Partyflock

Forumonderwerp · 837302
23203x bekeken
Waarschuw beheerder
Wie gaat er in 2006 naar Marmaris en welk hotel/app?
Wij gaan de 3e week van juli, hotel Pasabey!
Vorig jaar was SUPER, dus dit jaar weer lekker terug!
;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 08:15:
arena gaan mooie buitendiscoteken

Gek he? Is ook de grootste openluchtdiscotheek van turkije..

Waarschuw beheerder
31 augustus 2006 ga ik weer!!
Waarschuw beheerder
is casablanca draaien ze ook zo goed vooral mixtechnisch *kuch*
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 12:12:
31 augustus 2006 ga ik weer!!

Dat meen je niet wijffie ?
dan ben ik er ook nog :)

Waarschuw beheerder
Ow zo weet je dat dus! :D hehehehe dombo ben ik zeg :9

Wanneer vertrek jij dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 16:47:
Ow zo weet je dat dus! hehehehe dombo ben ik zeg

zeker blond he hahahahah:knuffel:

ik ga er 22 aug heen :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kelly!. op maandag 24 juli 2006 om 23:29:
Tot wanneer blijft hij daar..?
Want ik ga er volgende week naar toe

zit je ook op park mar?! hij zit er tot en met 2 augustus!! ;) als je hem ziet..doe hem de kusjes ;) hihi..zijn met 6 vrienden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 18:05:
hij zit er tot en met 2 augustus

Nou dan zal ik gelijk de eerste dag eens ff naar hun toelopen en zeggen wie is dave :P en dan zeg ik.. je krijgt de groeten en kusjes van je meisje;)
:jaja: Ik ga al voor het 3e jaar naar Park mar..!!
Waarschuw beheerder
IK WIL GAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Ik wil ook weer terug! :P

Waarschuw beheerder
ik ga lekker nog :D

Waarschuw beheerder
Maak me maar jaloers :P

Waarschuw beheerder
Doe ik ook! :D

Waarschuw beheerder
:'(

Waarschuw beheerder
:flower:
Waarschuw beheerder
Ben vandaag net terug uit Marmaris, vond t echt tegenvallen! Weinig Nederlanders en het eten van t hotel was niet te vrete! Ook wordt je schijtziek van die turke die je neppe rotzooi aan probere te smere!

Casablanca is wel lache wordt goed gedraait, alleen t is altijd rustig dus langer dan een kwartier ben ik er nooit geweest. Voor de rest is Rembrandt dan wel zo'n beetje de enige kroeg waar veel Nederlanders zitte...

Voor mij geen Turkije meer, Chersonisos is 10X beter!:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennis85 op woensdag 26 juli 2006 om 21:18:
Weinig Nederlanders

Tja... dat vind ik echt niet erg als ik op vakantie ga... anders kon je beter naar zeeland ofzo gaan maargoed..

en het eten van t hotel was niet te vrete!

Is over het algemeen wel bekend dat in de meeste hotels het eten niet is wat iedereen verwacht

van die turke die je neppe rotzooi aan probere te smere!

Dat is turkije... haha

Casablanca is wel lache wordt goed gedraait, alleen t is altijd rustig

Fijn ruimte:yes:

hahaha Ik heb er zin in:D:D:D
Waarschuw beheerder
Casablanca is wel lache wordt goed gedraait

ahum? draaien? de muziek klinkt misschien wat bekend maar draaien kan die sjap echt niet

Waarschuw beheerder
Voor mij geen Turkije meer, Chersonisos is 10X beter!

:vaag:

Waarschuw beheerder
Ben vandaag net terug uit Marmaris, vond t echt tegenvallen! Weinig Nederlanders en het eten van t hotel was niet te vrete! Ook wordt je schijtziek van die turke die je neppe rotzooi aan probere te smere!

Ga voortaan anders een weekje naar valkenburg.. :)
Maar anyway ik heb genoeg nederlanders gezien :D

van die turke die je neppe rotzooi aan probere te smere!

