manon (zipster) ik ben het helemaal met je eens alleen maar leuke en hele lieve mensjuhs in de zino!!! ook al vind ik de muziek niet alles ik heb het daar altijd naar me zin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
maar helaas ben ik er niet bij
zino is en blijft gewoon vetheid
maar weet nog nie precies wat oud op nieuw
weer gaat brenge en of dak de zino nog haal
maar de kans zit er wel in natuurlijk
ja ckers ben ik er ook weer bij wil t nie missen daro alle vaagheid enzo da is gwoon t beste om t nieuwe jaar in te gaan
JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO zinooooooooooooooo
wordt zeker knallen achter de bar!!!
jongens kom je drinken bij mij kopen hahahaa
Neemt niet weg dat ik er jarenlang met plezier ben geweest op zondagochtend
donateur
Beste tijd gehad..... Heb het daar gelukkig nog steeds zwaar naar me zin. En ben met oud en nieuw ook weer van de partij
citeer 26 december 2005 21:15
Zino heeft zijn beste tijd gehad vind ik!
OOOOhh hebben wij onze beste tijd hehad!!!Daarom staan we in de top 5 van Nederland als beste Discotheek!!!!!
Maar degene die wel komen,thanx,en het word weer een vet feest zoals altijd
Met oud&nieuw van 's nachts tot 's middags in de Zino, beter kan niet
dat bedoel ik!! zino here we come
Hoeveel is nou godverdomme die entree zo weet je toch nooit hoeveel geld je mee moet nemen
mochten ze op zn minst wel ff op de site of ergens vermelden ipv dat geheimzinnige gedoen
En 30 is echt fucking veel..wie zegt dat je daar 12 uur bent, mij nog niet gezien daar voor 2 uur
Hoeveel is nou godverdomme die entree zo weet je toch nooit hoeveel geld je mee moet nemen
mochten ze op zn minst wel ff op de site of ergens vermelden ipv dat geheimzinnige gedoen
En 30 is echt fucking veel..wie zegt dat je daar 12 uur bent, mij nog niet gezien daar voor 2 uur