Partyflock

Forumonderwerp · 832556
1 volger · 23848x bekeken
Betreft: evenement: Thunderdome 2005, zaterdag 3 december 2005 om 21:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
vertel rare gaste ,die dr heen waren hoe t was?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ome Bertuz :X op dinsdag 6 december 2005 om 17:23:
iemand met een beetje ervaring zal deze Thunderdome namelijk niet 'Thunderdome waardig' vinden......

Inderdaad!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van halvar op dinsdag 6 december 2005 om 17:23:
sorry hoor maar ik kwam alleen maar dansende gasten tegen...maar miss heb ik dan wel niet goed opgelet..

75% van het volk stond toch echt stil...
Waarschuw beheerder
moet zeggen dat ik me wel vermaakt heb hoor, het kon wel beter maja al met al was het erg gezellig heb de hele nacht staan hakken dus
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ome Bertuz :X op dinsdag 6 december 2005 om 17:24:
miss moet thunderdoe maar weer naar de hmh voor 4000 man lekker klein....

Dat is zeker een goed voorstel........

lijkt mij ook....is miss beter ook voor alles thunderdome hoeft ook niet super groot als het maar gezellig is

Waarschuw beheerder
Uitspraak van halvar op dinsdag 6 december 2005 om 17:23:
sorry hoor maar ik kwam alleen maar dansende gasten tegen...maar miss heb ik dan wel niet goed opgelet..

miss moet thunderdoe maar weer naar de hmh voor 4000 man lekker klein....

Weet nog wel een betere lokatie:

Westfalenhallen Dormund;)

Weet je zeker dat het geluid goed is!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nightmare....... dat gaat ook niks worden

daggut ff lekker wel :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 december 2005 om 17:28:
Westfalenhallen Dormund

Weet je zeker dat het geluid goed is!

idd jah :D het geluid 8 oktober :worship:

Waarschuw beheerder
En natuurlijk de wazis doen geen moeite om zoveel
km te reizen;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 december 2005 om 17:31:
Nightmare....... dat gaat ook niks worden

vorig jaar was echt gezellig ik kan helaas deze maand niet meer dus...

Waarschuw beheerder
[Cobra.] En natuurlijk de wazis doen geen moeite om zoveel
km te reizen;)

vergis je je in,ze hebben dr veel voor over hun mening te verkondigen.het trieste is dat ze denken dat ze dé die hards zijn :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SteeZ op dinsdag 6 december 2005 om 17:25:

dat is tog een slecht teken of niet soms??
ben ook niet lekker uit me naat gegaan , ten eerste omdat ik al aardig na de klotuh was en ten 2de de muziek viel me zwaar tegen , maar daar had ik al wel een beetje rekening mee gehouden......

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 december 2005 om 17:36:
[Cobra.] En natuurlijk de wazis doen geen moeite om zoveel
km te reizen

vergis je je in,ze hebben dr veel voor over hun mening te verkondigen.het trieste is dat ze denken dat ze dé die hards zijn

Hmm heb in dortmund niet veel gezien. Vind alleen
deze hele discussie mooi. Ik kan me nog goed herinneren
dat deze discussie na Moh in Thialf ook kwam. Over het
geluid ging het toen ook. En er zijn nou eenmaal limieten
in nederland. Ben zelf niet op Th geweest. Maar hoor wel
dat het geluid niet 100% was. En toen de tijd liep iedereen
te k*nkeren op MOH. En prezen ze Thunderdome de hemel in. En
voor mijn gevoel heeft MOH dit jaar op Thunderdome hele
goede zaken gedaan. Art Of Dance heeft bewezen dat ze echt
goede feesten kunnen geven. Id&t had van Aod moeten leren. Die had nog een beter feest moeten neerzetten. Lijkt mij!!
Zijn toch 2 concurenten. Maar ja wie ben ik om dat te zeggen? Vind Aod zeker een betere organisatie, wat hardcore
betreft. Id&t=Thunderdome en voor de rest geen hardcore meer. Zo weer ff een punt gemaakt. Heerlijke discussie!!!!

:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :[ :bier: LUCIFER :bier: :[ op dinsdag 6 december 2005 om 17:42:

dat is tog een slecht teken of niet soms??

dan blijven er nog ongeveer 5000 mensen over en die kunnen dan mooi weer naar de hmh gaan we daar vrolijk verder

klaar is kees
Waarschuw beheerder
Ben cker hard uit mn dak gegaan..
Waarschuw beheerder
en denk ook niet dat je veel wazi's zal tegen komen in de hmh
en zo wel tjah dan hebbie echt geen last van ze want dan zitten ze de hele avond te bibberen
want dan weten ze dat ze hier en daar een klapje krijgen]

Waarschuw beheerder
Altijd wel wat te zeiken hebben..

