Partyflock

Forumonderwerp · 833743
2 volgers · 23986x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
okeej hallow:D:D

ik kwam erachter dat we niet eens n eigen topic hadden en nu wel:D:D

ik ben dan niet een rasechte harlinger maar ik hou wel van harlingen en ik kom hier niet meer weg:D

maar lul maar n ent heen over vanalles en nog wat kom op!!

ff onzin lullen enzo!!

nou veel plezier:D
Artiest {SHOWLIST artist 39952, 58356}
Waarschuw beheerder
zauw heeeeee ik trek het niet meer na die berenburg en die wiskey de tering ben als een balletje mensuuh mzzl
Waarschuw beheerder
donateur
hoi :9
Waarschuw beheerder
donateur
ow ja... oant moarn B)

Waarschuw beheerder
donateur
Jowwwww

Hellfish, stormtrooper, partyraiser, unexist, armageddon project op IV Outdoor B)

Waarschuw beheerder
donateur
Het heeft er om gespannen. Even leek het er op dat er dit jaar geen Illegal Vibes Outdoor editie kon komen. Het grote stuk terrein, waar vorig jaar de Hardstyle area gesitueerd was, word bebouwd dus moesten we in capaciteit indammen. Dit was uiteraard onacceptabel dus werd er druk gezocht naar alternatieven.
Groot was dan ook de euforie toen het nieuws kwam dat er bij een naast liggend bedrijf een groot terrein van 12.000 m2 beschikbaar kwam. Na een korte inspectie bleek al snel dat dit alle verwachtingen overtrof. En juist de mogelijkheid biedt om verder uit te breiden. Er word dit jaar dan ook flink uitgepakt met 4 areas, elk met hun eigen stijl aangevuld met een area waar de finale van de Northern Dance Experience (NDE) zal worden beslist en een heuse VIP area waarvoor dit jaar voor het eerst ook kaarten te koop zijn.

De entourage van het industrieterrein waarop het festival wordt gehouden leent zicht uitstekend voor de underground sfeer die Forces Of Dance voor ogen heeft. Die gedachte wordt nog eens versterkt door te denken aan de invasie van Dance-liefhebbers die het industrieterrein voor één dag zullen opeisen voor hét festival van het noorden: Illegal Vibes Outdoor. Met deze bijzonder industriële achtergrond, met als hoog(s)tepunt een grote windmolen die zich op het terrein bevindt, als basis voor het decor beloofd het een waar spektakel te worden.

Met gepaste trots presenteert FOD dan ook de line-up van:

Illegal Vibes Outdoor 2006 - “The Industrial Revolution”.

Hardstyle:
Activator, Deepack, Alpha Twins, Pila, Zany, Justino, Sasha F, Brennan & Heart, Mc UB

Harddance/Hardtrance:
Organ Donors, Future Tribes, Tommy Pulse, Dr Rude, Da Pauli, Thilo, Trilok & Chiren, Orphean vs The Outsider, The Abyss, Mc Drip

Hardtechno/Schranz:
Amok, Felix Kroecher, Damian Keane vs. Dave Miller, Torsten Kanzler, Daniela Haverbeck, Jack Ohm, Ven, Phat Wax, The Futurist, D Jay-Alias

Hardcore:
Hellfish, Stormtrooper, Armagadon Project, Partyraiser, JDA, Tim E, Marc Stevens, Unexist, Bionic, Shadowraiser, Mc Drip
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
OEHHHHHHH

Stormtrooper :kwijl:

Eindelijk :lief:
Waarschuw beheerder
:kwijl: cker lekkere shit OOOOhhhwwww

Waarschuw beheerder
waar is the destroyer :cry:
Waarschuw beheerder
donateur
tss

leuk feestje, maar ga denk ik maar niet :nee:

Waarschuw beheerder
lekker rustig
Waarschuw beheerder
donateur
:[
ghehehe
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 22:25:
waar is the destroyer

ik denk in Italie

Eeej weet iemand waar ik qualcommando op vinyl ken bestellen ?
Waarschuw beheerder
joehoee!!

ik ben lekker weekendje naar uitdam
laterzz(K)
baaaaaaaaah heb nu weer een bult herrie gefikst hahahah alleen een beetje te veel basss maarjah dat heb je wellus
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pietjuuuh O:) op vrijdag 12 mei 2006 om 14:14:
joehoee!!

ik ben lekker weekendje naar uitdam
laterzz(K)

ja, hoi

veel plezier daar :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Auke :bier: op vrijdag 12 mei 2006 om 18:07:
veel plezier daar

zal wel lukke net lekker in het zonnetje gezeten de bokjes eten gegeven :9
hahahhaha
Waarschuw beheerder
donateur
leuk juh :P
Waarschuw beheerder
en net de auto van me vaders vriendin de garage in gereden :jaja: wel 3x uitgevalle maar dat kwam omdat me vader me zenuwachtig maakte
Waarschuw beheerder
donateur
haha (Y)

Waarschuw beheerder
Weekend :D:D:D:D :woep:

Waarschuw beheerder
die ken nog skeler kieken dan mij 8)

Waarschuw beheerder
wat een tyfus smeris zeg, heb nog steeds een blauwe stip in me ogen van zijn zaklantaarn :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja wat een avond weer :S

vrouw van de grondgeplukt, een shchietpartij whaha gaat goed weer :D

Waarschuw beheerder
ja en ik mar denke dat ze niet meer kon fietse whehe B)
echt weer wat voor ons flikkert me stuur los bij sanne voor komen we haar ook nog tegen hahaha

Waarschuw beheerder
ja dat was vet toevallig B) daarna nog een paar politie mensjes omver rijden, en krijg je ook nog te hoor van: jezus die zijn bezopen whaha B)

Waarschuw beheerder
:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 mei 2006 om 01:39:
vrouw van de grondgeplukt, een shchietpartij whaha gaat goed weer :D

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 mei 2006 om 02:00:
daarna nog een paar politie mensjes omver rijden,

vertel es?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
daar is het nu nog te vroeg voor, jezus christus het slapen wou ook niet egt goed lukken vanacht :gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 mei 2006 om 08:11:
jezus christus het slapen wou ook niet egt goed lukken vanacht

en hoe komt dat??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 mei 2006 om 08:11:
het slapen wou ook niet egt goed lukken vanacht

:O
ik heb ook aardig verrot geslapen sjonge jonge alles draaide

1 2 stap en draai . achjah ik vond het gezellig tot 10uur daarna was het meer de alcoholise versnapering die me lichaam over nam . Bob marley is tha bommm
Waarschuw beheerder
sensative bob is tha bomb :p

maar ik ga nooit met die gast stoeien anders beland ik ook op de 1e hulp :/
Waarschuw beheerder
ja en er is een strijd gaande we wisten het al kees ;)

Waarschuw beheerder
donateur
WAT???

Van Basten neemt gewoon Huntelaar niet mee naar het WK :@

Wat een sukkel!