Partyflock

Forumonderwerp · 832962
Waarschuw beheerder
Hey ik ben 28 jaar, weeg 71 kilo, zit op een sportschool, heb de laatste paar dagen erg veel sites bezocht, maar vooral hier op gekeken, maar zie op deze site door de bomen het bos niet meer.

Ik heb vandaag een Pot Wey gekocht, en wil vanaf morgen echt 3 dagen per week goed gaan trainen, na weken een beetje te hebben rondgekloot op de sportschool.

Ik zoek een goed schema waardoor ik voornamelijk me spiergroepen van me bovenlijf kan trainen, dus benen vind ik nog even niet zo belangrijk.

Wie heeft er een schema, of weet een schema voor me, voor wat ik moet doen als ik ga beginnen aan de gewichten en apparaten.

Wat is een leuk schema en vooral goed schema voor 3 dagen, dus bv maandag, woensdag en vrijdag. waarbij ik benen nog niet echt meeneem.
maar wel schouder,rug, borst, biceps en triceps. Welke groepen kunnen wel gecombineerd worden op 1 dag en welke niet

Please let me know, want op deze site kan ik niet echt precies vinden wat ik zoek.

groetjes Michael

Waarschuw beheerder
dadelijk ff de schouders en triceps aanpakken

ultra training=fucking zwaar

1x opwarmen en 3x 6 reps max. x4 ofeningen per spiergroep
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
misschien heb je hier iets aan?

Download een fitness schema

Je kunt per trainingswijze een fitness schema kiezen, voor 1, 2, 3, 4 of 5 keer trainen per week.
Er zijn twee versies te downloaden: de korte, schematische versie of de lange, uitgebreide versie van de fitness schema's. De korte versie (Microsoft Excel document) is een handig overzicht voor tijdens het trainen. De lange versie (Microsoft Word document) beschrijft de oefeningen in detail, als een soort naslagwerk. Klik op de links om het downloaden te starten, of klik hier voor nadere fitness info over de verschillende trainingswijzen.
Zowel de Microsoft Word als Excel bestanden zijn ingepakt ("gezipt"), dus verkleind, tot ".exe"-bestanden. En hoe kleiner de bestanden, hoe korter de download-tijd. Na het downloaden, het ".exe"-bestand dubbelklikken en vervolgens klikken op de "Unzip"-knop om het originele Microsoft Word of Excel bestand weer uit te pakken.

Massa
1 dag: Kort schema (35 kB) | Lang schema (42 kB)
2 dagen: Kort schema (35 kB) | Lang schema (47 kB)
3 dagen: Kort schema (35 kB) | Lang schema (48 kB)
4 dagen: Kort schema (36 kB) | Lang schema (56 kB)
5 dagen: Kort schema (37 kB) | Lang schema (59 kB)

zie: http://www.fitness-island.com/
Waarschuw beheerder
Ik denk dat jij het beste eerst voor uithoudingsvermogen kunt gaan, je gewrichten moeten aan het gewicht wennen. Dus 2 of 3 setjes met een gewicht waar je makkelijk 12 - 15 herhalingen mee haalt.

@ [H.­K.­W]Knuckle Dusta

Vooral iedere dag je buik doen, zeker ook nog 100 reps of meer :P . Je spieren groeien alleen als ze voldoende tijd hebben om te herstellen. Go heavy and low reps ;) .
Waarschuw beheerder
LOL @ geen benen trainen....75% van al je grote spiergroepen zit onder je navel...door die te trainen maak je meer groeihormoon aan, waardoor je sneller groeit en reageert op krachttraining...

verder ziet het er na een jaar al niet uit...als je je benen niet traint...

Maargoed....lastig verhaal om uit te leggen aan de meeste mooiweers trainers....
Waarschuw beheerder
donateur
Vaker gezegd maar als je echt net begint, leg 't dan eens aan een instructeur op je sportschool voor. Zeg precies wat je wilt bereiken en hoeveel je wilt trainen.

Waarschijnlijk krijg je dan een schema, dat zal geen topschema zijn maar om mee te beginnen werkt dat prima. Je zult dan zelf wel aanvoelen wat je wel en niet wilt, wat voor jou wel en niet werkt enz enz. Kijk dan over een weekje of 4 weer eens op verschillende sites en maak dan je eigen schema :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jinsu op maandag 26 december 2005 om 18:30:
Vooral iedere dag je buik doen, zeker ook nog 100 reps of meer

:|