Tja.. dat wist je van te voren! :)
Vind het wel humor hoe die turken hun best doen 8)

Casablanca is wel lache wordt goed gedraait, alleen t is altijd rustig dus langer dan een kwartier ben ik er nooit geweest. Voor de rest is Rembrandt dan wel zo'n beetje de enige kroeg waar veel Nederlanders zitte...

Casablanca draaien ze 1 en dezelfde cd dag in dag uit!
alleen 1 avond ging er een nederlandse gozer draaien, dat was goed te doen :)

Voor mij geen Turkije meer, Chersonisos is 10X beter

Turkije, Griekenland.. 1 pot nat
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 27 juli 2006 om 09:20:

haha klopt :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Luit :bier: op donderdag 27 juli 2006 om 09:29:
haha klopt

Ik heb daarom ook dit jaar meer in de JOY gestaan.. :D
vaak het laatste half uurtje ff naar Casablanca :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 27 juli 2006 om 09:20:
alleen 1 avond ging er een nederlandse gozer draaien, dat was goed te doen

Ik druk Partyraiser gewoon in de koffer ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 27 juli 2006 om 10:16:
vaak het laatste half uurtje ff naar Casablanca

Ja zo hebben wij het vorig jaar ook gedaan en zal dit jaar ook wel weer zijn haha.
Waarschuw beheerder
alleen 1 avond ging er een nederlandse gozer draaien, dat was goed te doen

Dat had ik niet door aangezien ik er niet meer dan een kwartier was...:P

Vind het wel humor hoe die turken hun best doen

De 1e dag wel, maar daarna werd ik er echt gek van! Steken ze hun hand uit... geef jij geen hand dan heb je geen respect... steek je wel je hand uit dan krijg je je hand niet meer terug... (en dat heb je dan ongeveer 10X achter elkaar in zo'n centrum)

Na een tijdje zei ik telkens maar in het Turks dat geen tijd had omdat ik me zusje op moest halen... (Ben kizkarde cimi almaya gide cegim)Dat werkte soms, maar veel konden dat niet echt waardere en deden alsof ze hun paspop naar je gooide.

Dat ze je wat kleding probere aan te smere kan ik erges nog begrijpe... maar dat je zelfs van straat wordt geplukt of je geschore wilt worde:S Zit je relaxed wat te drinke in een bar-dancing kome ze weer aan of je een fish-bowl wil...:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennis85 op donderdag 27 juli 2006 om 14:43:
De 1e dag wel, maar daarna werd ik er echt gek van! Steken ze hun hand uit... geef jij geen hand dan heb je geen respect... steek je wel je hand uit dan krijg je je hand niet meer terug... (en dat heb je dan ongeveer 10X achter elkaar in zo'n centrum)

Na een tijdje zei ik telkens maar in het Turks dat geen tijd had omdat ik me zusje op moest halen... (Ben kizkarde cimi almaya gide cegim)Dat werkte soms, maar veel konden dat niet echt waardere en deden alsof ze hun paspop naar je gooide.

Dat ze je wat kleding probere aan te smere kan ik erges nog begrijpe... maar dat je zelfs van straat wordt geplukt of je geschore wilt worde Zit je relaxed wat te drinke in een bar-dancing kome ze weer aan of je een fish-bowl wil...

Ach, hoe meer je er op let.. hoe meer je je dr aan gaat ergeren!

Ik loop gewoon door.. kijk saggo.. en dan spreken ze je toch niet aan :D

VOORJEKIJKENDOORLOPEN!! :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ahh het komt dichterbij...11 aug ga ik naar grand cettia voor 15 dagen...en ik hoop zo min mogelijk Nederlanders te zien, maar daar zal ik wrs niet aan ontkomen:D Voor de rest al die Russische chikies weer gek maken, terwijl zij mij altijd proberen uit te buiten:D...en mn engelse kameraden die ik daar ook weer allemaal ga zien. Ja wordt leuk:D Ach en aan die turken erger ik me helemaal niet...nee ik maak hun juist altijd gek, haha just play the game!

