Partyflock

Forumonderwerp · 837266
31 volgers · 907473x bekeken
Waarschuw beheerder
+12-3
Aangezien de oude titel de lading niet dekt, is er besloten om onder de noemer FTMF: Forward Thinking Music Fanatics verder te gaan.
Het topic waar de muziek centraal staat dus post hier je inspiratie, livesets, releases, belevenissen, eigen producties, vragen, Track ID's, locaties, party en alle andere gerelateerde info.
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
rip steve reid :(.

een van de beste drummers ooit is vandaag heengegaan.

hier in sessie met kieran hebden aka. four tet.

Waarschuw beheerder
:yes:
laatste aanpassing
Artiest Dimzen
Waarschuw beheerder
Poema komt vandaag met een officieel bericht...
Het komt nog steeds niet helemaal bij me door :(

Artiest Roy Habets
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Broodnodig op dinsdag 13 april 2010 om 19:24:
Echt ongelooflijk! M´n uitvalsbasis.. Vanaf de opening! Zwartste dag van de Utrechtse uitgaansscene! Balen, balen, balen! Ben echt ontdaan.. Een fucking restaurant, wat willen ze d´r doen dan.., eten in het donker!?

Is het niet gewoon zo dat ze overdag een restaurant worden en 's nachts gewoon verder gaan met de programmering? Of ben ik echt totaal niet goed ingelicht?

Ik zou dàt juist geen domme zet vinden.
Waarschuw beheerder
Een maatje van mij werkt op de afdeling exploitatievergunningen en die meldde net dit:

"Er zijn afgelopen weeken mensen onwel geworden door drugs, waardoor ernstig vermoeden is ontstaan dat er harddrugs werd verhandeld (mensen nemen dat zelf blijkbaar niet mee). Dit was reden genoeg om de exploitatievergunning in te trekken."

Hij had laatst ook gelijk met het afgelasten van Smeerboel in de Toren.
laatste aanpassing
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 926, 664, 610}
Artiest Wesdex
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Dim op woensdag 14 april 2010 om 09:56:
Poema komt vandaag met een officieel bericht...
Het komt nog steeds niet helemaal bij me door

Gelukkig is er ook leuk nieuws ! Utrecht is een boekingskantoor rijker :)
Twig Bookings met o.a. Joseph Capriati, Rino Cerrone, Ali Kuru, Dimzen en Erik Heijting...
Check hier het hele roster: http://www.twig-bookings.com/artists/
Zaterdag 15 mei doen ze de eerste showcase met o.a. Markantiono, Psyk en B Voice in Club Poema.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wesdex op woensdag 14 april 2010 om 10:28:
Gelukkig is er ook leuk nieuws ! Utrecht is een boekingskantoor rijker
Twig Bookings met o.a. Joseph Capriati, Rino Cerrone, Ali Kuru, Dimzen en Erik Heijting...
Check hier het hele roster: http://www.twig-bookings.com/artists/
Zaterdag 15 mei doen ze de eerste showcase met o.a. Markantiono, Psyk en B Voice in Club Poema.

goh das een beetje hetzelfde als zeggen dat je zwanger bent op een begravenis
Waarschuw beheerder
Ja wes, zelfs zo weet je weer et spammen :no:

Zonde van de Poema, voor mij wel de basis in Utrecht :'( Maar idd, heb er een paar avondjes meegemaakt dat ik dacht dat het veeeeel drukker moest zijn maar dat er maar een paar man binnen was.

Artiest Wouter Brok
Waarschuw beheerder
45 euro voor a day at the park en dan zo'n kleine line up... bent echt een mongool als je dat gaat neerleggen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op woensdag 14 april 2010 om 11:02:
goh das een beetje hetzelfde als zeggen dat je zwanger bent op een begravenis

Jezus wat een bullshit... moeten we hier nu 10 weken gaan rouwen om de Poema?

Goed bezig Wes (y) Tekeningen op de website zijn geniaal!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zover ik weet ben jij ook niet de doelgroep ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tobi Wan Kenobi op woensdag 14 april 2010 om 11:09:
Maar idd, heb er een paar avondjes meegemaakt dat ik dacht dat het veeeeel drukker moest zijn maar dat er maar een paar man binnen was.

Afgelopen weekend nog met Shed. Maar andere avonden was het bomvol. Die ene avond met Sven Vath. Toen hadden ze zelfs via een gangetje een andere ruimte erbij betrokken. Was echt heel vet.

Maar zoals ik zei, een maatje van me zegt dus dat de vergunning is ingetrokken en hij zit er bovenop. Maar dan vraag ik me af? Heeft de gemeente dan al die tijd poep in hun ogen gehad. Poema & dope gaan hand in hand.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Broodnodig op woensdag 14 april 2010 om 11:37:
Heeft de gemeente dan al die tijd poep in hun ogen gehad. Poema & dope gaan hand in hand.

