Whehe ach ik ga in okt nog een x op vakantie en eind van het jaar mss nog een x naar de antillen
Thailand? Vet daar wil ik ook heen
Wij zitten bij het Chogogo Resort, Jan Thiel..
Heb er ook zin in, mn ouders zijn 25 jaar getrouwd eind van het jaar, dus ipv een feest, gewoon lekker op vakantie met zn 4en
Jammer genoeg gaan wij maar 9dagen Maar ik ga zeker genieten daar!! Weer eens wat anders dan 5jaar achter elkaar Turkije
Vet
Ik ga volgend jaar, mn oom woont in Thailand dus ga samen met mn ma er heen
Wij gaan ook maar 9 dagen hehe achja tis al duur genoeg
Wat je zegt..zeker duur..pfff..het was onderhand net zo duur als de reis naar Thailand en daar gaan we met zn 4en en blijven we 2 weken.
Whehe meen je niet
Serieus..daarom twijfelden we eerst ook, want ga samen met mn moeder en uiteindelijk toch besloten om te gaan, want ze zei al, mocht er wat met me gebeuren *afkloppen* en dat ik daardoor niet meer wegkan in de komende jaren..dan kunnen we dus beter nu gaan
er lopen daar van die nederlandse stagiaires rond..en dat zijn echt bijna allemaal...HOE***
Hmmm een dezer dagen maar ff wat bikini's kopen! Heb ik die ieder geval al binnen
Hier zit er net zo 1...
Dan maar (dag)dromen morgen op school
en foto's kijken van curacao op i'net om een beetje in de stemming te komen
Heb je nog iemand nodig voor je was ghe ghe
haha alweer iemand die mijn was wil doen!! goh wat wassen jullie vrouwen toch graag was daar zeg!!!
Kom dan in juli
Ben je er dan niet meer
Maarre met dolfijnen zwemmen..ik hoorde dat het echt super duur is..iemand vertelde mij dat het zo'n 300 dollar kost voor een kwartiertje..en dan ben je met nog meer mensen
Owwww dat is al wat minder