Damn alweer een stalker, join the familie bro
jaloezie ten top!!!! is geen echte vent een ECHTE VENT respecteert een ander!!!
Uitspraak van Gozer XXVI op maandag 12 december 2005 om 00:49:
Damn alweer een stalker, join the familie bro
Stalker?
Niet zo populair doen ventje?
Uitspraak vanDeEsJe_
op maandag 12 december 2005 om 00:50:
jaloezie ten top!!!! is geen echte vent een ECHTE VENT respecteert een ander!!!
Alsof jij weet hoe een vent is. Mannen kun jij niet krijgen
Jij dacht, veel lelijker kan ik niet worden dus zet maar wat kronkels op mijn rug?
Alsof jij weet hoe een vent is. Mannen kun jij niet krijgen
Jij dacht, veel lelijker kan ik niet worden dus zet maar wat kronkels op mijn rug?
bedekt die lichaam asjeblieft je bent niet gespierd het is gewoon vet
goh 2 mensen die mij lelijk vindenn...jeej richt een clubje op zou ik zeggen ...
haal er maar zo een 40 af
oehhh wat een uitspraak...nou meneer de "man" ahum...jij hebt een vogel op je profiel staan, zegt al genoeg over je
ten tweede kan ik zeker mannen krijgen...sjek al me posts maar en me prive leven mag je ook nog uitpluizen
en ten derde...dat JIJ zegt dat ik lelijk ben zal MIJ AAN ME REET ROESTEN wat je interesseert me geen ene moer
Door je stalk praktijken, denk je mij idd te kennen. hahahah
wat een loser
ik ben mooi
Met die kop van je?
Whahahhahahahahahaha
nou jij komt heerlijk voor de dag met je trouwe vier voeter.
wie er nou zielig hoopje allende in zijn hoekje gekropen met zijn knuffels uit zijn kinderjaren en met diverse genot middelen om zijn tiener tijd te vergeten die is opgemaakt uit zijn mooi en zoveel momenten die het nu nog bezig deze momenten te verwerken en nu een andere wereld heeft gevonden. Zou het hem lukken , wat denk jij hahaha
als je beetje IQ bezat kon wel een duilijk antwoord geven in plaats iets af te zeiken waarvoor je gewerkt zou moet worden en je disipline moet voor bezitten om tot mijn niveau te komen. Waar jij nog decina over zou moeten doen. En als je bovenste niet begrijpt zul je ook moet begrijpen dat ik maar een mens ben. En ik mijn beperking ken wat jij ook zou moeten doen . Kom op nou verlaat deze wereld en trek terug in je borderliner wereld. We zullen echt geen traantje voor je laten
Bij deze is colange register voor vertrek van onze dierbaare ( zelf in te vullen iets)
di data 12-12-2005
Probeer een leven te krijgen en bevrijd je onder juk van de hond want je ziet zo wie de baas is.
ff fotowtje brengt wat meer dui83IjKH3iDlaatste aanpassing 12 december 2005 00:59
Wat loop jij nou de ideale schoonzoon uit te hangen?
jij straalt alleen maar lelijkheid uit
oeeee ze word al boos
Als je altijd te horen krijgt dat je lelijk bent ga je het vanzelf negeren hè?
Kerel...niemand wil jou stalken hoor, kom maar weer met beide beentjes op de grond
Die wijven waar jij bij loopt te slijmen zijn te hoog gegrepen voor je
Nummer 11 worden kun je wel vergeten vriend
voor jou wel jah...mensen die mij niet aanstaan zal ik mijn schoonheid niet gunnen!! en boos... hoor, lieverd ga gerust nog een stapje verder, zo snel word ik niet boos...kan een kind zoals jou makkelijk aan
Richard, jongen... diep binnenin ben je echt wel een lieve jongen denk ik!! Zelfs zo lief dat je eigenlijk andere dingen wil zeggen maar het er een beetje rot uit komt. Geeft niks, we vergeven het je... Alles zal goed komen. Je opgekropte frustratie van het ontbreken van lef om uit de kast te komen zal eens omslaan in liefde en respect naar de medemens!! Ja ook naar de mannelijke helft.. sterker nog, je zult volledig omslaan en de mannen lief gaan hebben zoals je dat nu, diep in je binnenste van je ziel, nu al eigenlijk doet! Mooi om weer een eerlijke man erbij te hebben die zegt,"ja!! ik ben van de herenliefde. Ik schreeuw het uit over de daken en ben er trots op". Eens komt die dag Richard en dan zijn wij er allemaal bij om je in de armen te sluiten en je op te nemen in de groep mensen die samenleving heet...
Moeilijk hè jongen, lezen.... morgen lekker achter de lopende band uitstuiteren van je ghb!! truste lieve jongen..
Moeilijk hè jongen, lezen.... morgen lekker achter de lopende band uitstuiteren van je ghb!! truste lieve jongen..
Als je de humorvent wilt uithangen zou ik maar ophouden
Bro, je vind me blijkbaar erg interessant want anders weet je niet bij welke vrouwen ik slijm
Ik vind je best lief eigenlijk
Bij wie maak ik toch misschien de meeste kans?
goh hoor spuit 11 die samen met vriendje richard binnenkomt vallen en even mee ligt te lullen met richard over mij o zo lelijke verschijning...wies nou origineel??? Get a life friend...duidelijk gefrustreerd...