Waarschuw beheerder
tjah dan hebbie echt geen last van ze want dan zitten ze de hele avond te bibberen
want dan weten ze dat ze hier en daar een klapje krijgen

zo hoort het ook :yes: volgende week op A Nightmare kenne ze ook weer gaan rennen :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van halvar op dinsdag 6 december 2005 om 14:33:

ik zag t gebeuren in de kooi links vooraan in de grote zaal...was precies in een break dus vele ogen waren die kant op gericht. owjah ff een quote op iemand die zei dat er een dooie was gevallen...dat klopt inderdaad. die was eerst out gegaan, en is later doodgegaan bij de EHBO. waar ik toevallig zat omdat ik ongeveer 9 uur non stop stampen kramp kreeg in mijn kuiten. was niet echt van plan van het tafereel mee te genieten dus ben onverichtterzake maar weer gaan stampen. t geluid stond wel een beetje zacht in de grote zaal trouwens...of ligt het aan mij?
Waarschuw beheerder
von het nie echt een knalfeest :no:
Waarschuw beheerder
raar dat dat niet op het nieuws is geweest van die dode, swel kut dat sommige mense nog steeds hun grens nie kenne :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vond het top!!!
De sfeer was goed, de aankleding was goed en de dj's waren goed. Het enige wat me opviel was dat het leek alsof het volume werd geregeld door een of andere opa die zijn gehoorapparaat te hard aan had staan ofzo. slecht hoor, dit had ik dus niet van id&t verwach.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Creative op dinsdag 6 december 2005 om 18:02:
ik zag t gebeuren in de kooi links vooraan in de grote zaal...was precies in een break dus vele ogen waren die kant op gericht. owjah ff een quote op iemand die zei dat er een dooie was gevallen...dat klopt inderdaad. die was eerst out gegaan, en is later doodgegaan bij de EHBO. waar ik toevallig zat omdat ik ongeveer 9 uur non stop stampen kramp kreeg in mijn kuiten. was niet echt van plan van het tafereel mee te genieten dus ben onverichtterzake maar weer gaan stampen. t geluid stond wel een beetje zacht in de grote zaal trouwens...of ligt het aan mij?

Tuurlijk. Kom nou eerst maar eens met een naam i.p.v. dat vage gelul altijd. Mensen gaan niet zomaar dood.

Ik zat overigens ook op die EHBO aan het einde van het feest en er is gewoon niet zoiets voorgevallen. Bullshit. Als er al mensne overlijden op feesten is het haast altijd in het ziekenhuis nadien. Een organisatie komt er echt niet mee weg als er op hun feest zelf iemand dood neerklettert.

Ik heb die EHBO'ers gesproken daar en het was rustig verlopen allemaal. oftewel, je praat poep.

Waarschuw beheerder
kheb et naar me zin gehad :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 6 december 2005 om 18:23:

jij zal het wel beter weten, jij bent god toch ;) hoe moet ik een naam weten van iemand die ik niet ken? en nee mensen gaan niet zo maar dood. epileptische aanval kan fataal zijn door bijvoorbeeld lasers.en dat jij dat niet meegemaakt hebt of niet gehoord hebt betekent niet het niet gebeurd kan zijn.Het is ook niet echt sfeer bevorderend om tegen iemand die even bij de EHBO zit vrolijk te gaan vertellen dat er die avond een dooie is gevallen.En nee ik praat geen poep. ik schijt alleen in je nek.
Waarschuw beheerder
idd dat bull shit gelul slaat nergens op ten eerst als iemand geen hartslag heeft ( oftewel DOOD is) gaan ze reanimere en dat deden ze bij dit meisje overduidelijk niet ze wikkelde haar in dekens en folie en brachten haar weg , dood gaan gebeurd bijna niet tenzij je echt een kilootje van elk naar binnen werkt of gewoon in het dagelijks levenook dood was gegaan :D echt bull shit verhalen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Klaas-Bruinsma op dinsdag 6 december 2005 om 18:31:
ze wikkelde haar in dekens en folie en brachten haar weg

dus ze was niet dood :/ dit was dus gewoon om haar warm te houden en/of op temperatuur te komen
Waarschuw beheerder
wat een gedoe over dat geluidslimiet in NL dat TD en moh in thialf daarom zo zacht zijn? Genoeg voorbeelden in NL dat het geluid wel een leuk volume heeft bereikt, met Outblast Birthday Party als voorbeeld in de hemkade... toen angerfist on stage was.. op gegeven moment was het geluid toch echt harder dan dat ik het in duitsland hoorde met MoH.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-Creative op dinsdag 6 december 2005 om 18:02:
ik zag t gebeuren in de kooi links vooraan in de grote zaal...was precies in een break dus vele ogen waren die kant op gericht. owjah ff een quote op iemand die zei dat er een dooie was gevallen...dat klopt inderdaad. die was eerst out gegaan, en is later doodgegaan bij de EHBO.

