Partyflock

Forumonderwerp · 837260

De invalide vrouw die in november in Spijkenisse aangifte deed van mishandeling, waarbij haar hondje zou zijn opgehangen, heeft alles gelogen.
De 49-jarige vrouw heeft het hondje zelf gedood. Dat meldt de politie.

De zaak zorgde voor veel ophef. De vrouw zei dat twee jongens op een scooter haar hadden geprobeerd te beroven op de Papendijk. Daarbij zou ze in de
sloot zijn beland en vervolgens geschopt en geslagen. De daders zouden ook het hondje van de vrouw hebben opgehangen aan een hek.

De vrouw verkeert in psychische moeilijkheden.
bron rtv rijnmond
behoorlijk ziek :@

maaaaaar, wilders had toch 10000 geloofd voor de persoon die de daders wist...nou heeft ze even 10000 eu verdiend :[

Met een blok beton aan die wagen de plomp in rijden. daag mevrouw de achterlijke :cheer:
Uitspraak van Orgenized Chaoz op dinsdag 20 december 2005 om 21:12:
heb nog heftige discusies hier over gehad, voor niks dus wat een raar mens

Hoe kun je daar nu een discussie over hebben?
Lijkt mij dat niemand dit ok vind?:O
Uitspraak van :jaja:Een geval apart;p op dinsdag 20 december 2005 om 21:16:
Lijkt mij dat niemand dit ok vind?

:vaag:
Had hier net een antwoord neer gezet, naja de discussie ging meer over het feit van voor een straf de jongens moesten krijgen..Kan me de uitkomst niet meer herinneren alleen.
Met een blok beton aan die wagen de plomp in rijden. daag mevrouw de achterlijke

idd
Uitspraak van Orgenized Chaoz op dinsdag 20 december 2005 om 21:23:
Had hier net een antwoord neer gezet, naja de discussie ging meer over het feit van voor een straf de jongens moesten krijgen..Kan me de uitkomst niet meer herinneren alleen

Aha...ok...:)
Uitspraak van Orgenized Chaoz op dinsdag 20 december 2005 om 21:12:
heb nog heftige discusies hier over gehad, voor niks dus wat een raar mens

Ja, ik had ook al hele theorien hoe ik met haar invalide karretje de achtervolging in zou zetten op die jongens... Allemaal voor niets :nocheer:
Het is vooral lullig voor degene die discussies e.d. hadden :( is dat hele weekend nergens nuttig voor geweest :/
WTF :| dit had ik nog niet gehoord!!! :O weet wel dat er toen stoom uit mn oren kwam van kwaadheid! en nu heeft ze t zelf gedaan...ziekelijk :S
laatste aanpassing

echt bizar!! hoor het net op het nieuws..
dan ben je echt ziek in je hoofd :O

Ziek ziek ziek wijf

Wat nou als ze 2 jongens zouden hebben opgepakt??? :O

Tering, zelf ophangen aan de hoogste boom :[
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 19:50:

dat kun je wel zeggen ja!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 20:52:
Stom wijf Ophangen..

nou hangze dan

Khoop dat de dominomus bij haar gaat spoken :[
als dat gedoe van dat opgehangen hondje nou ook eens was verzonnen :(

ziek in der kop:[

oudjes van tegenwoordig??? wijf is 49

Dat wijf moet je gewoon in haar kut trappen :@
Die moeten ze vanaf haar nek verlamd maken! Geheid dat ze dan geen hondjes meer kan ophangen.
tyfus wijf , ik heb me sirieus waar on geen anders nieuws zo kwaam gemaakt als dit verhaal , dit jaar! en dan blijkt alles gelogen te zijn ...
ze ken van mijn aan het zelfde hek als der hondje !
Stom wijf... Ophangen an 't zelfde hek, waar ze d'r hondje heb opgehangen :[

iedereen roept meteen ziek of gestoord wijf, maar die vrouw kan ook schizofreen zijn of een borderliner of iets dergelijks...natuurlijk voelde ik ook woede toen ik het hoorde, maar om die vrouw dan meteen te veroordelen terwijl je haar achtergrond net kent vind ik zelf té

Goh, zou je denken?
Wel erg sneu dat je je eigen hondje opknoopt :(
Mja geesteszieke mensen zijn soms zo ver weg, dat ze niks meer voelen :(
Kut voor haar dat ze niet goed is in dr hoofd. Had dan hulp gezocht. Maar hang niet je eigen hond op:S

echt niet te geloven dit

cristus.. wat vreselijk voor dat hondje... onvoorstelbaar..

op de brandstapel met dat leipe wijf..!!

Tering zeg :vaag:
wat sommige mensen toch al niet doen om aandacht te krijgen.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 22:26:
Ziek ziek ziek wijf

absoluut

De vrouw verkeert in psychische moeilijkheden

Opsluiten die Mafkees

Met zo'n mensen kan ik echt geen medelijden hebben...oh da zielige hondje :-( :frusty:

jaaa best trippie hoor pffff
vond t zo erg verhaal
en dan blijkt t gwn verzonnen :frusty:
dat mens is niet wijs hoorr!!!

:@ laat ze dat mens zelf ophangen :yes: was zelfs een beloning voor wie de daders kon vinden :yes:

Raar mens :\
er vond een hele volksopstand plaats toen bekend werd dat 2 jongens dit hadden gedaan, wilders loofde 10000 euro uit voor de gene die wist wie de daders waren enz, terecht.
Maar nu blijkt dat die vrouw alles heeft verzonnen en gespeeld. Zeer zeer triest. de politie was hier al vrij snel achter, en nu wordt het pas bekend gemaakt, vreemd !
1 advies, kijk uit met wat er in de media wordt vermeld.

Artiest {SHOWLIST artist 17572, 82162}
dat mens is echt niet helemaal fris ofzo :/

dat mens is gewoon een zwakzinnige kut debiel

Huh is dit niet al een beetje oud nieuws??? Schandalig dat ze dat hebben gedaan. Zou me niets verbazen als t marokkaantjes waren ofzo. Ben je toch ziek als je zon weerloze vrouw dit aandoet?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 21:11:
zeg dat maar tegen je vriendinnetjes
en minder breezer drinken is misschien ook goed voor je

waar slaat deze achterlijk reactie op:@ uitleg graag!!!!
ben er net zo pissed over als ieder ander hier!! waarom ben ik dan een breezerwijf????
mijn god:frusty:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 13:34:
Huh is dit niet al een beetje oud nieuws??? Schandalig dat ze dat hebben gedaan. Zou me niets verbazen als t marokkaantjes waren ofzo. Ben je toch ziek als je zon weerloze vrouw dit aandoet?

leer lezen

leuk dat je zo goed op de hoogte bent :)

ps. het waren dus geen Marokkaantjes, maar een gestoord nederlands wijf ;)
laatste aanpassing
tjsa dit is echt erg, en wij als jongeren hebben het maar altijd gedaan.....
ze zoeken het nooit verder uit...
en de media liet het afweten
want er waren al vrij snel twijfels over de geloofwaardigheid van het verhaal, maar daar hoor je dan niks meer van....

:frusty: Duuuuh!!

Heb jij moeite met lezen ofzo?