Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
9 kilo erbij in een maand en je gebruikt geen anabolen..
whahahhahah...... en jij zegt dat ik geen verstand van heb...
waarom zie ik alleen maar foto's van de rug van de mensen???
negen kilo spier massa in een maandje red je niet hoor!!!zonder as.. negen kilo in totaal aan komen zeker... met vet ,spier en vocht.. en veel vreten in je buik.
(zoals whey, pro 85, BCAA'S,L-glutamine en creatine)
Hij praat over "natuurlijk" dan heb jij ook gesmokkeld
veel jongetjes denken dat als je een paar bolletjes nemen dat het wel vanzelf gaat met het groeien en dat is het niet, je zal echt hard moeten trainen
Wat kom je dan tegen mij ouwehoeren, als je zelf niet eens zin heb om netjes te gaan type.....
ShampOo_Fles citeer 6 februari 2006 15:08
Ik bespeur enige jaloezie
Ik vind het aleen lomp dat jullie allemaal foto van jullie rug hebben...is dat in ofzo
Als je een stukje tekst selecteert en boven op 'citeer' drukt dan krijg je zo'n mooi wit vlakje!
Moet je ook eens proberen![]()
is in ja, een foto in gangsterpak is zoooo 1950
juist, dat bedoelde ik
Vertel mij nou eens wat snoepjesverkering is?
Onderbouw je mening eens met argumenten dan i.p.v telkens "wahahhah reacties" met een hoop domme praat te posten..
tuurlijk, het is hier paryflock. flock staat voor kudde tog?
Jippie, hij kan citeren!
ik onderbouw alles wat ik zeg...aleen nu gaat het nergens over......
Meen je dat Vanaf je eerste reactie roep je alleen maar dat het niet kan, verder heb je nog niks onderbouwd! Bovendien praten hier mensen met praktijkervaring die zeggen dat het goed mogelijk is ,jij daarin tegen denkt alleen dat het niet mogelijk is maar je hebt zelf blijkbaar niet de ervaring en dus kan je er i.m.o niet over meepraten