1 volger · 46832x bekeken
Molema
Gezien je woonplaats, ben je laatst ook nog bij incantation, mystic circle, rotting christ & malevolent creation geweest?
Ondanks dat ik moest rijden toch wel goed vermaakt daar.
Incantation vond ik het leukst om te zien optreden.
Nee, daar was k volgens mij niet... Heb wel een keer eerder Incantation en Malevolent Creation in de stad gezien en inderdaad, Incantation was live zeer goed te pruimen
Overal...
Concerten is ook altijd leuk om rond te neuzen.. Of via marktplaats wil je weleens een online winkel tegen het lijf lopen.. Maar ook de large is zeker de moeite waard om eens door te neuzen.. Daar had k het deze keer ook weg:
Marduk - Rom 5:12 Picture disc
Dimmu Borgir - In Sorte Diaboli + een 7"
3Lp live box van Nightwish - End of an Era (Live)
Apocalyptica - Metallica by four cellos
Naglfar - Harvest Limited editon met Gatefold cover van 500 copies
The Offspring - Ixnay on the hombre / Smash Jeugdsentiment
Alleen hebben ze nu weer mooie binnen, bijv. picture disc van King Diamond..
Alleen zijn er ook mensen met ervaring met bestellingen bij Nuclear Blast of dergelijken?
Concerten is ook altijd leuk om rond te neuzen.. Of via marktplaats wil je weleens een online winkel tegen het lijf lopen.. Maar ook de large is zeker de moeite waard om eens door te neuzen.. Daar had k het deze keer ook weg:
Alleen hebben ze nu weer mooie binnen, bijv. picture disc van King Diamond..
Alleen zijn er ook mensen met ervaring met bestellingen bij Nuclear Blast of dergelijken?
Ik zie het al
mooie verzameling
wie gaat er nog meer dan?
Present
Btw, k las dat de Lp en Picture disc versie Marduk's Rom 5:12 gelimiteerd zijn tot 500 stuks, Large heeft ze nog op voorraad voor de liefhebber..
Ja het vinyl lag daar eerst op z'n gat, maar tegenwoordig zeer de moeite waard om daar af en toe te kijken en ze vragen er ook nog een eerlijke prijs voor...
Bijv. Marduk op vinyl daar gewoon 16.99 terwijl het merendeel er alweer 18.00 voor vraagt, t zijn de kleine verschillen, maar het zegt mij wel wat..
Bijv. Marduk op vinyl daar gewoon 16.99 terwijl het merendeel er alweer 18.00 voor vraagt, t zijn de kleine verschillen, maar het zegt mij wel wat..
is dat zow
Meestal wel, want als je met andere bands aan komt zetten kennen ze het niet.. Of t moet ook al dusdanig bekend zijn zoals de Slipknot onzin..
Nile - In Their Darkened Shrines
Coole cd is dat.
Nile - In Their Darkened Shrines gekocht vandaag
Ondanks dat het Death-metal is jkan ik het wel waarderen vind dat ze wel een aparte sound hebben

![[img width=500 height=520]http://www.nnm.ru/img/gallery/doci/met/metalzone-1154265914_i_6112.jpg[/img]](http://www.nnm.ru/img/gallery/doci/met/metalzone-1154265914_i_6112.jpg)
![[A.V.I]Artcore Gangsta](/images/user/163871_3202966.jpg)