Partyflock

Forumonderwerp · 833624
Wanhopige vader ketende dochter (12) vast
Gepost door Rob (R@b) - Bron: Brabants Dagblad
Gepubliceerd: donderdag 8 december 2005 @ 09:49
Een 40-jarige vader uit Veldhoven heeft zijn 12-jarige dochter deze zomer bijna twee weken aan een ketting gelegd. Hij ketende haar vast op haar slaapkamer omdat hij niet meer wist wat hij met zijn ernstig puberende dochter aan moest.

Het meisje kreeg tijdens de vastgeketende periode tweemaal daags eten van haar moeder en mocht 's avonds even douchen. Haar behoefte moest ze in een een emmer deponeren. Toen haar vader erachter kwam dat de dochter vanuit haar raam met vriendinnetjes op straat sprak, kortte hij de ketting in.

Overigens blijkt het meisje haar straf niet echt abnormaal te hebben gevonden en was ze vrij laconiek onder de situatie. Enkele andere familieleden, zoals de oma, waren van de het ketenen op de hoogte en vonden het prima.

Vriendje van 16
Volgens de vader ging zijn dochter met verkeerde vrienden om, hield ze zich aan geen enkele afspraak, kwam ze 's nachts niet thuis, droeg ze hoerige kleren, pleegde ze diefstallen en was ze al een keer stomdronken thuisgekomen. Ook bleef ze geregeld bij haar 16-jarige vriendje slapen.

Toen de ketenperiode voorbij was ging het meisje overigens al snel weer naar haar vriendje. Haar vader ontstak toen helemaal in woede, belde daar midden in de nacht aan en sleurde zijn dochter het huis uit. Ook sloeg hij haar (voor het eerst in zijn leven) en bracht haar naar oma. De politie kwam op het spoor van bovenstaande feiten omdat de familie van het vriendje de politie belde toen vader 's nachts zijn dochter bij hun weghaalde.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 11:48:
Ik zou z'on kind in belgie op een kostschool doen. Dan piept ze wel anders.

Poe daar zeg je me wat, ik heb een jaar in een klooster moeten wonen, echt geen pretje daar. Zonde van de vader trouwens dat ie zo'n dochter heeft, hoop voor hun daar dat het nu wel beter gaat.. ?

btje te verre actie van die vader.
Uitspraak van **marloes** op donderdag 8 december 2005 om 10:23:
belde daar midden in de nacht aan en sleurde zijn dochter het huis uit. Ook sloeg hij haar (voor het eerst in zijn leven) en bracht haar naar oma.

toch wel een mooi detail... daar tussen die haakjes..

ziet er een beetje dom uit

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 december 2005 om 12:06:
btje te verre actie van die vader.

hoe zou jij het aanpakken?
Uitspraak van **marloes** op donderdag 8 december 2005 om 10:23:
Volgens de vader ging zijn dochter met verkeerde vrienden om, hield ze zich aan geen enkele afspraak, kwam ze 's nachts niet thuis, droeg ze hoerige kleren, pleegde ze diefstallen en was ze al een keer stomdronken thuisgekomen. Ook bleef ze geregeld bij haar 16-jarige vriendje slapen

jah, dat krijg je als je ouders aan sm doen :/

Beide aanmelden bij een psycholoog kan vast geen kwaad ;P
nieuw soort hond??????
die ik bij de vriendin altijd.. maar die vind het gewoon lekker..

Uitspraak van *Karlijn* op zaterdag 10 december 2005 om 21:40:
Poe daar zeg je me wat, ik heb een jaar in een klooster moeten wonen, echt geen pretje daar. Zonde van de vader trouwens dat ie zo'n dochter heeft, hoop voor hun daar dat het nu wel beter gaat.. ?

Ik ken een paar mensen die moesten ook van hun ouders in Belgie op kostschool. Die waren ook al redelijk ontspoort. Maar moet zeggen die zijn er toch mooi van opgedroogd.

Maar z'on jaar in een klooster, heb je der wat van geleerd?
Artiest Darkage
Maar hoe is het met de ketting ?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 11:01:
Als je als ouderzijnde niet tegen de pubertijd van je kind kan...

Neem dan geen kind idioot
(dat wil dan niet zeggen dat kinderen dan ook maar kunnen doen en laten wat ze zelf willen...maar je kind vastketenen )laatste aanpassing 8 december 2005 11:02

helemaal mee eens

ik snap best dat haar vader er iets aan wil doen, maar toch niet op die manier :nee:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 december 2005 om 21:50:
ik snap best dat haar vader er iets aan wil doen, maar toch niet op die manier

:respect:
ik heb wel es gedacht: "die moeten ze tot haar 18e aan een ketting leggen"

maar hij doet het gewoon echt 8)
Een kind/puber wordt niet ineens zo..

is al een 'slechte''opvoeding aan vooraf gegaan

zit bij beide steekje los..