2186x bekeken
10 ofzo en nog 2 ex goede vrienden ofzo dat is helemaal vaag waren echt mn bestje maatje's maarja zie ze nu nog maar weinig geen ruzie of meer uit elkaar gegroeit ofzo 
laatste aanpassing
1 maar daar ben ik tegenwoordig ook niet zo zeker meer van
klinkt bekend
ik heb geen vrienden ik ben een arrogant kutwijf 
buite familie 0,0 en heb ik niet nodig ook niet.
steke toch alleen maar het mes in je rug
steke toch alleen maar het mes in je rug
ik heb 3real friends ,.. waarvan ik er met 1 de meeste tijd bij ben en die het meest van mij weet en mij kent, zonder praten weten we al precies wat we bedoelen en kan alles tegen dr zeggen .. ook als ik even een kutwijf vind .. kan ik dat gewoon zeggen .. en zow hoort dat en nie anders !! 
en dat we voor altijd friends mogen zijn wijffie
![Bron: http://www.mijnalbum.nl/Foto=UPXB7WJH [img width=500 height=375 cacheid=00000045002012d377b13ee21a0123328d]http://www.mijnalbum.nl/Foto=UPXB7WJH[/img]](/images/cache/00000045002012d377b13ee21a0123328d)
en dat we voor altijd friends mogen zijn wijffie
3 ! Dat zijn dan ook ECHTE vriendinnen
Genoeg, gelukkig laatste aanpassing 14 december 2005 15:06
je hebt vrienden en vrienden he! iemand die je elke nacht uit ze bed kan bellen om jou te helpen iemand waarbij jij je ei kwijt kan zonder commentaar te verwachten iemand waarbij jij zeker weet dat je iets vertellen kan zonder dat die persoon het aan een ander verteld enz enz.
dat zijn voor mij ECHTE vrienden!...
3 echte vrienden! en een hele lieve mama
genoeg 
stuk of 5 meiden en 2jongens
en dan heb ik mn vriend nog
vind het wel fijn dat het er meer zijn, aan mijn beste vriendinnen (2) kan niemand tippen en daar zou ik genoeg aan kunnen hebben maar t bevalt me zo prima!! en dan heb ik nog mn gewone vrienden en tja hoe goed die zijn merk ik wel weer in minder goede tijden
stuk of 5 meiden en 2jongens
en dan heb ik mn vriend nog
vind het wel fijn dat het er meer zijn, aan mijn beste vriendinnen (2) kan niemand tippen en daar zou ik genoeg aan kunnen hebben maar t bevalt me zo prima!! en dan heb ik nog mn gewone vrienden en tja hoe goed die zijn merk ik wel weer in minder goede tijden
In ieder geval 1 echte! Gaby!!! 
Ook Mirjam en Marlies.
Van de rest weet ik het niet altijd even zeker. Dus meer kennissen dan?
Ook Mirjam en Marlies.
Van de rest weet ik het niet altijd even zeker. Dus meer kennissen dan?
laatste aanpassing
Echte goede vrienden zijn op 1 hand te tellen.
De rest zijn vrienden of bekende.
En in moeilijke tijden kom je der wel achter wie je vrienden zijn en wie niet...
Daar ben ik nu wel achter gekomen
Heb altijd voor iedereen klaar gestaan en ik zie nu bijna niemand meer nu ik ze nodig heb nou lekkere vriendin ben je dan...
De rest zijn vrienden of bekende.
En in moeilijke tijden kom je der wel achter wie je vrienden zijn en wie niet...
Daar ben ik nu wel achter gekomen
Heb altijd voor iedereen klaar gestaan en ik zie nu bijna niemand meer nu ik ze nodig heb nou lekkere vriendin ben je dan...
ik heb een aantal beste vrienden sommige ken k al me hele leeven en daar kan je dan ook altyd van opaan enzow....
maar
me allerbeste en liefste vriendje is tog wel me schatje twan. bij hem kan k alles kwijt hij snapt alles.. en weet precies hoe ik me voel enzow...hij zal er ook altyd voor me zijn dat weet k zekr..HvJouww..
me allerliefste en beste vriendinnetje is en blijft yvetje!!! zij ss er ook altyd voor mij in goede of slechte tyden en k weet dat k haar kan vertrouwen.. zij snapt mij ook meteen soms hoef k nix te zeggen
ghaha
ruzies kome altyd goed.. en dat zal niet meergebeuren he meisj.. hvJouww
maar
me allerbeste en liefste vriendje is tog wel me schatje twan. bij hem kan k alles kwijt hij snapt alles.. en weet precies hoe ik me voel enzow...hij zal er ook altyd voor me zijn dat weet k zekr..HvJouww..
me allerliefste en beste vriendinnetje is en blijft yvetje!!! zij ss er ook altyd voor mij in goede of slechte tyden en k weet dat k haar kan vertrouwen.. zij snapt mij ook meteen soms hoef k nix te zeggen
ruzies kome altyd goed.. en dat zal niet meergebeuren he meisj.. hvJouww
Ik ken n hoop mensen maar mn echte vrienden zijn op 1 hand te tellen