Partyflock

Forumonderwerp · 837266
30 volgers · 901220x bekeken
Waarschuw beheerder
+12-3
Aangezien de oude titel de lading niet dekt, is er besloten om onder de noemer FTMF: Forward Thinking Music Fanatics verder te gaan.
Het topic waar de muziek centraal staat dus post hier je inspiratie, livesets, releases, belevenissen, eigen producties, vragen, Track ID's, locaties, party en alle andere gerelateerde info.
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 november 2009 om 08:33:
Trouw... wat een avond en wat een club

Tja, ieder zichzelf respecterend muziekliefhebber die hier gister niet was heeft iets gemist. Van het beste wat ik dit jaar gehoord heb.
Waarschuw beheerder
100% eens. Hele avond intens genoten!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van tiesniewies op zaterdag 28 november 2009 om 12:22:
ik geloof het eerlijk gezegd ook niet

geloof het maar wel, Panasonic kijkt gewoon naar de afzetmarkt en die is jammergenoeg nihil aan het worden, daardoor is de productie simpelweg niet meer rendabel. 2 jaar terug heb ik ook al eens uit betrouwbare bron gehoord dat ze de stekker eruit wilden trekken. zo zonde!

maar aan de andere kant, ik denk dat als wij allemaal over de 80 zijn die onverwoestbare SL's nog steeds (al dan niet 2e hands) te koop zijn hoor.. :) (en dan zijn alle cdjs allang een langzame dood gestorven..)

Waarschuw beheerder
ach en er is naast technics ook nog veel ander goed spul op de markt, zoals de super OEM draaitafels

Artiest Andy Dwarf
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel ! op vrijdag 27 november 2009 om 16:51:
weet iemand welke plaat james holden@incognito draait op minuut 80

Zou ik ook wel willen weten. Anybody?

Artiest Wouter Brok
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R. Manhouse op zaterdag 28 november 2009 om 12:42:
Van het beste wat ik dit jaar gehoord heb.

ik zou niet weten welke liveset beter kan zijn dan dit. Alles zat erin en wat een energie kwam er vanaf.... en geniaal te zien hoe het publiek helemaal in extase werd gebracht met die enorme vette improvisatie stukjes. Er was echt een wisselwerking tussen hun 4 onderling en tussen het publiek. Dit was gewoon 100% muziek van het hoogste niveau met Danuel Tate en natuurlijk de regisseur Johnson als uitschieters...
Trouw bedankt! Toch weer duidelijk dat het op dance gebied echt daar gebeurt!
Waarschuw beheerder
Zonde dat ik zo ver weg woon want hier valt de laatste tijd weinig te beleven :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TTT...TTC op vrijdag 27 november 2009 om 15:41:
ik heb evt nog invitaties over... for those who want..

doe mij der dan ook maar 1 :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 november 2009 om 14:44:
ach en er is naast technics ook nog veel ander goed spul op de markt, zoals de super OEM draaitafels

ook dat ja, maar ik vermoed zelf dat fabrikanten als Pioneer (en anders wel een eoa Chinese fabrikant) de productie wel op zich willen nemen. hoe niche die markt ook geworden is, ik kan me niet voorstellen dat er '0' vraag is dus er is altijd wel een slim iemand die daar op in springt.

ik ben vannacht door Giel Beelen aangestoken met het Kyteman virus, wat een muziek zeg..
Waarschuw beheerder
Ik heb lang niet zo intens genoten van een nacht stappen als gisteren bij Modern Deep Left Quartet (L)
Waarschuw beheerder
Voor diegene die lekker met een laptop op de bank blijven hangen heb ik hier een 'must see' docu.
Maestro - Larry Levan & early DJ culture 1/9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stephen Burke op zaterdag 28 november 2009 om 12:15:
Heeft iemand nog een wave account invite toevallig?

heb er nog 4, pm me je gmail adres/google account!

Artiest Roy Habets
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pimm0 op zaterdag 28 november 2009 om 16:58:
Ik heb lang niet zo intens genoten van een nacht stappen als gisteren bij Modern Deep Left Quartet (L)

x2
Waarschuw beheerder

x3
Artiest {SHOWLIST artist 67952, 54112}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 28 november 2009 om 18:05:
heb er nog 4, pm me je gmail adres/google account!

Ik heb er ook nog een stuk of wat dus kom maar door.

