| Betreft: | evenement: Thunderdome 2005, zaterdag 3 december 2005 om 21:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
iemand met een beetje ervaring zal deze Thunderdome namelijk niet 'Thunderdome waardig' vinden......
miss moet thunderdoe maar weer naar de hmh voor 4000 man lekker klein....
Dat is zeker een goed voorstel........
sorry hoor maar ik kwam alleen maar dansende gasten tegen...maar miss heb ik dan wel niet goed opgelet..
miss moet thunderdoe maar weer naar de hmh voor 4000 man lekker klein....
75% van het volk stond toch echt stil...
[Cobra.] En natuurlijk de wazis doen geen moeite om zoveel
km te reizen
vergis je je in,ze hebben dr veel voor over hun mening te verkondigen.het trieste is dat ze denken dat ze dé die hards zijn
ik zag t gebeuren in de kooi links vooraan in de grote zaal...was precies in een break dus vele ogen waren die kant op gericht. owjah ff een quote op iemand die zei dat er een dooie was gevallen...dat klopt inderdaad. die was eerst out gegaan, en is later doodgegaan bij de EHBO. waar ik toevallig zat omdat ik ongeveer 9 uur non stop stampen kramp kreeg in mijn kuiten. was niet echt van plan van het tafereel mee te genieten dus ben onverichtterzake maar weer gaan stampen. t geluid stond wel een beetje zacht in de grote zaal trouwens...of ligt het aan mij?
ze wikkelde haar in dekens en folie en brachten haar weg
ik zag t gebeuren in de kooi links vooraan in de grote zaal...was precies in een break dus vele ogen waren die kant op gericht. owjah ff een quote op iemand die zei dat er een dooie was gevallen...dat klopt inderdaad. die was eerst out gegaan, en is later doodgegaan bij de EHBO.
dood gaan gebeurd bijna niet tenzij je echt een kilootje van elk naar binnen werkt of gewoon in het dagelijks levenook dood was gegaan
Genoeg voorbeelden in NL dat het geluid wel een leuk volume heeft bereikt, met Outblast Birthday Party als voorbeeld in de hemkade
neem is ff 20 pillen tegelijk in
dan nog ga je nit dood pompe ze je maag leeg ofzo en ligje ff in coma
maar dood gaan doe je niet zomaar..
dan nog ga je nit dood pompe ze je maag leeg ofzo en ligje ff in coma
eigenwijs dat je bent he
lees dat maar eens van dat meisje in de Pepp
heb te veel meegemaakt met die troepen om te geloven dat je doodgaat door pille..
heb te veel meegemaakt met die troepen om te geloven dat je doodgaat door pille..
denk meer dan dan de meesten die daar rond liepen leeftijd zegt niks ervaring des te meer..