1 volger · 42665x bekeken
hehe TBDM helaas nog steeds niet live gezien
maar nieuwe Album Deflorate en DVD Majestic kicken ass naar mijn idee
@ Grutte-pier
thnx voor de nieuwe band die ik net heb ontdekt Crimson Falls, had ze wel al eens op flyer gezien maar niks van gehoord. Heerlijke band naar mijn smaak
@ Grutte-pier
thnx voor de nieuwe band die ik net heb ontdekt Crimson Falls, had ze wel al eens op flyer gezien maar niks van gehoord. Heerlijke band naar mijn smaak
In Duitsland mag vanaf 11 november 2009 het laatste album van de Duitse rockband Rammstein niet meer aan minderjarigen worden verkocht vanwege een te openlijk sadomasochistisch lied. Van de cd "Liebe ist für alle da" zijn sinds de release midden oktober al meer dan 300.000 exemplaren verkocht.
Vanaf 11 november verdwijnt het album echter uit de rekken. Wie het kleinood wil kopen, zal dit expliciet aan de verkoper moeten vragen en die moet kijken of de kandidaat-koper ouder is dan 18 jaar.
De bevoegde Duitse autoriteiten oordeelden dat de foto op de hoes te sadomasochistisch is voor minderjarigen. Ook het lied "Ich tue dir weh" ('Ik doe je kwaad'), waarvan de zeer expliciete tekst gewelddadige seks vergoeilijkt, viel niet in goede aarde.
Rammstein reageert geconsterneerd op het nieuws. "Dit getuigt van een kleinburgerlijke visie op kunst", klinkt het.
Vanaf 11 november verdwijnt het album echter uit de rekken. Wie het kleinood wil kopen, zal dit expliciet aan de verkoper moeten vragen en die moet kijken of de kandidaat-koper ouder is dan 18 jaar.
De bevoegde Duitse autoriteiten oordeelden dat de foto op de hoes te sadomasochistisch is voor minderjarigen. Ook het lied "Ich tue dir weh" ('Ik doe je kwaad'), waarvan de zeer expliciete tekst gewelddadige seks vergoeilijkt, viel niet in goede aarde.
Rammstein reageert geconsterneerd op het nieuws. "Dit getuigt van een kleinburgerlijke visie op kunst", klinkt het.
Ben nu het nieuwe album van Between The Buried And Me - The Great Misdirect aan het luisteren.
hehe idd, heb em ook, klinkt lekker.
Ik lees hier verder nagenoeg niets over progressive/math, toch veelal death liefhebbers hier.
Zijn hier geen liefhebbers van bands die in mijn ogen bijv veel diverser, technischer, sfeervoller zijn, of ben ik de enige???
En dan heb ik het over bands als Meshuggah, Periphery, Textures, Hacride, Tardive Dyskinesia, Gojira, Dillinger enz
laatste aanpassing
In Tilburg zijn zeven leden en twee medewerkers van de Noorse black metalband Mayhem opgepakt.
Na hun verblijf in een hotelkamer bleek de inboedel compleet vernield. Een medewerker van Hotel Central ontdekte de puinhoop vanochtend.
Vernield
Er waren planten op straat gegooid, spiegels en een wastafel vernield, lamellen kapotgetrokken en ook de bedden en de tv waren vernield. De muren van de kamer zaten vol met vlekken.
Er is voor ongeveer vijfduizend euro schade aangericht. De bandleden en de medewerkers van Mayhem blijven vastzitten tot de schadevergoeding is geregeld.
Na hun verblijf in een hotelkamer bleek de inboedel compleet vernield. Een medewerker van Hotel Central ontdekte de puinhoop vanochtend.
Vernield
Er waren planten op straat gegooid, spiegels en een wastafel vernield, lamellen kapotgetrokken en ook de bedden en de tv waren vernield. De muren van de kamer zaten vol met vlekken.
Er is voor ongeveer vijfduizend euro schade aangericht. De bandleden en de medewerkers van Mayhem blijven vastzitten tot de schadevergoeding is geregeld.
Uitspraak van PsykoNoot op vrijdag 13 november 2009 om 18:23:
Ben nu het nieuwe album van Between The Buried And Me - The Great Misdirect aan het luisteren.
hehe idd, heb em ook, klinkt lekker.
Ik lees hier verder nagenoeg niets over progressive/math, toch veelal death liefhebbers hier.
Zijn hier geen liefhebbers van bands die in mijn ogen bijv veel diverser, technischer, sfeervoller zijn, of ben ik de enige???
En dan heb ik het over bands als Meshuggah, Periphery, Textures, Hacride, Tardive Dyskinesia, Gojira, Dillinger enz
Ben er ook wel aardig gek van. Van mij hoeft het allemaal niet te recht toe recht aan te wezen. Wat meer moeite om het te behappen leidt toch meestal ook tot een groter gevoel van waardering.
