Partyflock

Forumonderwerp · 837266
30 volgers · 897941x bekeken
Waarschuw beheerder
+12-3
Aangezien de oude titel de lading niet dekt, is er besloten om onder de noemer FTMF: Forward Thinking Music Fanatics verder te gaan.
Het topic waar de muziek centraal staat dus post hier je inspiratie, livesets, releases, belevenissen, eigen producties, vragen, Track ID's, locaties, party en alle andere gerelateerde info.
laatste aanpassing door een beheerder
Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
Hoe belangrijk vinden jullie het dat je als dj een eigen stijl (geluid) hebt?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rik W op dinsdag 13 oktober 2009 om 16:57:
Remix voor Klopfgeist is goed bevallen!!

Nils en Andreas thanks!!!

Ben in een goed gezelschap samen met Remy!!!

geen dank dude! :)

Komt binnenkort een ep uit op Klopfgeist (vinyl en digitaal)
van Andreas Bergmann's 'The Big Hangover', met remixen van Rik en DJ Remy!

gruwelijke ep!
Artiest {SHOWLIST artist 29050, 54262}
Waarschuw beheerder
niet...zo lang die maar dikke platen draait en fatsoenlijk kan mixen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Broodnodig op dinsdag 13 oktober 2009 om 17:06:
Zie bij jouw Last.fm heel veel Acda en de Munnik langskomen. Zijn dat jouw rotsen in de branding in de zoektocht naar bizarre muziek?!

Hahaha!! Acda en de Munnik zijn de rotsen in de branding van mijn leven de afgelopen 10 jaar, om het maar even heel emo uit te drukken ;p

Maaruh ja veel verder dan dat, Blof (ja dat ook nog) en Antony and the Johnsons kom ik zoals je ziet niet de laatste tijd. Is wel duidelijk dat de fantasie uit wat ik aanzet een beetje is verdwenen he, hahaha!
Waarschuw beheerder
hahahaha heerlijk dat dj's tegenwoordig zelf hokjes kiezen waar ze in willen passen en dat niet meer aan de journalisten en de buitenwereld over laten :p.
Uitspraak van marloutje op dinsdag 13 oktober 2009 om 17:46:
Acda

heeft het nu zelf moeilijk, gaat scheiden toch?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van tiesniewies op dinsdag 13 oktober 2009 om 17:45:
maar ging meer om mezelf

Uhh en dan ga je een eigen stijl nemen/aanhouden omdat andere zeggen dat dat moet das wel een beetje een paradoxale situatie niet?

Je moet gewoon doen waar jezelf het beste bij voelt. Kies je voor de muziek, of voor het publiek. Het ene is an sich niet beter dan het andere. Wat zijn jouw afwegingen daarin, wat vind jij belangrijk aan een dj?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ReyZaMa op dinsdag 13 oktober 2009 om 17:49:
heeft het nu zelf moeilijk, gaat scheiden toch?

Was vorig jaar officieel. Maar heeft helaas niet geresulteerd in materiaal wat in de buurt van die ouwe shit komt. Heb liever kleine liedjes, een gitaar een piano, mondharmica en klaar. Nu is het bombastisch en gladgestreken. Ik vind het allermooist als je hoort hoe iemand over de snaren strijkt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van tiesniewies op dinsdag 13 oktober 2009 om 17:17:

heel belangrijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 oktober 2009 om 17:06:
Mijn muzieksmaak is al heel wat jaartjes ong. hetzelfde. :o

hehe bij mij ook wel denk ik. vind t ook veel leuker om in bepaalde genres dieper te duiken dan een heleboel genres globaal te kennen.
Waarschuw beheerder
Dubstep/techno/dubtechno + hiphop hier de hoofdingrediënten met een 90% aanwezigdheidsfactor van Dubstep
Waarschuw beheerder
ik zou echt geen dj kunnen zijn. ik zou elke week weer iets anders draaien,en totaal geen eigen geluid hebben:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marloutje op dinsdag 13 oktober 2009 om 17:46:
Acda en de Munnik zijn de rotsen in de branding van mijn leven de afgelopen 10 jaar, om het maar even heel emo uit te drukken ;p

ik heb hetzelfde eigenlijk
Waarschuw beheerder
Wow, volgende week op ADE voor Goldfish opwarmen ?!?!
Waarschuw beheerder
nog een laatste keer mijn set spammen:
http://soundcloud.com/hangmat/hangmats-keigave-set
[img width=336 height=247 cacheid=000118740002598b7a9f8e231a0293f390]http://i34.tinypic.com/2ivhamb.jpg[/img]
Artiest {SHOWLIST artist 23234, 26378, 24374}
Waarschuw beheerder

ikzelf heb er mateloos veel respect voor als een dj een geheel eigen geluid heeft, een paar van mijn favorieten in hun eigen ding; Claude VonStroke, Loco Dice, Steve Bug en Boris Werner. en ik vind het maar knap van hen! als ik toffe muziek hoor, dan koop ik het. ik denk dat deze boys een stuk selectiever omgaan met hun aankopen en wat zij in de club gaan draaien.
hieronder een linkje naar een gratis wav van The Machine - Fuse (Dixon Dub)
http://www.innercityvisions.com/tracks/customerDownload/314/wav