Ehmm klopt het dat het dit jaar wat rustiger is, of begint het allemaal gewoon wat later??
Waarschuw beheerder
ach die bazaar daar hoef je als nederlander niet te lopen jezus wat irritant, uitgaan en weer daarvoor ga je naar marmaris ik kan me niet voorstellen voor die winkelwankers met hun nep-zooi, klootzakken

Waarschuw beheerder
..je moet daar ook niet zoveel kopen, is allemaal rotzooi!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 juli 2006 om 17:18:
en ik hoop zo min mogelijk Nederlanders te zien,

Wel.. dan moet je aan de engelse kant uit gaan.. Maarja dan heb je van die schijt russen dat is ook niet wat..!! vorig jaar nog iemand dood geschoten :9 .. Weet niet of je dit wil?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 juli 2006 om 17:22:
..je moet daar ook niet zoveel kopen, is allemaal rotzooi!!

Onzin..! Er zit best rotzooi bij ja dat zeg ik niet..
Maar ik heb er ook hele goede kleren gehaald.. wat wel heel mooi blijft..! Maar dat weet je...
Je kun wel allemaal geen klagen over die turken maar heb er hier meer last van dan daar!;)
Waarschuw beheerder
Gister 1ste avond stappen op de barstreet....zwaar van de kaart!!!! hahahaha
Waarschuw beheerder
Ik ben 3 jaar achter elkaar naar Marmaris geweest en vind het helemaal top.
Het ligt er net aan hoe je zelf bent tuurlijk wordt het irritant als ze je de hele tijd naar binnen willen hebben maar je moet gewoon net als of doen dat je ze niet hoort en gewoon door lopen.
Dit jaar kon ik helaas niet heen maar volgend jaar ga ik zeker weer :yes:
Waarschuw beheerder
Maar ik heb er ook hele goede kleren gehaald.. wat wel heel mooi blijft..! Maar dat weet je...
Je kun wel allemaal geen klagen over die turken maar heb er hier meer last van dan daar!

Je had in Turkije nep troep van zeer slechte kwaliteit en nep troep wat wel wat betere kwaliteit had.

Maar ik vond wel dat je daar Replay broeken hadden die echt zo duidelijk nep waren! Ik heb hier wel een voorbeeld van een Nederlands handeltje, daar zie je het verschil bijna niet in tegenstelling tot de Replay broeken die ze daar verkochten
[img width=640 height=480]http://groups.msn.com/_Secure/0SQDhAn0TrasnZZGNxPT2Xzt!tYnjlVfARQzFoNSnuImjuJn5DrjhKan0enMPL*ILSEdEFkQZkdY7aJ7yZMIcj1r1lyK4cR5BsdyDfc!XgWBANmiMGqZ4Dw/DSC02151.JPG?dc=4675582678305441603[/img]
Bovenste is nep, onderste is een echte...

[img width=640 height=480]http://groups.msn.com/_Secure/0SQA4A38TLawnZZGNxPT2X3ZVrfMyDx7G3jk2zW*ctM!khER6zVYCNLa0Hj!NnplONWu6uJkKrwT9GyfM0zXhT!LvjdAcdYNgmBvPv!PN66UOM3YhHALEVw/DSC02153.JPG?dc=4675582678415822263[/img]
Vrijwel het enige verschil is het kleine witte labeltje bij de linkerbroekzak...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kelly!. op donderdag 27 juli 2006 om 17:58:
Wel.. dan moet je aan de engelse kant uit gaan.. Maarja dan heb je van die schijt russen dat is ook niet wat..!! vorig jaar nog iemand dood geschoten .. Weet niet of je dit wil?

Hehe ja we zullen wel weer met de engelsen meegaan..en ik was aan het dollen wat betreft de nederlanders. je maakt daar toch wel altijd vrienden met ze...en die russische jongens denken dat ze wat zijn, maar heb nooit last van ze gehad...dit wordt ook pas mn 2e x marmaris!
Uitspraak van Kelly!. op donderdag 27 juli 2006 om 17:58:
Je kun wel allemaal geen klagen over die turken maar heb er hier meer last van dan daar!

