hem goed verdragen kan"
en dit achter elkaar door zonder te stoppen... todat je niet meer kan en als je dan echt niet mer kan: Hopseeee: weg hik! succes gegarandeerd.
oke, het is in feite een verplaatsing van het probleem, maar, who gives a fuck!?
jij bent er vanaf!
ervoor zorgen dat iemand je oren dicht houd(of zelf, kan ook ) en dan een beetje voorover gebogen wat water drinken
Klopt! dit helpt echt goed tegen de hik! werkt altijd!
(wel een paar slokjes water achter elkaar nemen )
De hik gaat vanzelf wel over, niks helpt
je ken mij niej vertellen dat je 7 min lang de hik hebt
Kijk eens in het Guiness book of records naar langste hik...!
Weet niet meer hoelang het precies was...maar wel heel lang!

aangezien dit topic is omhooggehaald nadat er een niet-dubbel hiktopic was geopend (de laatste reply in DIT topic was toen al ouder dan 30 dagen) gaat deze dus dicht en gaan we hier verder: De hik
*hips*
(sorry)
*hips*
(sorry)

![S ][ Nickname ][](/images/user/276497_2160707.jpg)