Partyflock

Forumonderwerp · 837266
30 volgers · 900913x bekeken
Waarschuw beheerder
+12-3
Aangezien de oude titel de lading niet dekt, is er besloten om onder de noemer FTMF: Forward Thinking Music Fanatics verder te gaan.
Het topic waar de muziek centraal staat dus post hier je inspiratie, livesets, releases, belevenissen, eigen producties, vragen, Track ID's, locaties, party en alle andere gerelateerde info.
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ReyZaMa op dinsdag 24 november 2009 om 16:20:
teken allen deze petitie, het is voor je eigen vrijheid/blijheid

http://www.hetnieuwerijk.nl/

nederland is volgens mij zelfs het eerste land dat die vingerafdrukken heeft ingevoerd :nocheer: maar ben bang dat dit weinig helpt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 november 2009 om 12:54:
Hij probeert waarschijnlijk te refereren aan het feit dat de persoonsregistratie zoals die nu weer wordt ingevoerd (vingerafdrukken in paspoort) in de tijd van de nazi's (concentratiegrappen???)

nee, in concentratiekampen kregen ze ook nummers op hun arm getatoeëerd.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 48485, 45607}
Waarschuw beheerder
Kan iemand me misschien helpen?

Er is een track die Micheal Mayer laatst draaide in de Effenaar..

Hele rustige deephouse plaat met een pianotoon erin en na een aantal herhalingen zingt iemand : i would like to go..

Misschien wel echt een te bekende plaat, maar ik kom er maar niet op..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
iemand interesse in staanplaats kaartjes voor depeche mode aanstaande maandag?
Waarschuw beheerder
hehe, die dubstep outro van een vandaag :P
Artiest {SHOWLIST artist 51036, 57374}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Funkfreakaaah op dinsdag 24 november 2009 om 18:27:
Kan iemand me misschien helpen?

Er is een track die Micheal Mayer laatst draaide in de Effenaar..

Hele rustige deephouse plaat met een pianotoon erin en na een aantal herhalingen zingt iemand : i would like to go..

Misschien wel echt een te bekende plaat, maar ik kom er maar niet op..

?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van jimjimjim op dinsdag 24 november 2009 om 18:24:
nee, in concentratiekampen kregen ze ook nummers op hun arm getatoeëerd.

Juist ik doelde op het volgende:
In 1941 komt rijksambtenaar Jacobus Lentz met het persoonsbewijs, een ‘Kennkarte’ - ‘voor uw veiligheid’ - die de Duitse bezetter ultieme macht verschaft om het Nederlandse volk te controleren en onderdrukken. Het gevolg is dat van alle Europese landen in verhouding veruit het grootste contingent joodse landgenoten is weggevoerd en vergast1 uit Nederland. Ook blijkt het persoonsbewijs een perfect middel om critici en verzetsmensen uit de weg te ruimen. De overgrote meerderheid van het Nederlandse volk biedt geen verzet tegen de invoer.

Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 24 november 2009 om 15:48:
Google Wave

Had er eigenlijk niet eens van gehoord, maar lees net wat het is, ideaal zeg....
Als er ooit een nieuwe "Invite-mogelijkheid" van iemand komt dan weet je mij te vinden:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
weet iemand of ze dat 2e seizoen van dexter binnenkort ook gaan uitzenden bij de vpro

Artiest Roy Habets
Waarschuw beheerder
Iemand al bekend met deze docu over Berlijn? Of heb ik weer liggen slapen? 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Henk Glimlach op dinsdag 24 november 2009 om 19:11:
weet iemand of ze dat 2e seizoen van dexter binnenkort ook gaan uitzenden bij de vpro

Dat vraag ik me dus ook af, waarom niet aangezien ze volgens mij goede kijkcijfers hadden. Nu maar wekelijks seizoen 3 kijken op 13th street....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tobi Wan Kenobi op dinsdag 24 november 2009 om 19:41:
Dat vraag ik me dus ook af, waarom niet aangezien ze volgens mij goede kijkcijfers hadden. Nu maar wekelijks seizoen 3 kijken op 13th street....