Ame Remix en Dixon Remix ook zeer goed te doen, Dixon Remix is mijn favoriet.
als je niet kan downen, maak dan even voor jezelf een account aan.

webshop is overigens top, vandaag foutje met downloaden, even onze duitse vrienden opgebeld en het probleem is uiterlijk morgen verholpen, toppertje.
wel jammer dat je elke download afzonderlijk moet aanklikken om te starten en daarbij moet wachten totdat de vorige is afgelopen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Roel ! op dinsdag 13 oktober 2009 om 18:19:
ik zou echt geen dj kunnen zijn. ik zou elke week weer iets anders draaien,en totaal geen eigen geluid hebben

vind ik onzin, jou eigen geluid is dan dat je elke keer anders draait:)
Waarschuw beheerder

Ik probeer nu al een aantal jaren mijn eigen richting te zoeken binnen de verschillende stijlen.
Het is haast onmogelijk om een hele eigen stijl te hebben. Het is vaak altijd een richting die je opgaat binnen die bepaalde stijl.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 oktober 2009 om 19:49:
jou eigen geluid is dan dat je elke keer anders draait:)

dat vind ik weer onzin. Alsof bijna niemand anders dat doet! Benny ;)
Waarschuw beheerder
ja haha ene keer diepe house, dan weer treintechno en af en toe een early hc setje. zou wel spannend zijn voor de bezoekers;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nog aanraders qua clubs/tentjes in Praag waar: Minimal/House/Dubstep (of een mengelmoes daarvan) vaak wordt geprogrammeerd ? Kans is groot dat ik er een jaar ga wonen, dus wil even weten hoe en wat :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !!!e Bitchital (zeg maar gewoon ille) op dinsdag 13 oktober 2009 om 19:07:
ikzelf heb er mateloos veel respect voor als een dj een geheel eigen geluid heeft,

ja dat vind ik ook knap, maar niets voor mijzelf. Blijf wel binnen de techno/house maar draai en thuis gewoon iedere week een ander setje en op een feest pas ik me ook graag aan de avond aan..

Waarschuw beheerder
donateur

ik vind dat voor beide wel wat te zeggen valt.

als ik voor bijv. Steve Bug kom dan wil ik ook dat ie Bug plaatjes draait, maar aan de andere kant laat ik me ook graag (positief) verrassen door een dj, ook wel door Steve Bug.

Uitspraak van !!!e Bitchital (zeg maar gewoon ille) op dinsdag 13 oktober 2009 om 19:18:
hieronder een linkje naar een gratis wav van The Machine - Fuse (Dixon Dub)
http://www.innercityvisions.com/tracks/customerDownload/314/wav

thanx!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
DAMNNNNN!!!!!

wat een geweldige ep is dit toch (l), mijn voorkeur gaat uit naar morgan geist's en joe claussell's instrumentale mixen!

https://www.beatport.com/en-US/html/content/release/detail/192629/Come%20On%2C%20Come%20On%20EP
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 oktober 2009 om 15:07:
14 november line up berghain/panorama :)
Line-up /
Berghain
atom TM + tobias. -live
Rolando (underline)
Len Faki (ostgut ton/podium)
nd_baumecker (freundinnen)

Panorama Bar
Cassy (perlon/cocoon)
Lee Burridge
Danny Howells (dig deeper)
Nikola Baytala (auralism)

sonntags
Zip (perlon)
Ricardo Villalobos (perlon)

maar aanwezig denk ik...
thanx reza die van morgan geist klinkt erg fris en dansbaar! door de naam lisa shaw (dikke stem) moest ik meteen denken aan een andere track met lisa shaw die ergens verstopt zat in mijn hold bin met +400 tracks, erg hypnotiserend, het is de nova dream sequence;

https://www.beatport.com/en-US/html/content/release/detail/84959/Love%20For%20You

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rik W op dinsdag 13 oktober 2009 om 21:11:
maar aanwezig denk ik...

ik zit ook zwaar te twijfelen... howells altijd al in een club met een lange set willen zien en waar beter dan in de panorama
Waarschuw beheerder
kan ff niet citeren. Maar over die dubstep ik vind sommige dingen van shackleton vet en benga sets.

