Partyflock

Forumonderwerp · 836206
1 volger · 48512x bekeken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
In deze topic over alle stylen Metal van Gothic tot Grindcore dus geen simpele hardrock en oi/punk troep!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 augustus 2008 om 16:32:
mc cartney

Zie je dat ik er niet in thuis ben :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 augustus 2008 om 16:11:
alla Madball etc..

Heb nog ergens een bruut nummer liggen van Madball met fear factory

Artiest {SHOWLIST artist 26436, 30416}
Waarschuw beheerder
Jammer alleen dat metalcore tegenwoordig ook zeer geliefd is bij die posers van een wanna be skins
Waarschuw beheerder
Wie zijn dat nou in het filmpje, sepultura of soulfly?

Waarschuw beheerder
Soulfly...

Waarschuw beheerder
De zanger van soulfly is een christenjong toch?

Waarschuw beheerder
boeit dat ?

Waarschuw beheerder
Mij dus wel
voel jij je aangesproken dan?
Waarschuw beheerder
Ik snap het nut er eigenlijk niet van in om naar het prive leven van een band te kijken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 augustus 2008 om 10:10:
Mij dus wel
voel jij je aangesproken dan?

nee maarzoals The Untitled zegt

Uitspraak van UNTITLED. op maandag 4 augustus 2008 om 10:16:
Ik snap het nut er eigenlijk niet van in om naar het prive leven van een band te kijken.

ik bedoel maakt dat een band minder ?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als ze christelijk zijn moeten ze het zelf weten
als het in hun muziek wordt gebruikt gaat het te ver

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 augustus 2008 om 14:11:

nee want dan ben je natuurlijk niet true , je moet wel zingen over dood en verderf :S
allemaal bullshit !!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 augustus 2008 om 14:19:
Uitspraak van Corpse Paint op maandag 4 augustus 2008 om 14:11:

nee want dan ben je natuurlijk niet true , je moet wel zingen over dood en verderf :S
allemaal bullshit !!!

K snap z'n punt wel, zo moet k niks van de verkrachters van Gorgoroth hebben en daardoor luister ik hun muziek niet...

Er zijn genoeg metalbands met leden met christelijke (katholiek vaak) achtergrond... Ze respecteren hun afkomst, alleen voelen zich er niet meer mee verbonden, ze volgen hun eigen pad dan dat van een hypocriet schaapachtig klootjesvolk...

En voor de heren Cavelera geld denk k het bovengenoemde, zo heeft Igor tattoo's van biddende handen en rozenkrans etc etc.. Maar ze laten het niet doorklinken in de muziek..

Voormezelf ben ik anti-christelijk als de pest en provoceer die mensen zoveel mogelijk als het kan.. Maar verder dan dat gaat t niet, k heb er een mening over en die spreek k uit... Verder als ze mij met rust laten, hebben ze ook niet snel last van mij (of k moet al een pesthumeur hebben)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 augustus 2008 om 15:21:
En voor de heren Cavelera geld denk k het bovengenoemde, zo heeft Igor tattoo's van biddende handen en rozenkrans etc etc.. Maar ze laten het niet doorklinken in de muziek..

Voormezelf ben ik anti-christelijk als de pest en provoceer die mensen zoveel mogelijk als het kan.. Maar verder dan dat gaat t niet, k heb er een mening over en die spreek k uit... Verder als ze mij met rust laten, hebben ze ook niet snel last van mij (of k moet al een pesthumeur hebben)

denk maar aan slayer ;-)

no vind ik de vergelijking van verkrachting en een geloof hebben erg vergaan maargoed

Waarschuw beheerder
Verder kijken dan je neus lang is... Het gaat in dit verhaal niet om de punten, maar om het feit dat het niet zo raar is om bepaalde bands af te stoten voor bepaalde redens, wie voor iedereen persoonlijk is en verschillend...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 augustus 2008 om 15:32:
Verder kijken dan je neus lang is... Het gaat in dit verhaal niet om de punten, maar om het feit dat het niet zo raar is om bepaalde bands af te stoten voor bepaalde redens, wie voor iedereen persoonlijk is en verschillend...

als je wist hoe lang me neus is , dan had je wel anders gepraat :lol:
tuurlijk snap ik je punt wel :S , het gaat er om dat ik dat soort dingen meer dan triest vind om daarom een band te verbannen.

Waarschuw beheerder
Tuurlijk is het ook zo waar je je grens legt, persoonlijk kan k vrij veel hebben, maar k luister geen White-metal voor m'n plezier... Maar zoals met Sepultura, Dio en Black Sabbath etc etc heb k er totaal geen moeite mee, gewoon goeie muziek..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 augustus 2008 om 15:41:
Maar zoals met Sepultura, Dio en Black Sabbath etc etc heb k er totaal geen moeite mee, gewoon goeie muziek..

daarom ! je luistert muziek toch voor de muziek :D:D , ik snap dat als je bedenk zoals wat jij zegt dat bij de mannen van Gorgoroth dat de muziek een beetje raare bij smaak kan geven om het maar even zo te zeggen , verder boeit het me bizonder weinig wat de leden van bands toen in hun vrije tijd , zolang het maar geen gigantische criminele praktijken a-gaat zoals moorde en verkrachten

wat is het trouwens met black metal bands en mutatie's binnen een band ?