je kan het toch ook downloaden?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jimjimjim op dinsdag 24 november 2009 om 18:21:
maar ben bang dat dit weinig helpt.

als er 50,000 handtekeningen zijn verzameld moet het onderwerp nogmaals worden besproken in de tweede kamer.

en als je kijkt dat er alleen vandaag al, wat zeg ik? de laatste 4 uurtjes ruim 1500 man de petitie getekend hebben, geeft dat hoop om door te strijden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Henk Glimlach op dinsdag 24 november 2009 om 19:11:

Was zelf ook wel benieuwd, dus heb t even opgezocht:

Dexter fans:

Helaas was dit alweer de laatste aflevering van seizoen 1. Op het moment is het nog niet bekend of de VPRO ook de volgende seizoenen gaat uitzenden. Wil je op de hoogte gehouden worden over deze ontwikkelingen, schrijf je dan in op de Nieuwsbrief van de VPRO, volg ons op Twitter of word fan van de VPRO op Facebook.
Bedankt voor jullie vele (!) reacties!

Bron
Waarschuw beheerder
Net een documentaire van Louis Theroux over crystal meth gezien; dat is niet niks zeg..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ReyZaMa op dinsdag 24 november 2009 om 21:13:
als er 50,000 handtekeningen zijn verzameld moet het onderwerp nogmaals worden besproken in de tweede kamer.

ben ik dan de enige die het frappant vindt dat de enige manier om je tegen de toenemende inbreuk op privacy te verzetten.. is door je gegevens aan nog meer mensen publiekelijk te maken? :lol:

ik heb overigens geen fiducie in het burgerinitiatief.
dit is m.i. iets waarover de rechterlijke macht zich zou moeten buigen.

Artiest Wouter Brok
Waarschuw beheerder
heftige docu ja... zag m ook... maar vooral ellendig om te zien hoe de verslaafden compleet omringd zijn door ellende en er ook uit voorkomen. Pa dit, ma dit, etc...
echt triest

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lucmast op dinsdag 24 november 2009 om 22:16:
Net een documentaire van Louis Theroux over crystal meth gezien; dat is niet niks zeg..

Was wel indrukwekkend ja, die broer en zus ook. :o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 november 2009 om 19:34:
Iemand al bekend met deze docu over Berlijn? Of heb ik weer liggen slapen?

nee aight, thnx voor de tip!
Waarschuw beheerder
had niet verwacht dat t zo ver zou komen maar ik zoek nog een kaartje voor awake aanstaande zaterdag. soort vrienden ding om met zn alleen te gaan alleen heb geen kaartje ;(
Waarschuw beheerder

Hoe vet is deze track? Dat Plastikman-achtige begin, dat jaren 60-sampletje, die rauwe breakbeat (L)
Waarschuw beheerder

Danke voor de tip! Ben m aant downloaden nu.

Ik snap ook niet hoe Aggassi zo makkelijk met zijn meth gebruik wegkwam. Ik ken echt niemand die dat wil proberen. 9toch?)
Uitspraak van Pimm0 op dinsdag 24 november 2009 om 15:06:
Grappig dat hij dus ook al met jou ruzie heeft gezocht haha!

Ja ik vond het ook wel grappig eigenlijk. Hij ging helemaal los joh, bijna 10 tweets over mij. Waar je je al niet druk over kan maken. Had er ook gelijk een hele stapel nieuwe volgers bij.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 november 2009 om 22:26:
yo bedankt!

heb m ook geluisterd,coolio man! goed bezig!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van marloutje op dinsdag 24 november 2009 om 23:38:
Ik snap ook niet hoe Aggassi zo makkelijk met zijn meth gebruik wegkwam

In die docu zie je een stel dat al 30+ jaar meth gebruikt, 4 keer per dag, maar gewoon normaal leeft verder.
Artiest {SHOWLIST artist 58601, 55869}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 november 2009 om 08:39:
In die docu zie je een stel dat al 30+ jaar meth gebruikt, 4 keer per dag, maar gewoon normaal leeft verder.

