Partyflock

Forumonderwerp · 837266
29 volgers · 895546x bekeken
Waarschuw beheerder
+12-3
Aangezien de oude titel de lading niet dekt, is er besloten om onder de noemer FTMF: Forward Thinking Music Fanatics verder te gaan.
Het topic waar de muziek centraal staat dus post hier je inspiratie, livesets, releases, belevenissen, eigen producties, vragen, Track ID's, locaties, party en alle andere gerelateerde info.
laatste aanpassing door een beheerder
Artiest {SHOWLIST artist 23234, 26378, 24374}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 augustus 2009 om 15:02:
aan de linkerkant staan tutorials voor het maken van een podcast, simpelere uitleg dan dit kan niet!

thanx ouwe, ik zat al op die pagina, had met mijn neus gekeken. en die is vrij groot, kan je nagaan. ;-)
Waarschuw beheerder
wooooopp wooooooppp!
morgen komt mn nieuwe 15" macbook pro binnen :) 2.8ghz met 512mb 9400m en 9600m gt videokaart. en natuurlijk 4 gig geheugen en de nieuwe batterij die erg nice is.
kom ik mn studie wel mee door denk ik!
Waarschuw beheerder
ik zit een beetje te zoeken naar oordoppen om op feesten te dragen. kom er niet echt uit wat nu de beste zijn.. iemand tips?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tim Hoeben op woensdag 26 augustus 2009 om 15:50:
morgen komt mn nieuwe 15" macbook pro binnen :) 2.8ghz met 512mb 9400m en 9600m gt videokaart. en natuurlijk 4 gig geheugen en de nieuwe batterij die erg nice is.
kom ik mn studie wel mee door denk ik!

wat een langzame rotbak!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel ! op woensdag 26 augustus 2009 om 16:38:
ik zit een beetje te zoeken naar oordoppen om op feesten te dragen. kom er niet echt uit wat nu de beste zijn.. iemand tips?

ik heb van oordoppen van beterhoren. werkt prima. volges hun zijn t muzikanten oordoppen, dus die de frequenties gelijkmatig afvlakken, zodat er geen verschil is in gehoor. lijkt wel te kloppen, hoor de muziek altijd prima.

Werkzaam bij Bar27
Waarschuw beheerder
ik heb ze in het ziekenhuis laten maken, wat blijkt, als ik ze in doe hoor ik dus helemaal niks meer :s
Waarschuw beheerder

Ben zeer tevreden met mijn Earproof oordoppen.
Waarschuw beheerder

ik heb filterz, vind ze prima maar heb verder geen vergelijkingsmateriaal.
Artiest {SHOWLIST artist 48485, 45607}
Waarschuw beheerder

Weet niet hoeveel je wilt besteden maar deze had ik voordat ik op maat gemaakte doppen heb besteld:

http://www.rjshop.nl/Alpine-Music-Safe-Pro-WIT/nl/product/18208/

Je krijgt er drie verschillende filters bij en ze zitten best lekker
Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jesse Ten op woensdag 26 augustus 2009 om 16:47:
Ben zeer tevreden met mijn Earproof oordoppen.

daar ga ik ook voor! Geen uitstekende (wel uitstekend maar niet UITstekend ;)) filter, waardoor je ze evt ook kunt dragen met mixen. + vlakke demping wat je volgens mij niet bij deze hierboven van alpine hebt..
laatste aanpassing

Artiest Roy Habets
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jimjimjim op woensdag 26 augustus 2009 om 16:58:
ik heb filterz, vind ze prima maar heb verder geen vergelijkingsmateriaal.

Idem, doen al meer dan een jaar goed hun werk voor mij. Zeker aan te raden. :)
Waarschuw beheerder
donateur
ik vergeet ze altijd, dom eigenlijk :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
bij mij hetzelfde probleem..
heb ze eigenlijk meer nodig met motorrijden denk ik, waar ik ze uiteraard ook altijd vergeet
Waarschuw beheerder
ik heb ze bij een hoorwinkel laten maken maar ze steken uit waardoor ik er dus laatst 1 ben kwijtgeraakt...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tim Hoeben op woensdag 26 augustus 2009 om 16:41:
ik heb van oordoppen van beterhoren. werkt prima. volges hun zijn t muzikanten oordoppen, dus die de frequenties gelijkmatig afvlakken, zodat er geen verschil is in gehoor. lijkt wel te kloppen, hoor de muziek altijd prima.

ik heb die ook:D zeer tevreden over
Uitspraak van stefotronic op woensdag 26 augustus 2009 om 18:40:
ik heb ze bij een hoorwinkel laten maken maar ze steken uit waardoor ik er dus laatst 1 ben kwijtgeraakt...

