ik weet ook wel dat er wel een groep hersenloze bouwvakkers rondlopen...maar lang niet allemaal !
Bouwvakkers zijn nu eenmaal niet erg slim
Het is eerder een flinke tekort-koming van jezelf dat jij zo kortzichtig bent
Men moet de beroepskeuze maken waarmee hij/zij gelukkig is! je moet dat werk toch immers jaren doen, en wat moet je met een job waarmee je totaal niet happy bent?
Ieder het zijne toch?
Zelf heb ik geleerd voor bloemiste, en ik sta ook niet meer in de bloemisterij maar ik vermaak me prima in het werk wat ik doe!!
Uitspraak vanANGEL
op dinsdag 6 december 2005 om 10:21:
En zo niet waarom dan niet?
vieze manwijven
Uitspraak van ruffyop zaterdag 17 december 2005 om 21:06:
neuken in de baas z'n tijd
daar zijn ze goed voor!
is toch leuk voor de bouwvakkers kunnen ze ook een keer neuken in de baas z'n tijd
das pas makkelijk je geld verdienen
ik heb aardig veel in de bouw gewerkt en heb dr maar 1 x een vrouw rond zien lopen.was nog een opzichster ook.naar mijn mening is t meeste werk gewoonweg te zwaar voor een vrouw plus dat je rare situaties kan gaan krijgen doordat de desbetreffende vrouwen belachelijk gemaakt gaan worden,dit o.a. door de toepassing van allerlei schunnigheid en neerbuigende sferen te gaan creeren.mannen springen dasn automatisch bij als een vrouw iets niet voor elkaar krijgt.krijg je zie je wel situaties.in de sloop heb ik sowieso nog nooit een vrouw gezien.tis gewoon allemaal veels te zwaar werk.
maar er zijn toch echt wel vrouwen die mannen echt wel bij kunnen houden
of zelfs ze in de bouw voorbij lopen