| Betreft: | evenement: Outblast 2006, zaterdag 11 maart 2006 om 22:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
ik vind het geluid wel lekker daar. in vergelijking met thialf is natuurlijk alles hard met mijn mp3speler in mijn oren had ik daar rustig in de hal kunnen zitten genieten van mijn eigen muziek
Onder bepaalde sets was dat waarschijnlijk ook nog wel beter geweest
kvind de lokatie zelf ook maar kut hoor.
1: je kan geen eens buiten rond lopen, of in ieder geval nergens frisse lucht halen.
2: tis gewoon een hok, geen eens een hal of wat dan ook, t einige wat is is dat je nog boven een beetje rond kan lopen.
3: t zelfde als punt 2 eigenlijk, je kan nergens chille staan, of zitten, of hangen of wat dan ook...
1: je kan geen eens buiten rond lopen, of in ieder geval nergens frisse lucht halen.
2: tis gewoon een hok, geen eens een hal of wat dan ook, t einige wat is is dat je nog boven een beetje rond kan lopen.
3: t zelfde als punt 2 eigenlijk, je kan nergens chille staan, of zitten, of hangen of wat dan ook...
dat klopt ook allemaal wel, maar die dingen doe ik wel de dag erna
Uitspraak van GabberMenkema in art of dance zaten bij mij ma 2 flyers van outblast en van MOHop dinsdag 17 januari 2006 om 16:09:
En hardstikke dubbel gevouwt
Uitspraak van GabberPinda4Life op zaterdag 21 januari 2006 om 03:08:Dan ging ik wel naar bijv Mysteryland als ik in de buitenlucht wil lopen
mij moet je niet citeren, ik zei dat niet
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 10:58:Vorig jaar was zwaar matig, dit jaar slaan we hem dus maar over...genoeg vettere feessies!
helemaal met je eens
laatste aanpassing
Uitspraak van actief op zaterdag 21 januari 2006 om 11:00:helemaal met je eens leek bijna op een trancefeest qua volk
Dus dan hoor jij er ook bij bij dat trance volk want je bent zelf ook geweest
Was niks mis met het feest keb me uitstekend vermaakt
laatste aanpassing
ben eens benieuwd of het weer uitverkocht wordt
mij moet je niet citeren, ik zei dat niet
tja je weet WIE het citeert he
Uitspraak van GabberPinda4Life op zaterdag 21 januari 2006 om 15:51:T ging ook niet over jou
waarom citeer je hem dan
wat een k*t lokatie !!
Uitspraak van -=terrorgevaar=- op maandag 23 januari 2006 om 08:33:vooral dat het daar gaat regenen van de sweet
gatverdamme zeker vies.
ga misschien heen effe kijken,
me ouders gaan...hmmm
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2006 om 15:22:Ik ga denk ik wel even kijken is vlak bij de deur
Voor mij ook, maar vind het toch wat duur om alleen ff "te gaan kijken"..
Uitspraak van GabberPinda4Life op zaterdag 21 januari 2006 om 15:48:helemaal met je eens leek bijna op een trancefeest qua volk
Beter dan al die wazi, pogo mongooltjes
Uitspraak van Skullbreaker op donderdag 19 januari 2006 om 01:07:heb nu al zin om naar tiesto 2006 in concert te gaan yes uhm sorry bedoel outblast 2006 in concert oops hoe kom ik er toch bij
Uitspraak van Skullbreaker op woensdag 25 januari 2006 om 17:41:wel leuk die tiesto in concert uhm bedoel Outblast In concert sorry weet nie hoe ik daar nou op kom
2x dezelfde grap is niet grappig
dat kan ik niet veel beter uitleggen
Enige toevoeging wat ik nog moet doen is dat "live" nooit echt live is, aangezien bijvoorbeeld een bryan fury, of noisekick gewoon aan de gang gaat met fruity loops oid. En dan voorgeprogammeerde stukjes aan elkaar plakt. Enige mooie (mits het een lekkere dj is
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 20:50:Uitspraak van [::Masters-Of-Noise::][]Xschatje op vrijdag 2 december 2005 om 20:50:
Wat kunne verwachte
outblast?
dat wou ik ook zeggen

![-=[Danny]=-](/images/user/70695_553746.jpg)