Dit Carl is echt geniaal haha.
Maar wat een killer drugs is dat zeg:O
Waarschuw beheerder
Ja meth is wat.. Had 'm graag nog eens gezien die aflevering. Indrukwekkend. Die kinderen die bij die andere lui ook frank & vrij rondlopen.. Bizar.

Gisteren trouwens naar Snoop in Tivoli geweest. 'T was kort, maar wat een impact. Zelden een zaal zo los zien gaan. Geweldig gewoon! (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RA.AF op woensdag 25 november 2009 om 09:02:
Maar wat een killer drugs is dat zeg

Denk eerlijk gezegd dat het net zo ‘’killer’’ is als bv. coke ofzo.
Maar die figuren in steden als Fresno zijn zo labiel door al die omstandigheden (werkeloosheid e.d.), dat ze veel sneller onverantwoord gaan gebruiken.

Er zullen toch ook wel zat mensen zijn die meth gebruiken maar er niet door kapot gaan.
Waarschuw beheerder
Nee, meth is beduidend verslavender..

Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 november 2009 om 09:20:
Maar die figuren in steden als Fresno zijn zo labiel door al die omstandigheden (werkeloosheid e.d.), dat ze veel sneller onverantwoord gaan gebruiken.

Dat is absoluut waar!

Ik heb trouwens thuis een dvd-box van Louis. Echt een aanrader! Er zitten zoveel geniale afleveringen bij. Hij staat zo open voor alles, oordeelt (bijna) nooit.
Waarschuw beheerder
http://vuistdikkeramlat.web-log.nl/vuistdikkeramlat/2009/11/brothers-vibe-m.html

Setje van onze aankomende gast :P
Plus heel veel ander leuk spul (zal wel al gehoord/gezien zijn hier)...Toch maar delen! :P
Waarschuw beheerder
Iemand al bekend met deze docu over Berlijn?

Nope, thanks!

Werkzaam bij Bar27
Waarschuw beheerder
Iemand al bekend met deze docu over Berlijn?

Gruwelijk! Ga ik snel kijken :)

Ik draai trouwens het weekend van 12 December in Berlijn (terwijl ik er heen ging om te feesten) samen met Red Robin minimaal 4 uur b2b, afsluiten vanaf 08.00. Vorig jaar waren er 1600 man:) Is in een groot pand van de Bar25 crew, ben benieuwd!

Owjah, Bar25 blijft nog een jaar open, ze hebben gister bevestigd gekregen dat ze tot oktober open mogen blijven...daarna gaan ze naar een "higher level" :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Broodnodig op woensdag 25 november 2009 om 09:24:
Ik heb trouwens thuis een dvd-box van Louis. Echt een aanrader! Er zitten zoveel geniale afleveringen bij. Hij staat zo open voor alles, oordeelt (bijna) nooit.

hij is echt goed ja als interviewer en docu maker. Enige kritiekpuntje is dat hij wel erg voor de voor de hand liggende onderwerpen kiest die per definitie al spraakmakend zijn (voor zover ik de afleveringen gezien heb dan). Ultra-rechste nazi's, drugsverslaafden, travestieten, prostutues, etc.
Maar hij brengt alles wel erg mooi en neutraal in beeld (y)

Waarschuw beheerder
Iemand al bekend met deze docu over Berlijn? Of heb ik weer liggen slapen? 8)

thnx! ik lees op die site trouwens ook dit artikel:
http://www.electronicbeats.net/News/Music/Daft-Punk-to-tour-in-2010

"According to Undercover Magazine, French dance pioneers Daft Punk will be undertaking a world tour in 2010. A source close to the band recently leaked the dates, which found their way onto numerous music news websites."

met o.a. deze unconfirmed date:
August1 - Amsterdam Heineken Music Hall
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 25 november 2009 om 10:43:
Daft Punk

Vergane glorie.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ReyZaMa op dinsdag 24 november 2009 om 21:13:

en als je kijkt dat er alleen vandaag al, wat zeg ik? de laatste 4 uurtjes ruim 1500 man de petitie getekend hebben, geeft dat hoop om door te strijden.

het is een europees iets, kan je niks aan doen helaas.
Artiest {SHOWLIST artist 29050, 54262}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 november 2009 om 10:38:
Ik draai trouwens het weekend van 12 December in Berlijn (terwijl ik er heen ging om te feesten) samen met Red Robin minimaal 4 uur b2b, afsluiten vanaf 08.00. Vorig jaar waren er 1600 man Is in een groot pand van de Bar25 crew, ben benieuwd!

