Mij dus wel
voel jij je aangesproken dan?
Ik snap het nut er eigenlijk niet van in om naar het prive leven van een band te kijken.
Uitspraak van Corpse Paint op maandag 4 augustus 2008 om 14:11:
Als ze christelijk zijn moeten ze het zelf weten
als het in hun muziek wordt gebruikt gaat het te ver
nee want dan ben je natuurlijk niet true , je moet wel zingen over dood en verderf
allemaal bullshit !!!
En voor de heren Cavelera geld denk k het bovengenoemde, zo heeft Igor tattoo's van biddende handen en rozenkrans etc etc.. Maar ze laten het niet doorklinken in de muziek..
Voormezelf ben ik anti-christelijk als de pest en provoceer die mensen zoveel mogelijk als het kan.. Maar verder dan dat gaat t niet, k heb er een mening over en die spreek k uit... Verder als ze mij met rust laten, hebben ze ook niet snel last van mij (of k moet al een pesthumeur hebben)
Verder kijken dan je neus lang is... Het gaat in dit verhaal niet om de punten, maar om het feit dat het niet zo raar is om bepaalde bands af te stoten voor bepaalde redens, wie voor iedereen persoonlijk is en verschillend...
Maar zoals met Sepultura, Dio en Black Sabbath etc etc heb k er totaal geen moeite mee, gewoon goeie muziek..
Als ze christelijk zijn moeten ze het zelf weten
als het in hun muziek wordt gebruikt gaat het te ver
White-metal
K snap z'n punt wel, zo moet k niks van de verkrachters van Gorgoroth hebben en daardoor luister ik hun muziek niet...
Er zijn genoeg metalbands met leden met christelijke (katholiek vaak) achtergrond... Ze respecteren hun afkomst, alleen voelen zich er niet meer mee verbonden, ze volgen hun eigen pad dan dat van een hypocriet schaapachtig klootjesvolk...
En voor de heren Cavelera geld denk k het bovengenoemde, zo heeft Igor tattoo's van biddende handen en rozenkrans etc etc.. Maar ze laten het niet doorklinken in de muziek..
Voormezelf ben ik anti-christelijk als de pest en provoceer die mensen zoveel mogelijk als het kan.. Maar verder dan dat gaat t niet, k heb er een mening over en die spreek k uit... Verder als ze mij met rust laten, hebben ze ook niet snel last van mij (of k moet al een pesthumeur hebben)
Uitspraak van bierkoor jr op maandag 4 augustus 2008 om 15:24:
ghehehe hier herken ik mezelf ook erg in..ga altijd dubbel en dwars tegen dat soort lui in
ga altijd dubbel en dwars tegen dat soort lui in
Ik kan daar zo ongeloofelijk BOOS van worden - het proberen op te dringen van geloof !! Net als mensen die aan de deur komen vragen of je gelovig bent. Laatst ook weer - ik heb maar geantwoord "Ik geloof zeker, maar niet in god - ofwel je kunt het beter verderop in de straat proberen."
Wij komen Jezus brengen" - Zet mor in 't schuurtje, bie de ander'n
Een paar jaar geleden heb ik ook wel eens met een shirt opengedaan met op de voorkan "your God is Dead." / dat had een hakkelende Jehova tot gevolg (heel komisch).
Heb het wel eens meegemaakt dat mijn moeder ramen aan het zemen was en dat ze aanbelden.
Mijn moeder deed het raam open enze zeiden äl het goede komt van boven"
Mijn moeder zei "dit ook" en kieperde haar emmer sop lekker op hun leeg.
Wij komen Jezus brengen
Heb trouwens wat cd's van Vader besteld die ik nog niet had
Bruut, welke?