Partyflock

Forumonderwerp · 832556
1 volger · 24790x bekeken
Betreft: evenement: Thunderdome 2005, zaterdag 3 december 2005 om 21:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
vertel rare gaste ,die dr heen waren hoe t was?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
http://media.putfile.com/partyraiser-begin
http://media.putfile.com/Tieum
http://media.putfile.com/Daisy43
Waarschuw beheerder
brrrr

wat is zo hoor ben ik toch blij dat ik niet geweest ben...hoor er toch meerdere dat het geluid niet goed was...en daar draait het toch bij mij om...

en pagan: ben het helemaal met je eens...ben niet naar alles gegaan..maar wat ik heb gehoord en zelf heb meegemaakt is die a decade de laaste goede geweest van hun....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Thunderdome 2004 was :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Is niet zo druk trouwens....dus :P

Net las ik dit in een folder hier.

Sinds 1 januari 2002 betalen Nederlanders niet meer met guldens. De euro is er voor in de plaats gekomen. De gulden is dus geschiedenis geworden

Toen dacht ik...

Sinds 12 october 2002 noem ik het geen gabberfeesten meer. Er zijn teveel wazi's en andere idioten bijgekomen. De gabber is geschiedenis geworden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob. op maandag 5 december 2005 om 13:15:
'96 was gewoon de shit..dance or die

dat was idd de beste van ze allemaal daar is dit maar kinderfeest bij :p
Artiest The Jackal
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van I'm A Little Bit Of The Old School op maandag 5 december 2005 om 13:11:
geen geluid ?...was je doof ??
geen sfeer ?? ..was je blind
teveel pogo gasten ? .... welk feest was je?

Waar was jij?? pogo figuren viel enigszinds mee, maar nog nooit zulk slecht geluid gehoord en de sfeer was ver te zoeken
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Thunderdome '98 was organisatorisch slecht te noemen en ook verneukt door alle ellende in de Terror-zaal

Het ontwijken van barkrukken :vaag:

Iemand van ID en T heeft nog wel een keer iets heel vets gedaan op de eerste Harcore Resurrection in de Vechtsebanen. (12:00 tot 06:00 :D )

Liep er een groepje van die extreme wazi's in de 'outdoor' area. Ze deden niks overigens, maar hij vroeg zoiets als..

'wat komen jullie hier in GODSNAAM doen?'

Vervolgens konden ze oprotten....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mierenneukers ook altijd ;) wat kan mij t bommen dat et geluid iets zachter stond dan eigenlijk zou moeten! ik vermaak me prima hoor :d ik stoor me er nie aan..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 13:28:
dat was idd de beste van ze allemaal daar is dit maar kinderfeest bij

of je bent zelf ouder geworden
Waarschuw beheerder
Ram vet feesie man alleen de grote zaal vond ik tege valluh. mssgien moete ze onbekende deejays maar us een kans geve die moete zich tenminste nog bewijze
Waarschuw beheerder
donateur
Nog ff over die terror zaal op TD '98. Dat was ook andere terror. Dat van nu aangevuld met Speedcore, is net zo hersenloos als een groot deel van het publiek.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
idd vond in het begin wel gigantisch slecht het geluid daarna ging het wel en gewoon bij de boks gaan staan .. vond de sfeer egt wel chill hoor en de meeste lekker hakkend gezien vooral op het einde was zeker mooi.. leuke mensjes weer ontmoet .. maar had er wel idd meer van verwacht!
Waarschuw beheerder
donateur
Heb toevallig ook nog met iemand zitten praten die dat shirt aan had

We zaten niet, we stonden :P

Waarschuw beheerder
terror is vet totdat het overgaat naar speedcore dat is wel weer gebleken iedereen ging naar de andere zaal toe..

mja bleef wel ff paar nummers speedcore hakke/flippe want hakke wilk ut niet noeme wheheh :)

was bij die kraampjes bij de tunnel aan de linkerkant stond mooi daar voor.. :D ach ja was lache :)

mja vond het wel mooi en lache toenk paar x de zaal door hakte dat je iemand tegen kwam en waar je ff mee verder ging hakkuh ^^ vond het een top avondje weer =)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van se7en op maandag 5 december 2005 om 13:35:
of je bent zelf ouder geworden

haha :d ja idd das ook wel waar maar the thunderdome editions kunnen nie meer evenaren wat toen thunderdome was en vind persoonlijk masters of hardcore meer vergelijkbaar :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van I'm A Little Bit Of The Old School op maandag 5 december 2005 om 13:11:
geen geluid ?...was je doof ??
geen sfeer ?? ..was je blind
teveel pogo gasten ? .... welk feest was je?

