Partyflock

Forumonderwerp · 833972
1478x bekeken
Waarschuw beheerder
heb laatst een bericht gelezen over deze drug ! schijnt dat je deze moet inhaleren met een base pipe waarna je in een andere wereld terecht komt zonder vorm en veel kleur, alwaar " buitenaardse elfjes" ??? met je communiceren...de trip duurt een half uur en is ongevaarlijk stond vermeldt...wie is bekend met deze drug ??? ben zeer benieuwd naar ervaringen S-now

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [GPT] Snobbie op vrijdag 9 december 2005 om 17:03:
uuuh volgens mij is dat spul gewoon in de betere smartshops te krijgen.. heb et wel es zien ligge iig.. maar da kan ook aan mij ligge mischein..

AAA natuurlijk...roflmao en het staat natuurlijk niet al samen met DET al tig jaren op de Opiumlijst....hahaha...ja het lag aan jou

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 02:38:
AAA natuurlijk...roflmao en het staat natuurlijk niet al samen met DET al tig jaren op de Opiumlijst....hahaha...ja het lag aan jou

:D

Waarschuw beheerder
kheb ook een toffe link...uit een ander topic gejat maar die link is hier goed van toepassing :D

http://webzone.k3.mah.se/kit01051/flashback.html

Waarschuw beheerder
donateur
Die is idd echt vet. Heb 'm al eens gezine :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 17:59:
kheb ook een toffe link...uit een ander topic gejat maar die link is hier goed van toepassing :D

http://webzone.k3.mah.se/kit01051/flashback.html

Is wel al best oud, maar erg leuk...tis wel beetje oververdreven...maar al goed, zl wellache zijn als dat je zou overkomen.

Waarschuw beheerder
donateur
LSD blijft de bom...

(Tot wel 24 uur met 1 goeie paper.)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 19:39:
tis wel beetje oververdreven

jah joh? hmm oke...ik dacht dat je dat echt ging zien...heb je zelf weleens dmt of anaweetikvelica gehad?

Waarschuw beheerder
Nog een leuk linkje als je an t trippen bent, ook wel oud al maar wel vet http://www.foulbeast.com/zoomquilt/zoom.htm

Waarschuw beheerder
donateur
Super strak ook die link. Krijg je wel een badtrip van denk ik ook hoor. ;p

Waarschuw beheerder
jah zal je best wel vaag van worden...heb trouwens vrijdag die paddo's gegeten...woeshhhjjj

Nouuuuwww...te vaag!!!

Was eigelijk een beetje eng, liep met een maat van me door het bos ligt er ineens een doodskist naast het voetpad. Ik zei niets zegt hij ineens...hej daar ligt een grafkist ja...ik zo nou dan moeten we er op stampen ook godverdomme. Dus wij zo naar die kist lopen zit er een raampje in waardoor je het hoofd van een pop kan zien die hele kop was gewoon eng met bloed enzo pff...liepe echt ver te spacen. Ging half bad half goed...elke keer maar denken van komt door de paddo's beetje lachen enzo. Kheb niet echt kleuren gezien maar alles vervormde bewoog enz enz enz. Shaggies roken was onmogelijk enz enz enz. We besloten naar huis toe te lopen rond een uur of ??? 8 ??? denkik...geen enkel benul van de tijd...nou lopen we langs de weg dachten we dat er een streetrace was met brommers. De hele tijd overal brommers...dus ik zeg tegen me maat...pff kunne net zo goed auto's zijn...te vaag. Fietst er ineens een kerel in een ligfiets voorbij zat gewoon vet vaag te doen met z'n bek...ruim aan het klappertanden en schudden met z'n kop. We hebben eenmaal bij zijn broer thuis nog tv gekeken hij heeft nog geprobeert te draaien maar t was allemaal niet mogelijk. Allemaal vage bende. Echt ik kan hier zooooo veel nog vertellen maar pfff shiiitttt...nou toen we half uitgetript waren kwam ik er achter dat me ouders gebeld hadden...want vrienden waren langsgeweest mij op te halen. Ik zou nog naar een hardcorefeestje...en ik moest ff thuiskomen terwijl ik er niet uitzag!!! Gelukkig ging dit allemaal goed ookal was ik bang dat ik het allemaal verkeerd begrepen had want snappen deed ik het niet meer...tot uren na de trip al niet. Nou toen maar op de trein gegaan naar dat feestje eerst voelde ik me zwaar depri en dacht ik van hoe moet ik nou verder met me leven maar toen ik bij mijn vrienden was met wie ik naar dat feest ging was ik snel genezen en heb de hele nacht lopen stampen! Paddo's eruitgezweet.

Uiteindelijk hadden we allebei 2,25 gedroogde mexicaanse op, zwaar van het padje!!! :vAAG:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van UNTITLED. op zondag 2 april 2006 om 21:21:
Super jong! kon ik nog helemaal nie hoor

Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 01:54:
Super strak ook die link. Krijg je wel een badtrip van denk ik ook hoor. ;p

Ja lache he? Jammer dat je hem niet fullscreen kan zetten..en dan maar naar t midden blijven staren :P

Waarschuw beheerder
we zijn toch niet vergeten dat deze drug ooknog bestaat...ik heb laatst een receptje gevonden om het te maken alleen komt vet veel bij kijken...:S

Waarschuw beheerder
volgens mij is DMT best simpel te maken uit trytofaan..
die moet je decarboxyleren, dan heb je je tryptamine en die moet je vervolgens iets van 15 uur refluxen om de methylgroepen eraan te hangen.. Kerel van m'n school was er mee bezig geloof ik..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 18:27:
volgens mij is DMT best simpel te maken uit trytofaan..
die moet je decarboxyleren, dan heb je je tryptamine en die moet je vervolgens iets van 15 uur refluxen om de methylgroepen eraan te hangen.. Kerel van m'n school was er mee bezig geloof ik..

pleur maar neer dat recept geen 5MEO DMT toch?

Waarschuw beheerder
ik zal het recept es vragen voor je, ben zelf geen organisch chemicus..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 18:40:
ik zal het recept es vragen voor je, ben zelf geen organisch chemicus..

ik ookniet maar een handleiding is handig PB heb anders anders heb je strafpuntengezeik ofzo weer