Hoe meer ik lees, hoe meer spijt ik krijg dat ik niet ben gegaan :(
Waarschuw beheerder

:)
Werkzaam bij Kørknapen
Artiest {SHOWLIST artist 61786, 14781}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZAZAZA op zaterdag 28 november 2009 om 18:02:
Voor diegene die lekker met een laptop op de bank blijven hangen heb ik hier een 'must see' docu.

had deze nog niet eerder gezien! net gekeken en was erg prettig op een lamme zondag
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 926, 664, 610}
Artiest Wesdex
Waarschuw beheerder
vanavond en de komende 3 weken BURNING MAN FESTIVAL bij bnn !!!

check de vette trailer: http://bnngids.bnn.nl/page/video/927b50c24b74433991dd8112d152debc

ik wil terug :D
Waarschuw beheerder
BEATS

[img width=350 height=275 cacheid=0010eb34002e25ea60cc2b951a0299acc2]http://www.ilovenewwork.com/wp-content/uploads/2009/11/091126tape.jpg[/img]

DJ’s 2tall, Clockwork and Kper spent about a year making this 80 minute mix of over 200 tracks. Expect 10 years worth of beats, beats and beats, from hip hop into electronica, glitch, dubstep, etc. Why? “.. to highlight the lineage of hip-hop production and beat making from the turn of the millennium to the present day.”

http://www.aboombapcontinuum.com/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wesdex op zondag 29 november 2009 om 13:42:
vanavond en de komende 3 weken BURNING MAN FESTIVAL bij bnn !!!

check de vette trailer: http://bnngids.bnn.nl/page/video/927b50c24b74433991dd8112d152debc

ik wil terug :D

Aankomend jaar ben ik d'r bij :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Food op zondag 29 november 2009 om 15:31:
Aankomend jaar ben ik d'r bij

ik ga mee

Artiest Merites
Waarschuw beheerder
wat een vette avond weer in roosje gister, en wat is applescal een groot talent, heeule mooie platen.
extrawelt was ook errug vet.

vnvnd the field, ook veelzin in!
Artiest Mr Tom
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jesse Ten op zondag 29 november 2009 om 15:23:
DJ’s 2tall, Clockwork and Kper spent about a year making this 80 minute mix of over 200 tracks. Expect 10 years worth of beats, beats and beats, from hip hop into electronica, glitch, dubstep, etc. Why? “.. to highlight the lineage of hip-hop production and beat making from the turn of the millennium to the present day.”

http://www.aboombapcontinuum.com/

Erg vet, ken weinig experimental hip hop etc.. van voor 2007 dus hopen dat ik nog wat interessante dingen tegenkom.

De Hudson Mohawke essential mix van vrijdag is ook erg vet. Veel unreleased spul ertussen van hud mo zelf en oa. rustie, fly lo etc..
Waarschuw beheerder
Iemand vanavond nog naar Rico, Ty en Muppetstuff in de Sugar?

Wie heeft de bal.

Rico, Typhoon & Muppetstuff

20:00 - 22:00 Entry: Price € 15 / €12.50 presale

Na de grote zalen en festivals zoeken Rico Mc.Dougal (Opgezwolle) en Glenn de Randamie (Typhoon) de intimiteit van het theater. Voor deze tour verlaten ze de traditionele beats van de hiphop en gaan ze samenwerken met de akoestische band Muppetstuff. Dit bijzondere gezelschap combineert op een uitzonderlijke manier de verhalende teksten met eigenzinnige akoestische muziek in een persoonlijke setting. Waar Muppetstuff het leven bezingt in een mix van opzwepende, swingende en gevoelige folk, jazz, blues en nederpop nemen de twee rappers je mee op een beeldende reis met als resultaat een genre-ontstijgende theatervoorstelling voor de onderbuik van jong en oud.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 november 2009 om 17:13:
wat een vette avond weer in roosje gister, en wat is applescal een groot talent, heeule mooie platen.

vnvnd the field, ook veelzin in!

En de sfeer was ook optimaal. Lang geleden dat ik zo'n positieve vibe heb meegemaakt in Roosje.

Heeft iemand die nieuwe van Dollkraut al tot zijn beschikking en ter uitwisseling?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 november 2009 om 17:13:

applescal was echt heel sterk ja. prachtige liveset. Maar ik vond die Reinhold maar waardeloos vlak en simpel draaien. Gelukkig brak extrawelt daarna de boel af. Weet jij toevallig die plaat die ze als toegift gaven? Klonk als nieuw werk, heel dik

wat klinkt die house set van Rush op Crackhouse trouwens ultiem vet!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 29050, 54262}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krystian. op zondag 29 november 2009 om 17:33:
Heeft iemand die nieuwe van Dollkraut al tot zijn beschikking en ter uitwisseling?

lekker bijdehand.... :-s

Volgens mij zie ik Dollkraut hier regelmatig posten...beetje respectloos dit.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krystian. op zondag 29 november 2009 om 17:33:

hier kun je hem pre-orderen http://clone.nl/item16683.html

;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
voor mensen die google wave hebben hier een vet fimpje