T geluid was echt drama!
De sfeer was ook nergens te bekennen :(
en t stikte van de pogo homos! als vliegen op de stront afkwamen zo kwamen de wazi's op de Ritititieuw muziek af :/

Heel HEEL HEEL erg jammer !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roelatie op maandag 5 december 2005 om 13:44:
T geluid was echt drama!
De sfeer was ook nergens te bekennen
en t stikte van de pogo homos! als vliegen op de stront afkwamen zo kwamen de wazi's op de Ritititieuw muziek af

Heel HEEL HEEL erg jammer !

hmmm daar heb ik niets van mee gekregen?
Waarschuw beheerder
Vond het wel geslaagd, ik had minder verwacht als ik naar de lineup keek, maar toch lekker gedraaid :jaja:

vorig jaar was VEEEEEL vetter maar toch was het (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 5 december 2005 om 12:00:
Nee heb het gehoordt van een vriendin van me maar heb er niks van vernomen... Erg raar :vaag:

Ja vind ik ook :jaja: .. Ben benieuwd of t zo is :vaag:

enne .. ik vond t trouwens erg triest van die gasten die daar met een gasmasker liepen :/

Waarschuw beheerder
DJ Rob & MC Joe en Rob Gee waren de enige reden om­­ los te g­aan,voor de rest (n) baggerfeest,geen s­f­eer en gew­oon kut-geluid in de zaal waar ik voo­r ­kwam.Beetje jammer dat OUWE HARDCORE als 2e ran­gs neer word gezet door ID&T,de muziek waar HUN gr­oot mee zijn geworden.Rotterdamse organisaties weten en kunnen wel beter!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 13:46:
hmmm daar heb ik niets van mee gekregen

nee idd ik heb ook weinig pogo gezien :p
Artiest {SHOWLIST artist 61069, 10100, 62386}
Waarschuw beheerder
snap echt nie dat je je daar zo aan kan ergeren.. kijk dan gewoon naar de normale mensen.. en houd gewoon lekker je feestje :)
ok het geluid was klote... kon gewoon veeeeel harder!! maar goed tieum en partyraiser maakte het gewoon goed door zo geel te draaien weer dat je niet stil kon blijven staan :yes:
en ik vond het echt een topsfeertje.. met (voor een ragfeest) veel mooie dames (Y)

Waarschuw beheerder
mja ik leefde me eigen feestje :D f*ck the rest gewoon lekker ouwerwets hakkuhhh :D

mja krijg mn fotos woensdag pas.. was mn digi vergeten daar ff een weg werp ding gekocht komen er ook woensdag op zou wat worden ^^

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 13:47:
nee idd ik heb ook weinig pogo gezien

je stond zeker achteraan?
hads je s vooraan in de visions hal moeten kijken pfffffffff....:@

Waarschuw beheerder
veel mooie dames

:bloos: me oog viel maar op 1

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 13:50:
Uitspraak van outlaw4life op maandag 5 december 2005 om 13:47:
nee idd ik heb ook weinig pogo gezien

je stond zeker achteraan?
hads je s vooraan in de visions hal moeten kijken pfffffffff....

hmm dat zou dan wel is kunnen kloppen heb meer achter aan gestaan.. maar toenk paar keer rondje door de zaal hakte heb ik het ook niet zien? mja had wel een vage bril op met licht erin! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kali DTS op maandag 5 december 2005 om 13:49:
snap echt nie dat je je daar zo aan kan ergeren

t valt gewoon op. heb me wel vermaakt maar vond t jammer dat het niet de sfeer van verleden jaar had :(

Dit jaar was in alle opzichten gewoon duidelijk de mindere!
Waarschuw beheerder
donateur
me oog viel maar op 1

mis je een oog ofzo :P
hads je s vooraan in de visions hal moeten kijken pfffffffff

en in het midden bij de kooien! Ik had een totaal overzicht op een Wazi pogo paradijs :/
Waarschuw beheerder
thunderdome was egt kuT!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Betaal je zoveel geld voor zo'n matig feest :/

Waarschuw beheerder
mja voor mij geen POGO laat mij maar lekker
OUWERWETS HAKKUHHH

Waarschuw beheerder
mis je een oog ofzo :p

haha,me ene oog werd te zwaar :p dus vandaar dat ie viel
Waarschuw beheerder
stond hele tijd in het midden rechtsvoorin. hzm das nie in het midde:X maar goed daar had ik er niks geen last van .. alleen maar gezellige liefhebbers (Y)

2 The Nightmare Continues APC dat ken goed zijn :) zolang je maar geen oogkleppen op doet :P
maar voor 1 meid gaan is :kwijl:

