| Betreft: | evenement: Poema presents, zaterdag 21 januari 2006 om 23:00 |
Hey jij lijkt op iemand, badeend.
had het al wel verwacht eigenlijk, geluid stond hard maar het was niet echt een heel mooi geluid te noemen, maakte me natuurlijk niets uit op dat moment maar de volgende dag toch altijd wel lelijk zo'n piep toch?
hehe ik had der ook last van en nu is het weg gelukkig geluid was wel aardig hard als je dicht bij stond
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 januari 2006 om 17:17:Dat dacht ik ook al. Ik hoor nog steeds suizen in m'n oren. Maar was het wel waard
zeker weten
next time
ear plugz
no thanks ik wil er helemaal bij zijn en niet met die dingen in me oren
ik had vanmiddag/vanavond wel een dikke piep in mn oren
meer mensen hier?
Die piep hoorde ik ook toen ik in mijn bed lag. De volgende dag was hij gelukkig weg.
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 januari 2006 om 20:07:no thanks ik wil er helemaal bij zijn en niet met die dingen in me oren
Als je goede oordopjes hebt, dan hoor je de muziek ook nog goed hoor! Ik wil ze nog steeds eens aanschaffen, maar komt er nooit zo van...
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 januari 2006 om 21:05:Als je goede oordopjes hebt, dan hoor je de muziek ook nog goed hoor! Ik wil ze nog steeds eens aanschaffen, maar komt er nooit zo van...
hahaha ze zouden ze gewoon bij de garderobe moeten hebben zodat je ze kan aanschaffen voor je naar binnen gaat
hoe vind je die
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 januari 2006 om 21:05:Als je goede oordopjes hebt, dan hoor je de muziek ook nog goed hoor! Ik wil ze nog steeds eens aanschaffen, maar komt er nooit zo van...
ja het is wel waar heb ze een paar keer in gehad , maar goedkope dingen dan is het zonde
maarja die piep in je oren is ook niet echt goed
ik moet maar eens kijken voor dure
www.filterz.net ik zweer erbij, heb zelfs 2 setjes. echt de investering waard, zeker voor de doorgewinterde stapper zou het standaard uitrusting moeten zijn....we willen mekaar over 10 jaar toch ook nog kunnen verstaan!
Uitspraak van S a n d e R op maandag 23 januari 2006 om 23:28:Uitspraak van N i k i t a op maandag 23 januari 2006 om 21:05:
Als je goede oordopjes hebt, dan hoor je de muziek ook nog goed hoor! Ik wil ze nog steeds eens aanschaffen, maar komt er nooit zo van...
Uitspraak van Gmork op maandag 23 januari 2006 om 22:23:
ja het is wel waar heb ze een paar keer in gehad , maar goedkope dingen dan is het zonde
maarja die piep in je oren is ook niet echt goed
ik moet maar eens kijken voor dure
www.filterz.net ik zweer erbij, heb zelfs 2 setjes. echt de investering waard, zeker voor de doorgewinterde stapper zou het standaard uitrusting moeten zijn....we willen mekaar over 10 jaar toch ook nog kunnen verstaan!
Ik heb ook al eens kontakt gehad met Filterz, maar ja zoals ik al zei, komt er nooit zo van... Ik vind het toch ook wel een hoop geld, heb het er we voor over, maar om zo in een keer te betalen... Volgens mij heb je ook nog andere goede oordopjes.
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 januari 2006 om 21:07:hahaha ze zouden ze gewoon bij de garderobe moeten hebben zodat je ze kan aanschaffen voor je naar binnen gaat
hoe vind je die
Hebben ze op sommige feestjes ook wel. Maar zijn dan van die wegwerp-dopjes.
na awake de eerste keer in de now en wow waar het geluid toen echt te hard stond...
Dat was echt erg, week erna nog last van. Dan valt Poema nog wel mee
ja maar toch 120 eurie is ook nix grbl wat een gedoe waarom moet het geluid nou weer schadelijk zijn hehe
heb ik ff geluk ik heb ze van me werk speciale laaten maken alleen vergeet ze steeds mee te nemen hahaha this wel beter voor je gehoor
laatste aanpassing
Hey!
Vrijwel al het personeel van Poema heeft Filterz. Ik heb met Filterz een afspraak gemaakt om ook voor jullie Filterz te kunnen laten maken voor een iets goedkopere prijs.
Kosten: 100 euro (incl. BTW)
LET OP: De Filterz worden opgemeten op: Donderdag 23 februari 2006, om 20.00u in POEMA!!
Dus, wil je Filterz? (www.filterz.net) Meld je dan aan door te mailen naar: info@clubpoema.nl
Vrijwel al het personeel van Poema heeft Filterz. Ik heb met Filterz een afspraak gemaakt om ook voor jullie Filterz te kunnen laten maken voor een iets goedkopere prijs.
LET OP: De Filterz worden opgemeten op: Donderdag 23 februari 2006, om 20.00u in POEMA!!
Dus, wil je Filterz? (www.filterz.net) Meld je dan aan door te mailen naar: info@clubpoema.nl
laatste aanpassing
Hey!
Ik zie hier wel wat in. Het zijn oordopjes die meerdere jaren meegaan, en op maat gemaakt. Ook zijn ze gemaakt om de muziek nog goed te horen. Het is wel veel geld, maar omdat ze meerdere jaren meegaan, vind ik dat mijn gehoor wel waard.
PB elke werknemer van Poema maar... Ze zijn er blij mee! Ik ook, voornamelijk op de wat 'hardere' feesten...
Het is het geld echt waard!
Het is het geld echt waard!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 20:04:vind ik dat mijn gehoor wel waard
ik ben net jarig geweest
Hey!
Goeie deal !!
maar dan ben ik net terug van wintersport en kan ik me het denk ik niet veroorloven...
laatste aanpassing
PB elke werknemer van Poema maar... Ze zijn er blij mee!
Jaaaaa...ik hou van mijn oordopjes!! Ik hoor de muziek nog goed en helder alleen niet zo doordringend. En ze zijn doorzichtig dus je ziet ze ook niet goed zitten en dat is ook een plus!!