northen metal is the best
De bekendere namen in de toch al minder toegangklijke stijlen als death en black metal zijn vaak toch wel de beteren.
haha was ik wat dingen van gorogoroth aan het downloaden op slsk, bant er me een gast omdat ik niet helemaal into blackmetal was
looool!!
northen metal is the best
gorogoroth
Die gasten nemen het satanisme onwijs serieus, terwijl het gewoon achter de oren zit..
Elke religie zit achter de oren, maar goed, Gorgoroth zijn een beetje satanisme-extremisten.. Valt me nog mee hè, dat er nog geen TaliSatan in het leven is geroepen, alom ergens.
Immortal - One By One
Goed nummer!
satanisme ofniet, het is de muziek die telt voormij.
Dat vind ik nou net zo leuk aan Death Metal. Bands zoals Cannibal Corpse (vooral toen met Chris Barnes), Vomitory, Deicide,.... Die lyrics gaan ook altijd over wrede onderwerpen maar ze menen het niet, is gewoon entertainment.
Bij Black Metal heb ik bij de meeste bands toch altijd zo'n gevoel dat ze het menen en er helemaal in opgaan, bands zoals Gorgoroth en co slagen er dan in dat ook te bevestigenis wel jammer...
natuurlijk vind ik dat erg
maar dat heeft niets met de muziek te maken...
Gorgoroth, nee.. die show was in 2004 ofzo?
Met die 2 vrouwen en 2 mannen opgehangen aan het kruis, met een zak om der hoofd heen?
een hele zooi met schapen kopen vast gezet aan palen, voor op het podium, WTF?Overal bloed en etc
kan je misschien wel zeggen entertainen? ja hooi, dan ga je gewoon te ver, je komt toch voor de muziek, ja oke, een beetje leuk maken
maar toch niet dat soort dingen? dat is gewoon een religie zwart maken
maar goed, zal wel aan mij liggen haha
Later!
ik wil gewoon zeggen dat gewoon puur op muziekaal vlak er niets mis me e is, en het feit dat de bandleden van bepaalde groepen "foute dingen" heeft gedaan heeft voor mij!!, er helemaal niets mee te maken.
Maar dan moeten we ook even over Mayhem beginnen?
of je dit nu weet ofniet, de muziek gaat er voor mij niet voor onderdoen.
ik wil gewoon zeggen dat gewoon puur op muziekaal vlak er niets mis me e is, en het feit dat de bandleden van bepaalde groepen "foute dingen" heeft gedaan heeft voor mij!!, er helemaal niets mee te maken.
Uitspraak van dark_ikkeuh op zondag 5 augustus 2007 om 09:47:
of je dit nu weet ofniet, de muziek gaat er voor mij niet voor onderdoen.
Daar heb je wel gelijk in ja