Partyflock

Forumonderwerp · 832380

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
lonsdale kleding wel of niet dragen?
ik vindt van wel :D

Waarschuw beheerder
dat je het nog durft te vragen :/

Waarschuw beheerder
sorry hoor maar deze discussie is allang geweest!!

Waarschuw beheerder
donateur
Zekers wel gewoon dragen ! Ze hebben het niet voor niets gemaakt !!...

:frusty:

dus alles wat gemaakt wordt gebruik/draag jij :/

Waarschuw beheerder
Heb ik dat gezegt ??.. Neej hoor, denk dat je die zin één beetje verkeerd begrijpt. Als iemand kleding van Lonsdale (Jas of broek of wat dan ook)leuk vind moet die dat gewoon kopen toch ! Zou één goeie zijn zeg, als ik al die kleding zou moeten dragen !! Heb ik nog al wa te doen vind je ook nie !! ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Kijk, in feite maakt het eigenlijk niks uit of iets nu een "racistenmerk" of een "nergermerk" of whatever is, maar op het moment dat iemand bewust met iets wil gaan lopen waarvan BEKEND is dat t algemeen met racisme wordt geassocieerd, moet die persoon niet gaan mauwen als hij/zij er vervolgens op wordt aangekeken.

Een hakenkruis had vroeger tenslotte óók helemaal niks met Nazi's te maken, maar evenzo ga je er toch echt niet mee lopen ...toch? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardcore-lady op zaterdag 3 december 2005 om 01:22:
lonsdale kleding wel of niet dragen?
ik vindt van wel

de zoveelste topic erover....

je moet lekker dragen wat JIJ het lekkerst vind zitten!!

Waarschuw beheerder
lonsdale wordt meestal gedragen door sukkeltjes die denken een eigen mening te hebben :S

door dat soort tuig zal het merk zelf best blij mee zijn :frusty:

Waarschuw beheerder
donateur
lonsdale wordt meestal gedragen door sukkeltjes die denken een eigen mening te hebben

idd denken

Waarschuw beheerder
Tja... Ik zal zeggen, zelf draag ik het niet omdat ik da geen gepaste kleding vind voor mezelf. Maar als iemand anders da wel vind, waarom zou diegene die kleding dan niet kopen voor zichzelf.... Omdat andere mensen vinden dat het een discriminerend Merk is ??.... Dan moeten ze het uit de handel halen en niet meer op de markt brengen. De mensen moeten zichzelf daar gewoon niet zow druk om maken. Laat die gasten toch die da willen dragen, of ze er nu wel of geen bedoeling mee hebben. Daar moet je boven staan voor jezelf !! :) Anders kun je je de hele dag wel druk maken over vanalles en nog wat. Dat is inieder geval niks voor mij, en kan muh nie voorstellen dat iemand da wel fijn vind. Toch !! :D :D

Waarschuw beheerder
Of zie ik da verkeerd ??...
Waarschuw beheerder
Moet jezelf weten
Geef mijn maar armani of D C

Waarschuw beheerder
Eey maar mensen ik moet er vantussen, moet ff met de auto naar de garage voor nieuwe velgen ! Hoor het straks wel als ik trug ben. Doei Doei... :)

Waarschuw beheerder
stone island of burberry

Waarschuw beheerder
Als je het aan wilt moet je dat gewoon doen, en als anderen zich daar druk om maken is dat juist mooi :yes:

Ik draag zelf niet. Ben ik mee opgehouden toen het in de 'mode' kwam..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 december 2005 om 11:47:
burberry

maat van me heeft daar laatst een jas van gekocht. 839 euro, vind ik een beetje te gek :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn mening over Lonsdale...

Inmiddels vind ik het gek genoeg wel weer 'n b'tje kunnen. :jaja: De hele media-aandacht is 'n b'tje rustiger geworden en het is voor veel mensen die het niet dragen(zoals ik) weer 'n kledingsstuk en niet 'n provocerend middel wat je kunt gebruiken om te laten zien dat je schijt hebt aan de hedendaagse maatschappij en hun denkwijze over die scene.

Een half jaar geleden was ik er nog fel op tegen, en terecht vind ik nog steeds, want de mensen die het toen droegen en besloten te blijven dragen, gaven gewoon gehoor aan het grootste deel van de maatschappij, die zeiden dat Lonsdale-dragend Nederland er tegenwoordig praktisch allemaal(uitzonderingen daargelaten) té rechtse gedachtes op na hielden... Die mensen die dat dus bleven dragen hadden gewoon zoiets als... "Als iedereen zo over mij denkt... dan heb ik er schijt aan, want die mensen nemen gewoon niet de tijd en moeite om mij te leren kennen en dus niet alleen m'n kleding te zien, dus ik blijf het lekker dragen."

