Partyflock

Forumonderwerp · 834823
3 volgers · 45860x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Artiest Elcol
Waarschuw beheerder
2005 zit er praktisch op! alleen de echte die hards pakken nog wat vis uurtjes in deze kouden tijden.

[img width=360 height=300]http://www.mbrouwershengelsport.nl/main_bestanden/onthaakmat.jpg[/img]

Dus alvast een nieuw jaar, nieuwe kansen etc.

Dus nog goede 'Karper voornemens' voor het a.s jaar?

Ik wil het allemaal anders gaan aanpakken, mede door de aanschaf van een bood en heel de toebehoren!
Meer frankrijk, anders dan met boillies etc.

[img width=400 height=283 cacheid=000b0698001ffce80da1273b1a01223854]http://members.lycos.nl/leonte/079901b0.jpg[/img]

Nieuw jaar nieuwe kansen, nieuwe (PB/PR)records?

Suc6! alvast in 2006 ...trouwens zie ik ook graag de eventuele wintervangsten :)

[img width=460 height=304]http://www.vildaphoto.net/photo.php?id=183[/img]

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja die was indrukwekkend
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TEAS :bounce: op dinsdag 7 februari 2006 om 11:51:
het ijs is hier bijna weg

Hier compleet en echt koud vind ik het hier niet....lekker weste windje....

*begint met klaar maken spullen*
Waarschuw beheerder
vandaag dagje over slaan helaas. bijna maart tijd voor een voercampange
Waarschuw beheerder
heb nog wel wat in de vriezer liggen ;)

Waarschuw beheerder
mijn boillie samen stelling staat al klaar zeer exlusief met wat er in de mix zit maar kost ook wat laterz
Waarschuw beheerder
nieuwe tactiek ;) 30 kilo de dag voeren ;)

Waarschuw beheerder
ballen gaan draaien binnekort :)
Waarschuw beheerder
mix gaan bouwen denk binnenkort ;)
Waarschuw beheerder
kunde lang draaien als je 30 kilo per dag wil voeren. of heb je ook zo'n draaimachien jan:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kun je doen 30 kilo strooien maar ik voer liever met een goeie bol bestaande uit een goeie mix goed aminozuur patroon water oplosbare aminos atractors en smaak flavours :P en dan veel minder als wat die gekke belg doet
Waarschuw beheerder
iemand nog een legerslaapzak kopen!!

hij is helemaal compleet met een regenhoes er bij!!

voor meer info moet je me maar pben
Waarschuw beheerder
donateur
Kwint is een held!.. maar zo zijn der nog veel meer!! wat een heerlijke vissen zeg..

alleen sommige foto's.. beetje jammer.. halve staart stuk bek weg.. zulke dingen.. als je dan een 50er vangt wil je toch wel de mooiste foto's...

verder die beurs.. wel leuk hoor maar af en toe zie je door de bomen het bos niet meer!:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 19:36:
en dan veel minder als wat die gekke belg doet

die gekke belg heeft meer en grotere vissen gevnagen dan jij ooit doet;)

Waarschuw beheerder
maar wat jij vergeet is dat die kerel ook gesponsort word en tig uren maakt in het jaar en ervaring maar voor mij is die kerel echt niet de nummer 1 visser op dit momend :)
Waarschuw beheerder
voor mij toch zeker echt wel. Als je ziet hoe ver hij er over nadenkt.

Waarschuw beheerder
ken ook testvisser van proline doet ook goeie zaken in italie hongarije NL en discuseer vaak over het onderwerp aas zo kom je nog is wat te weten :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2006 om 16:52:
maar wat jij vergeet is dat die kerel ook gesponsort

hij sponsort zich zelf jaa ..mr eddysterx...

