1 volger · 48139x bekeken
PF is niet gemaakt voor metaalliefhebbers ben ik bang
Gelukkig dat dit dan een metal topic is
waarom staat die stink band intwine dan wel bij artiestenstaat gewoon live act bij
Het begin van het hypocriete Partyflikkers tijdperk...
Is het dan van enig belang dat ze dit op partyflock kenbaar maken voor ons...
Dat er alleen al wereldwijd miljoenen gepassioneerde metalheads rondlopen is voor mij een feit dat het toch enkel word
gesnapt door diegene waar het door hun bloed stroomt.
Dat Partyflock hier geen aandacht aan besteed zal mij dan ook echt aan me reet roeste, zijn immers zat andere site's en community's waar dit wel zo is...
Dat er alleen al wereldwijd miljoenen gepassioneerde metalheads rondlopen is voor mij een feit dat het toch enkel word
gesnapt door diegene waar het door hun bloed stroomt.
Dat Partyflock hier geen aandacht aan besteed zal mij dan ook echt aan me reet roeste, zijn immers zat andere site's en community's waar dit wel zo is...
laatste aanpassing
ja dat wel, maar dan moeten ze niet zo hypocriet doen door bijvoorbeeld intwine wel een artiesten profiel te geven
volgensmij zijn wij het tegenovergestelde van hippie's.
ja idd
Waarom is het voor veel mensen moeilijk te snappen dat sommige mensen van meerdere stijlen houden? Ik ben gek op Hardstyle en Hardcore, maar ook van bv Power Metal
De echte die-hards die zich slechts op 1 stijl richten vind ik persoonlijk zeer kortzichtig en lopen vaak het hardste met het dikste onzin te bleren...
Niks mis mee dus, k hou ook van meerdere stijlen. K denk de meeste mensen in dit topic wel...
Voor de blackmetal liefhebbers onder ons: 1349 live @ Wâldrock 5-7-08
Yeeeeeeehaaaaaaa....