Gedoogbeleid tot er een betere mogelijkheid zich voordoet, denk ik. Oftewel: ze hebben gewoon zitten wachten tot de nieuwe exploitant zich meldde.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 april 2010 om 11:22:
45 euro voor a day at the park en dan zo'n kleine line up... bent echt een mongool als je dat gaat neerleggen

inderdaad, wel knap dat die organisator-dude het gewoon toegeeft dat ie snel cash wilt verdienen dit jaar

Waarschuw beheerder
idd... ik vroeg me ook al af waar al dat geld naar toe zou gaan (met zo'n 7-8 duizend bezoekers) en deze line up
Waarschuw beheerder
Eerste editie was flink verlies ondanks uitverkoop.
Tweede editie hadden we een klein plusje.
Derde editie hopen we eindelijk iets te gaan verdienen.

Lijkt ons wel zo redelijk na drie jaar werk... :-)

eerlijk toegeven dat het een ongeveer een cashcow is geworden.. best ok, maar of het verstandig is om dat op een forum te zetten :s
Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
stukje spam:
http://www.beatfreax.com/article/6751/2+2_presents_Tama_Sumo:_Berlijn_aan_de_Waal/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van not the real J.Morrison (marc) op woensdag 14 april 2010 om 12:07:
eerlijk toegeven dat het een ongeveer een cashcow is geworden.. best ok, maar of het verstandig is om dat op een forum te zetten :s

zal een lekker plusje worden, 8000x 10 euro :P
Waarschuw beheerder
donateur
is toch ook de reden waarom je een feest geeft lijkt me? (iig vanuit de filosofie dat ze genoeg mensen aan het werk hebben daar)
ze geven geen feesten met de reden om zoveel mogelijk geld door de plee te spoelen en zich zo snel mogelijk failliet te verklaren. :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van not the real J.Morrison (marc) op woensdag 14 april 2010 om 12:07:
eerlijk toegeven dat het een ongeveer een cashcow is geworden.. best ok, maar of het verstandig is om dat op een forum te zetten

lijkt me ook niet echt verstandig. maar dit zijn toch de zelfde gasten die ook achter cocoon enzo zitten?

Volgens mij is het bij al die evenementen wel duidelijk dat het meer om het geld gaat dan om een kwalitatief feest neer te zetten. (niet dat het kwalitatief niet goed is, maar voor dat geld zou het beter kunnen)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TTT...TTC op woensdag 14 april 2010 om 12:19:
is toch ook de reden waarom je een feest geeft lijkt me?

daar word ik een beetje misselijk van
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TTT...TTC op woensdag 14 april 2010 om 12:19:

Je denkt toch niet dat ieder feest alleen wordt gegeven om zo veel mogelijk pieken mee te verdienen? Kijk niemand wil verlies maken, maar winst maximalisatie is volgens mij niet wat iedere organisator nastreeft (op een paar commerciële jongens na dan).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op woensdag 14 april 2010 om 12:37:

ik ook... waarom zijn de meeste vergelijkbare feesten in duitsland dan vele malen goedkoper? en ga niet zeggen dat de wetten anders en kosten lager zijn, dat verklaart het verschil tussen 45 en 10 euro echt niet. winst maken is ok en een mooie bijkomstigheid maar dat moet niet het doel zijn
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van anders op woensdag 14 april 2010 om 12:37:

naja goed dan interpreteer je het wellicht verkeerd, maar ik snap best waarom ze dit doen (ik zie liever ook lagere prijzen hoor daar niet van)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TTT...TTC op woensdag 14 april 2010 om 12:47:
naja goed dan interpreteer je het wellicht verkeerd, maar ik snap best waarom ze dit doen (ik zie liever ook lagere prijzen hoor daar niet van)

maar 10 euro is wel weer erg veel.
Waarschuw beheerder
voor de liefhebbers dus een reden om weg te blijven = het begin van het eind
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tjeerd bijnsdorp is een geldwolf ja
Artiest {SHOWLIST artist 175696, 41598}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 april 2010 om 11:52:
idd... ik vroeg me ook al af waar al dat geld naar toe zou gaan (met zo'n 7-8 duizend bezoekers) en deze line up

dit is nog niet alles, komt nog een heel vette 2e stage bij!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 april 2010 om 12:43:
ik ook... waarom zijn de meeste vergelijkbare feesten in duitsland dan vele malen goedkoper? en ga niet zeggen dat de wetten anders en kosten lager zijn, dat verklaart het verschil tussen 45 en 10 euro echt niet. winst maken is ok en een mooie bijkomstigheid maar dat moet niet het doel zijn

het verschil in kosten is echt FUCKING groot, zo groot dat dit verschil bijne de ticketprijs gerechtvaard..