Laat ff weten waar het is..dan kom ik wel even langs om je te supporten.
Ben ook dat weekend in Berlijn.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 november 2009 om 10:40:
hij is echt goed ja als interviewer en docu maker. Enige kritiekpuntje is dat hij wel erg voor de voor de hand liggende onderwerpen kiest die per definitie al spraakmakend zijn (voor zover ik de afleveringen gezien heb dan). Ultra-rechste nazi's, drugsverslaafden, travestieten, prostutues, etc.
Maar hij brengt alles wel erg mooi en neutraal in beeld

mooie bij Theroux vind ik vaak de pijnlijke stiltes die hij laat vallen tussen antwoord en vraag, veel van zn vragen (en ook antwoorden van de mensen voor de camera) krijgen door die stiltes ineens een hele andere lading. :)

vond die docu van em over de achterbuurten in de VS (Bronx?) ook erg indrukwekkend.

Ik draai trouwens het weekend van 12 December in Berlijn (terwijl ik er heen ging om te feesten) samen met Red Robin minimaal 4 uur b2b, afsluiten vanaf 08.00. Vorig jaar waren er 1600 man Is in een groot pand van de Bar25 crew, ben benieuwd!

top! :)

...gister bevestigd gekregen ; 26 februari Klopfgeist Labelnight @ Club Mikz Berlijn ...whoehoe!

Uitspraak van Rik W op woensdag 25 november 2009 om 11:08:
Laat ff weten waar het is..dan kom ik wel even langs om je te supporten.
Ben ook dat weekend in Berlijn.

je kan dr beter gaan wonen Rik.. ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 november 2009 om 11:08:
...gister bevestigd gekregen ; 26 februari Klopfgeist Labelnight @ Club Mikz Berlijn

whoehoe!

Komen er dan ook remixers draaien... ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 november 2009 om 10:53:
Vergane glorie.

bullshit!

Uitspraak van actief op woensdag 25 november 2009 om 10:43:

daar moet ik bij zijn!!!
Waarschuw beheerder
Theroux op bezoek bij die God hates fags familie vond ik ook wel leuk om te zien.
http://video.google.com/videoplay?docid=-7735501683185935638

zijn er trouwens meer mensen die op whatpeopleplay geen muziekspeler kunnen zien op de mac? ik hoor alleen muziek maar onderin zie ik niks, moet nu eerst een nummer helemaal afluisteren voordat ik een nieuwe kan luisteren anders spelen ze door elkaar :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 november 2009 om 11:16:

daar moet ik bij zijn!!!

heb deze helden nog nooit live gezien dus misschien ik ook wel. Alhoewel deze datum doet vermoeden dat ze op wat zomerfestivals zullen staan....
Waarschuw beheerder
donateur
Owjah, Bar25 blijft nog een jaar open, ze hebben gister bevestigd gekregen dat ze tot oktober open mogen blijven...daarna gaan ze naar een "higher level"

al 3e jaar dat ik dit lees/hoor?

en daft punk bericht was niet geheel kosjer volgens mij :O
Waarschuw beheerder
Louis Theroux

zijn pa schrijft hele mooie boeken.

Paul Theroux

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 november 2009 om 11:08:
26 februari Klopfgeist Labelnight @ Club Mikz Berlijn

Nice, kom ik ook ff draaien. :P

Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 november 2009 om 11:16:
bullshit!

Echt niet !

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rik W op woensdag 25 november 2009 om 11:16:
Komen er dan ook remixers draaien...

dat zit er dik in Rik..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jimjimjim op woensdag 25 november 2009 om 11:17:
Theroux op bezoek bij die God hates fags familie vond ik ook wel leuk om te zien.

sjee wat een volk zeg haha