Waarschuw beheerder
je stond zeker achteraan

ik ben wel tig x heen en terug geweest van main en memories nou houd ik me daar ook nie bezig met pogo in de gaten te houden hakkuh das hardcore en geen pogo :@

Waarschuw beheerder
Vroegah had je onvergetelijke feesten waar je gewoon 20 GULDEN voor betaalde :s

Dit is meteen weer de laatste TD :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 13:57:
Uitspraak van :bounce: Maori :bounce: op maandag 5 december 2005 om 13:50:
je stond zeker achteraan

ik ben wel tig x heen en terug geweest van main en memories nou houd ik me daar ook nie bezig met pogo in de gaten te houden hakkuh das hardcore en geen pogo

jah daar benk het mee eens.. wie is er in godsnaam op het idee gekomen om POGO te verzinnen? elkaar beetje beuken..

mja zo zie ik het.. kan het verkeerd hebben?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
maar voor 1 meid gaan is :kwijl:

Ja ik neem alleen niet zo snel aktie,ben verlegen :/
Maarja joh :p zie dr binnekort weer,de knapperd :bloos:
Waarschuw beheerder
donateur
moet ook wel zeggen dat t hele thema van deze thunderdome ook wel behoorlijk Wazi gericht was! Ze hadden fuck pogo and fuck wazi's er bij moeten zetten :P)

Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 13:55:
Betaal je zoveel geld voor zo'n matig feest

dat is nou zo jammer! Thunderdome heeft de naam en moet die ook waar maken!

Waarschuw beheerder
Zet de Thunderdome A Decade DVD maar op zie het verschil 1992-2002 (n)

Waarschuw beheerder
mense, nie klage maar HAKKUHHH :bounce:
Waarschuw beheerder
Werd juist goed gedraaid!!!

3 Steps ahead - Fever :respect:

Zo blij dat ik die een keer heb mogen horen!

Geluid kon zeker beter, maar later op de avond stoorde ik me er niet meer aan.

Niks geen Pogo gezien, veel mensen Casual en op Nikies.

Aankleding was vet.

Early gewoon lekker donker
en in Mainzaal zag het er ook allemaal mooi uit.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 14:08:
Thunderdome A Decade DVD maar op

(l) dat was een feest (l)
Waarschuw beheerder
donateur
maar the thunderdome editions kunnen nie meer evenaren wat toen thunderdome was en vind persoonlijk masters of hardcore meer vergelijkbaar

Denk dat Thunderdome en Masters of Hardcore elkaar niet veel ontlopen in de ontwikkelingen door de jaren heen. Het verschil is alleen dat MOH stug verder is gegaan en automatisch het publiek kreeg wat Thunderdome/ID en T niet meer wilde hebben.

Vanaf Zuidlaren werdt het namelijk A en A en was Masters of hardcore als organisatie verleden tijd...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
tja, dan ga je na lange tijd weer eens, maar het was echt mat. Matte sfeer, al was iedereen wel gezellig beizig met elkaar. Echt veel hakkuh was er ook niet, daar was de muziek ook niet naar. De dj's voelen dit totaal niet aan, dat is echt om te huilen... Verder alles rete duur, ijsje halen kost je dat minimaal 11 euro, triest gewoon.

Voor ons geen td meer, maar misschien ligt dat wel aan mij ;-)
Waarschuw beheerder
komt hier trouwens nog een dvd van uit ofzo? liep wel iemand met een huge camera :d
Waarschuw beheerder
donateur
Verder alles rete duur

Je was al 20 euro kwijt om te parkeren en je jas op te hangen. Heb je nog geen minuut gehakt :P

Oke 5 euro is borg. Die vrouw wist het alleen ff niet toen ik zei, borg? vertrouw je me niet dat ik dat sleuteltje terug kom brengen :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JosmetNOS op maandag 5 december 2005 om 14:11:
liep wel iemand met een huge camera

ja die mij heeft gefilmd :bloos:

Waarschuw beheerder
mja thunderdome is veel meer voor de old school en masters meer voor de mensen die nieuw komen... zo zag ik het wel toenk eerst naar masters ging en toen na thunderdome vorig jaar.. mja iedereen vind thunderdome ageressiever dan masters komt gewoon omdat het anders is neer gezet.. thunderdome staat ook veel vetter dan masters.. mja elk feest zn min puntjes

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op maandag 5 december 2005 om 14:13:
Oke 5 euro is borg. Die vrouw wist het alleen ff niet toen ik zei, borg? vertrouw je me niet dat ik dat sleuteltje terug kom brengen

de kluisjejs
ik kreeg eerst n sleuteltje nr 6745 na n half uur zoeken bleek dat de kluisjes maar tot 6600 gingen :s

Waarschuw beheerder
lol dan zoek je een spelt in een... hooiberg