Partyflock

Forumonderwerp · 832556
1 volger · 24266x bekeken
Betreft: evenement: Thunderdome 2005, zaterdag 3 december 2005 om 21:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
vertel rare gaste ,die dr heen waren hoe t was?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Gold op zondag 4 december 2005 om 21:52:
Haha de trein uitgezet, hoe krijgen jullie dat nou weer voor elkaar?

Er stond een kamertje open van de conducteur. Daarin was een telefoon waarmee je door de trein kan roepen als "volgende station is blabla". Daar liepen we heel erg mee te kloten en liepen allemaal zooi door de hele trein te schreeuwen. Later kwam er een conducteur aan en die hield me aan. Toen waren we de trein uitgezet :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 4 december 2005 om 21:57:
Er stond een kamertje open van de conducteur. Daarin was een telefoon waarmee je door de trein kan roepen als "volgende station is blabla". Daar liepen we heel erg mee te kloten en liepen allemaal zooi door de hele trein te schreeuwen. Later kwam er een conducteur aan en die hield me aan. Toen waren we de trein uitgezet

haha doe je goed, ik heb in zo'n hokje een x de handleiding van de trein gestolen:p

Waarschuw beheerder
:respect: Megashira :respect:
:respect: G-Town Madness :respect:
Waarschuw beheerder
Er stond een kamertje open van de conducteur. Daarin was een telefoon waarmee je door de trein kan roepen als "volgende station is blabla". Daar liepen we heel erg mee te kloten en liepen allemaal zooi door de hele trein te schreeuwen. Later kwam er een conducteur aan en die hield me aan. Toen waren we de trein uitgezet :P

Haha schitterend :D Eigenlijk had je een radio mee moeten nemen en dan dikke hardcore door de trein moeten laten horen :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
T grappigste was nog dat iedereen die in de trein zat aan onze kant stond. Iedereen zat ons toe te juigen :P

Waarschuw beheerder
donateur
tja toch wel geweldig feest gehad maar inderdaad niet door ID&T... meer door de mensen waarmee ik was

nog wel ruzie gehad :S paar wazi's begonne te kankere over mijn hardcore united shirt :S of ik een neger-knuffelaar was. beetje duwe enso....Ben maar gewoon gaan hakken en voor ik het wist stuiterde ik weer ergens anders rond....

en t geluid was inderdaad zachtjes :(
evenals de vloer waar coltrui en ik de halve elfstedentocht geschaatst hebbe :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 22:02:
paar wazi's begonne te kankere over mijn hardcore united shirt of ik een neger-knuffelaar was.

:nee: triestig

evenals de vloer waar coltrui en ik de halve elfstedentocht geschaatst hebbe

:jaja: vet man heb dr n paar keer bijna op mn smoel gelegen :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 4 december 2005 om 22:01:
T grappigste was nog dat iedereen die in de trein zat aan onze kant stond. Iedereen zat ons toe te juigen :P

Ook allemaal gabbers die van Thunderdome kwamen zeker? :P

nog wel ruzie gehad :S paar wazi's begonne te kankere over mijn hardcore united shirt :S of ik een neger-knuffelaar was. beetje duwe enso....Ben maar gewoon gaan hakken en voor ik het wist stuiterde ik weer ergens anders rond....

Trieste zaak :/ Beter had de security zich drukgemaakt om dat soort gasten in plaats van mensen eruit te zetten die een jointje aan het draaien waren :S
Waarschuw beheerder
Dat nummer met de tekst '' we are connected, you and I, we are the same kind, but on the other site of the line....

Die werd echt helemaal dood gedraait:S
Waarschuw beheerder
psychtric ass (ophidian) ofzo geloof ik
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 16:49:
Dan weet ik ook nog iets leuks,

een zaal zonder matjes, puntschoenen, en zonder Dance Valley outfit

oh god hij weer..

ga weg joh kneus..je weet er helemaal niks van af..wat nou dancevalley outfit..pittbull en lonsdale enzo heeft net zo weinig met hardcore te maken als normale casual kleren.. maar het verschil is dat casual mensen teminste nog gewenst zijn bij organisaties en dat deze er nog een beetje sociaal uitzien..dat kan je van die lonsdale kansloze puber outfit niet zeggen..loser!
Artiest {SHOWLIST artist 59448, 60688, 114861, 26509}
Waarschuw beheerder
paar wazi's begonne te kankere over mijn hardcore united shirt of ik een neger-knuffelaar was. beetje duwe enso....

