Partyflock

Forumonderwerp · 834823
3 volgers · 44469x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Artiest Elcol
Waarschuw beheerder
2005 zit er praktisch op! alleen de echte die hards pakken nog wat vis uurtjes in deze kouden tijden.

[img width=360 height=300]http://www.mbrouwershengelsport.nl/main_bestanden/onthaakmat.jpg[/img]

Dus alvast een nieuw jaar, nieuwe kansen etc.

Dus nog goede 'Karper voornemens' voor het a.s jaar?

Ik wil het allemaal anders gaan aanpakken, mede door de aanschaf van een bood en heel de toebehoren!
Meer frankrijk, anders dan met boillies etc.

[img width=400 height=283 cacheid=000b0698001ffce80da1273b1a01223854]http://members.lycos.nl/leonte/079901b0.jpg[/img]

Nieuw jaar nieuwe kansen, nieuwe (PB/PR)records?

Suc6! alvast in 2006 ...trouwens zie ik ook graag de eventuele wintervangsten :)

[img width=460 height=304]http://www.vildaphoto.net/photo.php?id=183[/img]

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 22:13:
heb net trouwens een zeer mooi LORRE mogen aanschouwen. Nog 7 nachtjes slapen en dan... FRANCE. Beters hoor...

wat een vis he wat een vis die lorre :[hahahah :p:p ..enne dammnn al weer france ..hoevaak ga jij op n jaar na frankrijk man ouwuh

Waarschuw beheerder
ligt er aan... top jaar qua france sessies was 7

Waarschuw beheerder
Hopen dat het nog niet te warm wordt in frankrijk!

tussen de 10 en de 17 graden is prima :)

Waarschuw beheerder
heb me eerste 4 vissen alweer binnen :woep: tussen de 1 en 5pond :x

Waarschuw beheerder
zo is even tripje naar france boeken zo effe nieuwe pod halen en later nieuwe bivy en zo 12 kilo mix wegdraaien en voeren die handel let the games begin :D

Waarschuw beheerder
la horre in mei is de bedoeling en de sonne :)
later dit jaar:)

Waarschuw beheerder
wat baal ik hiervan,zit ik op een knollenput helemaal moeilijk te doen kwa aas/rigs :/ spodden enzo

zitten er een stukje verderop een paar pipo's,gooien zo ver mogelijk in,voeren niks bij...en vissen me 4kant eruit :dood:
Waarschuw beheerder
het was niks , alleen een duitse herder die over me stoel en tas zeek toen ik me hengels in aan het gooien was :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 11:29:
la horre

daar zou ik ook wel heen willen, mar ja is toch allemaal vol geboekt....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JANNIE MANNIE op donderdag 6 april 2006 om 17:33:
het was niks , alleen een duitse herder die over me stoel en tas zeek toen ik me hengels in aan het gooien was

EEn dooodschop geven!!:|
Waarschuw beheerder
succes op la horre (Y) , zal wel geef druk zijn voort nu patrice weg is

Waarschuw beheerder
wordt er nog gevist op "zulke" waters dan ?
Waarschuw beheerder
Jow net ff met het dobbertje gezeten :P en had een gras van +- 70 a 75 en klein gebieltje en klein karpertje gheghe
Waarschuw beheerder
komen jullie dit jaar nog naar het kanaal ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JANNIE MANNIE op donderdag 6 april 2006 om 18:34:
das beter dan men

ja tog wel lol :P vind dat tog wel weer ff leuk met het dobbertje :) doe dat echt nie vaak meer eigelijk :/
Uitspraak van JANNIE MANNIE op donderdag 6 april 2006 om 18:34:
komen jullie dit jaar nog naar het kanaal ?

Denk ut wel or ;)
dan laten we het wel ff horen :) kom je maar ff langs ofzo :cheer:
Waarschuw beheerder
ik heb er vandaag nog gezeten ;) , penvissen is het vetste wat er is overigens ik doe het daarom ook regelmatig
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JANNIE MANNIE op donderdag 6 april 2006 om 18:41:
ik heb er vandaag nog gezeten ,

Netjes netjes , wast nix ???

Uitspraak van JANNIE MANNIE op donderdag 6 april 2006 om 18:41:
penvissen is het vetste wat er is overigens ik doe het daarom ook regelmatig

is wel leuk om te doen ja !! Korst vissen vind ik ok super om te doen :d
Waarschuw beheerder
Nope was niks vandaag alleen hoop wint

Waarschuw beheerder
zo net effe nieuwe pod gekocht die van prologic

plus halve korda zaak leeg gekocht rig wallet lood

en hybriede onderlijn materiaal donderss das echt de betere combi link van dit moment ken die van green hornet en snake bite fijn spul en nauwlijks waarneembaar :)

rn met stuiterbal nog effe 15 kilo ballen gedraaid vanaf ma voeren en do vissen succes allen dit weekend

Waarschuw beheerder
heb er nog maar 1 gevange dit jaar beetje klote weer:S

van het weekend weer proberen:P

je moet tussen maart en april niet teveel voeren,beste is met basis voedsel te vissen wat de karpers normaal ook eten
Waarschuw beheerder
Bart ben je optijd mee met korda loden kopen want ze zullen dit jaar aardig in prijs stijgen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 23:50:
je moet tussen maart en april niet teveel voeren,beste is met basis voedsel te vissen wat de karpers normaal ook eten

wat een onzin,hier vliegen de kg's erdoorheen :D en vis is al zo actief als de vogelgriep.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 17:40:
je moet je realiseren dat de schoonheid van een karper niet wordt uitgedrukt in ponden maar in het unieke van iedere vis