Nee is rotzooi...je weet wat ze zeggen...over smaak valt niet te twisten:P..Alleen een neppe Barça shirt met puyol of xavi erop ofzo om erbij te hebben..en dan vind ik het wel genoeg:D

Waarschuw beheerder
Ik ga weer teruggg!!!

Ben van 8 juli tot 15 juli 2006 geweest in Konak beach!

Kga 3 augustus weer..Stukkie verder op in Grand Ideal!

Nog meer mensen rond die tijd??

Xxxx
Ik ben gister terug gekomen maar mis t nu wel onwijs!!!Lekker aan t strand liggen met een cocktailtje...lekker uit eten en daarna lekker naar de barstreet...

Casablanca was goed te doen alleen wel rustig en steeds maar dezelfde nr's...Rembrand vond ik onwijs gezellie met alle nederlanders en de Areena was ook goed te doen...

Veel plezier voor de mensen die nog gaan (zou zo bij jullie in de koffer springen hihi) :D
Waarschuw beheerder
knaken broeken
Waarschuw beheerder
Zal wel drukken worden in Marmaris. Hoorde wel dat vooral blonde vrouwen worden lastig gevallen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heeeeeeeeeeel intressant

Waarschuw beheerder
ik ben nu in marmarýs :D
goed te doen hier..

Waarschuw beheerder
ik ga 9 aug er heen.. heb er zo mega veel zin in.. ben echt benieuwd hoe het daar is.. heb gehoord dat je er wel goed kunt feesten.. so let's party!!! :9 :D
Waarschuw beheerder
Wij vertrekken vannacht om 1 uur richting schiphol:D Half 5 vliegen we richting Marmaris, heb er echt tering veel zin in!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 juli 2006 om 20:50:
Ben van 8 juli tot 15 juli 2006 geweest in Konak beach!

wat vond je van konak beach ?????????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennis85 op donderdag 27 juli 2006 om 18:23:
Vrijwel het enige verschil is het kleine witte labeltje bij de linkerbroekzak...

Ja maarja als je je daar zo druk om gaat maken dan
moet je ze gewoon niet kopen..!
Ik neem ieder jaar nog spul mee.. en wat is er al weg gegooid maar veel is nog hartstikke mooi.. je kunt zelf testen of het echt is of niet.. je noemt een bedrag gaan ze er niet meer akkoord een paar x ergens proberen en dan weet je gewoon dat het niet onder die prijs kan en het echt is.. want ik heb een kei mooi fred perry trainingsjas en die kreeg ik 2weken lang niet voor minder.. dus je toch maar voor dat bedrag gekocht.. je moet nooit geven wat ze vragen!

het hoofdseizoen in turkije begind aankomende week pas..tot eind sept. dan is het altijd drukte daar.. Maar ik heb er in ieder geval weer super veel zin in.. :D weet dat ik er bekende ga tegen komen.. dus ben er niet alleen;) kan lekker gaan stappen dus komt helemaal goed..

Waarschuw beheerder
Dinsdag al:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 22:18:
Dinsdag al

Jajaaaaaaaaa..:D
Gaan jullie gelijk de eerste aaf stappen?
Ikke wel.. naar Casablanca en Rembrandt..
Waarschuw beheerder
Ja maarja als je je daar zo druk om gaat maken dan
moet je ze gewoon niet kopen..!
Ik neem ieder jaar nog spul mee.. en wat is er al weg gegooid maar veel is nog hartstikke mooi..

Die broek is juist van een nederlands handeltje en k heb het er juist over dat die broek in turkije duidelijk zichtbaar nep en geen kwaliteit heeft

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kelly!. op vrijdag 28 juli 2006 om 23:47:
Gaan jullie gelijk de eerste aaf stappen?

Nee... vluchttijden zijn veranderd... wij vliegen pas die dinsdag heel laat iets van kwart over negen s'avonds:@ maarja nu vliegen we die dinsdag erop dan ook in de avond... dus komt op hetzelfde neer!
Waarschuw beheerder
Woensdag eindelijk :D