Partyflock

Forumonderwerp · 836690

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
[img width=480 height=640 cacheid=00008ef100010820e4da73531a0125b3e0]http://dawnofdance.com/flyers/ddod11.jpg[/img]
Flyer designed by Sonic-XL, Artwork by Mr. E.. Pictures from Nazzz, Sinclair and The Dawn by Raven a.k.a. Denny Yau Picture from First-Base by DarkSkyWise

Het jaar 2005 is alweer bijna voorbij en het was een schitterend jaar gevuld met meer Harddance dan ooit. Nieuwe organisaties waren en zijn ontstaan met één ding gemeen: hun liefde voor de Harddance. RBO, Mindgames Events, Hardhouse!, U4IA, allemaal stuk voor stuk namen van voorbeelden hoe mensen uit liefde voor één bepaalde muziekstijl feesten gaan organiseren, omdat zij 'hun' muziek gewoon vaker willen kunnen horen.
Zo ook Dawn of Dance die met haar D.D.O.D.'s en op elf februari met het grotere HeartDance haar eigen steentje probeert bij te dragen aan het groter maken van de, tot nog toe, relatief kleine Harddance scene in Nederland. Voeg daar nog de verschillende I Love Hardhouse feesten aan toe, waaronder een Street Rave op Koninginnedag dit jaar, de gloednieuwe Harddance feesten van CB Bookings in Patronaat in Haarlem én de tal van verschillende feesten en festivals waar dit jaar één of meer Harddance DJ's hebben gedraaid en je komt op een aardig lijstje met weekenden waar menig Harddance hart sneller van ging kloppen.

Ook december was en zal nog gevuld gaan worden met tal van moois: afgelopen vrijdag D.D.O.D. - In Overdrive die haar eerste verjaardag vierde, Hardhouse vs Round bass - The First Anniversary, de dag erna en ook de aankomende weken staat er op menig feest weer Harddance geprogrammeerd. Zoals afgelopen vrijdag op Kimono, waar onder andere Bas & Ram draaiden en de zondag erna Chakra south edition waar Fausto een plek in de line up heeft. 23 december aanstaande is er een wel heel speciale samenwerking tussen Hardhouse! en RBO in Club LA in Amsterdam, waar niemand minder dan Charly, de uit de UK afkomstige DJGRH, Round Bass residents Hank en NoFear 'tegen' elkaar ten strijde zullen trekken in een Harddance battle op Hardhouse vs Round bass.
Drie dagen later is het wederom groot feest als I love Hardhouse een kersteditie van I Love HardhouseSecret Underground Christmas Rave op een geheime locatie in Amsterdam geeft waar JP, Danny D en Steve Carta zullen draaien. Op nieuwjaarsdag is zowel Area 1 als Area 2 van de HappydayZZ in Culemborg voorzien van Harddance in de vorm van Bas & Ram, Fausto, Danny D en Eyreon Project en vrijdag zes januari is het dan alweer tijd voor de eerste editie van D.D.O.D. in 2006.

D.D.O.D.New Beginnings zal het nieuwe jaar op passende wijze gaan inluiden en de volgende DJ’s staan op zes januari klaar om acte de presence te geven: naast Dawn of Dance residents The Dawn, First-Base en Nazzz zullen ook Sinclair, bekend van en één van de mannen achter de NRG Flash feesten van U4IA in de Simplon te Groningen. Hij stond, naast de verschillende edities van NRG Flash op verschillende feesten, zoals Sundays at School en de Nacht van Zuidwolde en 21 januari aanstaande staat hij ook weer op NRG Flash, waar onder andere ook Mark Norman en X-Force in de line up staan. Last and most certainly not least heeft Dawn of Dance de eer dat niemand minder dan de uit Engeland afkomstige Danny Luu de Trappist met zijn muziek zal gaan vullen.

Deze rijzende ster heeft al een aantal keer op de door Frantic georganiseerde Hardhouse Academy in de Academy Brixton in Londen mogen draaien, daarnaast heeft hij al op feesten van veel grote organisaties gedraaid in Engeland, waaronder Logic. Danny Luu draait van Trance, tot psy trance en bouncy Hardhouse en gaat zelf ook uit zijn dak als hij achter de draaitafels staat. In 1998 is hij begonnen met het draaien van Trance in Bristol en op het moment dat hij verhuisde naar Londen in 2002 werd hij een actief lid van de clubbing scene aldaar. Hij vindt het heerlijk om demo's op te nemen en zo zijn er tal van demo's te downloaden op zijn eigen site www.dannyluu.com, tevens is hij naast het draaien regelmatig zelf terug te vinden op de dansvloer.

Ook deze editie van D.D.O.D. - New Beginnings zal vocaal ondersteund worden door MC Budha, die tussen het af- en aankondingingen van de verschillende DJ's weer voor het nodige kippevel zal zorgen wanner hij zijn wicked story of Harddance verteld, Harddance non-stop till you drop!

De draaitijden van D.D.O.D. - New Beginnings nog even op een rij:

[img width=452 height=678 cacheid=0000003600203709fb09c8431a0125b3e0]http://tinypic.com/iml6pe.jpg[/img]

22:00 - 22:30 The Dawn

[img width=678 height=452 cacheid=00000036002037212b9f91f01a0125b3e0]http://tinypic.com/iml6w1.jpg[/img]

22:30 - 23:30 Nazzz

[img width=678 height=452 cacheid=000000360020373333a6fba91a0125b3e0]http://tinypic.com/iml6ys.jpg[/img]

23:30 - 00:30 Sinclair

[img width=640 height=480 cacheid=000000360020373a0c476f431a0125b3e0]http://tinypic.com/imlcgx.jpg[/img]

00:30 - 02:00 Danny Luu

[img width=640 height=480 cacheid=00000036002037450dcbfd601a0125b3e0]http://tinypic.com/iml7hk.jpg[/img]

02:00 - 03:00 First-Base

De entree bedraagt 3 EUR, inclusief één gratis bier/wijn of frisdrank. Het maximum aantal mensen voor café de Trappist is 100 man, dus zou je willen langskomen, stuur dan een mailtje naar info@dawnofdance.com om teleurstellingen te voorkomen. Voor meer informatie kan je de site van Dawn of Dance www.dawnofdance.com bezoeken.

Het jaar 2006 zal nog veel meer nieuwe Harddance dingen gaan brengen, zo ook een geheel nieuwe samenwerking van D.D.O.D. met een andere Harddance organisatie, die op drie februari voor het eerst plaats zal gaan vinden. Twee opperste liefhebbers van Harddance zullen hun krachten bundelen om drie keer per jaar de Trappist op geheel nieuwe wijze op zijn kop te zetten. En dit zal nog maar pas het begin zijn; wees voorbereid op nog veel meer pure Harddance, vanuit het hart met alle liefde naar alle liefhebbers gebracht... We have only just begun....

[img width=300 height=237 cacheid=0000e91e0001e796fb63acd31a0125b3e0]http://tinypic.com/y095k[/img]

We take no prisoners......
We only convert

Other Upcoming Dawn of Dance event D.D.O.D. the 3d of February 2006

D.D.O.D. meets Hardhouse Revolution ......... .......... First Impression

[img width=478 height=643 cacheid=000000360020378d53b9c91c1a0125b3e0]http://tinypic.com/iqj8le.jpg[/img]

10th of March 2006
D.D.O.D.- Lost in Love

Former editions of Dawn of Dance's D.D.O.D. in 2005:

D.D.O.D. - Dance 2 The Dawn
D.D.O.D. 2 - New Year's Bang
D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 1
D.D.O.D. 3 - Lucid Acid
D.D.O.D. 4 - Fairy Wicked
D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves- Chapter 2
D.D.O.D. 5 - Divine Harddance
D.D.O.D. 6 - Twisted Dawn
D.D.O.D. 7 - Angeldust.
D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 3
D.D.O.D. 8 - Disturbed Dreams
D.D.O.D. - In Overdrive 12 Hour Renegade

[img width=320 height=288 cacheid=0001853c000371a29f3b90ab1a0125b3e0]http://tinypic.com/eslr0y.jpg[/img]
The Dawn Of Harddance Has Begun

Waar is Café de Trappist?

[img width=400 height=400 cacheid=0000342800006559837288a21a0125b3e0]http://tinypic.com/16mg4i[/img]

Vanaf het Leidseplein, als je dan de Melkweg rechts hebt, ga je naar links de grotere weg af, waar onder andere de trams zeven en tien rijden.
Deze weg loop je af totdat je aan je rechterkant het Rijksmuseum ziet, dan sla je de weg recht tegenover deze poort in (met de rug naar het Rijksmuseum gezien). Daar zit ook een eetcafe aan de overkant dat Hans en Grietje heet.
Voor de gracht nog ga je meteen naar links de Zieseniskade op dan heb je eerst een restaurantje en daarnaast is de Trappist

Zwart is de poort van het Rijksmuseum
Groen is waar eetcafé Hans en Grietje zit
Rood is Café de Trappist
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wordt weer gezellig :respect:
Waarschuw beheerder
En natuurlijk zijn we weer aanwezig.. :cheer:

Mooie flyer trouwens Daan! (Y)
Waarschuw beheerder
ik kom wel weer ff om het hoekkie kijken :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PrOtOtyPe™ op zondag 18 december 2005 om 23:03:
ik kom wel weer ff om het hoekkie kijken :yes:

Alleen om het hoekkie he veder niet! :no:
Haha wel gezellig gaan we weer even flink de boel op stelten zetten..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op zondag 18 december 2005 om 23:11:
Haha wel gezellig gaan we weer even flink de boel op stelten zetten..

Mallie.. we gaan nieuwe kwakels, implakels & imboedels recruteren B)
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
Mooie flyer :jaja: :)

Weet nog niet of ik bij deze editie bij zal zijn... Maar dat zien we dan wel weer :)

Danny Luu heb ik tijdje terug nog een demo van gehoord ; Erg strakke mix was het iig :jaja: :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ®aven op zondag 18 december 2005 om 23:25:
Weet nog niet of ik bij deze editie bij zal zijn

Wat heb je nou aan z'n jongen O:):9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..Mike op zondag 18 december 2005 om 23:27:
Wat heb je nou aan z'n jongen O:):9

Zeg... Weet je wat dah kost ?

Helemaal niets !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..Mike op zondag 18 december 2005 om 23:15:
Mallie.. we gaan nieuwe kwakels, implakels & imboedels recruteren

je hebt gelijk, ff de cursus scherp stellen :jaja:
Waarschuw beheerder
En of we daar weer bij zijn !
donateur
Ik zeg gezelligheid :cheer: :woep: :cheer:

En tis alweer vrijdag over twee weekjes :lief:

Goodmorning iedereen :gaap:

Wilde mijn bed niet uitkomen, lag zo lekker :lief: maar ja wat mot dat mot dat mot enzooi he :cheer:

SHOOBEDOO WAP WAAAAAA

Zo blij dat het maandag is, lekker werken weer en op tijd mijn bed uit en op tijd mijn bed in ;p ;p
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk ;p

Zin in vandaag, zin in morgen, eigenlijk wel zin in de hele weeek hoi, hoi, hoi
ZIN IN HET LEVEN!!! Tiehie

*doet een dansje, vieieieiert feeeeest*

*zwaait*
Waarschuw beheerder
donateur
Uiteraard zijn we er bij :yes:

Een nieuwjaarsborrel sla ik natuurlijk niet af :no:
Waarschuw beheerder
Als het goed is komt vandaag ook het persbericht on line hier op PF, tevens heb ik het persbericht in het Engels vertaald en die ga ik ook nog op de nodige Engelse websites zetten, ik zal de linkjes ervan wel hier neerzetten. Altijd leuk als jullie ook even wat posten daar dan, zodat de Engelsen ook gelijk weten wat voor vet feessie DDOD is ;)

Oh en check ook eens even de site www.dannyluu.com

Supervet om die flyer daar te zien staan

Zo nu eerst eens een bakje koffie en een peukje o:)
Waarschuw beheerder
Ik kan weer niet komen! :@ Echt balen.
Waarschuw beheerder
donateur
Het zou een mooi begin zijn van een nog mooier jaar voor ons. :yes:
Dus gaan we heel hard ons best doen te komen. :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van nou!kie op maandag 19 december 2005 om 10:40:
Ik kan weer niet komen! :@ Echt balen.

:aai:

Ik zal je verschrikkelijk missen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Aaaaaahhh...de newyearsreceptie!
Ik ben van de partij!!!

We just gonna put our minds on zero...and we go allt he way through! Yeah...Go...GO! Let yourself GO!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Bier Bier Bier.

We love you heineken, we do! We love you Heineken, we do! We love you Heineken we do, Oh heineken we love you :woop:

Waarschuw beheerder
donateur
:) :O :D :woepwoep: :cheer: :bounce: :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wist wel dat ik een gelijkgestemde zou vinden :D
donateur
*zit beetjee ongeduldig te wachten tot persbericht geeplaatst wordt op PF*

Oh Daniël top dat je ff reactie hebt gegeven op Harderfaster Thanx (f)

Waarschuw beheerder
donateur
*begint zich af te vragen of hij Horsie misschien toch iets té goed in de "12 hour renegade" shoot verstopt heeft* :/

(of juist misschien iets te veel "in plain sight", dat kan natuurlijk óók :P )
Waarschuw beheerder
gooooooooooood morning vietn....euh holland!!!!!

Nog 1 dag en dan is het vakantie voor me (wat school betreft dan :P) ... whoehoe :woop: :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Goooood morning. Ik moet nog 3 dagen werken en dan heb ik lekker vakantie t/m 2 januari :woop:
Waarschuw beheerder
geniet er van zou ik zeggen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Dat ga ik ook zeker doen, al heb ik een aantal klussen te doen!

Maar ik ben dan iig uitgerust voor DDOD :cheer:
Waarschuw beheerder
(Y) :D

Ik ga zo maar eens richting de bus .... volle dag school, maar goed er zijn mooie, schoolvrije, tijden in het vooruitzicht dus is vast wel te overleven :)
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 05:22:
*begint zich af te vragen of hij Horsie misschien toch iets té goed in de "12 hour renegade" shoot verstopt heeft* :/

(of juist misschien iets te veel "in plain sight", dat kan natuurlijk óók :P )

Dus hij zit serieus ergens op de fotos van DDOD?