Wat een wijsheid o:)
Waarschuw beheerder
van8 1 spiegel karper, 1 zeelt, 2 vorens en 2 snoeken.. 8elijk water daar:D haha fotos volgen;)
Waarschuw beheerder
zo ook maar weer eens naar de waterkant ;)..fftjes kijke of dr wat te verschalke valt :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ C.T.Z ] ReMMieJ (6)(6) op vrijdag 7 april 2006 om 16:43:
zo ook maar weer eens naar de waterkant ..fftjes kijke of dr wat te verschalke valt

we zien ut van zelf eej ;) ik ga me spullen in pakken 8):d mazzl
Waarschuw beheerder
donateur
zow ook maar avondje karperen :P hehe kan moeilijk achterblijven eej :P

Waarschuw beheerder
uhmmm wat een wijsheid vis al meer als 8 jaar op karper
per water en water temeratuur pas ik mijn mix en voer hoeveelheden aan dressuur witvis etc
ooh das mooi binnekord dan nog maar wat inline lood halen :d
Waarschuw beheerder
flatpears ;) lastig om aan meer dan 120 gram te komen hier in de regio, vis nu met die inline grippa's van fox van 142 gram

Waarschuw beheerder
nou ik heb anders gezien.

zodra het water tempratuur boven de 10grade is dan kan je zo veel voeren als je wil.maar onder de 10 moet je niet teveel voeren,maar ieder water verschild daar in.en dat heb ik bij www.karpervissen.nl vandaan.

Waarschuw beheerder
oooh dus geen praktijk ervaring in :nee:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 08:45:
zodra het water tempratuur boven de 10grade is dan kan je zo veel voeren als je wil.maar onder de 10 moet je niet teveel voeren,maar ieder water verschild daar in.en dat heb ik bij www.karpervissen.nl vandaan.

zo veel voeren als je wil ? haha
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 1231-1321 op donderdag 6 april 2006 om 17:36:
daar zou ik ook wel heen willen, mar ja is toch allemaal vol geboekt....

Uitspraak van JANNIE MANNIE op donderdag 6 april 2006 om 17:41:
succes op la horre , zal wel geef druk zijn voort nu patrice weg is

denk is na man pfff

Waarschuw beheerder
betaalwaters? Dat zuigt toch aan alle kanten ? xxx
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 10:24:
betaalwaters? Dat zuigt toch aan alle kanten ? xxx

wel als het vol zit met gejatte vis haha

Waarschuw beheerder
ik kan meddedelen dat la horre al oud water is , die vissen daar zijn nie gejat !! wat denk je met die aantal kilo bollies jaarlijks erin ge dumd worden .dan grooeid de vis enorm .En zekers doordat de readymades van tegenwoordig voedzamer zijn dan die die griesmeel ballen van vroeger van nash ect . ik weet toch wel dat andere er anders over denken maar dit is mijn mening over la horre

Waarschuw beheerder
vis niet op engelse betaalwaters en daarnaast vis ik gewoon op de rivier de sonne later dit jaar :P

Waarschuw beheerder
leuke altijd van de karper scene is dat er altijd veel geouwehoerd word meegepraat word theorie dit dit mag wel dit mag niet zonder super goeie tegen argumenten :P

dus laat ik beginnen ik vis dit jaar op lahorre van fishermans holidays betaal water omdat ik weet dat a de vis niet gejat is b ik veilig kan zitten alles geregeld is en geen gezeik dat je moet wachten dat je is een keer een stek kan over nemen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 12:13:
ik kan meddedelen dat la horre al oud water is , die vissen daar zijn nie gejat !!

Hoe verklaar je dan dat een vis die regelmatig op "la Moselle" (rivier de Moezel) gevangen werd ineens op een water als La Horre opduikt?
Heeft die vis zelf de auto gepakt en is bij La Horre uigestapt en het water in geklommen?

Hoe komt t dat verschillende vissen van Orient ineens gevangen worden op La Horre?
Zelf de dijk over gesprongen zeker!!

Kom aan man... Het is al lang en duidelijk uit gezocht dat er op het gros van de betaalwaters heel veel vissen zwemmen die voorheen in openbaar water zwommen. Ook op La Horre.

Wat we dus vooral niet moeten doen is daar gaan vissen !!! Omdat ik (en ik ben heus niet de enige) dood ziek wordt van het heen en weer gesleep met vissen...
Waarschuw beheerder
owww ..was net ook bezig met verhaaltje ..maar jij was voor otte :p ..maare ???
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 16:32:
omdat ik weet dat a de vis niet gejat is

vertel hoe weet jij dat ?? zei eigenaar zkr :)..haha dat s natuurlijk grootste onzin die dr is he !!!:jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tja zou kunne jah maar ben niet de boe man kijk maar naar lake raduta iedereen wou errop vissen en dat ging net zo alleen die vissen kwamen uit de donau :S
zal is info zoeken wat betreft jou andwoord vind dat zelf ook niks kut volk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 16:52:
tja zou kunne jah

wat is t nou ??net zei je nog dat je t zkr wist ..dat ze niet gejat waren:|