Jaaaaaaaa, little green bag!!
Dat vind ik wel een leuk nummertje hoor.
je kan er zo lekker op swingen jump up to the left, jump up to the right

haha nu heb ik hem vast weer in mijn kop hihihihihi
He hallo iedereen....... beetje laat....maar beter laat dan nooit, toch? of zoiets...
In ieder geval, wilde ff iedereen bedanken voor de fantastische trip en gezelligheid !
Was weer totally loco ! MUziek was top !
NEC !!!!!!!!
En bij deze wil ook nog ff de beheerder van de gevonden voorwerpen kluis vragen of er de volgende voorwerpen gevonden zijn !
- Een rode pet met blonde lokken(aan de voorzijde 2 vlechten) vaak gedragen door rare mensen.....
- Een bruine sjaal, dus een sjaal die bruin van kleur is....?
tuut zijn heksen muts, heel belangrijk !!!!!!!
roze van kleur gedecoreerd met spinnen !!!!!!!
Hij kan niet zonder!!!!!
en last but not least een formule 1 williams huppeldepup pet van Doldwaze Danny(hij slaapt er altijd mee en is nu dus al een paar dagn wakker,op zich niet erg, maar toch)
Heeft iemand deze items gevonden, dan moet je maar ff kijken of je ze teruggeeft !
Bij voorbaat dank, Amen.....
Groeten hoi
Hooooooooooooi Niels!!! Wat leuk dat je ook hier zit nu, wil je mijn partyflockvriendje worden?
Heb al sinds dinsdag geen little green bag aangeraakt
goed hoor, alleen lijkt het me gunstiger als je van een ander zakje of pakje moet ik zeggen afblijft dan kan je beter die groene hebben

Van die groene krijg je geen bloedneuzen
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 maart 2006 om 12:43:
Een bus later laten vertrekken uit Londen kan wel, maar dan rijdt die bus alleen terug en moeten we 50 man hebben die langer willen blijven. Zal er dan ook een EHBO in de bus moeten 
Wat mij betreft superplan, moeten we ff kijken hoeveel mensen dat leuk zouden vinden en dat van die ehbo mwoa we hebben wel grootverbruikers, maar tot nog toe gaat het best goed met HHA elke keer

maar dat zal denk ik zomaar komen omdat er meer alcohol dan G genuttigd wordt over het algemeen
Super dat van de Loveparade, maar ik ga naar Dance Valley, tis wel jammer dat het verplaatst is anders was ik zeker naar de Loveparade gegaan
tot slot
I GOT NOTHING BUT LOVE FOR Y'ALL!!!!