1 volger · 48613x bekeken
hij is al een tijdje uitgelekt hoor
Ik vind het niet geweldig.that's all.
Ga ik in mee...
We kunnen wel met z'n allen 'n eurotje lappen... Kunnen we ze een rouwkaart sturen...
We kunnen wel met z'n allen 'n eurotje lappen... Kunnen we ze een rouwkaart sturen...
Mwoah vindt zelf dat ze met Black al aardig op het top40 publiek mikten...
dat is op zich niet eens zo erg.Maar zal misschien aan de leeftijd liggen,maar geef mij maar de oude lp's tot Black. op blakc staan nog wel een paar ok nummers maar vanaf daar .....
Ik houd me ook niet echt bezig met de NU metal. ofzo.pfff zijn er mensen die misschien een paar goede bands kunnen opnoemen,kan ik daar naar luisteren.maar ja ik houd het voorlopig nog maar bij bands uit de jaren '80 en '90.oh en niet te vergeten ook nog goede uit de jaren '70. vruchtbare decennia's.
laatste aanpassing
dat is op zich niet eens zo erg.Maar zal misschien aan de leeftijd liggen,maar geef mij maar de oude lp's tot Black. op blakc staan nog wel een paar ok nummers maar vanaf daar .....
Ik houd me ook niet echt bezig met de NU metal. ofzo.pfff zijn er mensen die misschien een paar goede bands kunnen opnoemen,kan ik daar naar luisteren.maar ja ik houd het voorlopig nog maar bij bands uit de jaren '80 en '90.oh en niet te vergeten ook nog goede uit de jaren '70. vruchtbare decennia's.
Marry me!!
*neuriet... Heaven tumtumtiedum... must miss an angel tumtumtiedum*
heb het album ff snel door geluisterd maar als je het mij vraagt ik vind dan het laatste nummer tog het vetst die hakt door
Naja tempo is ook niet alles wat dat album vond k persoonlijk helemaal bagger... Maar idd 't nieuwe album is meer mid-tempo..
altijd gezellig hier!
Hoog hardcore gehalte daar zeker..
Hardcore Metal ja
Doelde ik ook op ja
jij zal daar vast niks aan vindenmaar het is altijd bere gezellig en een fles bier kost 1,5 euro
Ach als de muziek maar goed is
Was laatst nog wel in zwaagwestende met een rockfeest bij een manage, ben je daar ook nog geweest?
nee man jammer genoeg niet, had toen een verjaardag...
Lijkt me leuk maar ik ben bang dat ik niemand mee krijg.
dat is dan wel weer kut, badhuis geeft altijd wel lekker feesten.
mensen ik organiseer 24 en 25 oktober een rocktober weekend in wolvegay in het jongerencentrum...
vrijdag 24 spelen de algemeene bandjes uit regio wovegay
page aveneu
lostminded
future idiots
last stand
en zaterdag 25 extreem edition met:
no worse
nuetros derechos
karbo
katafalk
de flyer is nog niet af maar ben er mee bezig
hoop to see you !