Het typische deicide gitaar geluid is er wel aan gegaan vind ik.. Dus dit wordt weer een before and after band voormij... Al vind ik het nieuwe werk ook niet slecht, alleen persoonlijk had k het mooier gevonden dat ze onder een project naam waren doorgegaan.
http://www.youtube.com/watch?v=_xoqchuA_pQ
Zyklon
Last van verdwaalde gabbertjes op die punkfeesten zeker.
De revieuws die ik zo nu en dan las van Steven Smegma daar lach je je ook helemaal kapot om.
Darkest hour is een redelijk bekende metalcoreband
Last van verdwaalde gabbertjes op die punkfeesten zeker.
Jammer dat sommige kneusjes bepaalde bands alleen luisteren vanwege politieke redenen.
Maar je houd ook van metal dus, goede zaak.
Hardcore lijkt me niet wat, het geeft me een gevoel van een driekwarts broek en baseball pet scene.
Al moet iedereen luisteren wat hij zelf leuk vind.
Ook de bands Terror en Blood for Blood zijn erg populair qua afbeeldingen. Ik krijg koude rillingen als ik toevallig een profiel zit te bekijken en plaatjes zie waarvan ik zeker weet dat de plaatser de achtergrond niet van kent. Heb er al een aantal keer iemand op gewezen die daarna snel het betreffende plaatje verwijdert als ze er achter komen dat het om gitaarmuziek gaat.
cradle of filth shirt (niet dat die band zo goed is, maar tegenwoordig vinden hun dat zo kicke)
Het schijnt dat Cirith ook weer een nieuw album uitheeft of een EP?
Deicide - The Stench Of Redemption: valt mee, Benton's stem klinkt wel bruut. Ben alleen niet zo weg van sommige solo's van Santola