Zal als ik eraan denk vanavond eens gaan kijken, op mijn werk is het echt niet te doen met die oude pc :nocheer:

LALALALALA

Goedemorgen iedereen zonder zorgen tralalalala It's a beautiful daaaaaaaaaaaaaaaaay yeah go, go let yourself go

Moete zo alweer richting mijn werk, maar zit nog ff een peukje te roken tralalalala shoobedoo wap waaaa

Zin in de dag en de week en eigenlijk wel alles jodeli en vanavond lekker draaien op Sonic Radio shoobedoo wap waaaa :cheer:

*doet een dansje, vieieieieieiert feeeeeeeeeeest*

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 20 december 2005 om 08:37:
Dus hij zit serieus ergens op de fotos van DDOD?

Would I lie to you? (And have I ever seen you before?)

Yes, ladies & gentlemen... it's time for yet another round of: SPOT THE HORSIE!!! (en als je m eenmaal ziet vraag je je waarsch af hoe je m over het hoofd hebt kunnen zien hahaha)

maar ja, t blijft een leuk spelletje voor de kille vrijdagavond (als er geen leuk D.D.O.D. feestje is tenminste) (& natuurlijk Sonic Radio aan :yes: )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
YEAH :cheer: :cheer: :cheer:

Tis dat het nog wat aan de vroege kant is, anders zou ik zeggen: mmmmm lekker, doe mij er maar 1.

Maar het is nog voor 12.00 uur, en ik ben aan het werk.
Het feit dat het dinsdag is is minder belangrijk :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 10:06:
SPOT THE HORSIE!!!

:/ Zit er ergens tussen die foto's dat rare paarden tekeningetje van jou?
Hij zit iig niet op het bierviltje van coen;)

Uitspraak van Daffie Am*dam op dinsdag 20 december 2005 om 11:42:
Het feit dat het dinsdag is is minder belangrijk

Vanavond neem je er toch wel eentje:) (of 2,3,4)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van nou!kie op dinsdag 20 december 2005 om 13:16:
Vanavond neem je er toch wel eentje

:no:

Vanavond niet!

Krijg mijn geld pas morgen (ipv vandaag) en heb geen centjes meer voor bier :cry:
Eten is belangrijker :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffie Am*dam op dinsdag 20 december 2005 om 13:19:
en heb geen centjes meer voor bier

:O Meen je niet. Wa ja...als je van het weekend maar weer centjes hebt voor bier:D

Uitspraak van Daffie Am*dam op dinsdag 20 december 2005 om 13:19:
Eten is belangrijker

Door de weeks wel ja:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Tuurlijk heb ik centjes voor het weekend. Heb ook nog wel centjes, maar ik ga lekker allemaal nieuwe dingen kopen voor mijn huisje, dus die centjes zijn niet voor het bier!

Maar morgen krijg ik mijn centjes van mijn baas, dus er kan van vrijdagavond t/m dinsdagochtend BIER gedronken worden! Gelukkig dat zaterdag als rustdag kan dienen :woop:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffie Am*dam op dinsdag 20 december 2005 om 13:26:
maar ik ga lekker allemaal nieuwe dingen kopen voor mijn huisje, dus die centjes zijn niet voor het bier!

Duh! Weet toch dat jij kapitalist bent daf:bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Nou ja, ik heb nu nog € 6,50 in mijn zak, en dat is al van mijn spaargeld :s Maar ja, moet toch eten en roken.

Heb iets te veel geld uitgegeven aan feestjes in november en december.

Verder heb ik gewoon gelukkig een goede baan, maar als je ziet hoe druk het nu bij ons is. Normaal kan ik tussendoor voldoende PF-en, nu zit ik rustig een uur langer op kantoor (tja, ik kan ook niet pf-en maar dat vind ik weer zo saai :D )

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van nou!kie op dinsdag 20 december 2005 om 13:16:
Zit er ergens tussen die foto's dat rare paarden tekeningetje van jou?

Horsie is niet raar :no:

en ja, ergens zit een Horsie verstopt :yes: (eigenlijk helemaal niet verstopt, je moet alleen ff weten waar je moet kijken :P )
Waarschuw beheerder
Zal vanaaf wel ff kijken waar die zit. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb de foto's nogmaals bekeken maar ik zie geen horsie. Ik ga nog eens kijken straks. Je hebt hem vast op een shirt gefotoshopt :D

Maar toch al 2x gekeken en niet gezien. Weet je zeker dat je de betreffende foto ook op PF hebt geplaatst ;)
Waarschuw beheerder
donateur
IK HEB HEM (horsie) GEVONDEN :cheer:

[img cacheid=000b2068002045aa516407ef1a0126a0a3]https://photo.partyflock.nl/images/48843/main/211914.jpg[/img]

Kijk maar goed jongens. Jeroen ik heb het goed toch?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:yes:

:cheer: DAFFIE!!! :cheer:
Waarschuw beheerder
Haha, ik zie m ook. Leuk gedaan. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wubinator op dinsdag 20 december 2005 om 07:34:
Nog 1 dag en dan is het vakantie voor me (wat school betreft dan ) ... whoehoe

*Kijkt heel vuil richting Rick's* :[

Potverdorie ik moet nu nog 3 dagen :nocheer:
Maar goed Vrijdag wel een hoop gezelligheid op school lekker eten en film kijken *bedenkt zich heel hard of ze echt niet op de kleuterschool zit:/*
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 15:48:
en ja, ergens zit een Horsie verstopt

weer een prijsvraag misgelopen:\

Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 20 december 2005 om 16:21:
Maar goed Vrijdag wel een hoop gezelligheid op school lekker eten en film kijken *bedenkt zich heel hard of ze echt niet op de kleuterschool zit:/*

Donderdag een kerstborrel:cheer: :wooP: :cheer: dan gelijk maar een boompje meenemen. er staan er toch 8 van die kerstbomen in de kantie:s

Waarschuw beheerder
donateur
lees het bericht van jeroen en ga natuurlijk meteen zoeken :jaja:

I (L) Zoekspelletje :P

was helaas al snel klaar met zoeken :/

En daffie was me natuurlijk al weer voor :O
Waarschuw beheerder
donateur
:yes: ik vind zoek de verschillen op Photoplay ook altijd zo leuk :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 20 december 2005 om 16:36:
Joeri! ga je nog naar Audio Zaterdag??

hhmmm..zit nogal te twijfelen
heb die volgende dag kerstshit met familie...geen zin om weer naar de klote te zijn ;)

en de decembermaand is me portemonnee btje aant vergallen. :/

maar wie weet :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 20 december 2005 om 16:42:
heb die volgende dag kerstshit met familie...geen zin om weer naar de klote te zijn

Hey dan ben je vast niet de enige :) Met jou 100 anderen :yes:

Uitspraak van actief op dinsdag 20 december 2005 om 16:42:
en de decembermaand is me portemonnee btje aant vergallen

Ja die rot Decembermaand :[

Uitspraak van LIBOH op dinsdag 20 december 2005 om 16:42:
Audio Attack was t toch.

NOU EN.. :)
donateur
Ben ook nog gewoon aan het werk tot en met vrijdag en dan pas woensdag weer werken, maar ja ik heb dan ook ruim een jaar al vakantie gehad natuurlijk ook o:)

en haha, mijn werk is op zich ook wel deels vakantie

*gaat verder aan engels persbericht HeartDance BA is toch weg*

Waarschuw beheerder
donateur
Naja....ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ik daar weer sta te stuiteren in de HMKD :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ff geen zin in hardhouse :o...heb grootse behoefte aan Hardstyle.

Dus dan sla ik HH vs Roundbass over...en ga ik naar AA
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 20 december 2005 om 17:20:
Ik heb ff geen zin in hardhouse

Natte wind! ;p
Waarschuw beheerder
Dus dan sla ik HH vs Roundbass over...en ga ik naar AA

:cheer: Me stampmaatje (L) :cheer:

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 20 december 2005 om 17:10:
Zit nog steeds te twijfelen over Audio Attack....... Heb er eigenlijk echt geen geld ook voor, dus ik weet het nog niet hoor

Ik heb ook totaal geen geld maar what the fuck ik ga toch!!!!

Ik heb ff geen zin in hardhouse ...heb grootse behoefte aan Hardstyle.

Precies, al moet ik zeggen van (.F.)Outblast wordt ik ook niet echt happy.. :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 20 december 2005 om 17:59:
Precies, al moet ik zeggen van (.F.)Outblast wordt ik ook niet echt happy..

Foutblast draait gelukkig geen hardstyle ;)

En er is altijd nog een andere zaal om heen te gaan.

De Early HS zaal trekt mij weer erg :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 20 december 2005 om 17:59:
Precies, al moet ik zeggen van (.F.)Outblast wordt ik ook niet echt happy

Hmm, wilde net zeggen, dan loop ik ff naar een andere zaal toe, maar hij draait als enige tot 06.00 :/

Uitspraak van actief op dinsdag 20 december 2005 om 18:06:
De Early HS zaal trekt mij weer erg

:jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op dinsdag 20 december 2005 om 18:07:
maar hij draait als enige tot 06.00

Vind een uurtje hakken niet het einde van de wereld ;)

Krijg er nu echt verdomd zin in :O

Waarschuw beheerder
donateur
Kvind het trouwens ook echt om te huilen dat ze tegenwoording vrijwel alle "Hardstyle-feesten" afsluiten met Hardcore.

Juist dat laatste uurtje van die Stevige Hardstyle was altijd erg lekker :jaja:

Die tijd is helaas niet meer. :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 20 december 2005 om 18:13:
Vind een uurtje hakken niet het einde van de wereld

Nee inderdaad, ben alweer druk aan het oefenen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 20 december 2005 om 18:18:
ben alweer druk aan het oefenen

:aai:

:p;)
donateur
Ahum....

Vind het dus wel een beetje jammer dat jullie nu in een topic over DDOD het over Hardstyle enzo lopen te hebben..... :nocheer:

btw ik heb 1000000 x liever Hardcore dan Hardstyle
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 20 december 2005 om 18:13:
Vind een uurtje hakken niet het einde van de wereld

Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 20 december 2005 om 18:18:
Nee inderdaad, ben alweer druk aan het oefenen

hiermee gaat het toch aanzienlijk sneller hoor :P
[img width=370 height=193]http://i14.ebayimg.com/02/i/04/a1/03/37_1_b.JPG[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da®ude®ob op dinsdag 20 december 2005 om 20:45:
hiermee gaat het toch aanzienlijk sneller hoor

Ja maar ik heb gewoon een hekel aan pogo :D
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 20 december 2005 om 19:56:
ik hou ook van jou daan :D:P

:lief:

Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 20 december 2005 om 19:57:
Vind het allebij goed :yes:

geloof me, ik heb ook heus wle Hardstyle die ik goed vind

Uitspraak van actief op dinsdag 20 december 2005 om 20:48:
Ja maar ik heb gewoon een hekel aan pogo :D

pogo-en rockt PRODIGY

Hebbeen jullie wle naar Sonic radio geluisterd btw o:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 20 december 2005 om 20:59:
Hebbeen jullie wle naar Sonic radio geluisterd btw

A: Wat is dat?
B: Nee, nog nooit.
C: Ja, weleens
D: Ja, regelmatig
E: 24-7 OUWE :D

ik moet toch echt A kiezen :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
BTW ik moet D kiezen :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Laat me Raden.

De allebeste Hardhouse, 24 uur per dag op 1 station?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 20 december 2005 om 21:09:
E: 24-7 OUWE

:respect:
Nu gewoon nog gaan luisteren joh! :9

Uitspraak van actief op dinsdag 20 december 2005 om 21:13:
De allebeste Hardhouse

:no:
Iets breder denken.
donateur
De allerbeste Harddance :lief:

*edit
Ik echt haar die rcalcitrante 'e' die ik heb op mijn toetsenbord, de ene keer doet ie het niet, dan weer dubbel aaaaaaaaaargh

*doet een dansje vieieieieiert feest, maar moet nu docuhen gaan en dan hard aan de mailinglist werken, moet uiterlijk eind van de week heel veel mailtjes voor HeartDance uit*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sonic-XL op dinsdag 20 december 2005 om 21:17:
Iets breder denken.

Daar doe ik niet aan, Dat is algemeen bekend in de Hardhouse scene :p

Nou vooruit, ik ga heel even luisteren.
Als het me bevalt laat ik het aan staan. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 20 december 2005 om 21:27:
Nou vooruit, ik ga heel even luisteren

Vind je nu al aardig! O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Hi, This is Dj Proteus your listening to Sonic.nl

en dan volgt er een dodelijke stilte :s

Waarschuw beheerder
donateur
Ben weer terug op "Deepack live @ Qlimax"

vertel me even hoe ik er zegmaar echt naar kan luisteren. (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zend uit met de AAC+ codec.
Je kunt daarom alleen met een zeer recente Winamp luisteren.
Er wordt gewerkt aan sponsoring om in MP3 te gaan uitzenden.

Tot die tijd; bear with me... :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 20 december 2005 om 21:32:
vertel me even hoe ik er zegmaar echt naar kan luisteren.

Gewoon op t winamp logo klikken als je op www.sonicradio.nl bent.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op dinsdag 20 december 2005 om 21:34:
Gewoon op t winamp logo klikken als je op www.sonicradio.nl bent.

Zover was ik al gekomen lieve patrick

Uitspraak van Sonic-XL op dinsdag 20 december 2005 om 21:33:
Je kunt daarom alleen met een zeer recente Winamp luisteren.

Je zult het niet geloven maar ik ga speciaal hiervoor ff de nieuwste winamp dl-en :jaja:

OWEE als ik er niks aan vind :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 20 december 2005 om 21:29:
Hi, This is Dj Proteus your listening to Sonic.nl

en dan volgt er een dodelijke stilte

Whehehehe!!!
En met de nieuwste Winamp hoor je die jingle weer niet!

Lang leve de techniek.
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 20 december 2005 om 21:35:
Zover was ik al gekomen lieve patrick

whahahahaha

Je zult het niet geloven maar ik ga speciaal hiervoor ff de nieuwste winamp dl-en :jaja:

:lief:
Waarschuw beheerder
donateur
OWEE als ik er niks aan vind

Je vind het heus wel leuk :yes:

Maar je moet je er wel voor openstellen hé!

Niet zo halstarrig vasthouden aan HS ;p
Waarschuw beheerder
donateur
En omdat 't nu ff zo actief over SonicRadio gaat:

tot 22:00 uur Cosmic Gate
22:00 - 23:00 A*S*Y*S
23:00 - 00:00 Hellraiser

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op dinsdag 20 december 2005 om 21:39:
Niet zo halstarrig vasthouden aan HS

ik kan het ook niet helpen dat ik het gewoon vettere muziek vind :no:
Waarschuw beheerder
Moet zeggen dat ik dit CG setje nou niet echt super vindt.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sonic-XL op dinsdag 20 december 2005 om 21:40:
22:00 - 23:00 A*S*Y*S

(L)

had acid nightmare tijd geleden kunnen bemachtigen op vinyl op een platen beursje in de Melkweg..