Niet beseffend dat de kwade het simpelweg verzieken voor de mensen met 'n niet rechtse gedachte. En dat dat dus vechten tegen de bierkaai was, want het is gewoon puberaal gedrag voor 'n hoop mensen om het te blijven dragen terwijl de meerderheid kwaad over je praat.

En er zijn ook 'n hele hoop mensen geweest die het wél begrepen, want het aantal mensen die dit merk nog fanatiek is blijven dragen is gigantisch afgenomen :jaja:

Uitspraak van M05-05-1985 op zaterdag 3 december 2005 om 01:33:
doe mij maar lekker pitbull of luck13

Wat is er nou goed aan die merken?

En ga nou niet zeggen dat je het 'n lief hondje vindt... ;)

En Lucky 13... is kut-kwaliteit kleding, met 'n logo e afbeeldingen van de punk-cultuur.

En de hele punk-cultuur is juist verpest door mensen die het allemaal niet zo goed begrijpen.

Beetje hun kreten overnemen, samen met de kreet houzee in 1 adem noemen, terwijl dat juist twee volledige "opposites" zijn :|

Rechts en links... ja, want links is hoe de punk-cultuur was in de UK toen het ontstond.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 december 2005 om 11:05:
maar op het moment dat iemand bewust met iets wil gaan lopen waarvan BEKEND is dat t algemeen met racisme wordt geassocieerd, moet die persoon niet gaan mauwen als hij/zij er vervolgens op wordt aangekeken.

hehe .. iemand die het snapt ... zal wel aan de leeftijd liggen :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee, lonsdale = promultikul.
De rest van die merken koop ik ook niet, is schapenkleding.
Enkel hooligan is soms wel mooi.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 december 2005 om 11:55:
"Als iedereen zo over mij denkt... dan heb ik er schijt aan, want die mensen nemen gewoon niet de tijd en moeite om mij te leren kennen en dus niet alleen m'n kleding te zien, dus ik blijf het lekker dragen."

Waarom is dit een foutieve gedachte?
Deze maatschappij is toch al naar de kloten, dus dan moet je je ook nog eens aanpassen aan de meningen van de mongolen om je heen?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 december 2005 om 11:55:
want het is gewoon puberaal gedrag voor 'n hoop mensen om het te blijven dragen terwijl de meerderheid kwaad over je praat.

Nee, de kleding is puberaal, de gedachte die jij beschrijft is niet puberaal.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 december 2005 om 11:37:
lonsdale wordt meestal gedragen door sukkeltjes die denken een eigen mening te hebben

door dat soort tuig zal het merk zelf best blij mee zijn

Die een eigen mening hebben voor hun vrienden kan je hier beter van maken.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 december 2005 om 04:42:
topicstartster mag trwns wel opschieten, want vanaf 1 januari is t strafbaar... als je t daarna buitenshuis zichtbaar draagt ga je 2 jaar de cel in!

Als je wat zichtbaar draagt??

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 december 2005 om 12:06:
hehe .. iemand die het snapt ... zal wel aan de leeftijd liggen

Dat schreeuw ik ook al 'n behoorlijke tijd.

Maar wil dus wel benadrukken met bovenstaande post dat ik het gek genoeg inmiddels wel weer vind kunnen... als ik nu iemand met Lonsdale zie, denk ik niet zo ver door naar de media-aandacht van 'n half jaar terug. :no:

Ik kijk gewoon naar wie het aanheeft... heeft die persoon vervolgens onder z'n Thunderdomebomber, 'n Lonsdale-trui, 'n pitbull-topje, 'n Ben Sherman-onderbroek, Fred Perry-sokken, 'n Lucky 13-broek, Hooligan-schoenen 8) Dan denk ik... "Tja... als dat geen meeloop-gedrag is van iemand die blijkbaar de gedachte aan hoe de scene begonnen is, niet begrijpt.."

;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 december 2005 om 11:47:
stone island of burberry

Vind ik veel te duur :O

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 december 2005 om 12:13:
als ik nu iemand met Lonsdale zie, denk ik niet zo ver door naar de media-aandacht van 'n half jaar terug.

Ik denk wel gelijk wat een kneus.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Foxx op zaterdag 3 december 2005 om 12:15:
Vind ik veel te duur

ja je hebt ut of je hebt t niet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 3 december 2005 om 11:47:
Heb ik ook maar een woord gesproken over hetgeen mensen met deze kleding oproepen?
Nee ik vraag me af waarom ze allemaal als kneus beschreven woorden.

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 3 december 2005 om 12:18:
Ik denk wel gelijk wat een kneus.

wat mis ik hier :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 3 december 2005 om 12:09:
Waarom is dit een foutieve gedachte?
Deze maatschappij is toch al naar de kloten, dus dan moet je je ook nog eens aanpassen aan de meningen van de mongolen om je heen?

Als je denkt dat deze maatschappij al naar de klote is, en je je daarbij hebt neergelegd(wat wel zo ongeveer blijkt uit je taalgebruik...) en ook nog 'ns niet bereid bent er iets aan te doen, aangezien je hoogstws nog de rest van je leven hier in dit land moet wonen en je kinderen ook... dan ben juist jij diegene die deze maatschappij kapot laten gaan.

Een beter milieu begint bij jezelf ;)

En bovendien... vind je het hier zo slecht, en is de maatschappij al zó kapot dat het niet te verhelpen is? Flikker dan lekker op naar 'n 3e wereldland... daar heb je het vast beter :x
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 3 december 2005 om 12:09:
Nee, de kleding is puberaal, de gedachte die jij beschrijft is niet puberaal.

Hehe... Kleding is kleding... dat is 'n kwestie van smaak als je het wilt bloijven dragen... maar zoals DSW zegt... het is de gedachte erachter waar het om gaat. Die is puberaal... want laten we eerlijk zijn ;) Als er één groep is van alle leeftijdsgroepen die zo gigantisch veel vooroordelen heeft en niet openstaat voor andere groepen, nadat ze besloten hebben bij 'n "clubje" te willen horen, dan zijn het de pubers wel :jaja:

Als jij groen 'n kutkleur vindt, en ik vind het mooi... bevooroordeel je dan iedereen die iets groens aanheeft? :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
maar evenzo ga je er toch echt niet mee lopen ...toch?

Nope want het is verboden en dat is het nuance verschil...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 december 2005 om 10:44:
Zekers wel gewoon dragen ! Ze hebben het niet voor niets gemaakt !!...

inderdaad!

Waarschuw beheerder
wel stil opeens aapeb

Waarschuw beheerder
Kijk, in feite maakt het eigenlijk niks uit of iets nu een "racistenmerk" of een "nergermerk" of whatever is, maar op het moment dat iemand bewust met iets wil gaan lopen waarvan BEKEND is dat t algemeen met racisme wordt geassocieerd, moet die persoon niet gaan mauwen als hij/zij er vervolgens op wordt aangekeken.

Een hakenkruis had vroeger tenslotte óók helemaal niks met Nazi's te maken, maar evenzo ga je er toch echt niet mee lopen ...toch?

Helemaal mee eens... (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 december 2005 om 12:20:
wat mis ik hier

In dat topic had ik het niet over lonsdale.
Lonsdale en racisme gaat niet samen meid.
Jammer, weer een gemiste kans.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 december 2005 om 12:21:
Als je denkt dat deze maatschappij al naar de klote is, en je je daarbij hebt neergelegd(wat wel zo ongeveer blijkt uit je taalgebruik...) en ook nog 'ns niet bereid bent er iets aan te doen, aangezien je hoogstws nog de rest van je leven hier in dit land moet wonen en je kinderen ook... dan ben juist jij diegene die deze maatschappij kapot laten gaan.

Een beter milieu begint bij jezelf

Gozer wat denk je dat ik doe?
Dat ik alleen maar op mijn gat zit?
Ik gooi afval netjes in de prullebak, doe weleens vrijwilligerswerk en ben behulpzaam voor mijn medemens.

En bovendien... vind je het hier zo slecht, en is de maatschappij al zó kapot dat het niet te verhelpen is? Flikker dan lekker op naar 'n 3e wereldland... daar heb je het vast beter

Dat is enkel je eigen conclusie.
En ga nou niet net doen of ik zeg dat ik geen eten heb.
Beetje zielige opmerking.
Ben geen marokaan ofzo.
Ben een Nederlander met stamboom.
Hehe... Kleding is kleding... dat is 'n kwestie van smaak als je het wilt bloijven dragen... maar zoals DSW zegt... het is de gedachte erachter waar het om gaat. Die is puberaal... want laten we eerlijk zijn Als er één groep is van alle leeftijdsgroepen die zo gigantisch veel vooroordelen heeft en niet openstaat voor andere groepen, nadat ze besloten hebben bij 'n "clubje" te willen horen, dan zijn het de pubers wel

Als jij groen 'n kutkleur vindt, en ik vind het mooi... bevooroordeel je dan iedereen die iets groens aanheef

Hier heb je inderdaad helemaal gelijk in.
De gedachte erachter is puberaal.
Maar als ik een gozer van 27 met een lonsdaletrui zie lopen lach ik hem bij voorbaat al uit.
Dat geeft al weer hoe ik over lonsdale denk.
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 3 december 2005 om 12:25:
Nope want het is verboden en dat is het nuance verschil...

Inderdaad.
Ken trouwens wel jongens die met hakenkruizen lopen.
Heb nog nooit over boetes of arrestaties gehoord.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 december 2005 om 12:26:
wel stil opeens aapeb

Geduld is een schone zaak.