Partyflock

Forumonderwerp · 834823
3 volgers · 45001x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Artiest Elcol
Waarschuw beheerder
2005 zit er praktisch op! alleen de echte die hards pakken nog wat vis uurtjes in deze kouden tijden.

[img width=360 height=300]http://www.mbrouwershengelsport.nl/main_bestanden/onthaakmat.jpg[/img]

Dus alvast een nieuw jaar, nieuwe kansen etc.

Dus nog goede 'Karper voornemens' voor het a.s jaar?

Ik wil het allemaal anders gaan aanpakken, mede door de aanschaf van een bood en heel de toebehoren!
Meer frankrijk, anders dan met boillies etc.

[img width=400 height=283 cacheid=000b0698001ffce80da1273b1a01223854]http://members.lycos.nl/leonte/079901b0.jpg[/img]

Nieuw jaar nieuwe kansen, nieuwe (PB/PR)records?

Suc6! alvast in 2006 ...trouwens zie ik ook graag de eventuele wintervangsten :)

[img width=460 height=304]http://www.vildaphoto.net/photo.php?id=183[/img]

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Had wel de BEET al in de brievenbus!;)

Waarschuw beheerder
KARPER en alweer gelezen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 1231-1321 op dinsdag 21 maart 2006 om 19:03:
De karper en DE karperwereld lagen weer op de mat vandaag

klopt.. met op de voor pagina de nieuwe belgische wereld record schupkarper van 35,4kg!

[img width=360 height=480]http://www.mijnalbum.nl/Foto=RRBDAQPP[/img]
Waarschuw beheerder
Goedeee morgen ..net weer trug van n8tje visse ..was weer vrij weinig ..
om half 3 van8 1 klein karpertje van cmtje of 75..en nog 3 *#$*&$% brasems :S

enn voor de rest ...[img width=500 height=375 cacheid=0000004500228854bc8033831a014de41e]http://www.mijnalbum.nl/Foto=8EQVMKYI[/img]
weinig duss ...;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Toch weer een visje binnen (Y) ik moet me lijnen nog nat maken....
Waarschuw beheerder
Ik ook want die van mij zijn tot nu toen alleen bevroren geweest hehe;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob Van Daal op woensdag 22 maart 2006 om 15:14:
Ik ook want die van mij zijn tot nu toen alleen bevroren geweest hehe

8)

Ik heb besloten (te) laat te beginnen ga volgende week donderdag naar CHina voor 11 dgn, daarna moet het gewoon mooi weer zijn. Dan heb ik lekker week vrij van alles en kan ik ff in gaan hengele....

Waarschuw beheerder
Ik heb vandaag de dag mijn PR verbroken :D:D

38 pond spiegel!!!

en nog een 17 pond schubje :D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 maart 2006 om 15:47:
38 pond spiegel!!!

:kwijl: foto?

Gefeliciteerd trouwens (F)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Komt er aan ! :)

Waarschuw beheerder
goed begin!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 maart 2006 om 15:47:
Ik heb vandaag de dag mijn PR verbroken

gefelici ...

owww eindelijkkkkkkkkkkkkkkkk

[img width=433 height=318 cacheid=0013abb10006b4efba12a23a1a014e0cac]http://www.weer.nl/images/weer/meer/nederland/6310.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Daar is ie dan de foto :D

[img width=640 height=480 cacheid=000c024700228bccb66dc2f21a014e114d]http://members.chello.nl/~b.maarse/38%20pond%2022-03-06-2.jpg[/img]

Ben trots :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Aardig buikje 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 maart 2006 om 17:38:
Ben trots

Ja tog haha :P
Tis ieder geval wel een mooie hoge 30er ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 maart 2006 om 17:38:
Ben trots

k snap :D ..mooi visje ..alleen foto had btr gekunt ..:bloos:

Waarschuw beheerder
Vertel :D:D

Nog dichterbij bedoel je?

Ik bedoel an mijn rotkop kan ik niets veranderen :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 maart 2006 om 19:53:

idd dichterbij ..en zowiejzo een mooiere 8ter grond zoeke ...maarjaa ts maar net wat voor eisen je stelt aan je foto ;) bij mij moeten ze altyd wel goed zijn ..terwijl dr andere zijn die t bijzaak vinden en ze dr t liefst helemaal niet op zetten ..

(L)

Waarschuw beheerder
Nou een mooiere achtergrond zat er op die stek niet echt in, tenzij ik van een drukke openbare weg zou houden :P

Maar daar heb je wel gelijk in achtergrond is BUT.

De foto is trouwens veel groter ( 2272 x 1704 ) dus kan hem zelf mooi op maat maken ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 maart 2006 om 19:53:
Vertel

Ik bedoel an mijn rotkop kan ik niets veranderen

zkr dichterbij !!

maja je mot blij wezen dat je die vis op de foto heb ;)

Waarschuw beheerder
ook al Karpers hier joh ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JANNIE MANNIE op woensdag 22 maart 2006 om 17:28:
Roedie gefeliciteerd netjes

:yes:

Zeker netjes! Mooie vis!(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ C.T.Z ] ReMMieJ (6)(6) op woensdag 22 maart 2006 om 19:34:
alleen foto had btr gekunt ..