Erg trieste zaak!

een maat van mij werd ineens gewoon keihard omver geduwd door een stel gasten die voorbij liepen!!
van die brede booskijkende patsers!!

Trieste mensen, als je zo chagarijnig bent blijf dan thuis, maar verknal t feest niet voor anderen (N)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Gold op zondag 4 december 2005 om 21:53:
maar vaak is er dan helemaal vooraan bij de DJ juist wel wat ruimte om lekker te hakken en dat was hier helaas niet zo.

ja dat was jammer idd..door het slechte geluid..wouw iedereen vooraan staan omdat het daar wel redelijk was..dus al die mense die t normaal halverwege de dansvloer ook prima naar hun zin hebbe stonde nu ook vooraan..dat was wel minder maarja ik heb me er niet veel van aangetrokken..t wekte alleen af en toe wat irritaties bij me op :P

Waarschuw beheerder
nog wel ruzie gehad paar wazi's begonne te kankere over mijn hardcore united shirt of ik een neger-knuffelaar was. beetje duwe enso....Ben maar gewoon gaan hakken en voor ik het wist stuiterde ik weer ergens anders rond....

ach die mensen doen dat alleen bij mensen bij wie ze zeker weten dat die niet iets terug durven te doen ben zelf allochtoon en maat van mij is pikzwart maar nooit ruzie gehad eigenlijk op een feest tegen wazis pakken alleen kleine mennekes

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 22:06:
paar wazi's begonne te kankere over mijn hardcore united shirt of ik een neger-knuffelaar was

:@ waar hale ze het gore lef vandaan :[ heb zelf ook een x gezijk met dat tuig gehad omdat ik een gstar shirt aanhad :S echt die gasten zijn zo bekrompen maar eigelijk is t enige wat ik met die gasten kan hebben is medelijden..zij zijn de geen die er kansloos en zielig bijlopen..

Waarschuw beheerder
Er zitten wel wat zielige wazi's tussen. Maar zeg niet dat ze allemaal slecht zijn. Ik haat alleen de wazi's die het merk met een standpunt dragen. Als ik lonsdale met kisten wil dragen dan draag ik lonsdale met kisten. Als ik nettere kleding aan moet dan doe ik die aan :S Fuck it ik heb van alles in me kast en draag wat ik wil dragen (Y)

Mischien een wijze les voor een aantal van jullie

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat was er trouwens voor een deurbeleid daaro dan :S heb 2 witte bretelsen gezien..waarvan ik er aan 1 heb getrokken..die andere liet ik maar lopen want die was me net een maatje te groot ;)

en het toppunt was nog wel dat ik een x in de early iets liet vallen..dus ik buk voorover..en wat zie ik recht onder me neus..kisten met witte veters :| :[ hoe kom je daar nou in hemelsnaam mee binne dat kan toch niet :S

Waarschuw beheerder
donateur
Oja meneer de leuke jongen met wie ik stond te praten (wit shirtje had je geloof ik aan en naam weet ik niet meer :bloos:) Sorry dat ik ff zo afstandelijk was (f)
Waarschuw beheerder
nog wel ruzie gehad paar wazi's begonne te kankere over mijn hardcore united shirt of ik een neger-knuffelaar was. beetje duwe enso....Ben maar gewoon gaan hakken en voor ik het wist stuiterde ik weer ergens anders rond....

Wahahaha
echt zo blij dat ik dat niet heb meegemaakt!
Zou echt me hele avond verpesten...
Afknallen die gasten :yes:
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 4 december 2005 om 22:28:
wat was er trouwens voor een deurbeleid daaro dan heb 2 witte bretelsen gezien..waarvan ik er aan 1 heb getrokken..die andere liet ik maar lopen want die was me net een maatje te groot

:respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 22:26:
Als ik lonsdale met kisten wil dragen dan draag ik lonsdale met kisten

wat is dat nou weer voor een bullshit..als je er geen bedoeling mee hebt moet je ook die kleding niet dragen :nee: t lompste wat ik ooit gehoord heb..ik draag lonsdale en kisten combinatie maar boeie ik bedoel er toch niks mee :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van RickeY-G op zondag 4 december 2005 om 22:30:
Zou echt me hele avond verpesten...