Was vrijwel de enige plaat daar die ik vet vond..
Blij dat ik was :D
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op dinsdag 20 december 2005 om 21:39:
Niet zo halstarrig vasthouden aan HS ;p

Met alle erspect maar Joerie is wel naar veel DDOD's geweest en ik zie hem altijd dansen enzo, dus hij vindt het heus ook wel leuk

Straks wil ie niet anders meer :devil:

Uitspraak van LIBOH op dinsdag 20 december 2005 om 21:42:

Man hoe ze draaiden op d eeerste DefQon ton man oh man :lief:
Maar ze zijn muzieksgewijs gewoon een andere kant op gegaan
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op dinsdag 20 december 2005 om 21:42:

Ik ook niet Patrick.

Maar met mijn grote mond had ik al, voordat ik de sets heb opgenomen, aangekondigd dat ze eraan kwamen. En belofte maakt schuld. :9
Ze zijn op een Australisch radiostation uitgezonden.
Misschien interpreteren ze HardTrance daar anders dan hier in Nederland.
laatste aanpassing
donateur
E: 24-7 OUWE :D

24/7

tenminste bijna... luister het sochtends als ik neet wakker ben tot ik naar mijn werk ga, dan radio 538 ;p en eigeenlijk zet ik hem wel bijna altijd weer aan als ik thuis kom

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 20 december 2005 om 21:44:
Met alle erspect maar Joerie is wel naar veel DDOD's geweest

Vaker dan mijnheer Karl_Hardstyle :jaja:

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 20 december 2005 om 21:44:
ik zie hem altijd dansen enzo, dus hij vindt het heus ook wel leuk

;)

Straks wil ie niet anders meer

En NU GA JE TE VER!! :p

OJA heb de nieuwe winamp hoor :jaja:
tis gelukkig bijna 10 uur, Tijd voor asys :D
Deze muziek die ik nu hoor is leuk voor avondjes in de Powerzone...heb nu liever iets stevigers.

Ik heb mijn eigen 24/7 streams al een tijdje geleden gevonden. o.a Hardbase Radio..helaas blijft die al een week op het zelfde stukje hangen :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 20 december 2005 om 21:54:
helaas blijft die al een week op het zelfde stukje hangen

Time to move on then! :9

Hold ur horses!
De set van A*S*Y*S is afgelopen Za. opgenomen van ABC.
Dus maybe ook anders dan jullie verwachten.

Waarschuw beheerder
donateur
Ben verdorie helemaal naar leiden geweest voor een klein hardhouse feestje.
Zodat Karl mee zou gaan naar Qlubtempo.
Ik was zeer aanwezig daar in Leiden en heb een leuke avond gehad hoor :jaja: :D HANK :respect:
HANK is mijn favo Hardhouse DJ :cheer: (ik heb zelfs een favo HH DJ :jaja: )

Maar kheb geen Karl gezien op QT...:no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 20 december 2005 om 22:00:
Maar kheb geen Karl gezien op QT

Ach ja...ik was er toch. ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op dinsdag 20 december 2005 om 22:07:
Ach ja...ik was er toch.

Idd JA...stukken beter dan Karl. ;)
Ik durf te wedden dat ie na 10 minuten al begint te klagen :[

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 20 december 2005 om 22:07:
Can't u take a hint?

Heb net weer ff gechecked..ze hebben nu pas door dat er problemen zijn :/
Ik kan er helaas niet onderuit dat het gemiddelde HS-publiek niet zo heel snugger is :o
Er staat namelijk nogsteeds dat er 250 mensen aant luisteren zijn. whehe :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 20 december 2005 om 22:00:
Ben verdorie helemaal naar leiden geweest

Zover is dat helemaal niet:no: je kan het nog slechtere hebben en helemaal in friesland wonen:\

Waarschuw beheerder
donateur
Tijd geleden was ik bij hem thuis met een zooitje vrienden van hem uit 3bergen.

Hele avond Hardhouse zitten luisteren.
Zet ik ff een Hardstyle setje (die ook nogeens door mijzelf en een vriend gemixed is) Gaan ze allemaal snel ergens anders int huis zitten.
Alleen Marvin bleef lekker luisteren (Y)

*ff een inkoppertje voorzijn*

Nee het was helemaal geen slechte set. Vette platen en opzich goed genoeg gemixed.
te Dl-en op www.dormits.net:81/hardstyle >> Sinsuline vs Isosa DEFQON!!

Wat ik dus wil zeggen, Ik ben lang niet zo narrowminded als weleens beweerd word...sommige HH-ers daarentegen wel :jaja:

over en sluit :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 20 december 2005 om 20:59:
geloof me, ik heb ook heus wle Hardstyle die ik goed vind

Wil je best wel op je woord geloven :yes:

Uitspraak van actief op dinsdag 20 december 2005 om 19:56:
ik hou ook van jou daan

(L) Ik ook hoor :P

Goeiemorgen deze morgen het is gewoon nog donker en moet zo naar school toe :gaap: *is diep in gedachte bij haar bed*

Gister eens voor de verrandering vroeg naar bed gegaan en kan je zeggen dat is heerlijk

Nou peeps moet me ready maken dus werkse allemaal vandaag :flower:
donateur
Gooooodmorning deze woeensdag morgen alweer yeah

*Geeft Nadia een :hug:*

Hooooooooi

Heb trouwens erg leuk nieuws over aankomende DDOD :cheer:

We......

Zijn

Een

Half uur

Langer

Open!!!! :cheer: :woep: :cheer:

zal als ik op mijn werk zit de time table enzo nog een keer posten enzo, want die gaat nu dus ietsje anders :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 20 december 2005 om 22:18:
Zet ik ff een Hardstyle setje (die ook nogeens door mijzelf en een vriend gemixed is) Gaan ze allemaal snel ergens anders int huis zitten.

En volkomen terecht:p

Waarschuw beheerder
donateur
E: 24-7 OUWE

ik heb C :D
donateur
:D

Een hele goedemorgen deze morgen yeah
Allemaal lekker geslapeen?
Ik wel hoor poepoe nou nou ben er wakker van :gaap: ;p

Zo een zin in het weekend en hiephoi mijn voorlopige mailinglist is af dus vanavond eerste mailing voor HeartDance eruit en joepie ik heb ook nog weer flyers voor DDOD in januari joepie deja vu jodelie gisteren ff uitgeprint op het werk b)

*gaapt weer*
poehe zo lekker geslapen dat ik blijf gapen ofzo enzoo maar ja bakje koffie is natuurlijk ook nog niet leeg yeah

*doet eeen dansje, vieieieieiert feest*
donateur
Even iets anders ook over de promo cd's:

Ik wil sowieso ook iets gaan regelen dat mensen eventueel dat setje dan naderhand ook nog kunnen downen mochten ze de cd niet hebben gekregen, niet lullig bedoeld verder maar tis eigenlijk niet de bedoeling dat bij wijze van elke keer dezelfde mensen de cd's krijgen, niets ten nadele van jullie, maar het is ook een deel promo die cd's in de zin van dat zoveel mogelijk 'onbekenden' ook keennis maken met Harddance etc etc

Maar nogmaals het zal ook mogelijk gaan worden dat het setje naderhand nog ergens gedonwt kan worden
donateur
Uitspraak van X-Field op donderdag 22 december 2005 om 08:09:
Dat zijn nog eens goede berichten(y)

:)

Dat is ook de bedoeling van de andere setjes, degeen die al op cd zijn uitgedeeld op DDOD In Overdrive, maar bijvoorbeeld straks dus ook van het feestje zelf bv

Het is namelijk voor jullie (heb het nu even over 'ons' groeepje als ik het zo mag noemen) niet zo moeilijk om bv aan een Peter of een Coen te vragen of ze dat setje hebben of dat het ergens te downen is. Iemand die op een DDOD verzeeild raakt echter is het lastiger voor en dan kan zo iemand het cdtje meenemen met website adres er ook op etc dan kunnen ze hun weg naar de Harddance makkelijker vinden ofzo ;p
Waarschuw beheerder
Hier zien we nou iemand met een visie mensen :D
donateur
Wat zijn die twee dagen nou en sowieso, vandaag tel ik allang niet meer mee :no: vrijdag eigenlijk ook niet want dan hangt er al echt zo een weekendsfeertje dus wat mij betreft is het weekend eigenlijk al begonnen

AAAAAAAAOEOEOEOEOEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :cheer:

En heb ut rijk weer voor mezelf, wat zal ik kunnen opschieten vandaag yeah
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op donderdag 22 december 2005 om 09:50:
Maar helaas moeten we nog 2 dagen uhm met deze niet mee gerekend 1

Deze is nog maar net begonnen en dan ga je um al niet meerekenen :P

Ik moet alleen zaterdag ook nog werken, dus bij mij is het vrije weekend nog verder weg :nocheer:
Waarschuw beheerder
Ahhhh :aai:

Zal aan je denken als ik me nog eens omdraai Zaterdag :)
laatste aanpassing
donateur
heb ff een vraagje aan de mensen die erbij waren dat Reef en Martijtnje die b2b deden in juli dit jaar op DDOD, kwamen ze nou op toen op het nummer eye of the tiger?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op donderdag 22 december 2005 om 10:48:
heb ff een vraagje aan de mensen die erbij waren dat Reef en Martijtnje die b2b deden in juli dit jaar op DDOD, kwamen ze nou op toen op het nummer eye of the tiger?

Dat andere nummer uit de Rocky films is ook zo briljant:d Weet alleen ff niet hoe het heet.
donateur
En RJ natuurlijk ook :kusje:

zou het ff niet weten van dat andere nummer, of ja misschien ook wel maar kan er ook even niet opkomen

weten jullie toevallig ook de zanger/groep van Eye of the Tiger dan? Anders zet ik wel uit de beroemde Rocky film ofzo of niet

Waarschuw beheerder
donateur
6 januari daarentegen ben ik heus wel weer hersteld

:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op donderdag 22 december 2005 om 12:18:
Survivor toch?

Correct:jaja: Ook bekend van 'burning heart'.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vriendje Kjell ® op donderdag 22 december 2005 om 15:59:
Sinds wanneer is een hadstylehuppeltje een dans?

je bent gewoon jaloers..omdat je het niet kan..
en als je het zou doen in de trappist dan zou je konstant met je koppie tegen het plafond ketsen :D::9
donateur
*doet een dansje viert feest*
Was het nou maar alvast morgen geweest

Ik heb even een sigaretten break yeah :cheer: :woep: :cheer:

maar helaas issie ook al bijna om tiedelie

*mist een smiley die een rondje draait*
Waarschuw beheerder
[img width=37 height=23 cacheid=000016c800022a0a2260b9991a0127bb74]http://www.my-smileys.de/smileys2/breakdance_2.gif[/img]

Alsjeblieft een smiley :cheer:

*danst met Daan mee*
Wou dat het Zaterdag was of liever morgen want dan begint eindelijk me VAKANTIEEEE :cheer:
donateur
Yeah!
We really gonna enjoy ourselves

Heb net mijn muis even schoongemaakt :s was wel nodig ook de tering, nu gaat ie weer vliegensvlug wat best fijn is als je mail adressen enzo aan het copiëren enzo bent

*doet een dansje en vieieieiert feest met Nadia*

WAVE!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op donderdag 22 december 2005 om 19:03:
Ik weet wel dat je me lief vind :)

Weet ik ook :yes:

Ik ben ook altijd in voor een feestje

*voegt zich bij de dansende groep*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op donderdag 22 december 2005 om 16:07:
e bent gewoon jaloers..omdat je het niet kan..
en als je het zou doen in de trappist dan zou je konstant met je koppie tegen het plafond ketsen :

Waarom zou ik het moeten kunnen? Heb het niet nodig, mis het niet, en vind het het belachelijkste huppeltje sinds de invoering van de vogeltjesdans. ;p
Waarschuw beheerder
nee vogeltjes danst wint dat nog RUIM in mijn ogen hoor ... magarena zit er ook nog voor :P

Waarschuw beheerder
donateur
Prima (Y)

doe ik voortaan de vogeltjes dans :D
die kan ik namelijk ook erg goed :jaja:
Waarschuw beheerder
Liever niet gek :P
Waarschuw beheerder
Nog een dansje. ;)

http://www.flurl.com/uploaded/onSKOOL_Jumping_22733.html
Waarschuw beheerder
LOL :P

even 50 man regelen en dan met z'n allen op Leidseplein gaan SKOOL jumpen :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wubinator op donderdag 22 december 2005 om 20:17:
Liever niet gek

Tis ook nooit goed he...

Moet ik dan de rest van het hardhouse volk gaan nadoen?
Ben tenminste origineel in jullie gezelschap :p
Waarschuw beheerder
Alsof hardhouser maar 1 type dans heeft :P

btw .... museumplein is ook geen probleem hoor mensen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op donderdag 22 december 2005 om 20:19:
Nog een dansje.

http://www.flurl.com/uploaded/onSKOOL_Jumping_22733.html

Whahahaha prachtig, zo dansen de Belgen nou op Jump en Hardstyle!!!

Was er zelf getuige van 14 oktober, toen ik in Belgie moest draaien...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 22 december 2005 om 20:35:
Ben tenminste origineel in jullie gezelschap

;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CeLL op donderdag 22 december 2005 om 20:39:
Was er zelf getuige van 14 oktober, toen ik in Belgie moest draaien...

Ja hoe was dat trouwens? Had ik je nog niet eens veel over gehoord verder ....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wubinator op donderdag 22 december 2005 om 20:41:
Ja hoe was dat trouwens? Had ik je nog niet eens veel over gehoord verder ....

Was cool :yes:

Stuur je ff 2 linkjes door via pb, korte filmpjes...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CeLL op donderdag 22 december 2005 om 20:44:
Stuur je ff 2 linkjes door via pb, korte filmpjes...

Chill thanks :)

Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op donderdag 22 december 2005 om 20:44:
Ik doe ook mee gezellig!!

