Partyflock

Forumonderwerp · 835816

terror!!!!
Artiest {SHOWLIST artist 62016, 34383}
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 19:45:
rukkers&baffers?

Rukbavianen en befkonijnen 8)
Uitspraak van dark_ikkeuh op zondag 18 december 2005 om 21:22:
wie swingt er nu niet als robbie op tmf is?

wil net zeggen... 8)

O:)
Artiest {SHOWLIST artist 56346, 63293}
Terror

ik vind nihil fist ook gewoon speedcore O:)

allebij
speedcore is toch gewoon terror?

aangezien jou profiel/artiesten etc weet jij niet eens wat "goede" terror/speedcore is man

ga maar weer verder met het rotterdam terror corps luisteren als je duidelijk niet weet waar je over praat O:)
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 20:12:
Hier zou eigenlijk iets moeten staan over een enerverend grapje, maar ik weet niet meer precies hoe die ging.

Je bedoelt: "Haha Ferror, wat een enerverend grapje!" ?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 december 2005 om 23:27:
EXTREME-Dienowyoustupidmot­herfuckerwho'slistningt­othismosteextremesortofnoiz­eyoumayrestinhellaf­t­­eryou'redonlistningtothissicks­hitwichcan'tbesicke­ryoufuckbelow4000bpmisforlazycuntscorecoreco­re­
­Extra­urltaspeedingscreamendenoiz­­ypowerviol­ence­­turb­­ot­errororiseerendegrindendee­yesbleedc­ore­te­rreurkiste­nextrapowernoisedea­th­­i­n­thefamil­yishootyourbrainsoutabove3000bpmlikea­m­­ac­­­hine­gun­gofuckyourself­core

Speedcore.

Kuttopic.

(niet verwacht dat ik het ooit nog zou zeggen maar...)

SLOTJE!!!! :[

Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 december 2005 om 23:27:
EXTREME-Dienowyoustupidmot­herfuckerwho'slistningt­othismosteextremesortofnoiz­eyoumayrestinhellaf­t­­eryou'redonlistningtothissicks­hitwichcan'tbesicke­ryoufuckbelow4000bpmisforlazycuntscorecoreco­re­
­Extra­urltaspeedingscreamendenoiz­­ypowerviol­ence­­turb­­ot­errororiseerendegrindendee­yesbleedc­ore­te­rreurkiste­nextrapowernoisedea­th­­i­n­thefamil­yishootyourbrainsoutabove3000bpmlikea­m­­ac­­­hine­gun­gofuckyourself­core

:):):)
Geef mij maar allebij.. Alleen speedcore is voor mij duidelijk niet te missen in me leven!! Zou niet weten wat ik zonder moet :o
Spee­dcoreFreak­Roxiejh:va­ag: citeer 24 december 2005 11:33
Geef mij maar allebij.. Alleen speedcore is voor mij duidelijk niet te missen in me leven!! Zou niet weten wat ik zonder moet

jottum
ja top 40 is me leven kan niet zonder :/
das kut voor je!! :p niet willen kunnen en kunnen zijn iets heel verschillends he!!
:p

terror :jaja:
Spee­dcoreFreak­Roxiejh:va­ag: citeer 24 december 2005 15:20
das kut voor je!! niet willen kunnen en kunnen zijn iets heel verschillends he!!

:(
dat is nog best moeilijk hoor :(
niks is de antwoorden die je op mijn vragen geeft ;)
hmm misschijn zijn ze dat wel ;) maarja dan weer de vraag wat is een antwoord ? offuh dat?
roxanne de error dus ook geen terror :x

Terreur aan je eur jwt b)
Terror is nog vet maar speedcore is helemaal niks meer..
geef mij maar Darkcore/(Heavy) industrial

Uitspraak van De DON!! op woensdag 28 december 2005 om 11:16:
Terror is nog vet maar speedcore is helemaal niks meer

ssssssssssst :@

Uitspraak van :vaag:SpeedcoreFreakRoxiejh:vaag: op zaterdag 24 december 2005 om 11:33:
Geef mij maar allebij.. Alleen speedcore is voor mij duidelijk niet te missen in me leven!! Zou niet weten wat ik zonder moet :o

gok: Frans Bauer luisteren??? :P

speedcore