Was iets wat mij ook meteen op viel....het is idd heel persoonlijk maar ik stoor me vreselijk aan die:

- Plastic zak
- Geel emmertje
- Foudraal

Al had je daar achter gaan zitten en de gene die de foto nam ter hoogte van die spullen had je alleen maar water + Groen en hooguit dat bordje op de foto gehad...(F) Maar das puur persoonlijk hoor, verders gefeliciteerd met je pr en dat er nog maar veel mogen volgen!! (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
idd! let even op je spullen voordat je de foto's maakt, en vooral voor zon vangst!! het is jou PB dan wil je toch ook perfecte foto's

Je moet gewoon zorgen met de foto's dat de kop en de staart van de vis gelijk staan met de randen van je camera..

kijk ik vind dit wel een goed voorbeeld..[img width=600 height=450]http://groups.msn.com/_Secure/0RAD2AnITrH48gPcajPCSVxTs88mKlvf8bXS3GBuZkYfeOxiGMM0zfkilhzYol7q3YXu7DNJ0AB1Rnobb5prNDl*UVsZEOr3UqZ6A1ex7b*o/DSC01958.JPG?dc=4675521936719550297[/img]

kijk maar eens goed rond op internet..daar vind je nog wel meer

misschien lijkt het dat je te dicht op de vis zit met je camera, maar de resultaten zullen er niet om liegen..

succes
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mooi, beters van je Pr gast. mooie foto's hebben echt veel waarde. een als je ze maakt kan je ze beter gewoon goed maken.. maar goed.. ook vette foto's maken is een kunst apart... ff doorhebben zeg maar...

heb ook nog voorbeeld... zal ik ?? :P:P:P

xxx E.O.

Waarschuw beheerder
Beter!!! zekers een goed begin! Ik sta morgenvroeg om 5 uur op en zorg dat ik 6 uur aan de waterkant zit!
heb een dagje vrij dus hopen dat ik morgen ook me 1e visje vang! Wordt nu echt wel tijd!!!!! Zo niet, dan zaterdagnacht maar weer proberen!

Waarschuw beheerder
morgen hopelijk een mooie torpedo ijssel schub vangen :)

rod pot strak in de grond slip strak tent vlk bij de hengels 200 gram lood en goeie bollen nu nog vis op de stek (Y)

Waarschuw beheerder
wordt het eindelijk beter met de temepratuur verwachten ze do vrij zat zon maan dinsdag weer 80 tot 90% regen

gggggrrrrrrrrrrr
Waarschuw beheerder
boeie ;) , binnenkort beginnen meej voeren :cheer:

Waarschuw beheerder
KUTZOOI!!! Net weer terug van een paar uurtjes blanken! Zat om 6 uur aan het water tot half 12. :-s
Het wordt inderdaad van het weekend weer kutweer. Wel warmer maar een hoop regen. Dat zal de stroming bij ons weer geen goed doen!! Wordt weer een wildwaterbaan! Maargoed, ik hou het in de gaten en als het meevalt pak ik zaterdag een nachtje.......

Waarschuw beheerder
E.O.

Jij ook al op PF?? Kunnen beter gaan vissen dan hier onze kostbare tijd verdoen.
Hopen dat het nu een tijdje zonnig en boven de 10 graden blijft. Kut nachtvorst.
Met pasen weer lekker een paar dagen richting Frankrijk...kijken of dat iets wordt.
Heb dit jaar nog geen hengel aangeraakt, maar het begint gelukkig weer aardig te kriebelen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 maart 2006 om 12:26:
E.O.

Jij ook al op PF??

Wie bedoel?
Waarschuw beheerder
zoowwww net 1.5 kilo knoflookboilies gedraait. zaterdag eens kijken wat ze doen.:P

Waarschuw beheerder
Morgen ook even een paar balletjes draaien! Even iets nieuws proberen.....Ik moet en zal me eerste vis snel vangen!!! De tijd is er nu echt te rijp voor!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 maart 2006 om 12:42:
Wie bedoel?

daar bedoeld hij [ C.­T.­Z.­] Otte mee ;)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 maart 2006 om 21:45:
mooi, beters van je Pr gast. mooie foto's hebben echt veel waarde. een als je ze maakt kan je ze beter gewoon goed maken.. maar goed.. ook vette foto's maken is een kunst apart... ff doorhebben zeg maar...

heb ook nog voorbeeld... zal ik ??

xxx E.O.

gheghe ga je gang :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 maart 2006 om 12:26:
E.O.

Jij ook al op PF?? Kunnen beter gaan vissen dan hier onze kostbare tijd verdoen.
Hopen dat het nu een tijdje zonnig en boven de 10 graden blijft. Kut nachtvorst.
Met pasen weer lekker een paar dagen richting Frankrijk...kijken of dat iets wordt.
Heb dit jaar nog geen hengel aangeraakt, maar het begint gelukkig weer aardig te kriebelen.

Jow, E.O. op pf, To The Bone heey... Ach jah... Beters... Wij gaan met pasen ook maar ff die kant op :P:P
Ben je Op Hardbass btw ?

xxx E.O.

Waarschuw beheerder
lijkt wel een cassien spiegel,

dikke shit :)

Waarschuw beheerder
heheh is idd cassien. To The Bone

xxx E.O.

Waarschuw beheerder
Denk niet dat we naar Hardbass gaan..
Ga je trouwens met Pilaar naar Frankrijk?
En die cassien spiegel is inderdaad; tot 't botje

Mzzls,
Arjan

Waarschuw beheerder
O, ok joh. Ga idd met die dildo richting france :P Zal me weer wat worden daar... Hoop wel dat de temperatuur snel wat hoger wordt eey.

xxx E.O.