Maar ook beat pharmacy, deepchord dat soort dingen maar volgens mij valt dat niet echt onder dubstep

Iemand tips met meer vette shit. D@vid?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Henk Glimlach op dinsdag 13 oktober 2009 om 21:41:

Scuba, T++, Sigha, Gatekeeper, Shed, Wedge, Geiom, 2562/A Made Up Sound, Ramadanman, Deadbeat en Martyn.
Een kleine greep uit een ruim assortiment aan wat meer crossovers tussen diepe techno en dub ritmes. Zit allemaal in die Beat Pharmacy hoek... Laatst ook een EP uitgekomen waar Beat Pharmacy is geremixed door diverse bovenstaande artiesten (http://www.discogs.com/Beat-Pharmacy-Wikkid-Times-Remixes/release/1829635).

Of check wat labels zoals: [NakedLunch], Hotflush, Berkane Sol, Applepips, 7even, 3024 en Subsolo.

Kan je wel even mee vooruit denk ik zo :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jimjimjim op dinsdag 13 oktober 2009 om 18:06:
hehe bij mij ook wel denk ik. vind t ook veel leuker om in bepaalde genres dieper te duiken dan een heleboel genres globaal te kennen.

+1
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !!!e Bitchital (zeg maar gewoon ille) op dinsdag 13 oktober 2009 om 21:32:
lisa shaw (dikke stem) moest ik meteen denken aan een andere track met lisa shaw die ergens verstopt zat in mijn hold bin met +400 tracks, erg hypnotiserend, het is de nova dream sequence;

ja idd. mooie scene heeft new york. veel producers werken met elkaar samen en supporten elkaars platen, detroit same story :).
Waarschuw beheerder
thnx thyz daar kan ik zeker wat mee

Artiest {SHOWLIST artist 75861, 46327, 77116}
Waarschuw beheerder
Iemand tips met meer vette shit.

deepchord

Waarschuw beheerder

fluxion en kwa dubstep vind ik boxcutter geweldig
Waarschuw beheerder
Iemand tips

Uitspraak van _tm op dinsdag 13 oktober 2009 om 21:55:
Scuba, T++, Sigha, Gatekeeper, Shed, Wedge, Geiom, 2562/A Made Up Sound, Ramadanman, Deadbeat en Martyn

deze sowieso!

en miss ook?: bovill, intrusion, norman nodge, sven weisemann, sideshow (fink), birdy nam nam, trg, shackleton, andy stott, luke hess, klockworks (ben klock), cv313, subsonic park, mikkel metal, aardvarck (zijn "bloom" reeks + nieuwe album)!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Die Untold remix van Moderat's Seamonkey is niceee
Waarschuw beheerder
sven weisemann

idd, erg gave producties (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van tiesniewies op dinsdag 13 oktober 2009 om 23:03:
Die Untold remix van Moderat's Seamonkey is niceee

Agreed, vind de Surgeon kant alleen nog beter. Puik plaatje
Werkzaam bij Kørknapen
Artiest {SHOWLIST artist 61786, 14781}
Waarschuw beheerder
net de animatie '9' gezien.. erg mooi en creatief gemaakt!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !!!e Bitchital (zeg maar gewoon ille) op dinsdag 13 oktober 2009 om 19:07:
een paar van mijn favorieten in hun eigen ding; Claude VonStroke

heb niet echt veel muziek van de beste man, maar zijn fabric mix-cd is niet echt een cd met veel eigen geluid, 't klinkt echt heel vet maar 't is echt van alle stijlen wat.
Waarschuw beheerder
donateur
beware of the bird cd vind ik toch wel het dikst... nu vind ik het toch allemaal wat minder :)
Waarschuw beheerder
Heeft Aardvarck nieuw album? In dezelfde lijn als bloom dan of als cult copy (mijn favo maar hou gewoon erg van detroit geluid omdat ik daar mee ben opgegroeid)
Waarschuw beheerder
Laat maar ;)

Tiki it is en meer dub sounds

http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/42520464

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terje Olsen op woensdag 14 oktober 2009 om 10:05:
maar 't is echt van alle stijlen

vind ik zowiezo het geval bij VonStroke... kan me zelden bekoren
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 oktober 2009 om 10:29:
vind ik zowiezo het geval bij VonStroke

aan de ene kant is er wel wat voor de zeggen omdat ie gewoon draait wat hij vet vindt, maar aan de andere kant kom je er nooit lekker in omdat 't van de hak op de tak springt.