ja idd..zou dan gelijk de hele avond niet meer in de feeststemming komen :S

Waarschuw beheerder
donateur
tot tommyknocker werd er redelijk door gedraait.. maar vanaf onze italiaanse vriend achter de tafels stond ging het gas er pas echt op.. partyraiser met een extra harde set.. heerlijk dat nummer stap en draai als sluiter van zijn set:P tieum ging verder met die dosis herrie en nosferatu sloot heerlijk!!

goed feest (Y)

Werkzaam bij Bar27
Waarschuw beheerder
nog wel ruzie gehad paar wazi's begonne te kankere over mijn hardcore united shirt of ik een neger-knuffelaar was. beetje duwe enso....

Zegt voor mij al genoeg! Stelletje triestelingen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 4 december 2005 om 22:30:
wat is dat nou weer voor een bullshit..als je er geen bedoeling mee hebt moet je ook die kleding niet dragen t lompste wat ik ooit gehoord heb

Waarom zou je een nazi moeten zijn als je kisten aanhebt? Dat is bullshit een echte nazi kleed zich niet zo dus kom nu niet met je onzin verhalen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SteeZ op zondag 4 december 2005 om 13:56:
ik heb totaal geen gevechten gezien, hele lieve mensen alleen maar. Veel gelult ook... maar.. 75% van de mensen stonden stil.. en het geluid was zacht (uitzonderingen daargelaten) en muziek viel tegen. Zo super was de sfeer en de muziek dus niet.. en de decoratie.. jah die was erg goed maar het gaat mij op een HC feest om de sfeer en de muziek

kijk :) hier kan ik me 200% in vinden!
AL vond ik de muziek niet tegenvallen, maar das natuurlijk altijd persoonlijk
Waarschuw beheerder
donateur
Er stond een kamertje open van de conducteur. Daarin was een telefoon waarmee je door de trein kan roepen als "volgende station is blabla". Daar liepen we heel erg mee te kloten en liepen allemaal zooi door de hele trein te schreeuwen. Later kwam er een conducteur aan en die hield me aan. Toen waren we de trein uitgezet

damn dat had ik wel mee willen maken want ik zat naast je totaan Hsum! :P
Waarschuw beheerder
Was wel geinig.

Security daar ook lekker aan de drugs denk. Van 1 weet ik het zeker met zn vage harses :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 22:45:
Waarom zou je een nazi moeten zijn als je kisten aanhebt? Dat is bullshit een echte nazi kleed zich niet zo dus kom nu niet met je onzin verhalen

kisten/boots in combinatie met lonsdale is gewoon een racistische dresscode en het is onzin om het aan te trekken als je dat niet ben :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
ach joh gezeik
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het knap schandalig dat zo'n grote organisatie als id&t voor 45 euries zo'n slecht feest neer zet!

De aankleding vond ik erg mooi toen ik binnenkwam en de muziek klonk me ook lekker oldschool in de oren!
dat veranderde al snel, toen ik in de oldschool zaal aankwam ... dik kut geluid en de dj liet gewoon de plaat aflopen en ging rustig een andere plaat opzetten!

de Sfeer werd alsmaar grimmiger.
dat kwam naar mijn idee ook doordat de muziek en de boxen gewoon slecht geregeld waren.
je kon gewoon praten en de menigte ging niet meer op in de muziek, maar veel lui waren in het rond kijken in de zaal.

Heb weer veel mindere acties gezien zoals: een lonsdalewijf die tegen een jonge jongen (die lekker aan het feesten was) aanliep en er drinken op haar lonsdale trui was gekomen.
dikke heisa maken om nix! en die jongen durfde nog nauwelijks wat te zeggen.
En dat kon hij toch niet maken dat er nu vlekken in haar (lelijke) lonsdale trui was gekomen!!