Nog een nieuwtje; twstd sluit zijn deuren op 1 mei..
Waarschuw beheerder
nee hoor gebbetje weettok tjeerdo
Waarschuw beheerder
zin festivalletje, misschien België 24 juli :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J. Lovehouse op woensdag 14 april 2010 om 13:27:
Nog een nieuwtje; twstd sluit zijn deuren op 1 mei..

definitief? of gaan ze 2 mei weer open;)
Waarschuw beheerder
tent verkocht.. ze gaan wel 'de naam twstd' verder zetten als organisatie en de contest gaat ook door. waar, dat is nog niet bekend
Waarschuw beheerder
Uitspraak van justinkees op woensdag 14 april 2010 om 13:28:
nee hoor gebbetje weettok tjeerdo

uuuhm? say what!?!

Uitspraak van ZAZAZA op woensdag 14 april 2010 om 13:48:
definitief? of gaan ze 2 mei weer open;)

wandelgangen; definitief.. meer weet ik ook niet
Artiest Mr Tom
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ReyZaMa op dinsdag 13 april 2010 om 23:14:
rip steve reid .

een van de beste drummers ooit is vandaag heengegaan.

hier in sessie met kieran hebden aka. four tet.

RIP :( Album van Kieran Hebden en Steven Reid van een jaar of 2 geleden vond ik erg vet, stonden heerlijke nummers op.
Werkzaam bij Flexcitement
Artiest {SHOWLIST artist 65881, 42701, 33818, 23740, 48315, 31524}
Waarschuw beheerder
TWSTd verlegt koers

Acht jaar nadat TWSTd DJ Café haar deuren opende onder leiding van voormalig Dance Valley-oprichter Dennis Luts, gaat TWSTd begin mei haar koers verleggen. TWSTd neemt afscheid van de unieke, Amsterdamse broedplaats aan de Weteringschans en gaat verder met de uitbouw van TWSTd als motor achter TWSTd QNSNGHT, TWSTd QNSDY de TWSTd Stage op Rockit Open Air Festival en TWSTd DJ's On Tour langs Catwalk, 013, Mezz, Club Rembrandt, Winkel van Sinkel, Sugar Factory, FlexBar, Emporium Festival en Panama. In samenwerking met beginnend organisatietalent en creative minds wil TWSTd nog betere feesten neer gaan zetten. Anders gezegd: TWSTd on Tour. Waarheen precies zie je op de website.

Het Café heeft zich in de afgelopen jaren bewezen als dé ontmoetingsplaats voor jong djtalent, ‘gevestigde orde’ en iedereen die van electronische muziek houdt. Veel van de grote, muzikale helden die Amsterdam op dit moment rijk is, hebben mede via TWSTd, naam gemaakt. Melon, Kabale und Liebe, Lauhaus, Tim Wolff, Carlos Valdes en vele anderen hebben TWSTd als springplank gebruikt en plukken daar nu de vruchten van. In het verlengde hiervan ligt de Dommelsch TWSTd DJ contest. De contest is altijd een belangrijk onderdeel geweest van het concept en is inmiddels uitgegroeid tot de belangrijkste dj-wedstrijd van de Benelux. Jaarlijks proberen 160 deelnemers in de Grote Finale in de Melkweg te belanden en net zulke faam te verwerven als bekende, voormalige winnaars zoals Wouter de Moor en Kevin Arnemann. De contest van 2010 is al enige tijd geleden van start gegaan en is eveneens onderweg naar een nieuwe locatie.

De tweedaagse Koninginnedagviering in het Weteringsplantsoen heeft TWSTd mede naam bezorgd. Tijdens zowel TWSTd QNSNGHT als TWSTd QNSDY programmeert TWSTd vanuit de idee dat talent geruggesteund kan worden door reeds gearriveerde artiesten. Zo zijn eerder op QNSNGHT en QNSDY te zien geweest: Audio Bullys, Onur Özer, Oscar Mulero, Honey Dijon, Gregor Tresher en heel veel anderen. En ook dit jaar pakt TWSTd weer groots uit met o.a. Applescal, Taras van de Voorde, Sacha Dive, Bart Skils aangevuld met de jaarlijkse Mystery Guests. TWSTd QNSNGHT – Outdoor Live Stage begint op 29 april om 19.00 en duurt tot 01.00. Op 30 april begint TWSTd – Outdoor DJ Stage om 12.00 en gaat door tot 21.00. Vervolgens is er voor de echte liefhebbers nog een after party in de FlexBar. Daar zwaait Ome Ko de scepter en hij doet dit samen met TWSTd wat het een echte Ko-produktie maakt. DJ's aldaar zijn Sacha Dive, Billy Nasty, Freddy Spool, Tim Wolff, Kevin Arnemann en Mike Ravelli.

