Partyflock

Forumonderwerp · 836206
1 volger · 45447x bekeken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
In deze topic over alle stylen Metal van Gothic tot Grindcore dus geen simpele hardrock en oi/punk troep!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja idd :(

Waarschuw beheerder
[img width=594 height=279 cacheid=000c21ef0022eb7c5e810e421a015841d7]http://img132.imageshack.us/img132/9905/cantara10kb.jpg[/img]
[img width=245 height=200 cacheid=000c21f40022eb943faac3831a015841d7]http://img132.imageshack.us/img132/9840/cantara22bi.jpg[/img]

Ook leuk :p
Waarschuw beheerder
Zit voor de tijd dat ik nu muziek luister, vol vermaak naar Bal Sagoth te luisteren, het album "The Chtonic Chronicles."
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zegt me zo niks...Black of Death? En k kan het ook niet binnenhalen, chronisch tekort aan schijfruimte.. :(

Waarschuw beheerder
Ik ken die band wel het is Death/Black maar vind ze niet zo heel goed beetje eentonig maar smaken verschillen he
Waarschuw beheerder
ik weet et kitty .... een metal band met vier vrouwelijke bandleden ... no men involved :D
Waarschuw beheerder
scheize ik bedoel kittie .. (brackish is wel en goed nummer)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 13:32:
Ik ken die band wel het is Death/Black maar vind ze niet zo heel goed beetje eentonig maar smaken verschillen he

Dat is zo, als k weer de mogelijk heb dan zal k het wel opzoeken..

Uitspraak van assme op woensdag 12 april 2006 om 18:26:
kitty .... een metal band met vier vrouwelijke bandleden ... no men involved :D

Ook hier geld je moet er van houden, k ben er persoonlijk niet zo weg van..

Waarschuw beheerder
[img width=500 height=295 cacheid=000c24100022f0b2826d15881a0158dd8f]http://puddrik.homeip.net/embraced/oldgall/bilder/grupp.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
die zangeres van kittie kan niet echt grunten nee, en somige nummers klinken wel goedkoop

Waarschuw beheerder
Talena Atfield zat vroeger ook in die band dat was wel een lekkerwijf

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
iemand nog in de metropool geweest gisteren??
Bolt thrower speelde precies de zelfde setlist als vorige tour!!!jammer had gehoopt op meer oudjes:(!!!

morgen sadus in baroeg!!!

zondag NO MERCY FESTIVAL in Antwerpen en dag erna in Tilburg:).....gaat iemand daar naar toe???
nieuwe Sinister album "afterburner" death metal album van dit jaar!!!!waar de 2 vorige sinister albums met rachel
stukken minder waren!!!!hail SINISTER ...welcome back!!!
fijne paasdagen!!!!

nog mensen naar zomerfestivals ??? www.party-san.de
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Komende zondag Noordschok in de Oosterpoort.
Line up:

Sadus,Darkane, Gory Blister, Gorefest,
Textures, Inhume,
Punkrockheavymetalkaraoke band, Methusalem,
The Architect, Cephalic, The 8th Sin, Elexorien,
Escadron | Expulsion | Extreem Eczeem, Kouwe Makkers,
Massive Assault, [mygirlfriendismyweapon],
Taste of Insanity, Winter of Sin.

Zal mij benieuwen. :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heeee veel plezier daaro....vooral met sadus en inhume!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dank je, dat zal wel lukken denk k :bier: :smoke:
Waarschuw beheerder
inhume

Daar hoorde ik laatst iets van.
Op zich ziekelijk shit !!

Maar Molema, verdere specs voor die zondag ? (prijs enz).

zondag NO MERCY FESTIVAL in Antwerpen en dag erna in Tilburg.....gaat iemand daar naar toe???

Zou met een maatje, alleen die heeft geen geld.
En 160 km (en dan niemand kennen aldaar), no do.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 20:44:
Winter of Sin.

:respect:
Hun nieuwste album klinkt (y)
ik zal je dat album via msn wel sturen(als je 'm nog niet hebt)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Taq op donderdag 13 april 2006 om 21:19:
Molema, verdere specs voor die zondag ? (prijs enz).