Waarschuw beheerder
vandaar die grote hoeveelheden :) ik voer per jaar ook wel 150 kg maar ken lui die zitten dik op het dubbele gekken
Waarschuw beheerder
zo wij hebben onze visvakantie weer geboekt! eind april, begin mei. :)

Waarschuw beheerder
me eerste kk vis is binnen 5 pond haha :P
Waarschuw beheerder
donateur
brasem stinkt :S

dit jaar ga ik die dikke 30 pond karpers uit de sloot trekken

Waarschuw beheerder
Zou dit weekend m`n eerste nachtje maken...
:( waait hier wel behoorlijk hard, denk dat mijn overwrap snel veranderd in iets vliegends...minder.....is ook geen beschutting op de stek die ik in gedachte had...:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2006 om 21:16:
me eerste kk vis is binnen 5 pond haha

:)

Waarschuw beheerder
Ja kutweer!!!! Ik zou mijn 2e nachtje gaan pakken dit weekend maar door die kloteregen staat er weer een vette stroming in de rivier bij ons....
Om nu nog te gaan voeren op groot water is ook te laat....:-s Schijtzooi!!!!! Had er net zo'n zin in.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2006 om 21:16:
me eerste kk vis is binnen 5 pond haha

maatje van me zn eerste KK vis van t jaar s ook binnen

[img width=500 height=375 cacheid=0013a20a00218ddd217c8ca81a01397591]http://www.mijnalbum.nl/Foto=SSIPV8A8[/img]

20.9 kg ...
Waarschuw beheerder
Das de moeite waard in de kou
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vd Záánde op donderdag 9 februari 2006 om 17:44:
Das de moeite waard in de kou

ja das zkr :P maar zou het tog ook heel graag willen vangen als het snik heet is :d

Waarschuw beheerder
Leuke vis hoor! :YES:

bij het vangen van zo`n vis maken mij de weersomstandigheden niet uit hoor...:D

Waarschuw beheerder
Zeker een leuke vis!!!! Het kwijl loopt me in de mond.....ik wil ook vissuh en karpers vangen!!!!
Waarschuw beheerder
Denk dat ik van het weekend maar eens met het bootje en dieptemeter ga varen en weekend daarop ga vissen ;)

Waarschuw beheerder
zekers een mooie vis :D
het is eralleeen bietje druk in het weekend :S

Waarschuw beheerder
Zekers een gave vis van E.O. Maar vind de daaropvolgende artistieke actie van vriend Pilaar haast net zo gaaf.
Wat betreft dat 30 kg voeren moetje wel in het juiste verband zien, denk dat Eddy dit ook wel goed in zijn boek heeft uitgelegd. 30 kg dumpen is in veel gevallen gewoon funest voor de vangsten....
Heb al geregeld wateren qua vangsten met sneltreinvaart achteruit zien gaan wanneer er te veel en ondoordacht gevoerd werd. Dan krijgje het geklaag en gewijs richting andere, maar bij zichelf ten rade gaan, ho maar. Doe zelf ook flink mee met voeren, mits de vangsten en watertemperaturen het toe laten.
En ach de beurs is elk jaar hetzelfde, moet er toch zelf iets van maken. Mijn beurs was i.i.g. weer een toppertje. Die ene dag dat ik er geweest ben was eigenlijk te weinig om iedereen te spreken die ik wilde spreken.
Wordt tijd dat het afgelopen is met die n8vorst en het seizoen egt kan beginnen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
was ook niet serieus bedoeld ;)

Waarschuw beheerder
ej die kennen we jan ;)

Waarschuw beheerder
Vanaf april pas weer
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 februari 2006 om 12:52:
Vanaf april pas weer

Dan ist weer bijna voorbij ok joh:/:[

Waarschuw beheerder
Wordt tijd dat het afgelopen is met die n8vorst en het seizoen egt kan beginnen

:YES:

Helemaal mee eens! Kan dit jaar maar tot juli vissen wordt een kort seizoen :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
FUCK stroming!!!!! Klotezooi!!! Ik wil vissen vant weekend maar gaat weer niet door!!! Kutweer ook!!
Op de bonnefooi dan maar, op een groot water??? Is ook niks eigenlijk he.....vandaag voeren, morgen voeren en vissen....
Schijtwinter ook!!

Waarschuw beheerder
Ben echt een mooi weer visser. 't is nu nog te koud. Kans op carper is ook vrij klein in deze periode en heb ook geen zin om speciale koolhydraatrijke winterboilies te maken. Als het kwik weer de 20 graden berijkt zit ik weer aan de waterkant :). Nog meer Haagse carpervissers hier dan?
Waarschuw beheerder
hoe meer we van dat soort mooi weer vissers hebben hoe btr !!