Dat was toch vrij vroeg in de avond? Of was dat een knokpartij wat ik daar zag?
Waarschuw beheerder

meisje? ik heb t over een gozer. maargoed. bullshit verhaal of niet daar mogen jullie je gal over spuwen mij boeit t verder niet... ik heb in iedergeval een supergezellig feestje gehad.
Waarschuw beheerder
dood gaan gebeurd bijna niet tenzij je echt een kilootje van elk naar binnen werkt of gewoon in het dagelijks levenook dood was gegaan

neem is ff 20 pillen tegelijk in (Y)
Waarschuw beheerder
dat was vrij vroeg in de avond en dat was ig meisje kan zijn dat er ook nog een gozer was maar dan zijn dus 2 "DOOIE"
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SteeZ op dinsdag 6 december 2005 om 18:35:
Genoeg voorbeelden in NL dat het geluid wel een leuk volume heeft bereikt, met Outblast Birthday Party als voorbeeld in de hemkade

niet te vergeten hardbass in het silverdome :bounce:
en project in het silverdome :bounce:

Uitspraak van SteeZ op dinsdag 6 december 2005 om 18:36:
neem is ff 20 pillen tegelijk in

:|
Waarschuw beheerder
" neem is ff 20 pillen tegelijk in "

dan nog ga je nit dood pompe ze je maag leeg ofzo en ligje ff in coma
maar dood gaan doe je niet zomaar..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Klaas-Bruinsma op dinsdag 6 december 2005 om 18:39:

nja ut kan ma ut hoeft niet hoor

je kan ook omvallen van 1 pil en dood blijve
is ma wat je hebben kan wat je mood is enz.
Waarschuw beheerder

er bestaan ook nog situaties als hartstilstanden en die kunnen WEL zomaar onverwacht zich voordoen. Daar doe je niks aan ook niet met reanimeren... dood ga je wel zomaar.
Waarschuw beheerder
haha tis nog steeds grappig dat mensen denken dat ze dood kenne gaan aan pille.. ( tenminste als je weet wat voor shit je naar binnen werkt)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur

Ken je dat verhaal van dat meisje in de peppermill??

Het ligt er trouwens maar net aan wat voor troep je naar binnenwerkt, 1 kan fataal wezen :S
Waarschuw beheerder
reanimeren doen ze altijd als er geen hartslag is maakt niet uit wat tenzij je hoofd er af ligt of dat sorrt dinge..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Klaas-Bruinsma op dinsdag 6 december 2005 om 18:42:

nou neem jij er dan ff lekker 20 tegelijk plus nog een paar goeie lijntjes en ga mij dan maar even flink uit staan lachen dat ik dat denk ;)
wie het laatst lacht lacht het best toch ;)
Waarschuw beheerder
ik neem aan dat mensen toch wel goeie shit naar binnen werken ipv vergif maar jah der zijn nog steeds mensen..
Waarschuw beheerder
eigenwijs dat je bent he :/

lees dat maar eens van dat meisje in de Pepp
Waarschuw beheerder
heb te veel meegemaakt met die troepen om te geloven dat je doodgaat door pille..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van GabberMenke B) op dinsdag 6 december 2005 om 18:45:
eigenwijs dat je bent he

lees dat maar eens van dat meisje in de Pepp

dat zei ik net ook al...

Maar ach, als hij er zo heilig van overtuigd is, laat het hem lekker zelf uitproberen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Klaas-Bruinsma op dinsdag 6 december 2005 om 18:45:

je doet alsof het groente is? het is altijd vergif anders zou je lichaam er niet zo op reageren...je hebt er echt verstand van he :S
Waarschuw beheerder

geloof ook heus niet dat je zomaar dood gaat.. procentueel ligt het overlijdingsgetal ten gevolge van drugs tijdens een feest vrij laag denk ik als je dat vergelijkt met hoeveel mensen gebruiken :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Klaas-Bruinsma op dinsdag 6 december 2005 om 18:46:
heb te veel meegemaakt met die troepen om te geloven dat je doodgaat door pille..

Pleur op man, wat zal jij met je 19 jaartjes nou meer hebben meegemaakt :S
Waarschuw beheerder
denk meer dan dan de meesten die daar rond liepen leeftijd zegt niks ervaring des te meer..
Waarschuw beheerder
en je maag leegpompen lijkt me lastig.. aangezien een pil pas effect heeft als het in je lichaam zit en dus niet meer in je maag denk ik :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Klaas-Bruinsma op dinsdag 6 december 2005 om 18:46:

haha
dan heb ik dus evenveel als jou meegemaakt LOL
en ik kom net pas kijken hahaah

jonge bekijk het maar wij hebben gelijk jij niet :[:vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Klaas-Bruinsma op dinsdag 6 december 2005 om 18:47:
denk meer dan dan de meesten die daar rond liepen leeftijd zegt niks ervaring des te meer..

WOW jij hebt dus de ervaringen, je bent THE MAN nu echt (Y)
:gaap:

En toch zijn er mensen dood gegaan aan pillen, goh, raar he, dat jij nog leeft???

Dat klopt natuurlijk niet... :/