Partyflock

Forumonderwerp · 837266
36 volgers · 924251x bekeken
Waarschuw beheerder
+12-3
Aangezien de oude titel de lading niet dekt, is er besloten om onder de noemer FTMF: Forward Thinking Music Fanatics verder te gaan.
Het topic waar de muziek centraal staat dus post hier je inspiratie, livesets, releases, belevenissen, eigen producties, vragen, Track ID's, locaties, party en alle andere gerelateerde info.
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Twenty-Eight op woensdag 4 juli 2012 om 22:02:
nog tips qua recente mixjes/podcasts etc

Ja hoor, maar weer eens wat oudere house plaatjes erbij gepakt, inclusief nog wat nieuw spul :)

Enjoy!
laatste aanpassing
Werkzaam bij Hardblast Events
Artiest {SHOWLIST artist 36773, 60431, 33916}
Waarschuw beheerder
Eigen werk :
chris isaak - Wicked game 'cover (stijl is synthpop.)
op mijn main pagina vind ook andere tracks in diverse stijlen.
Enjoy :)
http://soundcloud.com/falling-dreams/chris-isaak-wicked-game
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zometeen a clockwork orange op tv!!!! Kubricks meesterwerk
Waarschuw beheerder
mijn vriendin hangt ook af en toe aan de knoppen (met enige assistentie) niet te moeilijk en voor de house liefhebber

Waarschuw beheerder
Naar mijn mening één van de sterkste albums van 2012 tot op heden en absoluut het beluisteren waard.

Chymera - Death By Misadventure @ Connaisseur Recordings

Een korte impressie:

Artiest {SHOWLIST artist 54970, 59318}
Waarschuw beheerder
Via dit forum op de hoogte gebracht met Bloc Festival in Londen. Vermoeid van Fusion (wat heel heel gaaf was!!) naar Londen afgereisd. Eenmaal daar werden we direct teleurgesteld dat de oude elektriciteitscentrale die in het promo filmpje gebruikt werd, helemaal niet toegankelijk was voor de festivalgangers. Uiteindelijk is het hele festival volledig geescaleerd en op vrijdagnacht al geannuleerd. Nu las ik op de site een moeilijk verhaal over de refunds die de organisatie uit zou betalen. Heb ik het goed dat de organisatie failliet is en dat de bezoekers kunnen fluiten naar hun centen? Ben benieuwd of er mensen van hier ook zijn geweest? En of jullie meer weten over de refunds??
Artiest Faux
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZAZAZA op zaterdag 14 juli 2012 om 19:22:
erg blij inderdaad

Volgens mij zijn de meeste mensen er wel blij mee, wanneer begint de vvk berend?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vally op zondag 15 juli 2012 om 17:51:
Volgens mij zijn de meeste mensen er wel blij mee, wanneer begint de vvk berend?

Dat ga jij voor ons uitzoeken Val... Hou ons op de hoogte baas!
Artiest {SHOWLIST artist 51895, 4173}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fev op zaterdag 14 juli 2012 om 23:36:
Uiteindelijk is het hele festival volledig geescaleerd en op vrijdagnacht al geannuleerd

Uitspraak van Fev op zaterdag 14 juli 2012 om 23:36:
Ben benieuwd of er mensen van hier ook zijn geweest?

dude, woow wat een verhaal zeg, we hadden wel serieuze plannen om naar bloc te gaan, ik had een lekker lang weekend vrij geregeld... alleen met vakantieplannen was berlijn toch beter haalbaar (kwa dukaatjes) dus we zijn uiteindelijk naar de oosterburen gegaan..
maar wtf, is heel bloc gewoon niet doorgegaan ?? wat is er precies gebeurd dan ?? pfff

tsja we baalde wel een beetje dat alle helden dit keer niet in berlijn waren, maar op bloc geprogrammeerd stonden :P
Waarschuw beheerder
donateur
zie dat Villalobos & Raresh op 20-10 in de Convention Factory in Amsterdam staan? iemand meer info daarover?
Waarschuw beheerder
We have a winner! Of eigenlijk zes. De deelnemers, die ieder afzonderlijk een track mogen remixen van Bart B More, Tom Trago of Nobody Beats The Drum, zijn geselecteerd. Het eindresultaat zal tijdens Amsterdam Dance Event worden gepresenteerd.