echt, waar is die tijd gebleven dat als je elkaar aanstoot het geen probleem is en je mensen op een normale manier benaderd als er iets mis gaat ??
ik vind de sfeer steeds kutter worden hardcore feesten!
erg jammer allemaal..
als ik denk aan Thunderdome a decade in de RAI
Topfeest en super goede sfeer!
Jammer dat dit in Utrecht dus niet lukt en het ook nog eens sommige mensen met een kleurtje buiten liet omdat de sfeer gewoon niet goed genoeg was, dat gekleurde mensen het niet eens durven om naar binnen te gaan!
SCHANDALIG!

en dit allemaal is het geen,
dat ik zowieso niet meer naar Thunderdome in Utrecht ga!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vanaf een uur of 2 werd er zeker lekker gedraaid.. noize suppressor, partyraiser, tommyknocker, simon underground.. jammer dat de muziek zacht was als je niet recht voor het podium stond.. het was wel heel anders als thunderdome 2004.. het was wel n dikke party gister maar niet wat je van thunderdome zou verwachten.. zag trouwens ook veel mensen half kapot gaan en (f/)out gaan, ook niet echt tof om te zien als je daar nog helder in je bol rondwandelt :s voor de rest was iedereen eigenlijk wel relaxt gister, zat gelachen en geluld met onbekenden, zoals 't hoort :9 ik heb gin een ruzie gezien.. en tof dat de wc's gratis waren haha!
op de terugweg was er trouwens vlak voor ons nog 'n dik ongeluk gebeurd op de snelweg rond 7u, dacht dat t me laatste feessie was man :S was wel blij toen ik thuis was
maar heb me verder wel vermaakt gister tussen jullie 15.000 anderen, ondanks alle wazige gebeurtenissen :9
op naar 't volgende feessie :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 4 december 2005 om 22:54:
kisten/boots in combinatie met lonsdale is gewoon een racistische dresscode en het is onzin om het aan te trekken als je dat niet ben

Verzonnen shit door een aantal mensen die ergens bij wilden horen om ineens te zeggen dat je een racist bent als je die kleding combinatie draagt :S
Lonsdale is een boxersmerk ;) ALI die bokser had zelfs lonsdale als sponsor en hij was een afrikaan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 23:01:
Verzonnen shit door een aantal mensen die ergens bij wilden

ja idd (logisch alles is een x verzonnen) en als jij het ook gaat dragen wil jij dr dus blijkbaar ook bijhoren !!!

draag die shit nou gewoon maar niet..het is toch nergens goed voor..en het bezorgd je alleen maar nadelen..dr is geen 1 voordeel wat je hebt met een lonsdale trui om je schouders vriend :)
Waarschuw beheerder
Verzonnen shit door een aantal mensen die ergens bij wilden horen om ineens te zeggen dat je een racist bent als je die kleding combinatie draagt
Lonsdale is een boxersmerk ALI die bokser had zelfs lonsdale als sponsor en hij was een afrikaan

Gast je leeft niet meer in de begin periode van lonsdale.
Nu is lonsdale in combi met boots en veters en blabla gewoon racistisch.
Things Change
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 4 december 2005 om 23:03:
ja idd (logisch alles is een x verzonnen) en als jij het ook gaat dragen wil jij dr dus blijkbaar ook bijhoren !!!

draag die shit nou gewoon maar niet..het is toch nergens goed voor..en het bezorgd je alleen maar nadelen..dr is geen 1 voordeel wat je hebt met een lonsdale trui om je schouders vriend

ik draag het niet omdat ik niet in dat hokje geplaatst wil worden, maar als iemand anders dit wel wil dragen moeten ze dat zeker doen...

vergelijk het met BMW rijden, als iedereen met een bmw aso gaat rijden dan wordt elke bmw-rijders als aso opgemerkt :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vond t echt een vet feessie,
alleen jammer van die lichten steeds, kan der blijkbaar niet zo erg goed tegen:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 4 december 2005 om 23:03:

draag die shit nou gewoon maar niet..het is toch nergens goed voor..en het bezorgd je alleen maar nadelen..dr is geen 1 voordeel wat je hebt met een lonsdale trui om je schouders vriend

Nee :S ik pas die polo al fucking lang niet meer. En dat was nog voor die shit. Ik zou et gerust dragen dat boeit me niks. :S Maar ik ben niet van plan om de winkel in te duiken voor merk kleding en voor onzin kleren ga halen omdat ik al teveel kleren heb :S
Waarschuw beheerder
Redelijk vermaakt.

