Partyflock

Forumonderwerp · 834823
3 volgers · 45333x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Artiest Elcol
Waarschuw beheerder
2005 zit er praktisch op! alleen de echte die hards pakken nog wat vis uurtjes in deze kouden tijden.

[img width=360 height=300]http://www.mbrouwershengelsport.nl/main_bestanden/onthaakmat.jpg[/img]

Dus alvast een nieuw jaar, nieuwe kansen etc.

Dus nog goede 'Karper voornemens' voor het a.s jaar?

Ik wil het allemaal anders gaan aanpakken, mede door de aanschaf van een bood en heel de toebehoren!
Meer frankrijk, anders dan met boillies etc.

[img width=400 height=283 cacheid=000b0698001ffce80da1273b1a01223854]http://members.lycos.nl/leonte/079901b0.jpg[/img]

Nieuw jaar nieuwe kansen, nieuwe (PB/PR)records?

Suc6! alvast in 2006 ...trouwens zie ik ook graag de eventuele wintervangsten :)

[img width=460 height=304]http://www.vildaphoto.net/photo.php?id=183[/img]

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zaterdag en maandag nacht maaar weer naar kk 7-8 :D
Waarschuw beheerder
ja zaterdag op zondag maar weer ff nachtje maken in het haventje :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 maart 2006 om 17:23:
zaterdag en maandag nacht maaar weer naar kk 7-8

We gaan er een vangen frank heb dosis vertrouwen ineens:P
Waarschuw beheerder
ha eindelijk een goed topic :P

Ik heb vorig jaar ook ene leuk beginsetje aangeschaft.
dri ehengels molens rodpos toestand.
ff naar mn achterneef geweest die had nog paar rollen 7,5 kilo twee componenten daiwa infinity snoer.
weinig gevangen op onze visvijver zijn er afg jaar maar heel weinig gevangen. komt vast vanwege al dat voer :P

aankomende zondag snoeken op een paar stroompjes in debuurt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [053]Losserse Gek op vrijdag 3 maart 2006 om 10:28:
ha eindelijk een goed topic

dit doen wij al enkele jaren ;)
Waarschuw beheerder
Mijn over zicht gevangen vissen in het jaar 2006

18-feb 6 stuks van 15 t/m 22,5 pond
22-feb 7 stuks van 12 t/m 19 pond
03-maart 3 stuks van 14 t/m 26pond

www.carpingalmere.50megs.com
www.hsvog.nl/kca
www.freewebs.com/skp-zrm
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ga zo dadelijk lekker een groot water bij ons in de buurt aanpakken! Heb deze week wat gevoerd, dus moet lukken! Ik voel het!!
Fijn de lijntjes uitvaren, toppen de lucht in en karpers vangen! :-D

Waarschuw beheerder
wij vangen hier alleen sneeuw denk ik

Waarschuw beheerder
Zit alles weer dicht gevroren bij jullie dan? Dit water waar ik nu ga is misschien een hectare of 12 dus dat vriest niet zo gauw dicht. Ga lekker 2 nachten zitten met me maat!

Waarschuw beheerder
-7 a.s nacht :|!!

;)

Waarschuw beheerder
werd m niet vandaag alleds was bevroren verdomme maar ja miss volgende week weer he als t wat warmer wort hebben ze ten minste wel gazegd op t nieuws
Waarschuw beheerder
je heb wel mooie plaatjes als je der 1 weet te vange!! dat is 1 ding wat zeker is!

Waarschuw beheerder
Mijn gevoel is blijkbaar nog niet helemaal goed! Weer geblankt vannacht. Hier was het -10 graden. Werd wakker en we waren helemaal ingevroren :-s
De drang om te gaan was weer groter dan de gedachte dat je toch weet dat het niks wordt!! Maargoed, volgende keer beter!
Waarschuw beheerder
Ik ga dit voorjaar een weekje naar Les etangs de l'Abbaye, iemand van jullie daar wel es geweest?

Het ligt 75 km boven Parijs.

http://www.karpervijver.nl
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 maart 2006 om 16:57:
Mijn gevoel is blijkbaar nog niet helemaal goed! Weer geblankt vannacht. Hier was het -10 graden. Werd wakker en we waren helemaal ingevroren
De drang om te gaan was weer groter dan de gedachte dat je toch weet dat het niks wordt!! Maargoed, volgende keer beter!

dat bedoel ik dus, ik wacht nog liever ff....