Wordt al drukker en drukker .... kom op mensen meldt je aan :P ghehehehe

Waarschuw beheerder
donateur
Er zijn er een aantal,

1. The Amazing Wubi-Dance
beschrijving: Als een bezetene op de beat rond stuiteren.
(dit vereist de gemiddelde hardhouser te veel energie en het gebruik van narcotica is dan in veel van de gevallen ook een vereiste. Enkel De Wubi-Master himself kan het lang genoeg volhouden.)

2. The flying Starscream
beschrijving: Deze dans kost veel minder energie dan "The Amazing Wubi-Dance. Je maakt van je lichaam een soort van vliegtuig waarbij je als het ware zelf het vleigtuig bestuurd onder hevige turbulentie. Deze dans kan nekkramp veroorzaken. het beenwerk is zeer gelijkend aan die van de zogenaamde KarlStyle die hieronder beschreven staat.

3. KarlStyle
beschrijving:Bij deze dans til je telkens 2 keer het zelfde been op en verwisseld het vervolgens met het andere been. (links links, rechts rechts) Gelijkertijd en vooral ook op de maat stoot je beide vuisten naar voren en trek je ze vervolgens weer net zo rap terug. Wanneer hierbij een verbeten gezicht getrokken word zul je jezelf snel herkennen op foto's

Mis ik er nog een aantal :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op donderdag 22 december 2005 om 20:50:
Er zijn er een aantal,

beschrijving: Als een bezetene op de beat rond stuiteren.
(dit vereist de gemiddelde hardhouser te veel energie en het gebruik van narcotica is dan in veel van de gevallen ook een vereiste. Enkel De Wubi-Master himself kan het lang genoeg volhouden.)

2. The flying Starscream
beschrijving: Deze dans kost veel minder energie dan "The Amazing Wubi-Dance. Je maakt van je lichaam een soort van vliegtuig waarbij je als het ware zelf het vleigtuig bestuurd onder hevige turbulentie. Deze dans kan nekkramp veroorzaken. het beenwerk is zeer gelijkend aan die van de zogenaamde KarlStyle die hieronder beschreven staat.

3. KarlStyle
beschrijving:Bij deze dans til je telkens 2 keer het zelfde been op en verwisseld het vervolgens met het andere been. (links links, rechts rechts) Gelijkertijd en vooral ook op de maat stoot je beide vuisten naar voren en trek je ze vervolgens weer net zo rap terug. Wanneer hierbij een verbeten gezicht getrokken word zul je jezelf snel herkennen op foto's

Mis ik er nog een aantal

:respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect:
Waarschuw beheerder
donateur

Ehm, ik mis Go, Go, Let yourself Go dans nog :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik probeer steeds die KFC style maar dat krijg ik niet onder de knie :no:
Waarschuw beheerder
2. The flying Starscream

BWHAHAHAHHAHAHHA :D :D :D :D

In 1 woord ; GE-WEL-DIG :D

Waarschuw beheerder
donateur
ik let altijd heel goed op :9

:cheer:
laatste aanpassing
donateur
Nou jaaaaaaa zeg ik mag geen eens meer dan 240 mailtjes per dag versturen met mijn hotmail :( sukkels!!! :@

*gaat andere oplossing bedenken, ik bedoel nog 460 mailtjes te gaan hoor :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op donderdag 22 december 2005 om 21:35:
Go, Go, Let yourself Go dans nog

Das mijn dansje he, net doen alsof je een vogeltje bent. Met je handen in de buurt van je zij je ellebogen op en neer bewegen.

Ook het favoriete dansje van Cell. (Toch Erwin?)
Waarschuw beheerder
donateur
Dat dansje hebben wij volgens my naar een andere leven gebracht:p vorige week vrijdag:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op donderdag 22 december 2005 om 23:38:
Dat dansje hebben wij volgens my naar een andere leven gebracht vorige week vrijdag

Mwhahahahaha....

Dat was ook een heerlijk avondje!

(BROM) FIETSERS AFSTAPPEN!
Waarschuw beheerder
donateur
Heel erg leuk geschreven Daaan :yes:

De mail kwam overigens wij bij mijn ongewenste mail terecht, wat het natuurlijk niet is :no:

Maar dit even voor iedereen die denkt dat ie is overgeslagen ;)

check dus even je ongewenste mail box.
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op vrijdag 23 december 2005 om 07:22:
Heel erg leuk geschreven Daaan :yes:

De mail kwam overigens wij bij mijn ongewenste mail terecht, wat het natuurlijk niet is :no:

Maar dit even voor iedereen die denkt dat ie is overgeslagen ;)

check dus even je ongewenste mail box.

Thanx

Zou niet weten waar dat aan kan liggen.... misschien anders minder tegelijk stureen ofzo :s Sowieso vet ruzie met dat schijthotmail het verdomme 3 andere accounts moeten aanmaken om tot dat aantal te komeen :gaap:
En heb mee nu dus verslapen :cheer: :gaap:
Tering wat haat ik dat, heb gewoon de snooz afgezet en ben verder gaan slapen :x terwijl het geeneens zo verschrikkelijk laat is geworden

Anyways

Goedemorgen lekker VRIJdag yeah zal zo gelijk maar BA gaan bellen om 9 uur (als ie er zelf dan al is) maar MOET echt ff mijn kopje koffie op mijn gemak kunnen drinken om wakker te worden
Weet je wat ik achterlijk vinds, verslaap je je, dus je slaap langer, maar ben zo duf als ik weet niet wat :s

Ach ja

NOU EN!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom moet dat via hotmail dan? Je kan toch ook een adres @dawnofdance.com aanmaken en die gebruiken?
Waarschuw beheerder
donateur
Daan heeft volgens mij geen outlook. Ik trouwens ook niet :s
donateur
Uitspraak van X-Field op vrijdag 23 december 2005 om 08:57:
Waarom moet dat via hotmail dan? Je kan toch ook een adres @dawnofdance.com aanmaken en die gebruiken?

weet niet hoe dat moet, anders had ik het wel zo gedaan, vandaar dat ik voor dawn ofdance hotmail adres heb gekozen
'

Uitspraak van Daffie Am*dam op vrijdag 23 december 2005 om 08:59:
Daan heeft volgens mij geen outlook. Ik trouwens ook niet :s

Heb ik wel, gebruik het alleen inet op het moment
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op vrijdag 23 december 2005 om 08:59:
Daan heeft volgens mij geen outlook. Ik trouwens ook niet:s

Dat kan geregeld worden...

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 23 december 2005 om 09:04:
weet niet hoe dat moet, anders had ik het wel zo gedaan, vandaar dat ik voor dawn ofdance hotmail adres heb gekozen

Dat weet John vast wel, die regelt je wepsijt toch?
Waarschuw beheerder
donateur
zo geregeld idd :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffie Am*dam op vrijdag 23 december 2005 om 07:22:

Komt omdat het een ketting mail is ; dat komt bij de meeste hotmail adressen automatisch in de junk folder te staan .

Bij mij ook ; tis dat dat ik weet dat het verstuurd was anders had ik geen eens in mijn junk mail gekeken :P

Maar ... Wel leuk geschreven daaan :jaja: :) Hoop dat genoeg mensen het zien :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[img width=640 height=256 cacheid=000b26fd0020552a12586fc61a0127efe2]http://www.johnandjohn.nl/write/jaj483.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Er zijn er een aantal,

2. The flying Starscream
3. KarlStyle

Hahahahaha....geweldig dit:D

Uitspraak van Never mind the Bollocks! op donderdag 22 december 2005 om 23:38:
Dat dansje hebben wij volgens my naar een andere leven gebracht;-p vorige week vrijdag:D

Was dat niet dat dansje dat je in je handen wilde klappen om vervolgens je bier spontaan los te laten? Die op zijn kop op de grond viel en het bier er nog in bleef zitten:S Voor straf de hele avond aan de chocomel he daniel!:[ ;-p
donateur
Uitspraak van X-Field op vrijdag 23 december 2005 om 09:23:
Dat weet John vast wel, die regelt je wepsijt toch?

Heb het niet aan hem gevraagd :$, maar dat ga ik dan wel even doen :D

Uitspraak van ®aven op vrijdag 23 december 2005 om 09:58:
Komt omdat het een ketting mail is ; dat komt bij de meeste hotmail adressen automatisch in de junk folder te staan .

Bij mij ook ; tis dat dat ik weet dat het verstuurd was anders had ik geen eens in mijn junk mail gekeken

Maar ... Wel leuk geschreven daaan Hoop dat genoeg mensen het zien

Thanx :lief:
Heb gisteren in een half uurtje tijd nog even snel de Nederlandse versie toch maar gemaakt

Kettingmail? dus zou het helpen als ik ze dan per 5 verstuur ofzo dan? (5 mailadressen zeg maar per mailtje)
Waarschuw beheerder
Dan heeft ie weer mega grote ogen en een losse stropdas, dan kijkt ie weer niet zo blij .... :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 23 december 2005 om 11:21:
Kettingmail? dus zou het helpen als ik ze dan per 5 verstuur ofzo dan? (5 mailadressen zeg maar per mailtje)

Dat maakt het nog een ketting mail. Ketting mail is een email met meer dan 1 reciever zeg maar... Meestal worden deze dingen geforwarded ( en deze komen dan ook automatisch in de junkmail bij de meeste hotmail adressen ).

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 23 december 2005 om 11:21:
Mooie forumpic btw Reefje, je kijkt alleen niet zo blij :no: ;p

Zelfportretten zuigen :jaja: En ik ben niet foto geniek dus tja ;P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ®aven op vrijdag 23 december 2005 om 12:06:
Dat maakt het nog een ketting mail. Ketting mail is een email met meer dan 1 reciever zeg maar... Meestal worden deze dingen geforwarded ( en deze komen dan ook automatisch in de junkmail bij de meeste hotmail adressen ).

dus eigenlijk als ik per 1 email dares wat zou gaan versturen ben ik van dat probleem af?

Ben je vrij Reefje vandaag btw?

Zelfportretten zuigen

Voor een man toch weer reden dan om wel bli jte kijken juist?
donateur
tjaha was ik dus, volgens mij lopen er bepaalde dingen niet helemaal goed bij PF at the moment, bedoel je hoort toch al sowieso niet te kunnen posten als je niet ingelogt bent?

*twilight zone muziekje*
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 12:30:
dus eigenlijk als ik per 1 email dares wat zou gaan versturen ben ik van dat probleem af

Voor zover ik weet wel ; But can't say that for sure.

Ben je vrij Reefje vandaag btw?

Vandaag ; Maandag en dinsdag heb ik vrij. Volgende week woensdag , donderdag en vrijdag de laatste dagen bij mijn huidige baan en daarna zit ik dan dus door de weeks in woensdrecht... Zondag avond die kant op ; Vrijdag middag/avond terug.

Heen is dan een uurtje ( zondag avond snelwegen zowat dood ;P )... Maar terug ben ik nog erg benieuwd naar... Heb zo'n vermoeden dat ik 2,5 uur erover ga doen i.v.m al die files ( A20/A12 zijn terror rond die tijd :X ).
Waarschuw beheerder
donateur
dus eigenlijk als ik per 1 email dares wat zou gaan versturen ben ik van dat probleem af?

Vraag anders vanavond ff aan Marco of Henk hoe die dat doen met de nieuwsbrief;)
donateur
Nieuwsbrief werkt sowieso al anders dan wat ik aan het doen ben, vaak kan je dan voor een laag bedrag per maand op je website dus mensen zich laten inschrijven voor een nieuwsbrief en dat zal dan wel op de een of andere manier gekoppeld zijn, waardoor je het zo in een keer kan uitsturen :)

Ik heb zelf stuk voor stuk allerlei profielen nagelopen hier op pf en daarvan dan het mailadres
trouwens wel belachelijk dat je geeneens naar tien mensen tegelijkertijd een mailtje mag sturen, je zal amar een bruiloft hebben voor 500 man en alle gasten zo moeten uitnodigen :s
donateur
Uitspraak van ®aven op vrijdag 23 december 2005 om 14:26:
Daar heb je bruiloft kaarten voor

that so 99 ;p

Uitspraak van X-Field op vrijdag 23 december 2005 om 14:31:
Handig he, hotmail

nou ;p snap nu waarom het niets kost ;p

Maar ja dan nog als ik 629 mailtjes heb verstuurd, zullen er heus wel een deel van gelezen worden, voeg daarbij het feit dat ik een supervette mailinglist tegelijkertijd nu heb en dat er nog eens zomaar eenh stuk of 700, zo niet meer bij zullen komen en het feit dat ik de voilgende keer in ieder geval niet meer het tyfuswerk heb om die lijst samen te stellen

KOmt bij dat in het nieuwe jaar als Dawnofdance.com geheel up and running is, ik alsnog een optie voor een nieuwsbrief ga doen (moet alleen even kijken hoe vaak per jaar dei nieuwsbrief er dan uitgaat etc) mijn mailinglist alleen nog maar groter en groter gaat worden yeah!
Waarschuw beheerder
Tja... Ik vind wel dat mensen zelf moeten aan geven of ze die dingen wel willen ontvangen. Want voor hetzelfde geld zit je nu dingen te versturen naar mensen die dit soort dingen geen eens willen ontvangen.

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 23 december 2005 om 14:39:
that so 99 ;p

Maar nog steeds de meest effectieve manier om mensen van een bruiloft op de hoogte te stellen :P

Kunnen ze die dingen meteen als uitnodigings kaart gebruiken ( wat meestal ook gedaan word bij mijn weten ).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Er is ook veel software beschikbaar voor het versturen van nieuwsbrieven. Kreeg net de nieuwsbrief van Frantic binnen. Die gebruiken List Builder.
donateur
Uitspraak van ®aven op vrijdag 23 december 2005 om 14:41:
Tja... Ik vind wel dat mensen zelf moeten aan geven of ze die dingen wel willen ontvangen. Want voor hetzelfde geld zit je nu dingen te versturen naar mensen die dit soort dingen geen eens willen ontvangen.

sorry maar hier heb ik dus echt geen boodschap aan, ik heb heus wel bepaalde criteria eraan gesteld hoor en oh wat erg een mailtje dat je niet wilt lezen, daar hebben ze toch die trashcan voor uitgevonden? Net zo makkelijk

Je doet nou net alsof ik een van die viagra spam mail dingen ben die je pas ECHT ZONDER REDEN krijgt :D

en probeerde alleen maar een voorbeeld te geven hoor qua die bruiloft zooi, maar kennelijk begrijp jij dat niet helemaal :p

en nog ff wat anders ik ben toevallig wel bezig om HeartDance druk te laten worden, wat toch ook wel een deel in je eigen voordeel zal zijn dacht ik zomaar???
Lijtk me leuker om voor wat meer mensen te draaien dan een zaal die zowat leeg is
donateur
oh en nog ff iets he, als die mensen die mail niet willen moeten ze ook maar bniet hun email voor iedereen zichtbaar in hun profiel hier op PF zetten

Bedoel dit is wel eveen wat anders dan die spammail dat ze je gegevens van wat anders jatten zonder dat ej daar toestemming voor geeft dacht ik zo maar :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 23 december 2005 om 14:59:
Bedoel dit is wel eveen wat anders dan die spammail dat ze je gegevens van wat anders jatten zonder dat ej daar toestemming voor geeft dacht ik zo maar :)

Nee maar het is en blijft spammail. Spammail = mail wat je binnen krijgt om reclame te maken voor dingen waar je niet zelf om gevraagd hebt.