Ik ben sinds 2001 aan mijn derde setje:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van tiesniewies op woensdag 26 augustus 2009 om 17:49:
daar ga ik ook voor! Geen uitstekende (wel uitstekend maar niet UITstekend ) filter, waardoor je ze evt ook kunt dragen met mixen. + vlakke demping wat je volgens mij niet bij deze hierboven van alpine hebt..

Kan kloppen, maar voor de prijs zijn ze zeker wel te doen, ligt er dus aan hoe je het aan wilt pakken en hoeveel je te besteden hebt. Want die earproof waar jij over spreekt, valt die in dezelfde prijscategorie?
Waarschuw beheerder
nee idd daar heb je gelijk in! earproof is een segment hoger ja
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TTT...TTC op woensdag 26 augustus 2009 om 18:11:
ik vergeet ze altijd, dom eigenlijk :/

had/heb ik ook altijd. maar was op SMS toch wel heel blij dat ik ze eindelijk mee had genomen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tim Hoeben op woensdag 26 augustus 2009 om 16:41:
ik heb van oordoppen van beterhoren

Hoeduur zijn ze ongeveer?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Sorry maar kan het toch niet laten, Carlos Rios NU live behind the decks @ www.xt3radio.nl

tune in op www.xt3radio.nl tot 23:00

enjoy! :cheer:

Waarschuw beheerder
godver, nieuwe schooljaar begint bijna en heb nog steeds geen kamer...
Kan hier iemand toevallig me aan een kamer in Utrecht of Amsterdam helpen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 augustus 2009 om 21:39:
nieuwe schooljaar begint bijna en heb nog steeds geen kamer...

same here is behoorlijk kut een kamer te vinden. ben nu weer antie-kraak aan het proberen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Henk Glimlach op woensdag 26 augustus 2009 om 21:44:
anti-kraak

Waar zoek je een kamer dan? Als ik me niet vergis staat voor een anti-kraak kamer in Amsterdam ook al 3 tot 6 maand wachttijd...
Waarschuw beheerder
vandaag weer eens snel een mixje in elkaar gegooid, commentaar/feedback altijd welkom :)

Frank Gallito - Promomix 26-08-2009
01 Motor City Drum Ensemble – Raw Cuts #5 | 02 Catz & Dogz Feat Pol On – Me | 03 Alex Niggemann – Perception | 04 Mulder – It’s all in the hips | 05 Minimono – Let me wonder | 06 Sebastian Lutz - Manatee (Hermannstadt Collective Remix) | 07 Mic Newman - The Aries (Afrilounge's Dirty Cut) | 08 Tom Budden – The tree dance | 09 Lauhaus – Soulshine | 10 Lauhaus – Backstage beauties | 11 The Runners - Woman Pleaser (Jay Shepheard Remix) | 12 David Mariscal – Raimon (Kasper remix)

http://soundcloud.com/feetback/frank-gallito-promomix-26-08-2009
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 augustus 2009 om 21:57:
Waar zoek je een kamer dan?

amsterdam

Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 augustus 2009 om 21:57:
Als ik me niet vergis staat voor een anti-kraak kamer in Amsterdam ook al 3 tot 6 maand wachttijd...

als je gewoon wacht tot je door hun wordt gebeld wel ja. maar vrienden hadden binnen een maand een kamer omdat ze gewoon bij elke instelling langs gingen en bellen enz
Waarschuw beheerder
join the club. 5 keer verhuisd binnen een jaar nu
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pushkarev op woensdag 26 augustus 2009 om 20:51:
Hoeduur zijn ze ongeveer?

Bij Beter horen tussen de 120,- en 140,- Euro
Waarschuw beheerder
iemand die ik blij kan maken met een kaartje voor voltt as zaterdag? hardcopy van concerto, 35 euris, wat ik er zelf dus ook voor heb betaald bijelkaar.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 augustus 2009 om 21:39:
Kan hier iemand toevallig me aan een kamer in Utrecht of Amsterdam helpen?

