haven't heard..
ITS ALIVE ITS ALIVE
I METAL
En mijn schijf steeds voller. Ik kan nergens in de plaats waar ik woon ordentelijke metaal halen. Alleen hetgeen de Free Record Shop toevallig tussen "de pop" heeft staan. Voorheen had de rock/metal nog een eigen meubeltje, maar nee, nu wordt gepoogd de metal in een mainstream hoek te drukken, dit tot meer dan normale ergernis.
Impaled nazarene
MetallicA
MetallicA , lekker clichematig, maar oooh wat blijven ze goed, dat concert van S&M
Mijn voorlopige top 5:
The call of Ktulu
Master of puppets
One
Wherever I may Roam
Nothing else Matters
Ach, aan de ene kant is het niet heel erg, alleen er blijft zo weinig alternatief, om toch aan goed muzikaal gerief te geraken, zonder in de Randstad te MOETEN wonen.
De oude dingen vond ik het beste en vooral de eerste 5 albums
Agreed here.
Overigens, ik vraag me for real wel eens af, stel, Dave (Mustain) had wel "mogen" blijven, wat was er dan van Metallica verworden ? Eerstens had Megadeth dan nooit bestaan, maar ik vraag me af in hoeverre de sound van Metallica in het verleden (en dan in het heden, het huidige) had beinvloed.
Nothing else Matters
Echt dat nummer, het ene moment kots ik erop. Een ander moment, kan ik er fijn bij wegdromen. Vooral op de momenten als "niets anders ertoe doet."
Ik kom in weinig andere topics to be honest.
drinking my coffee here and listening Finntroll..
now i dont understand
couple of capuchino's
wat blijven ze goed, dat concert van S&M
Tsja, ik heb het album thuis liggen en op de PC staan. Ik ben niet iemand die het snel aanzet. Als ik symfonische metal wil luisteren, dan gooi ik Shadow Gallery wel aan ofzo.
Lamb of God
well, by the lyrics they dont seem to be..
sarcasm?
Btw, I hope, there aren't any fuckers, around, to steal out the tents. Because, when I catch someone like that red-handed, believe me, ...........................
and anyone here likes Korpiklaani? one of my fav finnish bands