Voor de rest ga ik er geen eens op in ; Had wel kunnen verwachten dat jij er uiteraard rekening mee had gehouden :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Zelfportretten zuigen

Ur 'eye' is anders een regelrechte topper hoor!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ®aven op vrijdag 23 december 2005 om 15:15:
Spammail

Daar hebben we gelukkig ook een spamkiller voor. (6)
laatste aanpassing
donateur
ja en dan mis je het oh zo mooi geschreven persbericht van Heartdance ;p;p

Hebbie die van jou wel ontvangen Pat?

Heb het gewoon ook naar de mensen gemailt die het wel al weten enzo, maar dit is ook meer ter completering van mijn mailinglist etc
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sonic-XL op vrijdag 23 december 2005 om 15:29:
Ur 'eye' is anders een regelrechte topper hoor!

Thnx :)

Onbewerkt... Als je goed kijkt zie je ook dat ik mijn camera vast hou in de reflectie van mijn ogen ;P
Waarschuw beheerder
Moet je wel goed kijken ... tis maar kleine foto op zich :P
Zie iets wit/zilver ... maar weet niet eens of het de camera is of de flits :P (of beiden)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wubinator op vrijdag 23 december 2005 om 20:45:
Moet je wel goed kijken ... tis maar kleine foto op zich :P
Zie iets wit/zilver ... maar weet niet eens of het de camera is of de flits :P (of beiden)

Profiel -> Forum foto... Dan zie je de grote versie ;)
Waarschuw beheerder
Shit doet niets!!

[img width=65 height=78 cacheid=00015f35000189598c0c3db41a01287f84]http://www.my-smileys.de/smileys2/1281139042.gif[/img]

Nou bij deze wens ik iedereen een fijne kerst dagen toe en zie sommige van jullie pas weer in het nieuwe jaar :(

[img width=30 height=26 cacheid=00007fc700172a4be0ff263d1a01287f84]http://www.my-smileys.de/smileys2/xmascheers.gif[/img]
[img width=52 height=53 cacheid=00129f0d00012f824d88f8081a01287f84]http://www.my-smileys.de/smileys2/newyear.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
nou en :[
Waarschuw beheerder
donateur
eeehm tja....

kweenie
Waarschuw beheerder
Zo ik vertrek naar Zaandam!! Voor de mensen die ook naar Audio Attack gaan misschien tot straks en voor de andere fijne avond, weekend en kerst :P

Oja en Reef succes met hakkûh vanavond!!

Adios :flower:
donateur
Have fun Nadia :hug: en huppelze ;)

Ik gaat vanavond aan mijn mailing werken voor Dawn of Dance, moest allemaal overnieuw, maar heb nu dus echt een supervet programmaatje van John en ben nu bezig met het verzenden van de eerste 250 mailtjes :cheer:

Heb er nu 750 o:)

Trek straks lekker een flesje wijn open dat ik van Students for Students heb gehad vrijdag, jointje erbij, moet later wel ff sigaretjes nog halen, maar das god, want dan heeb ik een soort van pauze ;p

John :respect: voor dat smartmail :cheer:
donateur
Yeah :cheer:

750 mailtjes verzonden, ben kapot :gaap:

Gaat lekker slapen des te eerder is het maandag
Hihihihi, nog niet eerder zoveel naar een maandag uitgekeken ;p
Waarschuw beheerder
Heb de nieuwsbrief wel ontvangen :D
Ik wens iedereen leuke kerstdagen, trouwens :)
[img width=640 height=480]http://www.toongabbieanglican.org/christmas/wp/06_tree.jpg[/img]
Volgens mij doen deze kinderen ook het hardstyle huppeltje rond de kerstboom, hehehe.
Hahahaha, Joeri, die dandbeschrijvingen! :respect:
Henjo doet toch ook "Go, go , let yourself go" dans?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
had vorige nacht telefonisch interview met extra fm .. ook ff wat ddod reclame gemaakt :) hoopt dat t helpt :yes:
Waarschuw beheerder
sweet man :lief:
hoe was het interview verder?? :D
Waarschuw beheerder
zow zow, First Base is ook al bekend aan het worden. Nadia, heel gauw die "official groupie" shirtjes dan maken? Voordat iemand anders ons voor is ;P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eleentje op maandag 26 december 2005 om 16:56:
Nadia, heel gauw die "official groupie" shirtjes dan maken? Voordat iemand anders ons voor is

Blehhh dit echt de saaiste kerst die ik ooit heb mee gemaakt :S
Waarschuw beheerder
Kom vanavond ook naar A'dam ... daar is het vast veel minder saai
Waarschuw beheerder
Ik ben sinds gisteravond verkouden, dus blijf de hele dag binnen te snotteren :cry:
Ik ga zo eens Constantine kijken, geweldige idee voor een kerstfilm!
Waarschuw beheerder
beterschap Eleentje .... en veel kijk plezier straks
Waarschuw beheerder
ik denk dat ik mondkapje voor ga doen als ik naar buiten stap
Waarschuw beheerder
Bedankt.. het is inderdaad raar en niet leuk. Ik hoop dat ik tegen Oud en Nieuw alweer hersteld ben :)
Hehehe zo'n wit mondkapje past wel bij de dresscode en maakt je extra mysterieus B)
Waarschuw beheerder
donateur
Kut zeg! Kan waarschijnlijk niet 6 januari. Ik moet dat weekend verhuizen :s

Zal eens kijken of ik de mensen voor zondag kan regelen ipv zaterdag.
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op dinsdag 27 december 2005 om 14:49:
Kut zeg! Kan waarschijnlijk niet 6 januari. Ik moet dat weekend verhuizen :s

Zal eens kijken of ik de mensen voor zondag kan regelen ipv zaterdag.

:o

*hoopt dat, dat gaat lukken*

*doet een dansje vieieieiiert feest op I Love Hardhouse muziek in haar hoofd*

Wil die cd luisteren van gisteren, Ierse Hardstyle yeah b)maar mijn musicmatch jukebox zit te kutten
Waarschuw beheerder
Ik hoorde vanmorgen ook nog de hele tijd de set van Danny D in me hoofd..
Waarschuw beheerder
Hoe was het gisteren?!
Waarschuw beheerder
Super je hebt echt een top feestje gemist (Y)

En ik ben nu maar Fausto's groupie geworden hoop niet dat je dat erg vind? :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 27 december 2005 om 16:40:
En ik ben nu maar Fausto's groupie geworden hoop niet dat je dat erg vind?

Ik heb nog geen leuke tekst bedacht :O

Mijn depri hoofd stond er niet naar. Maar ik begin me alweer wat beter te voelen, dus wie weet krijg ik nog een ingeving.

Faust heeft trouwens wel veel groupies volgens mij. Vind je het niet vervelend dat je hem dus moet delen ;p
Waarschuw beheerder
Best hoor :) Ik blijf altijd enige echte oekraiens/nederlandse Andy Whitby groupie nr. 1 :P
Heb ook net idd op het forum van ILHH gelezen dat het een vet feestje was :)
Ik was erg duf gister, voel me nu ietsjes beter. Dus hopelijk helemaal hersteld tegen Oud en Nieuw.
Ow ja.. heb de fototjes van Hardhouse vs Round Bass ook op dsi eventjes gegooid! Er is niet veel maar zitten wel paar geinige foto's tussen. Volgende keer met volledig opgeladen accu naar feestjes :)
Hardhouse vs Round Bass
Waarschuw beheerder
Het leven van een groupie is makkelijk als groupie voor een al bekende DJ. Als je je leven echt spannend wilt maken moeten jullie mijn groupies worden :jaja: ... :[
Waarschuw beheerder
donateur
:O heb je nog geen groupie?

Ik ben al groupie van een beginnende DJ ;p Anders was ik zeker je groupie geworden.

Maar 1 beginneling is al zwaar genoeg ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 27 december 2005 om 15:40:
Ik hoorde vanmorgen ook nog de hele tijd de set van Danny D in me hoofd..

Ik ook, maar eerst nog die van JP :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ®aven op dinsdag 27 december 2005 om 17:18:
Het leven van een groupie is makkelijk als groupie voor een al bekende DJ. Als je je leven echt spannend wilt maken moeten jullie mijn groupies worden ...

Ahhh :aai: Wil jou groupie dan wel zijn (L) Laat Fausto dan maar lekker met zijn andere groupies..

I (L) Dj Raven :yes:

Uitspraak van Daffie Am*dam op dinsdag 27 december 2005 om 16:50:
Ik heb nog geen leuke tekst bedacht :o

Ik vergeef het je!! Omdat je zo lief was gister..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 27 december 2005 om 17:57:
Ik vergeef het je!! Omdat je zo lief was gister

Ben toch altijd lief :D

Maar goed ook dus dat ik geen tekst heb bedacht aangezien je van DJ bent gewijzigd.

TEKST: Als groupie van Raven, ga ik ..............beleven.
Op de puntjes kan je van alles invullen bijv. spannende momenten.

Hmmm wel veel tekst voor een shirtje! Misschien voor op je dekbed dan, met Reef groot afgebeeld. Oeeei dan kan je op de ....... ook warme nachten invullen ;)
donateur
Lalalalala

Heb buiten toestraks overleefd, viel best mee, maar ja en een t-shirt en een trui en twee vesten en een lange winterjas EN handschoenen willen wel helpen :9

En ben nu blij, want gaat zo lekker quiche eten met brocolli en kaas en een glaasje melk erbij en dan lekker eten laten zakken effe en vanaf 8 uur gaat ik live op www.sonicradio.nl en dan neem ik een lekker biertje erbij.
Ga vanavond ook wel ff langer door dan een uurtje denk ik en ga probern vanaf een beetje opening naar sneller te gaan :cheer:
Waarschuw beheerder
ik was mijn handschoenen vergeten naar mijn werk toe, ging vanmiddag nog wel. Maar net 's avonds was het toch wel erg erg koud .... brrrrrrrrr

Waarschuw beheerder
donateur
ben er toch niet bij :no:

zit weekendje op terschelling.

eventjes de ouders een plezier doen ;)

volgende keer weer :jaja:
Waarschuw beheerder
Verder wel al weer aan de betere hand Joeri?
Veel plezier op terschelling .... see yah soon
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffie Am*dam op dinsdag 27 december 2005 om 18:13:
Ben toch altijd lief :D

Zei ik dan van niet :P (L)

Uitspraak van Daffie Am*dam op dinsdag 27 december 2005 om 18:13:
Hmmm wel veel tekst voor een shirtje! Misschien voor op je dekbed dan, met Reef groot afgebeeld. Oeeei dan kan je op de ....... ook warme nachten invullen

:cheer: Wil ik wel een foto waar hij heel erg zwoel op kijkt :kwijl:

Uitspraak van actief op dinsdag 27 december 2005 om 20:15:
zit weekendje op terschelling.

Heerlijk zo met de sneeuw.. Nouja have fun!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 27 december 2005 om 23:01:
:cheer: Wil ik wel een foto waar hij heel erg zwoel op kijkt :kwijl:

Reef kijkt toch altijd heel zwoel ;p

Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 27 december 2005 om 23:01:
Heerlijk zo met de sneeuw.. Nouja have fun!!

Volgens mij bedoelt Joeri dat ie met DDOD op terschelling zit :D
donateur
AAAAAAAAAAAAOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAA

Goedemorgen wereld :cheer:

woensdag, woensdag dus eigenlijk is het gewoon alweer bijna weekend yeah :cheer:

*doet een dansje, vieieieieiert feeeeeeeeeeeest*
Waarschuw beheerder
*danst mee, met bakkie koffie in de hand* :cheer:

Goeie morgen deze morgen Daan :)
donateur
en hele goedemorgen Dansende Rick

een dansje in de morgen is toch altijd wel erg lekker, wat is het rustig hier vanmorgen btw

*doet nog een dansje met Rick en vieieieieiert feeeeeeeeeest*
Waarschuw beheerder
ja ik zie het .... ik moest er wat eerder uit. Ga nog even naar de kapper voor ik ga werken. Zit me nog even te bedenken wat ik nou weer met mijn haar zal doen......
Waarschuw beheerder
Bij mij wordt het elke keer gekker :P
Maar haalt mij niets uit .... alsof ik het idee heb van jullie moeten er naar kijken, niet ik .... ipv Ik loop er mee op mijn hoofd, niet jullie :P
Waarschuw beheerder
Maar goed, je bent denk ik weer eventjes alleen hier Daan .... tijd om te vertrekken hier .... doei doei (K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 28 december 2005 om 09:26:
Och zullen vast ook wel veel mensen vrij zijn tussen kerst en oud en nieuw ook

Ik had dinsdag vrij en vrijdag heb ik ook vrij.
Vandaag en morgen gewoon aan de bak dus.
donateur
Wat gezellig!!!

Dan werken we SAMEN!!!!

*doet een dansje, vieieieieieiert feeeeeeeeeeest*

En ben volgende week ook gewoon aan het werk yeah! hoi! hoi!
Waarschuw beheerder
Ik moet vandaag de hele dag werken en morgen. Vrijdag van 13:00 tot 21:00u en dan vrij ivm oud/nieuw.
Waarschuw beheerder
donateur
Deze week dus alleen woens- donder- en vrijdag. Volgende week ben ik de maandag nog vrij:)
Waarschuw beheerder
Ik ook, maar dat is altijd zo ... alleen ja normaal werk ik dan zaterdag weer :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 28 december 2005 om 09:26:
Och zullen vast ook wel veel mensen vrij zijn tussen kerst en oud en nieuw ook
Bofkonten

Ik iig wel :cheer:.

Goeiemiddag trouwens deze mooie zonnige winterse dag :cheer:
Het wordt weer eens een dag dat ik lekker binnen mag blijven en me kamer een ga opruimen :s Dat is ookal in eeuwen niet meer gebeurt..