Ook nog zoekende in Utrecht hier. Schiet totaal niet op.. :(
Waarschuw beheerder
bedankt !!
Artiest {SHOWLIST artist 175696, 41598}
Waarschuw beheerder
gvd.. open je een 'serieus' topic op pf, binnen 1 dagen 18 compleet nutteloze reacties.. wat een bosmongolen lopen hier toch rond..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J. Lovehouse op donderdag 27 augustus 2009 om 10:52:
gvd.. open je een 'serieus' topic op pf, binnen 1 dagen 18 compleet nutteloze reacties.. wat een bosmongolen lopen hier toch rond..

heb 't f gelezen, wat een mongolen. die moeten echt eens op zoek naar een leven
Artiest Dimzen
Waarschuw beheerder
wat een dom volk :D

hebben echt niks beters te doen..
Waarschuw beheerder

Wat ik al zei: goed bezig modjes (Y)

Vraag me af of ze er überhaupt zijn hier.
Waarschuw beheerder

kom je daar nu pas achter? :P grappige is dat die mensen ALTIJD naar hardcore luisteren. hardcore maakt de jongeren kapot :P
Waarschuw beheerder
donateur
wehhehe
Waarschuw beheerder
Er zijn maar een aantal topics die je redelijk serieus kan nemen op PF. Dit topic is er een van :). Ga maar eens kijken in een topic over hooligans of breezer sletjes haha.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van jimjimjim op donderdag 27 augustus 2009 om 12:14:
ALTIJD naar hardcore luisteren

jump en hardstyle zouden ook nog kunnen :P

Uitspraak van aiiidooo op donderdag 27 augustus 2009 om 12:57:
Er zijn maar een aantal topics die je redelijk serieus kan nemen op PF. Dit topic is er een van :). Ga maar eens kijken in een topic over hooligans of breezer sletjes haha.

85% van de flock-bezoekers blijft ook gewoon kutvolk.. dus idd de juiste topics opzoeken en verder uit 't forum blijven :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Prachtig leesvoer altijd, ja. Hetzelfde geldt voor de diverse voetbalfora. _O_
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Voor de zuiderlingen onder ons:

Vanaf vandaag tot en met zondag vindt het Zomerparkfeest in Venlo weer plaats.

ff een paar leuke namen:

Donderdag:
Full Crate & FS Green
Rokus (Dubstep)

Vrijdag:
De Staat

Zaterdag:
Kyteman's Hiphop Orkest

Zondag:
Hudson Mohawke
Martyn
Applescal

En helemaal gratis natuurlijk :)

www.zomerparkfeest.nl
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 51036, 57374}
Waarschuw beheerder
Wauw wauw wauw! Check de nieuwe Drukpers podcast met een drie uur durende set van Todd Terje! Hij is supersonisch goed!

http://soundcloud.com/drukpers/drukpers-podcast-04-todd-terje-the-big-chill-aug-09

:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tobi Wan Kenobi op donderdag 27 augustus 2009 om 16:02:
De Staat

vind het kwalitatief erg goede band... de muziek doet me alleen nog niet echt veel... heb ze nu in korte tijd 2x live gezien (oa sziget) en het gaat echt alle kanten op. Leuke vind ik dat ze met veel muziekgenres/ritmes spelen... nadeel daarvan is dat er in optredens echt totaal geen lijn zit. Het vliegt alle kanten op. Maar goed, dit is pas hun eerste cd... het is iig veelbelovend!
Waarschuw beheerder
VANAVOND

Progressive City - Invites: Strictly Techno

-Line Up:
Bas Mooy [Audio Assault//Planet Rhythm Records]
Boris Ross [Luxa Flex//Oproof]
Perry [Strictly Techno//Awakenings]

Entree: GRATISSSSSSS
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Job Jobse op donderdag 27 augustus 2009 om 15:50:
Wauw wauw wauw! Check de nieuwe Drukpers podcast met een drie uur durende set van Todd Terje! Hij is supersonisch goed!

ik wist 't al, maar dit bevestigt 't toch maar weer: Todd Terje is een baas!