2036x bekeken
| Betreft: | evenement: Xtreme, zondag 31 december 2006 om 22:00 |
Zo slecht was het geluid de vorige keer echt niet hoor.
Ik snap niet dat mensen altijd iets te klagen hebben over een feest.
Geluid te zacht, Zeiken dat pogo niet is toegestaan, Bla bla geluid niet zuiver...
Ga dan lekker ergens anders heen?!
Hebben wij meer ruimte om te stuiteren![]()
vorige keer was het geluid gewoon veels te zacht, neem een voorbeeld aan The Sequel, daar was nu wel goed geluid...
denk dat investeren in geluid belangrijker is dan de artiesten maargoed mijn mening.
en roy, wil jij tussen de pogo instaan dan? als je zag hoeveel belachelijke mensen er vorige keer weer waren en weer wat ruzie stonden te zoeken.
Mjah ieder ze ding...
Maarja The Sequel was geen chill feest... geluid was weldat klopt... maar pogo was bij The Sequel nog veel erger
in de kelder wel ja, daarom afschaffen die handel
maar de discussie ging over het geluid.
vond vorige Xtreme het geluid zeer slecht en helemaal zeker achter in de zaal.
de kwaliteit van het geluid vorige keer op Xtreme vondt ik oko niet zo goed hoor
*kuch* MIERENNEUKERS *kuch*
laatste aanpassing
owjaah en wie maakt jou tot DE geluidstechnicus
enjaah het staat al lang op de planning dat er een Delayset 8ter in de zaal komt te staan maar verder verklap ik eigenlijk niets w8 maar totdat je de zaal aanstaande zaterdag inloopt
grtz wesley
geloof best dat het goed komt
was alleen beetje jammer maar verwacht dat het naarmate er meer feesten volgen alleen verbetering in kan komen
Is allemaal leuk en zekers dat er in de buurt iets georganiseert word!!!!
Maar oud en nieuwjaar vieren en dan al om 3 uur stoppen is minder met dank aan de gemeente venlo waardeloos gewoon!!!!!!!!!
helemaal mee eens pels.....gewoon net zoals die eerste x treme lekker tot 7 uur...gemeente moet maar uitzondering maken
dat sowieso....maar zelfs in de gemeente arcen en velden maaken ze uitzonderingen in verband met nieuw jaar terwijl er normaal ook helemaal niks mag en moet ook alles rond 2 uur/ half 3 leeg zijn
maar met nieuw jaar mochten ze zelf tot 6/7 uur
ik bedoel roy een nieuw jaars feest begint pas om 3 uur
lol
maar met nieuw jaar mochten ze zelf tot 6/7 uur
ik bedoel roy een nieuw jaars feest begint pas om 3 uur
idd ik snap er eigenlijk niks van....politie is er toch zeker genoeg...want die zijn vaak op plaatsen waarbij je denkt van ooh.....dus de openbare orde kan goed gehandhaafd worden omdat er toch rond 5/6/7 uur zeker een woute bus vrij is en geluids overlast nou ja ut is maar een keer nieuw jaar....
en dan is toch iedereen gaar en ligt pas laat in bed zelfs de oudere mense anders doen die maar watte in de oren
en dan is toch iedereen gaar en ligt pas laat in bed zelfs de oudere mense anders doen die maar watte in de oren
laatste aanpassing
idd ik snap er eigenlijk niks van....politie is er toch zeker genoeg...want die zijn vaak op plaatsen waarbij je denkt van ooh.....dus de openbare orde kan goed gehandhaafd worden omdat er toch rond 5/6/7 uur zeker een woute bus vrij is en geluids overlast nou ja ut is maar een keer nieuw jaar....
Aardig verhaal joa
Hoe lang heb je er over nagedacht?!
Momenteel alleen leesmogelijkheid! Groot onderhoud aan de database. Excuses voor het ongemak.