Maar goed plannen zijn voor oud en nieuw alweer veranderd moet nou maar weer eens gaan bedenken wat we NU eens gaan doen :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wubinator op woensdag 28 december 2005 om 11:28:
Ik ook, maar dat is altijd zo ... alleen ja normaal werk ik dan zaterdag weer

En deze zaterdag neem ik je lekker mee op sleeptouw naar het warme zuiden (Brabant dus :D) Avondje stampen, eten, drinken en melkbus schieten :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik verveel me trouwens enorm....Ben de hele week vrij en Peter moet gewoon werken :( Wat heb ik dan aan mn vrije week???
Waarschuw beheerder
donateur
Heerlijk zo een vakantie aan het einde van het jaar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op woensdag 28 december 2005 om 12:55:
Maar goed plannen zijn voor oud en nieuw alweer veranderd moet nou maar weer eens gaan bedenken wat we NU eens gaan doen

Hoezo dat dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Je weet toch dat ik altijd alles wil weten;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op woensdag 28 december 2005 om 13:39:
Check even je PB

Gedaan.

Uitspraak van X-Field op woensdag 28 december 2005 om 13:43:
Maak me is niet zo schieuwnierig

Uitspraak van X-Field op woensdag 28 december 2005 om 13:47:
Je weet toch dat ik altijd alles wil weten

T zal eens niet. :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op woensdag 28 december 2005 om 13:47:
Je weet toch dat ik altijd alles wil weten

Nou dit is niet echt een sappig verhaal hoor als je daar soms op uit was ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op woensdag 28 december 2005 om 14:20:
Nou dit is niet echt een sappig verhaal hoor als je daar soms op uit was:p

Absoluut niet, wil gewoon ALLES wetenO:)
Waarschuw beheerder
als het je lukt krijg ik dan een samenvatting van je :P
donateur
Joehoe de hoehoe

Tis weer tijd voor een nieuwe dag hoezee hoezeee holadiejeeeeee :cheer:

*doet een dansje, vieieieiert feest*

lekker dat het alweer donderdag is zeg :lief: joehoe :cheer: Bijna weekend dus alweer yeah yeah yeah yes it is
Das dan wel weer het voordeel als je werkweek op woensdag begint

Zou eigenlijk best wel aanstaande maandag ook wel vrij willen hebben om nog enigszins bij te komen van nieuwjaarsag, maar ja..... vind het ook wel lullig om vrij te vragen aan de andere kant ook, ach nou ja, gaat wel gewoon werken, dan maar gaar op mijn werk een keertje :cheer:

Nou mogen jullie allemaal maar een zeer geweldige fantastiese vrolijke dag hebben, gevuld met allemaal leuke verrassingen enzooi yeah

Go, go, let yourself go

*doet een dansje, vieieieieiert feeeeeeeeeest*
Waarschuw beheerder
Goeie morgen deze morgen !!!

bijna weekend inderdaad!!!
*doet zijn ochtend dansje weer* :cheer: (Nederland in beweging is er niets bij)

Ik ben standaard maandag vrij dus heb weinig te klagen op dat gebied :cheer:

Ik sta verrassend makkelijk en vrolijk opgestaan vandaag *tralalalala* !!! dus wordt vast een beste dag :D ... ik moet me alleen gaan inhouden met partyflocken op mijn werk, mijn baas vond het niet zo gisteren :$ :[
Ik begin al te trillen van ontwenningsverschijnselen als ik er aan denk .... maar nu eerst even een bakje koffie regelen thuis

*gaat dansend naar de senseo*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik had voor maandag al een vrije dag gevraagd, maar die heb ik weer ingetrokken aangezien ik die dag ook cadeau krijg:d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op donderdag 29 december 2005 om 09:56:
Ik had voor maandag al een vrije dag gevraagd, maar die heb ik weer ingetrokken aangezien ik die dag ook cadeau krijg

Krijg nix cadeau, moet gewoon werken maandag.
Maar als ik me brak voel, bel ik wel op dat ik een uurtje ofzo later kom. :)
donateur
Uitspraak van LIBOH op donderdag 29 december 2005 om 10:16:
Krijg nix cadeau, moet gewoon werken maandag

Moet ook gewoon werken hoor :yes:
Dus we kunnen elkaar eventueel geestelijk bijstaan ;p
Weet nu al dat ik brak ga zijn :gaap:
Waarschuw beheerder
Sterke iedereen die op maandag moet werken :D
Ik hoorde zojuist dat ik zelfs de dinsdag vrij ben ... lekker :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LIBOH op donderdag 29 december 2005 om 10:16:
Krijg nix cadeau, moet gewoon werken maandag.

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op donderdag 29 december 2005 om 10:31:
Moet ook gewoon werken hoor

Ik zal nog even aan jullie allemaal denken als ik me nog eens om draai :cheer:

Vandaag maar een beginnen aan me kamer anders wordt het echt helemaal niets zo voor het nieuwejaar..

Ohh en by the way GOEIEMORGENNNN!!!! :cheer: :woop: :bounce: Zo mijn nederland in beweging voor vandaag
Waarschuw beheerder
D.D.O.D Promotional Compilation Mixed By First-Base

Tracklist:

1. Organ Donors - Turntablism (Mark Sherry Rmx)
2. Dark Alliance - Genetic
3. Order 66 - Rise (Public Domain's Rebel Scum Mix)
4. Vinylgroover & Red Hed - Almost Human (Full Mix)
5. Mark Sherry - Tubular Bells
6. Phil York & Gaz West - Tears From The Moon
7. Technikal - Doomed
8. Phil York & Gaz West - Extasy
9. Carl Nicholson - Blueprint (Tara's Theme)
10. Avaline - Never Severed (Dark By Design & Chris Tranzaction mix)
11. Sol Ray & Dark By Design - Nowhere To Hide
12. Steve Hill vs. Nervous - Tricky Tricky (D10 Rmx)
13. Hennes & Cold - The Second Trip (Dark By Design Rmx)
14. Avaline feat. Yazmin Vigus - Stay
15. Yakooza - Lovin U (Reuter & SChleis Rmx)
16. Uberdruck Boys - W.O.T.W (uberdruck Mix)

Come And Get It Free @ D.D.O.D !!!!!
donateur
Uitspraak van Wubinator op donderdag 29 december 2005 om 12:23:
En wat bevalt je het werk je beter of anderhalf jaar geen werk?

als ik salaris van de bank had gehouden gewoon geen werk, ik vermaakte me prima met Dawn of Dance, draaien, schrijven, tekenen etc etc

Coeneh twee zielen, één gedacht

* gaat alleen wel ff in meer topics nog spammen o:) *
Waarschuw beheerder
zo, kom ik ook wel mijn bedje uitrollen. Zo direct lekker aan de schoonmaak thuis, prachtig!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eleentje op donderdag 29 december 2005 om 12:58:
Zo direct lekker aan de schoonmaak thuis, prachtig!

Mocht je de smaak te pakken hebben...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op donderdag 29 december 2005 om 12:59:

Je haalt me de woorden uit de mond. Mwa gelukkig valt het bij mij thuis op mijn kamer redelijk mee.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op donderdag 29 december 2005 om 12:59:

Precies :) Mijn slaapkamer is in iedergeval al gedaan nou de rest nog..
Dus je bent van harte welkom
Waarschuw beheerder
donateur
Zo, morgen maar vrij genomen:cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op donderdag 29 december 2005 om 15:16:
Zo, morgen maar vrij genomen

Geen zin meer?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op donderdag 29 december 2005 om 15:21:
Geen zin meer?

Nee, genoeg gewerkt dit jaar.

En dan kan ik mooi ook ff m'n auto ontruimen en uitmesten. Moet 'm volgende week inleveren. En moet ook nog ff kijken of ik m'n velgen ergens kan slijten.
donateur
:cheer: :cheer:"

*doet een dansje, vieieieiert feeeeeeeeeeest*

:9

Joehoe de ehoehoe ik wil best nog wel verder slapen eigenlijk :gaap: maar ja kan dus niet
Was ook best laat mijn bed uit, de snoozee knop ROELDE :p
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon je hele weekplanning even melden budha :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
haalt niet uit ... je moet toch de hele week vertellen :P
Waarschuw beheerder
Zijn weekplanning ?

Maandag t/m vrijdag slapen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Hoe? maandagavond ben ik pas weer terug in NL en de minimaal 2 dagen daarna lig ik toch te slapen. moet toch weer een beetje fit worden voor vrijjdag:-)
Waarschuw beheerder
donateur
En zaterdag, want dan help je me toch verhuizen ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Waarschuw beheerder
donateur
Nou het was dus supergezellig vrijdag.

Wat werd er ook enorm goed gedraaid. En die vriend van Danny Luu, hahaha. Ik heb me rot gelachen om die gozer :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op zondag 8 januari 2006 om 17:28:
En die vriend van Danny Luu, hahaha. Ik heb me rot gelachen om die gozer

je had 'm op de after moeten zien en horen, geweldige vent die Marc :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CeLL op zondag 8 januari 2006 om 17:40:
je had 'm op de after moeten zien en horen, geweldige vent die Marc :respect:

Muahhaha :D Die gast was aardig aan het trippen :vaag: Ik heb hem echt gek gemaakt :P

" Yo your ears are growing man ! "
" what ? "
"yeah ! take a look at them in the toilet "

Looptie weg... Komtie even later terug

" there is nothing wrong with my ears ! "
" No really ! Check again "

gaatie weer terug en even later weer terug

" seriously mate what where we talking about anyway ? "

dus.... :')
donateur
Gutenmorgen meine freunden und freundinnen ;p

*doet een dansje, vieieieiert feeeeeeeeest*

Wat een mooie dag, mooie dag lalalala LA!

Gaat vandaag aan persbericht bginnen voor aankomende keer DDOD, maar degeen die afglopn vrijdag hebben opgelet weten inmiddels al wie dit is en met wie de samenwrking zal zijn de aankomende keer :cheer:

[img width=478 height=643 cacheid=000000360020378d53b9c91c1a012b8ad9]http://tinypic.com/iqj8le.jpg[/img]

Shoobedoo wap waaaaaaaaaa, ben straks erst lekker alleen op mijn werk wahoooooooooooo dus kan mooi eerst aan het werk voor Dawn of Dance

NU lekker wakker worden met Lab4 op Sonic Radio :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 9 januari 2006 om 08:13:
Gaat vandaag aan persbericht bginnen voor aankomende keer DDOD, maar degeen die afglopn vrijdag hebben opgelet weten inmiddels al wie dit is en met wie de samenwrking zal zijn de aankomende keer:cheer:

Ben benieuwd:)
Waarschuw beheerder
donateur
Eindigt ie op een 'N'?
Waarschuw beheerder
donateur
Hadden een superavond! Op dancelinx nog een klein verhaaltje gezet (PF deed 't niet en we wilden er ff wat over schrijven ;)) Thanx Daan & her DJ's!
Alweer bijgekomen allemaal??
donateur
Uitspraak van MagicSjeup living in OZ op maandag 9 januari 2006 om 21:35:
Hadden een superavond! Op dancelinx nog een klein verhaaltje gezet (PF deed 't niet en we wilden er ff wat over schrijven ;)) Thanx Daan & her DJ's!
Alweer bijgekomen allemaal??

ooooooooooh supervet, gaat ik zo ff checkn ben ook alle websites nu aan het topicen over HeartDance o:) en moet daar ook ff langs ook inderdaaan

Vond ut SUPER dat jullie er waren en nog superder ;p dat julli e wereldreis genoten het ook naar hun zin hadden :cheer:

We take no prisoners ;)

Gotta love it.....It's Harddance....from the heart ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=416 height=625]http://www.idc-quest.com/cpg133/albums/JANUARI%20-%206%20-%202006%20-%20DDOD%20New%20Beginnings%20-%20Dawn%20of%20Dance%20-%20Cafe%20De%20Trappist%20Amsterdam/DDODNB086.JPG[/img]

Nou wat lieieieieieieieieieiefffffffffffffffffff :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
Waarschuw beheerder
donateur
Beste mensen,

Voor mijn stage bij de Effenaar in Eindhoven ben ik bezig met een marktonderzoek naar de voorkeuren van de danceliefhebber. Daarvoor heb ik jullie hulp nodig! Maar jullie kunnen dit ook zien als mogelijkheid om jullie wensen aantoonbaar te maken, waar vervolgens ook echt wat mee gedaan wordt! Gezien dat tot op heden de hardhousert nog redelijk ondergewaardeerd is in het onderzoek, plaats ik mijn verzoek maar even hier. Om aan de hand van dit onderzoek zaken mbt. hardhouse sterk te maken kan ik wel wat respons gebruiken ;)
Vul daarom DEZE ENQUETE in. Het betreft vragen over faciliteiten, entreeprijzen, promotie mogelijkheden en jouw muzikale voorkeuren! Met jullie antwoorden wordt er gekeken hoe dance feesten in de Effenaar zo optimaal mogelijk kunnen worden ingericht.

De gegevens blijven ten alle tijden vertrouwelijk! Bij het invullen wordt er gevragen om je email adres, dit is slechts ter controle, niet voor promotionele activiteiten! Mocht je graag info ontvangen over de resultaten dan kun je contact met me opnemen via thomas@reuselcity.nl

Bij voorbaat dank!

Kanttekening: De muziekstijlen worden niet 'te diep' ingedeeld in hokjes, dus verder specificeren is niet nodig. Voor mij zijn "diepere hokjes" wel duidelijk, maar degene waaraan ik het moet presenteren niet.
laatste aanpassing
donateur
oeaaaaaaaaaaa gaap

lachen zge een reactie als iemand zijn post weer verdwenen is

Daph, heb je je post al als vermist opgegeven? Rond half 5 gisteren wassie er nog......

Gutenmorgen kijkbuiskindertjes
Gaat vandaag met BA naar onze grootste klant langs in Almere, een groothandel in erotische artikelen :9 (kan haast geen toeval zijn) lijkt me echt leuk, schijnen ook veel engelsmannen te werken daar :cheere;
Lekker hoor ewn ik kan met korting kopen hahahahaha :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb mijn post inderdaad als vermist opgegeven. Ik had ook nog gepost in het hollandsch glorie topic, maar ook die post is verdwenen :s

Whoehoeoeoe, goed nieuws. Als het goed is zijn ze volgende week vrijdag klaar in mijn huis :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Gelukkig dat dit idd mee zit. Voor de rest schijnt alles tegen te zitten.......ondanks alle tegenslag op dit moment ben ik verrassend vrolijk :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ®aven op zondag 8 januari 2006 om 17:49:
Muahhaha Die gast was aardig aan het trippen Ik heb hem echt gek gemaakt

Vooral met die nep joint haha!!