Waarschuw beheerder
Dat ze erin doorslaan...

Zo blijkt maar weer, georganiseerd geloof is nooit gezond..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 augustus 2008 om 14:11:

Volgens mij golven ze wel in God, maar dat doet sepultura ook :yes: komen ze openlijk voor uit.

Ze moeten geloven wat ze willen zolang ze niet streng religieus zijn en iedereen willen overtuigen maakt het me niet uit, ik vind dat ze goede muziek maken en daar gaat het bij mij om, teksten versta je toch niet :lol:

Uitspraak van verwijderd op maandag 4 augustus 2008 om 15:41:
White-metal

Extreme de gekste :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 augustus 2008 om 15:21:
K snap z'n punt wel, zo moet k niks van de verkrachters van Gorgoroth hebben en daardoor luister ik hun muziek niet...

Er zijn genoeg metalbands met leden met christelijke (katholiek vaak) achtergrond... Ze respecteren hun afkomst, alleen voelen zich er niet meer mee verbonden, ze volgen hun eigen pad dan dat van een hypocriet schaapachtig klootjesvolk...

Juist!!

Waarschuw beheerder
En fuck gorgoroth!!!
verkrachtingen (n)
keep of kalessin hetzelfde verhaal
en fuck hun!!
Waarschuw beheerder
Ah ja dan is het meer dan begrijpelijk :).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 augustus 2008 om 15:24:

ghehehe hier herken ik mezelf ook erg in.. :P ga altijd dubbel en dwars tegen dat soort lui in :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 augustus 2008 om 23:11:
Uitspraak van bierkoor jr op maandag 4 augustus 2008 om 15:24:

ghehehe hier herken ik mezelf ook erg in.. :P ga altijd dubbel en dwars tegen dat soort lui in :respect:

Ik dus ook
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 augustus 2008 om 23:11:
ga altijd dubbel en dwars tegen dat soort lui in

Ik stuitte laatst op een grote groep Christelijke (mede)mensen. Op een boot.

Ik kwam terug van vakantie (dus was rustig in de kop). Als ik deze groep op de heenweg getroffen zou hebben dan zou ik wat minder aardig zijn geweest. Helemaal toen ze opeens met een folder kwamen aanzetten 'waar kun je God vinden.'

Ik kan daar zo ongeloofelijk BOOS van worden - het proberen op te dringen van geloof !! Net als mensen die aan de deur komen vragen of je gelovig bent. Laatst ook weer - ik heb maar geantwoord "Ik geloof zeker, maar niet in god - ofwel je kunt het beter verderop in de straat proberen."

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Taq op dinsdag 5 augustus 2008 om 11:25:
Ik kan daar zo ongeloofelijk BOOS van worden - het proberen op te dringen van geloof !! Net als mensen die aan de deur komen vragen of je gelovig bent. Laatst ook weer - ik heb maar geantwoord "Ik geloof zeker, maar niet in god - ofwel je kunt het beter verderop in de straat proberen."

Idd dat is echt helemaal net niks, maar toch nog wat leuke tips om de tijd te doden voor als ze toch nog voor de deur staan:

"Wij brengen u het licht" - Ben je goedkoper dan Essent?
"Wij komen Jezus brengen" - Zet mor in 't schuurtje, bie de ander'n
"kunnen wij u interesseren in..." - Nee, mor k heb nog wel wat interessants veur dien dochter naast je, brengt ook leven..

Kan mezelf prima bezig houden :P
Waarschuw beheerder
Haha....

Toen ik net in mijn huis woonde - had ik 2 relatief jonge Jehova-dames aan de deur (die licht wilden brengen in deze donkere tijden). Als ze nu eens lekkere dames dat laten proberen (is het misschien nog leuk). Maar het zijn vaak van die dames die zijn blijven hangen in de jaren 30 met hun kleding (die neem je bij voorbaat ook al niet serieus).

Mijn logische antwoord was dan ook. Ik heb genoeg aan mijn eigen licht !

Een paar jaar geleden heb ik ook wel eens met een shirt opengedaan met op de voorkan "your God is Dead." / dat had een hakkelende Jehova tot gevolg (heel komisch).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 11:59:
Wij komen Jezus brengen" - Zet mor in 't schuurtje, bie de ander'n

Wij komen de blije boodschap brengen.
nou ik heb net boodschapppen gedaan, maar als je ze toch komt brengen zet ze dan maar in de bijkeuken

Heb het wel eens meegemaakt dat mijn moeder ramen aan het zemen was en dat ze aanbelden.
Mijn moeder deed het raam open enze zeiden äl het goede komt van boven"

Mijn moeder zei "dit ook" en kieperde haar emmer sop lekker op hun leeg.