Ben zelf ook een erg grote liefhebber van Mastodon en Opeth.
Verder kan ik me in dat lijstje goed vinden voor zover ik t ken dan
Aanwezig...
/me luistert alles wat prettig uit de speaker komt.
Het ene moment hard harder hardst - en aan moment later zoek ik (meer) nuance.
Die nuance is breed en niet vastomlijnd.
Overigens, meest recente album van Persefone (genaamd : Skin Ken) is ook tof (volgens MD : Progressive/Melodic Death).
Voorproefchen :
Het ene moment hard harder hardst - en aan moment later zoek ik (meer) nuance.
Die nuance is breed en niet vastomlijnd.
Overigens, meest recente album van Persefone (genaamd : Skin Ken) is ook tof (volgens MD : Progressive/Melodic Death).
Voorproefchen :
laatste aanpassing
Heb de nieuwe cd van Månegarm, nl. Nättvasen. Klinkt weer goed 
en Finntroll komt in 2010 met een nieuw album...
en Finntroll komt in 2010 met een nieuw album...
Finntroll in schrijfmodus (update)
Heer Friso laat ons het volgende weten. Het nieuwe album van Finntroll gaat Nifelvind heten en komt op 22 februari 2010 uit, zo maakte Century Media Records recent bekend. Finntroll zei het volgende:
Iedereen die dacht dat ons album Mot Skuggornas Värld ging heten moet leren nooit een Troll te vertrouwen. Nifelvind is opgenomen in Sonic Pump Studios in Helsinki en gemasterd door Mika Jussila in de Finnvox Studios.
Finntroll beschreef hun nieuwe album als volgt:
Na een paar hectische weken in de studio en vanwege het gebrek aan tijd door optredens en festivals, zijn we nu erg blij met het eindresultaat. Nifelvind is het meest geavanceerde en volwassen album van Finntroll, met muzikale thema’s die gaan van death metal riffs naar donkere muziek, van knallende black metal tot groovy jaren 80 muziek. Dit alles wordt begeleid door ons handelsmerk-geluid, veel nog nooit eerder gehoorde instrumenten in de metal-scene, folklore en legendes. Dit is over het algemeen bekeken het meest veelzijdige album tot nu gemaakt.
Tracklisting:
1. Blodmarsch (intro)
2. Solsagan
3. Den Frusna Munnen
4. Ett Norrskensdåd
5. I Trädens Sång
6. Tiden Utan Tid
7. Galgasång
8. Mot Skuggornas Värld
9. Under Bergets Rot
10. Fornfamnad
11. Dråp
Heer Friso laat ons het volgende weten. Het nieuwe album van Finntroll gaat Nifelvind heten en komt op 22 februari 2010 uit, zo maakte Century Media Records recent bekend. Finntroll zei het volgende:
Iedereen die dacht dat ons album Mot Skuggornas Värld ging heten moet leren nooit een Troll te vertrouwen. Nifelvind is opgenomen in Sonic Pump Studios in Helsinki en gemasterd door Mika Jussila in de Finnvox Studios.
Finntroll beschreef hun nieuwe album als volgt:
Na een paar hectische weken in de studio en vanwege het gebrek aan tijd door optredens en festivals, zijn we nu erg blij met het eindresultaat. Nifelvind is het meest geavanceerde en volwassen album van Finntroll, met muzikale thema’s die gaan van death metal riffs naar donkere muziek, van knallende black metal tot groovy jaren 80 muziek. Dit alles wordt begeleid door ons handelsmerk-geluid, veel nog nooit eerder gehoorde instrumenten in de metal-scene, folklore en legendes. Dit is over het algemeen bekeken het meest veelzijdige album tot nu gemaakt.
Tracklisting:
1. Blodmarsch (intro)
2. Solsagan
3. Den Frusna Munnen
4. Ett Norrskensdåd
5. I Trädens Sång
6. Tiden Utan Tid
7. Galgasång
8. Mot Skuggornas Värld
9. Under Bergets Rot
10. Fornfamnad
11. Dråp
Ben zelf ook een erg grote liefhebber van Mastodon en Opeth.
Verder kan ik me in dat lijstje goed vinden voor zover ik t ken dan
Uiteraard ook epic.
Ik dacht al dat ik de enige was
Aanwezig...
Origin is zeker technisch nog zelf niet veel van gehoord maar hun nieuwste album is zeker een aanrader!
Deze week ff naar de Romein naar het Fryske Metal Night even kijken wat onze eigen bodem te bieden heeft
laatste aanpassing
die zit anders hier ook op pf maatje van me
klopt
laatste aanpassing
Metal night.
Het Podium Hoogeveen.
23 Januari:
Entree 5 pleuris
Defeat lies ahead
www.myspace.com/defeatliesahead
Eye of judgement
Sand creek massacre