HIHAAAAA ik mag ook eindelijk weer op me PF.
Feestje was weer super gezellig alleen weet ik er niet zo veel meer van!
After was ook super gezellig
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op donderdag 12 januari 2006 om 19:45:
Feestje was weer super gezellig alleen weet ik er niet zo veel meer van!

dat heb ik nou net met de after....feestje zelf weet ik nog wel alles van
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op donderdag 12 januari 2006 om 20:06:
Snurken dat je kan pfff

Hehe, daar heb ik nog een fimpje van.

Zijn weer erg leuke foto's gemaakt. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op donderdag 12 januari 2006 om 20:06:
Snurken dat je kan pfff

tja kan gebeuren he

heb verdomme al de hele week pijn in m'n rug en een schouder die half uit de kom ligt :@
stelletje martelaars!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CeLL op donderdag 12 januari 2006 om 20:19:
heb verdomme al de hele week pijn in m'n rug en een schouder die half uit de kom ligt :@
stelletje martelaars!

:aai: ik heb er niks mee te maken gehad (denk ik) ik weet het niet zeker meer) :vaag: :s :/ :D
Waarschuw beheerder
Ik heb reef en Patrick nog proberen tegen te houden maar he ik ben ook maar een klein meisje :bloos:
Waarschuw beheerder
donateur
:jaja: zijn daar foto's van gemaakt? myn geheugen op een after word met de keer een stuk slechter:s
Waarschuw beheerder
Ik was de film aan t kijken. :)
Waarschuw beheerder
donateur
kan me nog wel herinneren dat je met dat 'stoffertje' bezig was...een roze of een groene...weet het niet precies meer
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op donderdag 12 januari 2006 om 22:23:
Ik was de film aan t kijken

was je aan van de weinig:jaja: weet nog steeds NIET waar die flim over ging trouwens.

Uitspraak van CeLL op donderdag 12 januari 2006 om 22:23:
kan me nog wel herinneren dat je met dat 'stoffertje' bezig was...een roze of een groene...weet het niet precies meer

O,ja

8-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja dat kan ik me ook nog ergens vaag herrineren :yes:

Wil nog even zeggen, dat roze topje van Daan stond je GEWELDIG :cheer:

Uitspraak van Never mind the Bollocks! op donderdag 12 januari 2006 om 22:22:
Erwin had ook ineens last van een muisje

Hmmm dat is vrij lastig :)

was je aan van de weinig weet nog steeds NIET waar die flim over ging trouwens.

Haha ik heb het geprobeerd maar elke keer kreeg ik een kussen naar me kop gegooit :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op donderdag 12 januari 2006 om 22:29:
Wil nog even zeggen, dat roze topje van Daan stond je GEWELDIG

:x
Waarschuw beheerder
donateur
een BH, een topje. wat heb je nog meer aangetrokken? vraag ik me af:-9
Waarschuw beheerder
donateur
circustent zeker :s

ff in de was flikkeren (eventueel wat warmer wassen) en zit weer als gegoten ;)
Waarschuw beheerder
Of het is dan echt maatje muis ;P

Goed peeps me eerste PF avondje is me weer goed bevallen kom zeker weer eens terug :) :yes:

Ga nu douchen en dan maar eens vroeg naar bed dus nog een fijne avond

Adios :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zo, we hebben het allemaal even gemist, maar hij doet het weer! Hoera! :cheer:
Waarschuw beheerder
Goeiemorgen!! Wat een zeer vrolijke dag vandaag :cheer: nouja hebalve dat ik straks tot 5 uur naar school toe moet :gaap:

Maar goed mag niet klagen want het is alweer bijna weekend :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Whoehaha, die foto's van Erwin

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dit zijn toch niet de enige foto's?

Haha zie nu ook pas dat er foto's van de after erbij staan :D :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
heb weer eens wat gemist..:/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op vrijdag 13 januari 2006 om 14:36:
Was ik soms bang dat je weg zou lopen ofzo?

Je zei: Blijf bij me! Ga niet weg!
Werkzaam bij Next.gen events
Artiest {SHOWLIST artist 31774, 72124}
Waarschuw beheerder
donateur
altijd als ik bij die tent aankwam, was ie dicht!
donateur
Uitspraak van RyanM. op vrijdag 13 januari 2006 om 16:15:
altijd als ik bij die tent aankwam, was ie dicht!

3 februari is er weer eentje ;) , link naar nieuwe topic volgt als het goed is dit weekend of maandag aanstaande in dit topic
Waarschuw beheerder
donateur
Nee hoor! Ik hou wel van een beetje aandacht. Zeker van jou :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Met jou altijd toch Kef :D

Zie ik je zondag?
Waarschuw beheerder
heb nog nix gehoord over de cdtjes :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van First-Base op vrijdag 13 januari 2006 om 23:39:
heb nog nix gehoord over de cdtjes

Heb er geen een gehad. :(
Waarschuw beheerder

Nog niet echt de tijd er voor genomen om er goed naar te luisteren..
Maar wat ik gehoord heb klonk wel lekker
Waarschuw beheerder
Ik heb nog geen tijd gehad om te luisteren. Nauwelijks thuis geweest laatste tijd.

Zet het van het weekend wel op tijden studie ... maar om nou te zeggen dat ik er goed naar luister dan. Maar ik laat zeker mening nog een keer weten !!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wie is toch die jongen die elke zondag mee komt eten?
Waarschuw beheerder
donateur

Heb hem 1 x gehoord, en klonk goed. Maar heb nog niet goed kunnen luisteren aangezien ik geen toegang heb tot mijn apparatuur. Ik zal hem straks eens op mijn mp3 zetten en dan kom ik morgen met het juryrapport :D
Waarschuw beheerder
Was zeker weer gezellig :cheer:, DDOD is mijn nieuwe verslaving....ik zie jullie allemaal 3 feb weer!
donateur

Lieve schat PF is lang off line geweest dus denk dat sommige mensen nog geeneens weten dat het weer werkende is

Uitspraak van LIBOH op zaterdag 14 januari 2006 om 00:13:
Heb er geen een gehad.

maar das het mooie je kent Coeneh, dus wat let je om hem een pb-tje te sturen of hij een linkje van dat setje wil sturen ;)
As i said before ik wil liever dat 'onbekende' mensen die cd-tjes krijgen zodat Harddance nog meer verspreid wordt yeah :cheer:

Uitspraak van Bumblebee (L) op zaterdag 14 januari 2006 om 12:21:
Was zeker weer gezellig , DDOD is mijn nieuwe verslaving....ik zie jullie allemaal 3 feb weer!

:lief: :):)

Oh en I love 90's now, wat was ik dronken Michel ook en de blauw apen gezelligheid!
Waarschuw beheerder
donateur
Het was dus leuk, i love 90's? Waar was het?
Waarschuw beheerder
donateur
i love 90's party:/ das toch zo fout dat het vanzelf weer leuk word:jaja: met de nodige drank achter je kiezen:bloos:
Waarschuw beheerder
heb nog nix gehoord over de cdtjes :(

Ik heb hem al zeker 20x gedraaid:yes: Vind hem helemaal geweldig:D Ik ben ook erg blij dat kjell ff geen cd-speler in zijn auto heeft, dus dan kan ik hem mooi lenen van hem;)

Jammer dat ik ddod heb gemist. Hoorde al dat het erg gezellig was.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
NOUKIEEEEEEEEE!!!!!!!!

vind je :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Wil je met me trouwen Nouk? ;p
Waarschuw beheerder
Iedereen wel hoor :D :lief: !!!
Waarschuw beheerder
donateur
Nouk? ik weet dat het een tydje geleden is gebeurd maar ik wil toch iets weten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van nou!kie op zaterdag 14 januari 2006 om 20:01:
YES!!! Nadia heeft me toch nog gemist :woop:

Tuurlijk!! (L) Kjell was erg vervelend hij heeft me hele arm bond en blauw gemaakt.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op zaterdag 14 januari 2006 om 20:10:
Kjell was erg vervelend hij heeft me hele arm bond en blauw gemaakt

Tis ook nooit goed he, geef ik dr een keer aandacht.....gaat mevrouw zeuren! :[
Waarschuw beheerder
donateur
Wie zeurt krijgt een beurt(6)
Waarschuw beheerder
donateur
:O jij krijgt zoooooveeeeel :D
donateur
Uitspraak van nou!kie op zaterdag 14 januari 2006 om 19:55:
Ik heb hem al zeker 20x gedraaid Vind hem helemaal geweldig Ik ben ook erg blij dat kjell ff geen cd-speler in zijn auto heeft, dus dan kan ik hem mooi lenen van hem

Jammer dat ik ddod heb gemist. Hoorde al dat het erg gezellig was

:lief: je bent gewoon gemist :yes: :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op zaterdag 14 januari 2006 om 20:22:
Ik zeur me gek maar krijg er niets voor terug..

Je moet wel aan het goede adres zeuren...
Waarschuw beheerder
donateur
Oke, sollicitatieronde is geopend :D
Waarschuw beheerder
donateur
eerste match: Nadia en RJ ;p
Waarschuw beheerder
donateur
goedenavond allemaal :)
Waarschuw beheerder
Hoi. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CeLL op zaterdag 14 januari 2006 om 20:40:
goedenavond allemaal

Hai

Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op zaterdag 14 januari 2006 om 20:42:
Ik denk niet dat ik tussen de liefde van Elena en Rj kan komen

Is er sprake van liefde dan? Dat had ze me dan wel eens mogen vertellenO:)
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom niet? Misschien dat er net over het drempeltje helpt;)
Waarschuw beheerder
Nou ja bij deze weet ze wat ze moet doen voor zo'n jonge god als jou
Waarschuw beheerder
donateur
Vroeger hadden we last van kuilen in de weg, nu zijn dat drempels geworden:nocheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op zaterdag 14 januari 2006 om 21:13:
Nou ja bij deze weet ze wat ze moet doen voor zo'n jonge god als jou

We gaan het merken... Heb gisteren begrepen dat ze een harem gaat beginnen.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben op de helft nu Coen. Lekkah hoor! Ga zo de rest luisteren in de trein naar Haarlem.

Early Rave Classics, here i come :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Nu wordt ik toch wel nieuwsgierig naar dat setje...
Waarschuw beheerder
donateur
Ach uiteindelijk is het natuurlijk alleen maar geiligheid;)
Waarschuw beheerder
combineer het: gezellige geiligheid dus
Waarschuw beheerder
donateur
Heus niet:nee:

Zo DDOD setje van Danny Luu is ook binnen:)
Waarschuw beheerder
Hmmm had wel verwacht dat je zat te springen :S :D

Ja lekker setje vanmorgen nog even geluisterd (L)
Waarschuw beheerder
Ik had zijn setjes paar weken voor DDOD al gedownload en beluisterd ... staan nou ook op mijn iPod, kan ik ze op weg van en naar school luisteren :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op zaterdag 14 januari 2006 om 23:00:
Hmmm had wel verwacht dat je zat te springen:s:d

Sorry dat ik niet aan je verwachtingspatroon voldoe:p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb 2 cdjes van hem gekregen (L) allebij erg lekker :kwijl:

Uitspraak van X-Field op zaterdag 14 januari 2006 om 23:05:
Sorry dat ik niet aan je verwachtingspatroon voldoe

Jammer genoeg kan ik er mee leren leven :)
Waarschuw beheerder
donateur
Gelukkig maar:d
Waarschuw beheerder
Nee degenen die hij uitgedeeld had allemaal
donateur
Uitspraak van Wubinator op zaterdag 14 januari 2006 om 23:04:
k had zijn setjes paar weken voor DDOD al gedownload en beluisterd ... staan nou ook op mijn iPod, kan ik ze op weg van en naar school luisteren :)

kan feitelijk niet, aangezien die set nog niet al weken voor DDOD af was
Waarschuw beheerder
Nee ik had het over Logistics en Aural Stimulation enzo
Waarschuw beheerder
haalt niet uit, als we het maar gezellig hebben :D
donateur
Uitspraak van X-Field op zondag 15 januari 2006 om 00:36:
Handig, dan kan je jezelf op je hoofd zetten als je koude oren hebt:cheer:

whahahahahah

ik neem ook nog wel een biertje word je ook warm van hiha :9

Hoe komt het eigenlijk dat je on line bent RJ, wele gezellig :cheer:

Rick natuurlijk ook maar die is wel vaker on line op dez tijd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op zondag 15 januari 2006 om 00:41:
Sinds vandaag heb ik ADSL:woep:

Wow... Nu pas ? :D
Waarschuw beheerder
donateur
Yep, nu pas.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op zondag 15 januari 2006 om 00:50:
Ja Rj is niet zo snel:p

Voor sommige dingen neem ik graag de tijd;)
donateur
ik slaap op een zaterdagnacht echt eigenlijk niet voor drieën op zijn vroegst :)

Was ff bij Essie langs en rond twaalf uur weer terug, ben nu aan het werken aan mijn........ mailinglist wahoooooo :cheer: Echt fucking veel tijd verloren doordat PF off line was :nocheer: en ik moet morgen persbericht gaan schrijven voor DDOD februari, ook eentje in het engels. En wilde eigenlijk een dagje vrij nemen morgen :x ach ja :)
Waarschuw beheerder
donateur
koekoek
Waarschuw beheerder
Drukke nacht zo dan :P

Erwin (L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=33 height=35 cacheid=0000a3bd000134ec136b7b121a012ca180]http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/discosmilie.gif[/img]
Waarschuw beheerder
[img width=41 height=36]http://www.my-smileys.de/smileys2/dj.gif[/img]
Zo en dan voor de mensen die het willen horen.. Even wat DJ werk HELL YES!!

[img width=100 height=100]http://www.my-smileys.de/smileys2/dj_2.gif[/img]
Ik krijg alle voetjes wel van de vloer
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Lekker ritme hoor

[img width=38 height=28 cacheid=0001a4cc0003c1deb43c006f1a012ca1b0]http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/x-wippie.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Kijk lijkt er meer op!!