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 november 2009 om 17:35:
Weet jij toevallig die plaat die ze als toegift gaven? Klonk als nieuw werk, heel dik

Vriend van me zei dat dat gewoon '8000' was. :)

Gisterenavond nog even iets opgenomen trouwens. 't Is maar kort en er past 1 track niet, maar desalniettemin hoop ik dat de platenkeuze jullie wel kan bevallen (Want anders ben ik bang dat ik enorm depressief zal worden :().
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

waar staat die dan?
Ik heb lang niet zo intens genoten van een nacht stappen als gisteren bij Modern Deep Left Quartet

baal echt dat ik niet kon.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rik W op zondag 29 november 2009 om 18:28:
lekker bijdehand....

Like i care.

En net alsof hier niet vaker nummers en sets de revu passeren.
Waarschuw beheerder
Ik heb wel een torrent voor de nieuwe release van Bert de Rooij, stuur maar een PB!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rik W op zondag 29 november 2009 om 18:28:
lekker bijdehand.... :-s
beetje respectloos dit.

is ook een beetje overdreven hoor..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krystian. op zondag 29 november 2009 om 20:26:
Like i care.

En net alsof hier niet vaker nummers en sets de revu passeren.

je vraagt hier om een release die nog eens niet uit is, dan kun je zelf toch wel nagaan dat mensen die hem al wel in het bezit hebben, hem persoonlijk gekregen hebben?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Henk Glimlach op zondag 29 november 2009 om 20:22:
waar staat die dan?

http://www.audiobeats.net/liveset/show.php?id=13452

live was t al erg vet, dus leuk om na te luisteren :)
Artiest {SHOWLIST artist 43933, 94045}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tim Hoeben op zondag 29 november 2009 om 21:46:
live was t al erg vet, dus leuk om na te luisteren

gefeliciteerd ouwe
Artiest {SHOWLIST artist 51036, 57374}
Waarschuw beheerder

Echt? Ik was er bij en ik het vond het zo lelijk...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ReyZaMa op zondag 29 november 2009 om 23:32:
gruwelijke set van dj qu (y)

ben groot fan van zijn releases en platenkeus in zijn sets, wie haalt deze man eens naar NL??!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Job Jobse op maandag 30 november 2009 om 01:21:
Echt? Ik was er bij en ik het vond het zo lelijk...

ik heb echt veel mensen gesproken die er waren en die vonden het allemaal mega vet. En ik vind die set zo thuis ook behoorlijk gaaf om aan te horen. Echt zo'n klassiek house geluid zit erin

Waarschuw beheerder
applescal was echt heel sterk ja. prachtige liveset. Maar ik vond die Reinhold maar waardeloos vlak en simpel draaien. Gelukkig brak extrawelt daarna de boel af. Weet jij toevallig die plaat die ze als toegift gaven? Klonk als nieuw werk, heel dik

hmm dacht ook dat die track '8000' was, maar weet het niet meer heel zeker.
en inderdaad, die Reinhold was zeker nietveel soeps, op een track na dan, tegen 't einde.. http://www.youtube.com/watch?v=0y-tNFmOqbQ
applescal komt in december trouwens met een rmx van ricardo tobar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Job Jobse op maandag 30 november 2009 om 01:21:

ik vind hem ook wel lekker. track id minuut 55;30..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 november 2009 om 08:33:
wie haalt deze man eens naar NL??!!

inderdaad!

Uitspraak van ZAZAZA op zaterdag 28 november 2009 om 18:02:

hele vette docu ja.

deze is ook waanzinnig, gaat over de haagse electro/technoscene van begin en middenjaren 90. de nederlandse westcoast scene zeg maar.

starring: i-f, legowelt, alden tyrell, orgue electronique, pametex, overdose, bunker. AANRADER!

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ReyZaMa op maandag 30 november 2009 om 12:08:
deze is ook waanzinnig, gaat over de haagse electro/technoscene van begin en middenjaren 90. de nederlandse westcoast scene zeg maar.

starring: i-f, legowelt, alden tyrell, orgue electronique, pametex, overdose, bunker. AANRADER!

die is heel leuk ja :)

Uitspraak van verwijderd op maandag 30 november 2009 om 10:54:
applescal komt in december trouwens met een rmx van ricardo tobar

origineel is natuurlijk onovertroffen, maar ik vind die remix van pascal echt heel mooi. die 'rocktoberliveset' van hem is ook heel vet, aan het einde zit wat nieuw, onuitgebracht werk dat heel filmisch klinkt.