Voor de twaalfde achtereenvolgende keer organiseert Muziek Centrum Nederland (MCN) het Unsigned-project, waarbij talentvolle muzikanten de kans krijgen om een volgende stap te maken in hun carrière. Deze editie krijgen opkomende producers de gelegenheid om onder professionele begeleiding een remix op te nemen.
De geselecteerde deelnemers mogen een remix maken van een track van een gevestigde naam uit de Nederlandse dansscène. Bart B More, Tom Trago en Nobody Beats The Drum hebben een track beschikbaar gesteld om te laten remixen door een nieuwe generatie danceproducers.

Na juryberaad is besloten dat de volgende zes acts de studio in mogen duiken met materiaal van eerdergenoemde producers: Just Regular Guys en O.Boogie gaan aan de slag met ‘Natural Thing’ van Nobody Beats The Drum. Tettero en Halp remixen ‘Suckers for Fools’ van Tom Trago. SHMLSS en Baxter Priestly nemen een nieuwe track van Bart B. More onder handen.

De resultaten worden tijdens Amsterdam Dance Event 2012 gepresenteerd. Naast de digitale release zal Record Industry een speciale limited edition vinyl versie produceren.

MCN werkt dit jaar samen met hoofdpartner DJBroadcast. Andere partners zijn Red Bull Studio Amsterdam, 22tracks, 3voor12 Dansen met Delsing en Amsterdam Dance Event. Het artwork en de fotografie worden deze editie verzorgd door Maslow en Krijn van Noordwijk.

Voor meer informatie en beeldmateriaal ga naar http://djbroadcast.pressdoc.com/32938-deelnemers-mcn-unsigned-2012-bekend
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TTT...TTC op dinsdag 17 juli 2012 om 10:30:
zie dat Villalobos & Raresh op 20-10 in de Convention Factory in Amsterdam staan? iemand meer info daarover?

20-10 is body&Soul dus waar maak je je druk om? :D
Waarschuw beheerder
donateur
niet mijn ding. dus waar maak jij je druk om
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TTT...TTC op dinsdag 17 juli 2012 om 12:53:
niet mijn ding. dus waar maak jij je druk om

Dan maak ik me niet meer druk
Waarschuw beheerder
Als losbol daarna naar de Trouw komt en daadwerkelijk draait is het wel leuk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van papamichie op dinsdag 17 juli 2012 om 14:01:
Als losbol daarna naar de Trouw komt en daadwerkelijk draait is het wel leuk

haha ja

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TTT...TTC op dinsdag 17 juli 2012 om 10:30:
20-10 in de Convention Factory in Amsterdam

Dat is een super grote toko! Doen ze daar dan niet iets van Cocoon of een andere grote productie waar Villa & Raresh draaien? 19-10 zijn die DJ MAG Awards daar ook zag ik..

Uitspraak van DJBroadcast op dinsdag 17 juli 2012 om 11:38:
Tettero en Halp remixen ‘Suckers for Fools’ van Tom Trago

Nice, erg benieuwd naar het resultaat.
Waarschuw beheerder
goh...
[img width=500 height=669 cacheid=00126c6f00300ed7de9d51251a02d32e27]https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/524257_410496578997857_1226814320_n.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juli 2012 om 17:03:
Uitspraak van Celoy op dinsdag 17 juli 2012 om 10:30:
20-10 in de Convention Factory in Amsterdam

Dat is een super grote toko! Doen ze daar dan niet iets van Cocoon of een andere grote productie waar Villa & Raresh draaien? 19-10 zijn die DJ MAG Awards daar ook zag ik..

Cocoon of Minus is daar waarschijnlijk
Artiest {SHOWLIST artist 48485, 45607}
Waarschuw beheerder
Dit weekend weer Melt aangedaan. Met een mooie set van Dixon.. Een track daarin met een iets van een vocal met 'I miss you' erin. Graag zou ik een track id vinden.. Zijn er Dixon liefhebbers die enig idee hebben?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Raiko M op woensdag 18 juli 2012 om 18:03:
Cocoon of Minus is daar waarschijnlijk

cocoon, met sven vath, sis en maya jane cole.
beetje jammer :P maar ze zullen wel lang draaien lijkt me.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Funkfreakaaah op woensdag 18 juli 2012 om 18:52:
Zijn er Dixon liefhebbers die enig idee hebben?