TWSTd wil langs deze weg iedereen bedanken die in het afgelopen decennium zijn of haar steentje bij heeft gedragen aan het succes van het café. Daarmee sluit TWSTd een prachtig hoofdstuk af. Check de website dit voorjaar voor het vervolg! Tot ziens op TWSTd QNSNGHT en TWSTd QNSDY.
Waarschuw beheerder
Setje van een (te bescheiden) maatje van me:

http://soundcloud.com/dubberdink/dubberdink-club-streetway-02-04-2010

Erg lekker! (y)

Tracklist:

01 Bonobo feat. Andreya Triana - Eyesdown (Appleblim & Komonazmuk Remix)
02 MyMy & Emika - Price Tag
03 Rob.Bardini - Through Together
04 Phonogenic & Sasse - Chi Chi
05 Phonogenic & Sasse - Chi Chi (Wiretappeur Remix)
06 John Dahlback - Ooh Oh I E (Sebo K remix)
07 Guido Schneider - Re-Moved
08 Stefan Tretau - Whatever Happened
09 Tim Gregor - You Got It
10 Karraskilla - Expreso Cali (Pawas Remix)
11 Audiofly X Presents Liar's Paradise - Speak B4 U Think (Audiofly Vs Geddes Remix)
12 Plasmik - Pitch It
13 Luke Hess - Platte
14 Lips - The Conscious
15 Matthew Bandy - Going Nowhere (Hernan Cronner Instrumental)
16 Plusdeep - Samedi
17 Lukas Greenberg - Heaven & Hell (Minority mix)
18 Lips - Mbali
19 D'Julz - Runny (Berkson & What Remix)
20 Rodriguez Jr. - Soledad
21 Extrawelt - Doch Doch (Patrick Zigon Remix)
22 Estroe - Inspirited Away (Steve Rachmad Remix)
23 Zander VT - Dig Your Own Rave
24 Karraskilla - Tren Siete (Brendon Moeller Remix)
25 T Hofmann & Cornholio - Aurora (Boss Axis Remix)
Waarschuw beheerder
http://miscagency.nl/news/26/twstd-verlegt-koers/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tim Hoeben op woensdag 14 april 2010 om 13:54:
tent verkocht.. ze gaan wel 'de naam twstd' verder zetten als organisatie en de contest gaat ook door. waar, dat is nog niet bekend

Ongeveer hetzelfde als de poema dus, alleen was twstd al groot als concept buiten het dj Café..

Waarschuw beheerder
supervet album van LCD SS, maar wat mij betreft geen overtreffing van het meesterlijke Sound of Silver
Waarschuw beheerder
dan luister je gwn niet goed ;)

"you wanted a hit" & "home" zijn een van de beste nummers van afgelopen 5 jaar muzak.

EPIC is het woord dat ik zocht ;)!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ReyZaMa op woensdag 14 april 2010 om 14:41:
"you wanted a hit" & "home" zijn een van de beste nummers van afgelopen 5 jaar muzak.

Toch hoor (nou ja lees) ik jou dit soort opmerkingen wel vaker maken (zo eens per maand). Ik hou echter wel van je enthousiasme!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ReyZaMa op woensdag 14 april 2010 om 14:41:
dan luister je gwn niet goed

oh wacht.. reza vindt het goed dus dan is het goed .... baal echt dat ik die luisterkwaliteiten van jou niet heb ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Broodnodig op woensdag 14 april 2010 om 14:50:
Toch hoor (nou ja lees) ik jou dit soort opmerkingen wel vaker maken (zo eens per maand).

niet lullen knul ;), doe ik niet als het niet nodig is.

you wante a hit & home behoren zeker tot de beste nummers van afgelopen 5 jaar muzak. je wil niet wete hoe lang mijn lijstje van afgelopen 5 jaar aan muziek is ;), ghehehe.

maar om terug te komen op home. "home" wordt nog vetter dan "all my friends", muhahaha ;)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 april 2010 om 14:55:
reza vindt het goed dus dan is het goed

hahaha.. moest mezelf wel kietelen om te lachen. maar dat geeft niet ;). ik ben bereid veel te doen, om jou je gelijk te laten halen. dat weet je. boks!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 51036, 57374}
Waarschuw beheerder
Hahaha, Reza. (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dim op woensdag 14 april 2010 om 14:17:
http://miscagency.nl/news/26/twstd-verlegt-koers/

SASCHA DIVE !!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ReyZaMa op woensdag 14 april 2010 om 14:56:
maar om terug te komen op home. "home" wordt nog vetter dan "all my friends", muhahaha ;)

Haha vet,

Vind beide juist de mindere tracks van het album waar ze op stonden.
Het is duidelijk geen Sound of Silver met Someone Great e.d.
Echter wel een paar vette tracks, ik zeg : Dance Yrself Clean, One Touch en You Wanted a Hit.

Zin in het concert :)