Kaarten 15 euro

En voor meer info en een time table
http://www.noordschok.nl/

Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 21:53:
ik zal je dat album via msn wel sturen(als je 'm nog niet hebt)

Nee heb em nog niet, ben er wel benieuwd naar, want wat k van hun in Vera hoorde smaakte wel naar meer..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
das balen taqno-freak!!!!
je moet er iets voor over hebben:)

volgende keer misschien beter!!!vind de no mercy line up eindelijk weer vet...vooral legion of the damned,sinister,psycroptic,kataklysm,hate eternal gecanceld:(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
iedereen overleden hier ofzo:)

zometeen fuckin SADUS in de Baroeg

zoals in hun begin jaren zullen er weer weinig man op afkomen....blijven altijd een ondergewaardeerde band....net zoals MONSTROSITY die vorige week de ene na de andere death metal klassieker stonden uit tekosten in de scum voor 100 man!!!IMPERIAL DOOM!!!

vanavond zullen de thrash/death krakers van "chemical exposure"(1988) en t sadus album "SWALLOWED IN BLACK"(1990) en hun derde album "vision of misery"...(1992).uitgekotst worden upon mankind!!! albums die
zijn al iets van 10 jaar nergens meer te koop!!!

dus vanavond 1000 procent metalgehalte!!!!

muziek waar veel(BLACK)METAL bands van kunnen leren....

SADUS ATTACK!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Net kaartjes gehaald voor Marduk
ik ben weer blij

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 19:03:
Net kaartjes gehaald voor Marduk
ik ben weer blij

Dat kan ik me voorstellen, ze zouden ook ooit eens in Vera komen, maar toen had de drummer een gebroken arm.

Waarschuw beheerder
Jij gaat zeker niet naar hun optreden in rotterdam dan?

Waarschuw beheerder
Nee dat gaat hem niet lukken...K hoop dat ze het ooit nog eens goed gaan maken voor hun afgelaste optreden toen, anders moet k maar geduld hebben of hopen dat ze een keer op een festival komen. Het lijkt me wel een keer geweldig om ze te zien spelen, maar zo heb k nog wel een wishlist 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
cult songs als ,certain death,sadus attack,torture,in youre face,good rid nz,through the eyes of greed en valley of dry bones deden baroeg aan!!!!

en indd 100 die hard fans!!!!nog blowtje gerookt met steve digiorgio.....aad van sinister was ook in de house!!

marduk wel ff kijken ben benieuwd hoe de nieuwe bandleden t doen...vooral de zanger.....legion was echt een vette frontman/lunatic!!!!

SADUS ATTACK!!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 15 april 2006 om 15:39:
SADUS ATTACK!!!!!

K zal het morgen wel zien....hoop ik..:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
veel plezier dan he!!!!zullen ook veel nieuwe shit doen van de laatste 2 albums.....en dat is echt ff anders .....maar als je een fuckin snel thrash/death nummer hoort weet je wat je in de jaren 80 en begin 90 gemist hebt:)!!!!!!!!!!HAIL

Waarschuw beheerder
Volgende week woensdag komen Lord Belial en Dark Fortress in de baroeg zou ik ook heel graag willen zien alleen jammer weer dat het op een doordeweekse dag valt mensen moeten de volgende dag natuurlijk ook werken he

Dit is tevens me 666 ste post van dit profiel ik kap ermee
Hail Black-Metal!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
laatste tijd komen vele bands door de weeks!!!!daar ontkom je niet aan!!!!maarja de fans gaan toch wel!!!!!

zometeen 1830 SINISTER -ANTWERPEN!!!!!

show NO MERCY

cheers!!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zometeen weg na Noordschok..Nog ff 1 roken dan om 14.30 weg en tot 12 uur in de Oosterpoort hangen..wel relaxed...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ha ha have fun daaro....doe ff verslagje van Inhume???

wij vertrekken 1530 richting antwerpen ..ff eetstop maken in breda....zijn we precies binnen voor SINISTER:)...festival begint al om 1330 .... tussen 1330 en 1830 speelt niet veel boeiends .....alleen psycroptic..maar die zien we morgen wel in tilburg...

the afterburner!!!

Waarschuw beheerder
Wel leuke middag gehad, Inhume klonk wel goed, alleen het gitaarwerk mocht wel meer naar voren komen. Voor de rest was Sadus ook nog wel te doen..Klopt het dat ze maar met 3 man zijn?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gisteren ook ff 1349 ofzo??

gezien en mayhem.......

echt ik blijf erbij.....black metal heeft echt niks met metal te maken.....zielig ....vooraan alle belgische kinderen vonden t prachtig!!!!

triest!!!!!

de echt doorgewinterde dood fan stonden ALLEMAAL BIERTJE TE DRINKEN AAN DE BAR!!!:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tsja..daarvoor is het maar weer goed dat smaken verschillen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 april 2006 om 11:57:
echt ik blijf erbij.....black metal heeft echt niks met metal te maken.....zielig ....vooraan alle belgische kinderen vonden t prachtig!!!!

triest!!!!!

Dat slaat dus echt nergens op wat je zegt!!
Hoezo heeft dat niks met Metal te maken voor mij staat dat toch op nummer 1 ik heb nog nooit kinderen gezien op een BM concert.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maarja jij bent nep:)

heb je nog nooit gezien:)

was weer bruut!!!!!!cannibal niet gezien:)

hail black metal
als jij goeie ogen hbt!!!!maarja
laatste aanpassing