ideetjes voor wat je kunt gaan doet als je de eerste keer met iemand afspreekt? ik vind filmpje kijken of naar de bioscoop gaan een beetje afgezaagd dus laaat je horeeen
xxx
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 18:18:Lekker gaan eten in een chill/lounge restaurant. Beetje ouwehoeren met lekkere muziek op de achtergrond.
Uitspraak van inactief op woensdag 7 december 2005 om 19:28:Shoppen kan ook wel hip zijn met zijn pinpas natuurlijk
Sorry schat...ik heb geen cent te makken
Uitspraak van NilesBanks op woensdag 7 december 2005 om 19:29:Sorry schat...ik heb geen cent te makken
Voor jou maak ik dan wel weer een uitzondering
Trouwens! ik heb ook een keertje strandwandeling gemaakt als eerste date
Uitspraak van inactief op woensdag 7 december 2005 om 19:31:Voor jou maak ik dan wel weer een uitzondering
Jeej
We gaan dus op jouw kosten shoppen?
Uitspraak van inactief op woensdag 7 december 2005 om 19:28:Shoppen kan ook wel hip zijn met zijn pinpas natuurlijk
Uitspraak van NilesBanks op woensdag 7 december 2005 om 19:34:Jeej
We gaan dus op jouw kosten shoppen?
Daar hebben we het later nog wel over
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 7 december 2005 om 19:34:Shoppen kan ook wel hip zijn met zijn pinpas natuurlijk
Snap ik,....je hebt ook geen werk opgegeven
Uitspraak van inactief op woensdag 7 december 2005 om 19:35:Daar hebben we het later nog wel over
Wat mogen de anderen niet weten dan lieverd?
PB me
Uitspraak van Headstrong op woensdag 7 december 2005 om 19:36:Snap ik,....je hebt ook geen werk opgegeven
Dat was MIJN opmerking hey
Uitspraak van NilesBanks op woensdag 7 december 2005 om 19:37:Wat mogen de anderen niet weten dan lieverd?
PB me
Uitspraak van Headstrong op woensdag 7 december 2005 om 19:36:Snap ik,....je hebt ook geen werk opgegeven
Ik studeer en teer op andere
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 7 december 2005 om 19:39:Ik studeer en teer op andere
andere,.....zoals ik zeker?
Groot gelijk
Ps: Beetje lol gehad tijdens Paul?
Uitspraak van Headstrong op woensdag 7 december 2005 om 19:42:Ps: Beetje lol gehad tijdens Paul?
Ja was een kei goed feestje, ben je ook geweest?
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 7 december 2005 om 19:46:Ja was een kei goed feestje, ben je ook geweest?
Uitspraak van Headstrong op woensdag 7 december 2005 om 19:49:en ik heb me ZOOOO vermaakt en 3 liter water in mn schoenen.
Is een keertje wat anders joh
use your imagination
Hmmmm dvd tje dan
Uitspraak van NilesBanks op woensdag 7 december 2005 om 19:21:Damn Gozer
Wat ben jij goed bezig kerel
Hou me op de hoogte lucky bastard
IS goed bro..
Misschien is ze wel geinteressseerd in onze product?
laatste aanpassing
Uitspraak van Headstrong op woensdag 7 december 2005 om 19:53:Dat is nou een ECHTE eerste date!
Vond ik ook
En hij durfde me niet te kussen.. en ik maar wachten
Echt een fantastische eerste date als ik er zo aan terugdenk
Uitspraak van Headstrong op woensdag 7 december 2005 om 19:31:"emancipatie" ole ole ole ole!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 19:56:Hmmmm dvd tje dan
Welke?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 19:59:da vin ik ook altijd eng,dan ga ik maar gelijk beffen
om van de angst te bekomen
Daten?
shit jij was sneller
Meissies.. hij wil dus eerst beffen en dan zoenen als ie van de angst is bijgekomen.. nou doe mij maar andersom hoor..
Meissies.. hij wil dus eerst beffen en dan zoenen als ie van de angst is bijgekomen.. nou doe mij maar andersom hoor..
geef hem wel wat te drinken tussendoor
beffen op de eerste date zeg ik geen nee tegen hoor
idd
geef hem wel wat te drinken tussendoor
als ik t goed doe ,hoef dat toch niet?
Jah zit ook wat in, en dan hopen dat ie zo enthousiast blijft gedurende je hele relatie
tuulek,ik ben geen baatzuchtige beffert hoor
doe t omdat ik t leuk vin,niet om wat terug te willen ontvangen