jah zal je best wel vaag van worden...heb trouwens vrijdag die paddo's gegeten...woeshhhjjj
Nouuuuwww...te vaag!!!
Was eigelijk een beetje eng, liep met een maat van me door het bos ligt er ineens een doodskist naast het voetpad. Ik zei niets zegt hij ineens...hej daar ligt een grafkist ja...ik zo nou dan moeten we er op stampen ook godverdomme. Dus wij zo naar die kist lopen zit er een raampje in waardoor je het hoofd van een pop kan zien die hele kop was gewoon eng met bloed enzo pff...liepe echt ver te spacen. Ging half bad half goed...elke keer maar denken van komt door de paddo's beetje lachen enzo. Kheb niet echt kleuren gezien maar alles vervormde bewoog enz enz enz. Shaggies roken was onmogelijk enz enz enz. We besloten naar huis toe te lopen rond een uur of ??? 8 ??? denkik...geen enkel benul van de tijd...nou lopen we langs de weg dachten we dat er een streetrace was met brommers. De hele tijd overal brommers...dus ik zeg tegen me maat...pff kunne net zo goed auto's zijn...te vaag. Fietst er ineens een kerel in een ligfiets voorbij zat gewoon vet vaag te doen met z'n bek...ruim aan het klappertanden en schudden met z'n kop. We hebben eenmaal bij zijn broer thuis nog tv gekeken hij heeft nog geprobeert te draaien maar t was allemaal niet mogelijk. Allemaal vage bende. Echt ik kan hier zooooo veel nog vertellen maar pfff shiiitttt...nou toen we half uitgetript waren kwam ik er achter dat me ouders gebeld hadden...want vrienden waren langsgeweest mij op te halen. Ik zou nog naar een hardcorefeestje...en ik moest ff thuiskomen terwijl ik er niet uitzag!!! Gelukkig ging dit allemaal goed ookal was ik bang dat ik het allemaal verkeerd begrepen had want snappen deed ik het niet meer...tot uren na de trip al niet. Nou toen maar op de trein gegaan naar dat feestje eerst voelde ik me zwaar depri en dacht ik van hoe moet ik nou verder met me leven maar toen ik bij mijn vrienden was met wie ik naar dat feest ging was ik snel genezen en heb de hele nacht lopen stampen! Paddo's eruitgezweet.
Uiteindelijk hadden we allebei 2,25 gedroogde mexicaanse op, zwaar van het padje!!!