Misschien dat ie hier in zit? Moet hem zelf nog checken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Funkfreakaaah op woensdag 18 juli 2012 om 18:52:
Dit weekend weer Melt aangedaan. Met een mooie set van Dixon.. Een track daarin met een iets van een vocal met 'I miss you' erin. Graag zou ik een track id vinden.. Zijn er Dixon liefhebbers die enig idee hebben?

Dixon had idd een zieke set........ Er was ook nog een plaat met een vocal die woorden zei eindigend op 'ation': ¨Electronation, fascination etc.¨
Vond Tale of us ook heel dik...

En Sleepless was ook weer geniaal :), wat een figuren...

Waarschuw beheerder
Peace Division - Blacklight Sleaze (Dyed Soundorom Remix)

<3
Waarschuw beheerder
Uitspraak van L0wn op woensdag 18 juli 2012 om 23:00:
Misschien dat ie hier in zit? Moet hem zelf nog checken.

Thanks, Het is de track rond de 32e minuut, maar hij heeft nog geen ID... Lang geleden dat ik zo werd meegesleept door een track.

Reza: thanks voor die andere, die was ook erg vet :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spenker op donderdag 19 juli 2012 om 09:22:
Er was ook nog een plaat met een vocal die woorden zei eindigend op 'ation': ¨Electronation, fascination etc.

Gui Boratto - Destination Education of een remix daarvan?
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 51036, 57374}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Funkfreakaaah op donderdag 19 juli 2012 om 17:13:
Thanks, Het is de track rond de 32e minuut, maar hij heeft nog geen ID... Lang geleden dat ik zo werd meegesleept door een track.

Nieuwe Mano Le Tough! Vanavond te horen op:

[img width=400 height=567]http://i48.tinypic.com/10ynwqs.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Job Jobse op vrijdag 20 juli 2012 om 13:42:
Nieuwe Mano Le Tough! Vanavond te horen op

Zet het pils maar koud en open de zij-bar dan benne we d'r rond 12'en
Waarschuw beheerder
Weet je ook hoe die heet? Op Permanent Vacation?
Waarschuw beheerder
van hore zegge
Tyson - Mr Rain (Mano Le Tough remix)
Waarschuw beheerder
Ik heb voor de echte 'diehard' liefhebber 2 kaartjes voor nachtdigital te koop. Normale prijs. PB m!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jimjimjim op woensdag 18 juli 2012 om 21:57:
cocoon, met sven vath, sis en maya jane cole.
beetje jammer maar ze zullen wel lang draaien lijkt me.

vier uur lang ricardo solo :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van L0wn op donderdag 19 juli 2012 om 17:51:
Gui Boratto - Destination Education of een remix daarvan?

nee, is hem niet..
Ook de tekst: 'This is my combination' en volgens mij 'aggrevation' kwam er in voor.
Zit dacht ik niet in de set van Space
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZAZAZA op zaterdag 21 juli 2012 om 04:40:
Tyson - Mr Rain (Mano Le Tough remix)

Nieuwe mix die ik voor Overdose.am maakte, met onder andere deze en de nieuwe Barnt erin. :-)
Waarschuw beheerder
+1
Hij schijnt in vorm te zijn voor zondag....

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Oke, ik ga het toch vragen hoor..
Onze vrienden van Innervisions draaien de laatste tijd zowat in ieder setje een remix van het nummer 'My love' van Justin Timberlake. Kan de juiste remix maar niet te pakken krijgen. Iemand een idee?

En nog mensen die ook naar de Berghain gaan toevallig dit weekend? :D

Waarschuw beheerder
http://www.youtube.com/watch?v=FBVImgzhuNY

volgens mij draaien ze deze.

zelf heb ik deze al een paar jaar, iets anders maar m.i. stukken mooier.

http://www.youtube.com/watch?v=14ENyBVHWFA
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben zaterdag in Düsseldorf... iemand nog tips voor leuke dingen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ziek, innervisions met Lowlands 6uur lang in de Bravo...
Waarschuw beheerder
En daarvoor nog Nicolaas Sjaar ;)
Waarschuw beheerder
donateur
jaar gezien in paradiso. vond ik niet zo boeiend :)
Waarschuw beheerder
Hij is wisselend, als ie gruwelijk is is ie vet gruwelijk :)