en dat verkondig je dan ook op haar site...
is dat:
A: wijs om te doen
B: misschien verstandig dat hier tactisch te verzwijgen aangezien het haar site is...
C: iets anders namelijk...
Ik noem het vrijheid van meningsuiting...
Persoonlijke gevoelens moet zij uitvlakken als het gaat om het leiden van een bedrijf waaronder deze site valt. Als ik hier waarschuwingen voor krijg omdat het tegen het beleid ingaat ok, maar het mag niet zo zijn dat dit wordt bestraft omdat het juist over haar gaat.
Maar je wordt hier nogal aardig gecensureerd puur omdat de admins niet altijd objectief zijn
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 01:00:gewoon doen...nix mis mee
Waarom denk je steeds hoe ik mn waarschuwingen krijg
Uitspraak van NilesBanks op maandag 19 december 2005 om 01:01:Maar je wordt hier nogal aardig gecensureerd
Ik mag niet eens meer deze smiley plaatsen

in de topics van een bepaald iemand... laatste aanpassing
goed punt,je moet zeggen wat je denkt.
alleen moet je het soms mooi verpakken (het is tenslotte bijna kerst)
als je alles recht voor z'n raap zegt weten mensen hoe je er over denkt (maar kom je soms niet zo ver dan dat je mensen met respect behandeld)
(of ze dat respect verdienen is een tweede, mee eens)
maar tis een bewezen feit dat je met slijmen ver kan komen, ook al laat je zelfrespect dat niet toe
afijn, ieder weet elkaars standpunt
ik ga m'n nest in
slaap lekker alvast
als je alles recht voor z'n raap zegt weten mensen hoe je er over denkt (maar kom je soms niet zo ver dan dat je mensen met respect behandeld)
maar tis een bewezen feit dat je met slijmen ver kan komen, ook al laat je zelfrespect dat niet toe
ik ga m'n nest in
slaap lekker alvast
Uitspraak van Bjørno de Pørno op maandag 19 december 2005 om 01:04:Ik mag niet eens meer deze smiley plaatsen in de topics van een bepaald iemand...
Hahaha
En door wie heb je die smileys zeg het zeg het
Uitspraak van actief op maandag 19 december 2005 om 01:05:En door wie heb je die smileys zeg het zeg het

Soms is je mond houden ook een optie maar waaarom omdat hun allemaal wel zeggen wat ze denken en wij mogen daat niet anders krijgen we een waarschuwing (N)
Hun openen topics wat zooo onnutig is hun mogen door gaan maar als wij zulke dingen openen hupakee gesloten.
Ik zeg toch wel wat ik vind of denk aangezien ik soms wel mn mondje moet dichthouden omdat ik misschien dingen te gauw zeg
ik ga m'n nest in
slaap lekker alvast
Ach ja, maar ze praat toch niet met mij
Ik heb ooit een discussie met haar gehad in een topic over de relatie tussen opleiding en intelligentie.
Zij gaat niet met mensen om die lager dan de universiteit zitten, want die zitten niet op haar niveau
En aangezien ik op mijn profiel niet heb staan of ik wel of geen universiteit doe denk ik niet dat ze het risico neemt mij een antwoord te gunnen
Uitspraak van -={SingleStyle}=- op zondag 18 december 2005 om 23:17:Jongens wat willen wij deze kerst???
niks, want ik vier geen kerst
Uitspraak van actief op maandag 19 december 2005 om 01:03:Waarom denk je steeds hoe ik mn waarschuwingen krijg
daarom mag je wel blij zijn dat je net de spullen van de kast hebt gehaald...
kan je de boom optuigen
en de admins op de kast jagen
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 01:12:daarom mag je wel blij zijn dat je net de spullen van de kast hebt gehaald...
kan je de boom optuigen
en de admins op de kast jagen
Nee die kunnen een confrontatie niet aan.
Uitspraak van actief op maandag 19 december 2005 om 01:13:Nee die kunnen een confrontatie niet aan.
de sissy's
Uitspraak van actief op maandag 19 december 2005 om 01:12:
Bjørno de Pørno
Alweer?!
De lappen vel hangen nog van mn kont van de vorige keer....
Uitspraak van Bjørno de Pørno op maandag 19 december 2005 om 01:14:Alweer?!
De lappen vel hangen nog van mn kont van de vorige keer....
Je moet ook niet zo stout doen meneer
Buk is

Uitspraak van actief op maandag 19 december 2005 om 01:15:Je moet ook niet zo stout doen meneer
Buk is
Mmmm, heerlijk als je zo tegen me praat...
Uitspraak van Bjørno de Pørno op maandag 19 december 2005 om 01:23:Mmmm, heerlijk als je zo tegen me praat...
Slet hoer teef

Krijg vieze handen maak het is af
Uitspraak van actief op maandag 19 december 2005 om 01:31:Nee nu niet onschuldig doen
Onschuldig? Ik wou je net klaarpijpen
Uitspraak van Bjørno de Pørno op maandag 19 december 2005 om 01:33:Onschuldig? Ik wou je net klaarpijpen !
Thats my men
Truste! Droom maar fijn ... 

Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 10:46:ik wil wel 10000000000 euro
wie wil dat nou niet
Uitspraak van the Situation op maandag 19 december 2005 om 11:02:wie wil dat nou niet
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 12:27:de mensen die het al hebbe
tuurlijk wel,
meer is altijd betr
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 12:25:heb me kerstkadootje al muh lekker vent is mijn kadootje
hier het zelfde
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 12:59:Een lekker wijf om een heel weekend mee in het nest te liggen
Ja idd!!!
Aanmelden kan tot 24 december via een pb-tje!!!
Uitspraak van -={SingleStyle}=- op zondag 18 december 2005 om 23:17:Jongens wat willen wij deze kerst???
Een FastForward knop om sneller van het gezeik en gedwongen gezelligheid af te zijn.
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 10:46:ik wil wel 10000000000 euro
Dat heb ik nog wel ergens op zolder ...
*heb mone poly spellen verzameld
laatste aanpassing
Uitspraak van ~*Miss Jonnie*~ op maandag 19 december 2005 om 15:47:Ja idd!!!
Aanmelden kan tot 24 december via een pb-tje!!!
Aanmelden bij mij kan altijd...maakt niet uit welk weekend het is
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 12:59:Een lekker wijf om een heel weekend mee in het nest te liggen

![[077] Reneetjuhh](/images/user/69330_1989758.jpg)