Een goede vriend van me die is overtuigend Satanist en laat ze altijd even binnen nou laten we zeggen dat hij alttijd black metal op heeft staan en dat zijn huis er bijna uit ziet als een graftombe :roflol:
Daar zijn ze zo weer vertrokken :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Taq op dinsdag 5 augustus 2008 om 12:07:
Een paar jaar geleden heb ik ook wel eens met een shirt opengedaan met op de voorkan "your God is Dead." / dat had een hakkelende Jehova tot gevolg (heel komisch).

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 12:28:
Heb het wel eens meegemaakt dat mijn moeder ramen aan het zemen was en dat ze aanbelden.
Mijn moeder deed het raam open enze zeiden äl het goede komt van boven"

Mijn moeder zei "dit ook" en kieperde haar emmer sop lekker op hun leeg.

:lol:
Dit is gewoon humor, dit soort dingen maakt het leven weer dragelijk :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Taq op dinsdag 5 augustus 2008 om 12:07:

Heerst :D :lol:
Waarschuw beheerder
Misschien helpt een naambordje : "Ongelovig" wel..
Waarschuw beheerder
Overigens maakt het bespreken opeens wel weer heel creatief !!
Ik zou bijna hopen op een Jehova die het lot durft te tarten !!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
echt joh
die jehova's zijn zwaar irritant
Waarschuw beheerder
Net een stel fundamentalisten !!!!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
burn those christians van deicide gewoon hard draaien als ze voor de deur staan

Waarschuw beheerder
Gewoon als je al ziet aankomen, met een watervaste stift ofzo een pentagram voor je kop tekenen... Zal ook wel overkomen denk k..

Waarschuw beheerder
Ook fantastisch die google add's hieronder steeds :P

Christelijke partner?
InterDuo: heel veel hoog opgeleide Christelijke singles in ons bestand

Hehehehe..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 augustus 2008 om 12:39:
Ook fantastisch die google add's hieronder steeds

Die heb ik op disabled staan ofzo (denk ik).
Ik er tegenminste geen.
Alleen als ik op mijn werk verdwaald op deze site terechtkom haha.

Waarschuw beheerder
ik had eens in leeuwarden komt er zo'n christenhond wijf bij mij en mijn vrienden langs lopen... roept ze ineens jezus houdt van jullie! en ik had mijn omgekeerd kruis om dus ik wijs dat ding naar haar en zeg niet van mij! ze keek mij steurend aan liep snel verder :lol:
Waarschuw beheerder
Achja, mijn pappie is theoloog en ik luister naar black metal dusja... boeie.

Heb trouwens wat cd's van Vader besteld die ik nog niet had, krijg ze deze week (hoop ik).
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 augustus 2008 om 11:59:
Wij komen Jezus brengen

leuren met jezus langs de deuren tja ...:\ top slogan!!

ze raken het aan de straatstenen niet kwijt "het licht"
omdat het moet is waarom met het doet, langs elk huis lijkt jezus wel met zijn kruis
om hun geluk te delen zoals god het zou willen met velen
met een god zo almachtig sturen ze liever mensen van 80?

en hebben ze geen belangrijkere taken dan met 2 of 3e bijna beangstaanjagend ,opdringerig langs deuren te gaan...
voed de armen
help de kreupele
ga bij zonnebloem
ondersteunen van leger des heils
of andere bezigheden met de afhankelijke onder ons!
nee hoor lekker slenteren langs deuren met in mijn optiek loze leuzen..:rot:
de muziekcd van mijn moeders begrafenis era , enigma e.d.
draai ik bij weleens als ik daar behoefte aan heb,maar doet moet snoeihard
en de deurbel met 3 grijze koppen en het licht,de verlossing en andere onzin..
mag ik u iets voorlezen..als u het volume iets terugdraait W.T.F
ik in emotionele toestand ,in mijn huis tranen bij "demonen muziek" en een moeder die op 43 jarige leefdtijd per ongeluk overlijd.... ja ja...

ot:epica , alice cooper en child in time van deep purple(Y)

Waarschuw beheerder
Zaterdag Maiden in Assen!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 augustus 2008 om 06:27:
child in time van deep purple

Deep Purple is zeer goed te doen, ja...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Maso op maandag 11 augustus 2008 om 01:24:
Heb trouwens wat cd's van Vader besteld die ik nog niet had

Bruut, welke?

Waarschuw beheerder
Persoonlijk vind ik de live ceedees van Vader het beste..
Artiest {SHOWLIST artist 75190, 76507}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jitik pisser op dinsdag 12 augustus 2008 om 18:01:
Heb trouwens wat cd's van Vader besteld die ik nog niet had

Bruut, welke?

zowat allemaal zeker héhé :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 augustus 2008 om 06:59:
Zaterdag Maiden in Assen!!!

oh te erg.geen geld.:(
Maar ja schrale troost.Heb me kaartje voor Slayer,7nov in de HMH.:D