Waarschuw beheerder
volgende week maar eens beginnen met licht voeren en volgende week vrijdag of dat weekend errop weer beginnen want een tijd niet gevist is een tijd niet geleefd :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 1231-1321 op zondag 5 maart 2006 om 11:31:
dat bedoel ik dus, ik wacht nog liever ff....

precies, ik heb er ook wel van geleerd nu hoor! Ik berg me spullen nu even nog een week of 3 / 4 op. Laat het eerst maar iets warmer worden. Dit schiet niet op!!
Waarschuw beheerder
ik word depressief van dit weer:Phaha
Waarschuw beheerder
vannacht was het weer niks :(

maar de hamburgers en eieren maakten veel goed :p

Waarschuw beheerder
het enige voordeel is da het bier goed koud blijft :P
vannacht was het weer nix :S morgen maar eensme verjaardags kadootje vangen denk :P
Waarschuw beheerder
terugvaller vandaag onder me eigen kantje maar niet gevangen das doodziek aankomend weeknd beter(y)

Waarschuw beheerder
Straks even de dvd van Korda gekeken, Under water carpfishing ofsoiets. Vette beelden onder water man!!! Dat aasgedrag van die vissen......:-D
Als ik dat allemaal zie en je ziet die tenten van die gasten staan aan zo'n mooi water, dan heb ik toch de neiging om t volgende week wel weer te proberen!!
Kan het denk ik toch niet 3 of 4 weken laten....
Waarschuw beheerder
watertemperatuur in de gaten houden(y)
Waarschuw beheerder
nou zoals het er nu uit ziet dan word het niet beter:(:(
Waarschuw beheerder
Wanneer houd het is op met die sneeuwbuien :(

Waarschuw beheerder
op die nacht van vrijdag op zaterdag na een leuke week ;)
Waarschuw beheerder
Ik sta er niet meer van te kijken van die sneeuw, elke morgen dat ik op sta heeft het gesneeuwd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RobdH op maandag 6 maart 2006 om 16:50:
Wanneer houd het is op met die sneeuwbuien

Wanneer houd het is op met die klotewinter!!! :-s
Heb er nu echt genoeg van godver!!!

Maarja, maart roert zijn staart zeggen ze weleens he, dus wie weet wat we allemaal nog kunnen verwachten!!!
Waarschuw beheerder
tja de winter mag nu wel stoppen ja :P
maja ik ga tog zowiezo vrijdag op zaterdag proberen :)
heb der tog wel een bitje hoop in :d
Waarschuw beheerder
dit klote weer mag zeker stoppen!!

ga dit weekend ook zeker 2 nachten maken!!

hopen dat de eerste vissen binnen komen
Waarschuw beheerder
Ik ben half maart weer van de partij denk. Kan nu wel vissen maar die wateren trekken me nie zo ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 18:21:
Maarja, maart roert zijn staart zeggen ze weleens he

April zoet geeft ook nog wel is een witte hoed...(zoiets) laat het alsjeblieft niet waar zijn. Ik begin half april ik ga binnekort nog 2 weken naar China en daarna heb ik alle tijd weer om volle bak te vissen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RobdH op maandag 6 maart 2006 om 20:58:
April zoet geeft ook nog wel is een witte hoed...(

hier is het simpeler

april doet wat hij wil ;)
Waarschuw beheerder
haha ja das idd wat makkelijker...

Maar laat ik het niet merken :[

gewoon die tempratuur naar de 15 graden en half bewolkt...westen windje...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RobdH op maandag 6 maart 2006 om 21:25:
gewoon die tempratuur naar de 15 graden en half bewolkt...westen windje...

en vangen als een dolle henkie b)
Waarschuw beheerder
Heb vanmiddag ook weer de: "karper" gekocht (nr 34)

droom meteen helemaal weg...

Maar wat ik niet begrijp: ik karper nr 31 staat tie ook op gewicht: 37,7kg en in deze dan op 37,8kg (neem aan de verhalen te zien dat het om dezelfde vis gaat)

Maar in nr 31 staat dat tie stuk lijn om ze lijf had en zie je ook duidelijk die snee lopen, in nr 33 (van de andere kant gefotografeerd) zie je niets....hersteld dat zo gigantisch snel??
want het was een op sommige plaatsen snee van 6 cm diep!

Waarschuw beheerder
effe weer voeren vanmiddag t einde vd week weer beter hahahah yes kunnen we weer

Waarschuw beheerder
Als ik nu naar buiten kijk dan verschijnt er weer een lach op mijn smoel!! :-D
Ga dus denk ik toch maar weer een beetje voeren voor van het weekend! Gewoon blijven proberen!!!!!
Waarschuw beheerder
Ik ga nu nog niks ondernemen weet gewoon dat wanneer ik op die wateren ga voeren waar ik wil ga vissen die vissen verzadig en dat zou sonde zijn.

Waarschuw beheerder
Ja als je dat al weet dan moet je het niet doen, ik zorg dat ik ze niet verzadig. Ik voer gewoon per dag een stuk of 6 boilies per hengel zodat als ze op de stek komen, ze weten dat er telkens iets ligt.
En zo maar hopen dat ik er dit weekend dan wel eindelijk een mag vangen!!!!!

Waarschuw beheerder
Wat ik zeg, gewoon iedere dag even langs de stek een paar boilies gooien, zodat ze weten dat er wat ligt en er (hopelijk) ook terug blijven komen. Dus uiteraard echt niet te veel om verzadiging tegen te gaan. En als ik dan daadwerkelijk ga vissen voer ik ook zo min mogelijk.
Dit is mij in de maanden november en december goed bevallen daar ik er goede resultaten mee had.