:respect: Noize Suppressor :respect: en Tommyknocker waren goed bezig. :yes:

Maar voor Thunderdome en een kaartje van 45 euro had zeker meer verwacht :S

Ook wil ik ff bij deze de persoon bedanken die mijn maat op zn bek heeft gerost!
Resultaat = zwaar gekneusde neus, dik en blauw oog, snee in zn wang, nacht ziekehuis en een lekker verknald einde van ons feessie!

:no: Thnx :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Smart_Ass op zondag 4 december 2005 om 23:07:
Ik vond t echt een vet feessie,
alleen jammer van die lichten steeds, kan der blijkbaar niet zo erg goed tegen

gingde nok?
Waarschuw beheerder
jaa het was weer een lekker feestje!!! maar idd ja de muziek een btje zacht!! en jammer dat er geen flesjes bier waren... voor je nu terug bij de groep kwam was je glas al half leeg!! maar heb genoten..!!

Waarschuw beheerder
....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Headstrong op zondag 4 december 2005 om 23:08:
Ook wil ik ff bij deze de persoon bedanken die mijn maat op zn bek heeft gerost!

dat bedoel ik :/

Ik moet zeggen dat ik 1/3 van het volk echt TYFUS volk vond :D!

zo dat is er weer uit B)

Houthakkers blijf bij jullie leest :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 23:08:
gingde nok?

Nee gelukkig dat steeds net niet...

Waarschuw beheerder
nog iemand spierpijn?

kep gv een looprek nodig nou :nocheer: :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Lonsdale is een boxersmerk ALI die bokser had zelfs lonsdale als sponsor en hij was een afrikaan

lonsdale zelf is(was) niet veel mis mee..dat zeg ik ook niet..dat is er later van gemaakt..maar ali droeg in de jaren 60 sportieve lonsdale boxoutfitjes..(en hij droeg er geen kisten met opgerolde broekspijpen onder ofwel;)) maar lonsdale is in trek geraakt bij de skinhbead stroming in de jaren 70 in engeland en dat waaide later zelfs over naar duitsland/belgie/nederland en daar viel voor hun veel mee te verdienen en ze hebben zich echt wel op die stroming gericht hoor..ze hebben hun kleding er gewoon aan aangepast (geblokte overhempies..strakke polo's e.d) en nu raakt lonsdale opeens in trek bij de housescene en is het opeens een fucking gabber merk ofzo:S en moete de echte skins het niet meer. die hebben het geboycot en nu is het merk lonsdale zich opeens weer van geen kwaad bewust..van racisme..nee nu doen ze er alles aan om te bewijzen dat het niet zo is..anti racisme evenementen sponseren..we love al colours artikelen op de markt brengen..en zo hopen ze dat lonsdale het nr 1 hardcore merk word door heel europa(wat aardig gelukt is) wat hun veel oplevert want hardcore is op grote schaal mateloos populair (duitsland italie..Zwitserland e.a dat was wel te zien op thunderdome..heel veel buitenlanders die speciaal voor thunderdome naar nederland komen :respect: ) maar gelukkig neemt de populariteit van lonsdale flink af..de hype is een btje voorbij.en steeds meer mensen zijn gaan besefen (waaronder ik zelf) dat het helemaal niet nodig is om bijvoorbeeld lonsdale te dragen als je van hardcore houd en naar die feesten gaat..maar lonsdale is dus helemaal niet zo onschuldig als ze zich voor doen..en hoe ik het nu zeg..zo is het hoor neem dat nou maar van mij aan :yes:
Waarschuw beheerder
ik heb last van m'n kuiten......

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het wel een leuk feestie alleen jammer dat 1 podium in de oldschoolzaal niet echt goed werkte. Rob moest draaien maar het geluid viel zo vaak uit dat ze naar een ander podium verkaste.

En vond Endymion echt een lekkere set draaien

Sfeer was toppie en het geluid was ook goed

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van RickeY-G op zondag 4 december 2005 om 23:05:
Gast je leeft niet meer in de begin periode van lonsdale.
Nu is lonsdale in combi met boots en veters en blabla gewoon racistisch.
Things Change

Idd..jij snapt het :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 23:14:
Sfeer was toppie en het geluid was ook goed

ja misschien als je blind en doof was :/