Goed ga nu lekker slaapje doen anders blijven we de hele nacht pfen..
Ik weet wel wat ik volgende week niet doe, en dat is thuis blijven hangen en op visite wachten die uit eindelijk toch maar besluiten om thuis te blijven GRRR
Volgende week gewoon lekker naar de Hemkade :bounce:

Voor nu aan Daan? Rj? en Daniel een dikke nacht (K) en tot morgen dan maar weer of zo iets
donateur
Dikke (k) slaap lekker

Zit te twijfelen aan de ene kant wel zin om een aflevering van medium tee gaan kijken, maar ja duurt een uur weet niet of ik dat volhou qua concentratie, misschien toch beter voor morgen
Waarschuw beheerder
Nog even voor het slapen mijn contributie
[img width=45 height=73 cacheid=000090980020a27ef1c9a1e01a012ca297]http://www.harderfaster.net/images/smiles/piano.gif[/img]
[img  cacheid=00004bcc001ca7d01b26abfe1a012ca297]http://www.harderfaster.net/images/smiles/banana.gif[/img] [img cacheid=000b42fa0020a2817e309ce91a012ca297]http://www.harderfaster.net/images/smiles/yay2.gif[/img][img width=33 height=35 cacheid=00009eaf0020a2864350b5591a012ca297]http://www.harderfaster.net/images/smiles/yay3.gif[/img][img width=33 height=35 cacheid=000155440002f3b6f17069491a012ca297]http://www.harderfaster.net/images/smiles/yay4.gif[/img][img width=33 height=35 cacheid=000b42fc0020a28acc1040f91a012ca297]http://www.harderfaster.net/images/smiles/yay5.gif[/img]
[img width=242 height=95 cacheid=0000315500005cfc8bb03a291a012ca297]http://www.harderfaster.net/images/smiles/yay6.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Whoehoeoe, kom net terug van Early Rave Classics. Ooit abraxas zien zingen? Hij leek wel.......faithless, hahahaha. Zoooo grappig. En Flamman maar plaatjes erop gooien en voor de dj booth Abraxes zingen door de microfoon :respect:

Maar na fierce ruling diva alleen nog maar hardcore :S
Leuk voor een uurtje, maar daarna :vaag:

Gelukkig was het een gratis feestje :D
Waarschuw beheerder
[img width=66 height=36 cacheid=00004bcc001ca7d01b26abfe1a012cb6ef]http://www.harderfaster.net/images/smiles/banana.gif[/img]

Goeiemorgen.. Doe even mijn nederland in beweging oefening.
Goh wat heb ik lekker geslapen en wat ben ik uit geslapen :S
Pfff kan niet wachten tot dat het volgende week is :bounce:
Artiest {SHOWLIST artist 62105, 11259}
Waarschuw beheerder
Moguh allemaal! Kheb ook in tijden niet zo lekker geslapen! :)

[img width=66 height=36 cacheid=00004bcc001ca7d01b26abfe1a012cb7a2]http://www.harderfaster.net/images/smiles/banana.gif[/img] Hey lekker, kdoe ff met je mee. Moet daarna toch de hele dag suf achter mn bureau zitten (morgen tentamen, en dagen erna ook :S:S :()
donateur
joehoe

gooooodmorning everyone, wat een weertje he? Werd zo wakker met dat zonlicht wahooooooooo zin in vandaag!!!

*danst ook met nadia en Martijntje mee*

Succes met leren Martijntje (f)
Waarschuw beheerder
Gezellig Martijn en Daan!! Me dag kan niet meer stuk :cheer:

Nou een voordeel je bent wel helemaal los :D
laatste aanpassing
donateur
Wij hebben wel bananen vandaag :yes:

Bananen ROCKEN man, enig voedsel dat ik kan eten als ik uit mijn dakje ben :p

Oh btw mijn tweede drugsvrije weekend is ook alweer voorbij :cheer:

Nog 5 weekendjes en man wat zal ik dan UIT MIJN NAAD zijn op HHA :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Lijkt wel of iedereen moet leren dit weekend:o
donateur
Uitspraak van X-Field op zondag 15 januari 2006 om 13:29:
Lijkt wel of iedereen moet leren dit weekend:o

Wij zijn solidair met jou RJ je wet tog :ys: ik heb marathonbierdrinken geleeerd vrijdag :yes:

Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op zondag 15 januari 2006 om 13:32:
We hebben de :cheer: D :cheer: we hebben de :cheer: A :cheer: en nog een keer de :cheer: A :cheer: we hebben de :cheer: N :cheer:

WHOOOOOOOOOH image DAAAAAAAN!!! :cheer:

Whahahahah supervet :$ :bounce:
donateur
Shoobedoo wap waaaa goedemorgen deze maandagmorgen

Ik moet woensdag dus gewoon helemaal naar Rosmalen voor een of andere duffe introductie dag :nocheer: voordeel is wel dat ik mijn reistijd na half 6 mag opschrijven en dat dan eerder naar huis mag vrijdag, dus zit zelfs te denken of ik misschien wel een half of heel dagje vrij ga nemen vrijdag, lijkt me wel lekker :)
En donderdag heb ik een of andere seminar in Amsterdam, maar dat lijkt me wel eleuk en daar kom ik in ieder geeval niet alleejezus laat van thuis

Shoobedoo wap waaaa
*doet een dansje vieieieiert feest*

Ik weet ook nieet of ik het ga redden om live te draaien op Sonic Radio morgen, omdat Michel en ik posters moeten plakken en dat zou ik eigenlijk woensdag dus gaan doen, maar moet nog ff kijken vandaag hoe of wat, misschieen kan ik wel woensdag om 8 uur afspreken met Michel ofzo en dan red ik het wel morgeen

Falderie falderaaaaaaaaa lekker wakker wordene met Sonic Radio al moeet ik alweer over pakweg 12 minuutjes de deur uit tralalalala

*doet nog een dansje en viert gewoon door*
Waarschuw beheerder
Als jullie niet zoveel posten dan kan ik het allemaal nog een beetje bijhouden:)

Wil je met me trouwen Nouk? ;-p

Nou....huh, eigenlijk welO:)

Tuurlijk!!:lief: Kjell was erg vervelend hij heeft me hele arm bond en blauw gemaakt.

:O Als ik hem een paar klappen moet geven dan geef je maar een gil hoor;)

Nouk? ik weet dat het een tydje geleden is gebeurd maar ik wil toch iets weten.

Klinkt ernstig dit;-p Vraag maar raak.

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 16 januari 2006 om 08:34:
Ik moet woensdag dus gewoon helemaal naar Rosmalen voor een of andere duffe introductie dag voordeel is wel dat ik mijn reistijd na half 6 mag opschrijven en dat dan eerder naar huis mag vrijdag, dus zit zelfs te denken of ik misschien wel een half of heel dagje vrij ga nemen vrijdag, lijkt me wel lekker
En donderdag heb ik een of andere seminar in Amsterdam, maar dat lijkt me wel eleuk en daar kom ik in ieder geeval niet alleejezus laat van thuis

Lekker druk weekje daan:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van nou!kie op maandag 16 januari 2006 om 10:37:
Als ik hem een paar klappen moet geven dan geef je maar een gil hoor;)

Gil(6)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op maandag 16 januari 2006 om 10:41:
Gil:devil:

Hahaha...
Jij niet:[ Nadia;) Jij kan hem zelf wel aan toch?!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van nou!kie op maandag 16 januari 2006 om 10:44:
Jij kan hem zelf wel aan toch?!

Heus niet:nee:
Waarschuw beheerder
Volgens mij is nadia een beetje sadomasochistisch;)
donateur
Niets mis mee hoor :9

Noukieieieieieieie

ZUllen we een dansje doen en feest vieren zo op deze maandag die al weer bijna op de helft is hoeha hoeha!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van nou!kie op maandag 16 januari 2006 om 10:52:
Volgens mij is nadia een beetje sadomasochistisch

Iig masochistisch denk ik zo.... ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Niet altijd! Alleen als het gratis was ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Nou....huh, eigenlijk wel

Oh nee he....nog zo een wannabi

Uitspraak van Daffie Am*dam op maandag 16 januari 2006 om 11:58:
Niet altijd! Alleen als het gratis was

Hoe smaakte de bijdehandjes vanochtend?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vriendje Kjell ® op maandag 16 januari 2006 om 12:01:
Hoe smaakte de bijdehandjes vanochtend?

Ik weet niet, daffie had ze allemaal al op voordat ik ging ontbijten ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Met je verkeerde been uit bed gestapt, Kjell?
Waarschuw beheerder
donateur
Nee hoor Daf, zit maar een beetje te geinen.
Ik en chagrijnig....oh no no young buckie!

:hug:
Waarschuw beheerder
donateur
OEEFFFF gelukkig maar :D

Kjell houdt nog van me :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Danst ook maar mee :cheer: Dat maakt de maandag in ieder geval leuker.

Denk dat ik ook maar weer mijn koptelefoon in mijn computer doe, en een beetje harddance ga luisteren. Werkt echt een stuk lekkerder :yes:
Waarschuw beheerder
Zonder muziek kom ik mijn dag ook niet door hoor
Waarschuw beheerder
donateur
Ik stap nog iedere ochtend op mijn fiets met een lekker harddancesetje. En 'smiddags fiets ik ook weer terug met een lekker setje :woop:

Maakt het fietsen toch een stuk aangenamer :yes:
donateur
Kom we geven een thee pauze Rave wahoooooooooo

Shoobedoo wap waaaaa

*danst door de ruimte in het uitzendbureau en vieieieieieiert feeeeeeeeeeeest yeah!!!!*

Tis alweer bijna eind van de dag wahooooooo dus nog maar 4 daagjes tot het weekend hoeha
Waarschuw beheerder
donateur
RJ is vrolijk, RJ is blij, RJ heeft er weer een papiertje bij:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Van harte gefeliciteerd :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op maandag 16 januari 2006 om 16:05:
RJ is vrolijk, RJ is blij, RJ heeft er weer een papiertje bij :cheer:

Gefeliciteerd!

Welk papiertje heb je gehaald?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da®ude®ob op maandag 16 januari 2006 om 16:08:
Welk papiertje heb je gehaald?

MCP 70-270 (Installing, Configuring, and Administering Microsoft Windows XP Professional)
Waarschuw beheerder
donateur
Das mooi, ik zoek nog iemand die dat kan namelijk ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op maandag 16 januari 2006 om 16:11:
MCP 70-270 (Installing, Configuring, and Administering Microsoft Windows XP Professional)

Die moet ik ook nog gaan doen :( In februari het het 70-290 examen. Dus ik moet flink aan de bak. :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da®ude®ob op maandag 16 januari 2006 om 16:14:
In februari het het 70-290 examen.

Die moet ik nu gaan doen. Maar denk dat ik daar ook maar snel mee aan de bak ga. Heb nu de smaak een beetje te pakken...
Waarschuw beheerder
donateur
Klinkt ernstig dit;-p Vraag maar raak.

Oke,
vraag 1. Hoe gaat het?
vraag 2. Heb je al een nieuwe?
vraag 3. heb je nog steeds me drugskoerierschouderstas nog?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op maandag 16 januari 2006 om 17:37:
Oke,
vraag 1. Hoe gaat het?

Op 2 van de 3 vragen kan ik ook antwoord geven :)
Waarschuw beheerder
RJ is vrolijk, RJ is blij, RJ heeft er weer een papiertje bij:cheer:

Congrats RJ ... en leer ze voor de 70-290
Waarschuw beheerder
Als ik hem een paar klappen moet geven dan geef je maar een gil hoor

Volgende keer ben je er dus gewoon weer bij :P

Uitspraak van nou!kie op maandag 16 januari 2006 om 10:52:
Volgens mij is nadia een beetje sadomasochistisch

Uitspraak van Vriendje Kjell ® op maandag 16 januari 2006 om 11:53:
Iig masochistisch denk ik zo....

*krabbelt zich even achter het oor en pakt het woorden boek er bij*
Waarschuw beheerder
donateur
sa·do·ma·so·chis·me (het ~)
1 vorm van seksuele lustbeleving waarbij pijn en kwelling een belangrijke rol spelen

ma·so·chis·me (het ~)
1 psychische gesteldheid waarbij het ondergaan van vernedering en pijn een belangrijk middel is tot seksuele bevrediging

Voila!
Waarschuw beheerder
donateur
dat verklaart een hoop ja :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wubinator op maandag 16 januari 2006 om 18:40:
Congrats RJ ... en leer ze voor de 70-290

Thanks
Waarschuw beheerder
Haha thanx Kjell scheelt me weer op staan en naar de boekenkast lopen :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op maandag 16 januari 2006 om 19:16:
*krabbelt zich even achter het oor en pakt het woorden boek er bij*

Ik wist het ook niet precies eigenlijk :)

Thanks Kjell :D
Waarschuw beheerder
donateur
Dat geeft me een fijn gevoel dat ik jullie dwangbuiskindertjes heb kunnen helpen met dit mystery.
Waarschuw beheerder
RJ is vrolijk, RJ is blij, RJ heeft er weer een papiertje bij

Gefeliciteerd!:)

Uitspraak van Never mind the Bollocks! op maandag 16 januari 2006 om 17:37:
Oke,
vraag 1. Hoe gaat het?

1. Gaat goed. Thanks. Met jou?
2. :yes: Gelukkig wel. Ik zie alles weer:D
3. Ja, alleen de inhoud is verdwenenO:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van nou!kie op maandag 16 januari 2006 om 20:34:
1. Gaat goed. Thanks. Met jou?
2. :yes: Gelukkig wel. Ik zie alles weer:D
3. Ja, alleen de inhoud is verdwenenO:)

1. kan beter:/
2. :cheer: :woop: :cheer:
3. shit;-( kan ik weer gaan bellen:\
Waarschuw beheerder
donateur
Iemand een mooie lege grijze schoudertas kopen?
Waarschuw beheerder
donateur
Zal best, maar niet zo een mooie als deze. Hij is van het merk : Budha Yau
Waarschuw beheerder
"hebben" ... hij had het toch over kopen? :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vriendje Kjell ® op dinsdag 17 januari 2006 om 16:38:
Iemand een mooie lege grijze schoudertas kopen?

herstel:frusty: er is op een HHA een blik bier derover heen gegaan & een soda drink. 1 keer in de Camden Palace is er een baco erover heen gegaan en op Awakenings festival tot 2 maals toe ook weer bier maar bijna al die vlekken zijn deruit.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vriendje Kjell ® op dinsdag 17 januari 2006 om 16:53:
Zal best, maar niet zo een mooie als deze. Hij is van het merk : Budha Yau

Lijkt me sterk, Budha heet geen Yau:nee:
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Gesloten op eigen verzoek. :flower: