Partyflock

Forumonderwerp · 834823
3 volgers · 41392x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Artiest Elcol
Waarschuw beheerder
2005 zit er praktisch op! alleen de echte die hards pakken nog wat vis uurtjes in deze kouden tijden.

[img width=360 height=300]http://www.mbrouwershengelsport.nl/main_bestanden/onthaakmat.jpg[/img]

Dus alvast een nieuw jaar, nieuwe kansen etc.

Dus nog goede 'Karper voornemens' voor het a.s jaar?

Ik wil het allemaal anders gaan aanpakken, mede door de aanschaf van een bood en heel de toebehoren!
Meer frankrijk, anders dan met boillies etc.

[img width=400 height=283 cacheid=000b0698001ffce80da1273b1a01223854]http://members.lycos.nl/leonte/079901b0.jpg[/img]

Nieuw jaar nieuwe kansen, nieuwe (PB/PR)records?

Suc6! alvast in 2006 ...trouwens zie ik ook graag de eventuele wintervangsten :)

[img width=460 height=304]http://www.vildaphoto.net/photo.php?id=183[/img]

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 11:03:
nanne ossesluis kant van veenningerplas

als ik tijd heb kom ik zeker ff langs :yes:

Waarschuw beheerder
De vis die ik zondagnacht ving:

[img width=500 height=375 cacheid=000000450023df12b808dddf1a017032cf]http://www.mijnalbum.nl/Foto=RWRIRKHR[/img]

Was een raar krom beest met beschadigde rugvin, zonde..:/
Waarschuw beheerder
vette vis kerel hoeveel weegt ie?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 juni 2006 om 15:33:
hier nog een, was weer lekker en weer een vis op de kant, een schub, 27 pond, foto komt nogwel.....

zoveel..

Waarschuw beheerder
:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 21:38:
zonde..

hoezo zonde?

niet iedereen is perfect ;)

apparte vangsten zijn soms wel leuk :yes:
Waarschuw beheerder
tog wel net beesie:D vind het meestal wel wat hebbe, tog anders dan andere:P

Waarschuw beheerder
Ik heb nog niet op karper gevist maar ik heb wel gezien dat je een speciaal kabeltje aan je draad moet knopen?
En waar kun je het best mee vissen ?

:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 juni 2006 om 10:04:
speciaal kabeltje

Ja dat is voor de afstandsbediening! :vaag:

Nee ff serieus ik denk dat jij een hair of onderlijn bedoeld?
Waarschuw beheerder
Wel weer mooie vissen gevangen afgelopen weekend aan de foto's te zien. :respect:

Korte sessie van Peter25 en mijzelf heeft niets opgeleverd maandagmorgen. Nu van vrijdag op zaterdag maar een nachtje gaan zitten. Vanavond eerst bollen maken, lekker kokkerellen dus :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 21:38:
Was een raar krom beest met beschadigde rugvin, zonde

bruut beesie nanne

lijkt wel bij holtien

of zat je op t kanaal
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
iemand ervaring met de ready mades van pro line wil ze namelijk mee naar frankrijk nemen omdat ik dat gedoe met zelfgedraaide beu ben. Ik wil namelijk wat emmers garlic RR mee nemen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En waar kun je het best mee vissen ?

ligt er net aan waar je gaat vissen, koop gewoon een zakje boilies en heb je naar 2, 3 X geen resultaat gooi je er een beetje mais bij :yes:

gewoon ewen beetje experimenteren(Y), zo doet iedereen het als die net begint of op nieuw water gaat vissen :yes:

Ik heb nog niet op karper gevist maar ik heb wel gezien dat je een speciaal kabeltje aan je draad moet knopen?

vraag bij de viswinkel om een PB onderlijntje haakmaat 6 ofzo, moet je ff kijken dat je zo ong. een middelgrote haak heb, met die lijntjes ben ik ook begonnen en zet ze af en toe nog wel eens in op 1 van me hengels als ik me eigen montage niet helemaal vertrouw op dat water of als ik al wat lossers heb gehad op dat water bijvoorbeeld :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 22:53:
hoezo zonde?

niet iedereen is perfect

apparte vangsten zijn soms wel leuk

was zeker een leuk visje :Yes:
was alleen zonde van die beschadigde rugvin
maar idd. niet iedereen is perfect :P

Waarschuw beheerder
Tenminste eens wat anders ;)

morgen nacht maar weer eens zitten..

Waarschuw beheerder
had er 12 vandaag B)

zaten 12 man in totaal op dat water,ze vingen er 1 terwijl ik vollop loopt te rossen B

Waarschuw beheerder
ook iets fatsoenlijks? ;)
Waarschuw beheerder
Lekker hoor! :-D

Vraagje, ik kan 3 delkims tx-i plus en receiver voor een leuk prijsje krijgen. Hebben jullie hier ervaring mee?? Ik hoor er zelf bijna alleen maar positieve geluiden over, maar zijn er ook slechte eigenschappen?

Waarschuw beheerder
Sjef heeft ze vraagt hem ;)

ik heb de oude txi s
Werkzaam bij Louder
Artiest Antrum
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb der vanavond in de schemer nog ff een schub te pakken gehad van 37 pond!@ in een kolk vlakbij, ik gooi morgen de foto's erneer

druk geweest met voeren deze week maar het heeft geholpen!

Waarschuw beheerder
Gewoon kopen, heb ze zelf nu alweer ruim 3 jaar, nog nooit problemen gehad met txi plusjes. Gevoeligheid stel ik overigens vrijwel nooit in. Staan bij mij altijd op minst gevoelig.

Waarschuw beheerder
die kromme vis is net als het zeepaardje in waspik alleen was dat een spiegel. maar die is al dood en zat rond de 30 pond

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 juni 2006 om 16:14:
het zeepaardje

dan noemen we hem voortaan zo!:P

vanavond denk ook maar weer ff een paar uurtjes maken..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hallo beste karper vissers ik ben nodig op zoek naar garnaal meel en goede witvismeel geen haring meel

garnaal meel moet - echt roze zijn

witvismeel moet - vies wit achtig zijn

wie kan mij helpen

greetz nolly
Waarschuw beheerder
:D:d:D:d gaan ze best raar doen:P:P delkims te water:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fish op woensdag 7 juni 2006 om 22:44:
Vraagje, ik kan 3 delkims tx-i plus en receiver voor een leuk prijsje krijgen. Hebben jullie hier ervaring mee?? Ik hoor er zelf bijna alleen maar positieve geluiden over, maar zijn er ook slechte eigenschappen?

nadeel:

-je moet verlengstukjes kopen voor op je rod pod, omdat je ze er anders niet opgedraaid krijgt (bij de mijne tenminste, fox horizon pod), omdat die antenne onder de pieper zit.

-batterijklepje sluit niet goed. wil nog wel is gebeuren dat ik smorgens een hoop water bij de batterij heb zitten.

-als je die dingen onder je delkim doet, waar je je swinger aan hangt, dan kun je niet goed bij het aan/uit schakelaartje. dus moet je ff met een takje of je bollieprikker dat schakelaartje aan zetten.

Het zijn maar kleine nadelen, ik vind het zeer goeie piepers! Ik zet ze altijd zo gevoelig mogelijk, en als ik last heb van wat piepen (wind of stroming bijv) dan draai ik stukje bij beetje de gevoeligheid iets minder, tot er geen valse piepen meer zijn. En zo vis je toch altijd zo gevoelig mogelijk!

Nadeel van de receiver is dat elke keer als je een piep krijgt, dat ding trilt (trilfunctie). En dat gaat echt hard! Maar ik moet eerlijk zegge, dat ik nog niet in de gebruiksaanwijzing heb gezocht of je de trilfunctie af kunt zetten....
Waarschuw beheerder
donateur
koop gewoon fox joh..:P:P

ik wil delkim's er nog niet gratis op hebben!..

Net op men knieen bij paaiende karpers gezeten.. blijft een mooi gezicht

Waarschuw beheerder
Een karper tattoo :P obsessie?
Waarschuw beheerder
donateur
staat er inmiddels nog 1 onder..

*aangepast*

http://groups.msn.com/_Secure/0QADpAn4TPXhdCdtHn2YV6pr1cnGBnnYVykYU7XwpiZu1dTFBaWvKgBbOPjIUAiP!kYBwyxVYu2THH5V1hSbhtBth5nQtf7iGzozpAgBwrhw/vis1.jpg?dc=4675573072776115831

:P:P

obsessie valt wel mee
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
uitslover :P

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 juni 2006 om 22:43:
ook iets fatsoenlijks?

spiegeltjes rond de 16pond :x
Waarschuw beheerder
donateur
beter zo...;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:D

Waarschuw beheerder
Ik heb vanmiddag ook 20 minuten bij wel 30 paaiende karpers zitten kijken!!
Prachtig gezicht als ze met 3en naast elkaar door de rotzooi kletsen :yes:. Het ging erop, niet normaal!!!
Op dat stuk ligt een dikke laag rotzooi van 10 cm dik, afkomstig van het maaien van de waterkanten. Pompebladen en riet genoeg!!
Had gewoon de neiging om me penhengel op te halen en die erbij te gooien.........heb het niet gedaan overigens, je vangt ze toch niet.

Maandag nacht maar weer proberen....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 juni 2006 om 23:09:
je vangt ze toch niet.

Dat denk je maar,tijdens de paai is het prima vangen.

Had een keer op een water na een nacht 1 vis,ging toen met de korst struinen en kwa paaiende vis tegen en wist er tussenin 7 stuks te vangen B)

Waarschuw beheerder
4 dikke zeelten vanacht...mooie vissen,

toch knap dat ze al die kilo's boilies hebben opgegeten..22mm ballen...

flink gevoerd afgelopen week en dat niet slapen vanwege wat red eyes ;)

Waarschuw beheerder
vannacht om de 10 minuten lijnzwemmers om helemaal :s van te worden. 1 knetterharde fluiter gehad maar helaas ging die recht de bomen in, nog even laten liggen maar vast is vast, vannacht maar weer een nachtje pakken

Waarschuw beheerder
ikke morgen nacht...

hopen dat mijn ontzettende kut start nog van de grond komt dit jaar :S

al vanaf maart aan het kwakkelen

Waarschuw beheerder
iek owk morguh n8 B) ff 20ers rossen :p
Waarschuw beheerder
Vannacht weer eens een nachtje maken, om 4 uur gooi ik de zaak dicht en ga ik er vandoor :D
Waarschuw beheerder
rx to the bone!

Ik ga miss vanacht inm eentje moet wel de rest zit ammel bij guus;)
Waarschuw beheerder
donateur
iedereen succes dan maar!!.. ik duik mooi de kroeg in!..

ik laat die vissen even rustig ketsen!:P

Waarschuw beheerder
weer terug van een nachtje blanken
jammer zitten nu midden in de paai

Waarschuw beheerder
net ff een kg wonder boilies gedraait B)
Waarschuw beheerder
ik trek er ook op uit voor een nachtje!