Partyflock

Forumonderwerp · 837056

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Zijn slecht geintegreerd. Spreken geen of slecht nederlands. Werken massaal zwart. Verkopen massaal eigen gemaakt illigaal vuurwerk. Toch is iedereen altijd redelijk positief over ze. Waarom ?
Waarschuw beheerder
Inderdaar geen problemen mee, zijn meestal wel beleefd, werken doen ze ook. Maar het zijn wel een stelletje smeerlappen hoor als je achter de schermen kijkt naar onze gele soortgenoten ;)

doe mij maar indos, die zijn pas geintegreerd!

maar k heb er verder totaal geen problemen mee hoor :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op woensdag 21 december 2005 om 11:50:
over het gegeven ( feit) dat de werkloosheid onder chinesen hoger ligt dan bij surinamers en antillianen en dubbel zo hoog is als die onder nederlanders.

Hoe zit het met aantallen? Lijkt me dat hier veel meer Surinamers als Chinezen zitten. Dus in absolute zin zijn de Chinezen volgens mij dik in de minderheid.

En dat is dus ook wat je op 'straat' ziet. :)

Chinezen zijn trouwens flink gokverslaafd :O
Niet zelden wist een snackbar van eigenaar omdat de vorige eigenaar het ingezet heeft :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 12:51:
Chinezen zijn trouwens flink gokverslaafd

Ze zijn inderdaad niet vies van een gokje wagen ;)
Fair Play zit vol met ze ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Wat is je mening over chinezen ?

Geen last van.. werken hard.. en maken lekker eten.

Meer heb ik er niet over te zeggen eigenlijk.. :/
Waarschuw beheerder
ik zie ook nooit chineze(*aziatische*) hangjongeren die alles en iedereen lastig vallen en 50 cent proberen na te doen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van De Sarcast op woensdag 21 december 2005 om 12:21:
doe mij maar indos, die zijn pas geintegreerd!

:D :yes:

Waarschuw beheerder
:yes: Gokverslaafd! (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 18:46:
Gokverslaafd!

ja
Waarschuw beheerder
ik werk in een chinees bedrijf. Hier zijn ze allemaal erg aardig en vriendelijk. Volgens mijn collega's zijn chinesen over het algemeen wel heel erg rasistisch. maar daar merk ik op mn werk niets van.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FC Lacoste op dinsdag 20 december 2005 om 01:36:
Zijn slecht geintegreerd. Spreken geen of slecht nederlands. Werken massaal zwart. Verkopen massaal eigen gemaakt illigaal vuurwerk. Toch is iedereen altijd redelijk positief over ze. Waarom ?

dan weet je meer als ik, zie je hier toevallig spellings fouten staan....
en ff over dat zwart werken... wie zegd dat er geen nederlanders zwart werken dan....
en dat verhaaltje over dat vuurwerk is helemaal bullshit want het is misschien wel illegaal vuurwerk wat ze afsteken maar dat is gewoon in belgië of duitsland ingekocht net als veel nederlanders doen!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 10:30:
Maar al met al zolang ze geen friet bakken en je niet in hun keukens kijkt heb ik nergens last van!

wat ben jij dan voor domme doos.... zeker nog nooit van de keuringsdienst van waren gehoord....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 12:51:
Chinezen zijn trouwens flink gokverslaafd

omdat veel chineesen gokken zijn alle chineesen gokverslaafd.... ik wist niet dat dat zo werkte want ik zie namelijk veel nederlanders naar de hoeren gaan zijn alle nederlanders dan hoerelopers?

ik zie veel nederlanders drugs gebruiken zijn alle nederlanders dan junkies?
Werkzaam bij Partyflock
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Discussie is mogelijk op flock, maar aangezien de openingspost dermate subjectief gekleurd is, wordt een objectieve discussie onmogelijk gemaakt!

Vandaar *klik*

(F)